Gaan stemmenquote:
Voor verdere verlenging van de A4.quote:
Gelijk tot aan Kaapstad verlengen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:53 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Voor verdere verlenging van de A4.
De marktkapitalisatie daarvan schijnt niet echt de goede kant op te gaan.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:53 schreef Heilwasser het volgende:
Trump blijkt niet zo rijk te zijn.
Z'n meeste vermogen zit in de merknaam Trump.
9 uur uitslag exitpoll. Dan weet je het wel, daarna gaat het om procentjes erbij of eraf.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En dan 's avond met bier en chips de uitslagen volgen. Heerlijk.
Ah, een Ian-Nick Originalquote:Op dinsdag 5 april 2016 14:05 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Hihi, kijk eens wat ik terugvond:
[ afbeelding ]
Aangezien ik voor ben kan in net zo goed niet stemmen ja, nu je het zegt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:05 schreef Kosmoproleet het volgende:
En dan op de voorpagina Telegraafstijl. Niet in een of ander lullig columnpje.
Maar het is wel vals spelen ergens en voelt moreel onjuist.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Aangezien ik voor ben kan in net zo goed niet stemmen ja, nu je het zegt.
Het boeit geen kut aangezien het raadgevend is.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:09 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Maar het is wel vals spelen ergens en voelt moreel onjuist.
3.851.681 stemmen zijn precies 30% van de kiesgerechtigden. Volgens Ionica Smeets.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:09 schreef Rezania het volgende:
Ben sowieso heel benieuwd of de kiesdrempel wel wordt gehaald. Dat zijn wat, 4 miljoen stemmen? De meeste mensen die ik ken gaan sowieso niet stemmen, vinden het onderwerp veel te complex.
En ook al is de uitslag van het referendum nee terwijl de kiesdrempel wordt gehaald, het kabinet kan het gewoon naast zich neer leggen en de EU geeft al helemaal geen ene neuk geloof ik.
Ik kan me vreemdere beroepsgroepen voorstellen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:10 schreef Rezania het volgende:
The Game gezicht van nieuwe cannabislijn
Rappers die openbaar gaan promoën voor cannabis, het moet niet gekker worden.
Meer van 'Had je je dit 10 jaar geleden voor kunnen stellen? Of zelfs 5 jaar geleden?'quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kan me vreemdere beroepsgroepen voorstellen.
Al gegoogeld op "Donald Trump escalator"?quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:55 schreef Rezania het volgende:
Heart of Courage ook echt als achtergrond bij een speech van Trump. Kan je al voorstellen dat Rutte zoiets zou doen?
Simpsons did it!quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Al gegoogeld op "Donald Trump escalator"?
Daarom ga ik denk ik wel gewoon Ja stemmen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:09 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Maar het is wel vals spelen ergens en voelt moreel onjuist.
Ik ben trots op je.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daarom ga ik denk ik wel gewoon Ja stemmen.
Die optie staat niet op het stemformulier.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat gaat je held Emile Roemer niet leuk vinden.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De Voor-campage was ook nogal lamlendig. Al vanaf het begin ging het meer over wel of niet stemmen dan dat ze met een goed verhaal op de proppen kwamen om hun standpunt te verdedigen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
Er is toch weinig spannends aan. Het wordt gewoon nee.
Ja voor militaire samenwerking met een land in burgeroorlog, met een corrupte regering?quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De EU werkt op militair gebied al nauwelijks samen. Hoe zie jij dat militaire bondgenootschap tussen de EU en een land dat geen lidstaat is dan precies voor je?quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja voor militaire samenwerking met een land in burgeroorlog, met een corrupte regering?
Oh, dat hebben we de afgelopen weken nog niet eerder gehoord.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja voor militaire samenwerking met een land in burgeroorlog, met een corrupte regering?
Wat hebben we, inzake het referendum, de afgelopen weken nog niet eerder gehoord? Alles wordt tot in den treuren herhaald.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:39 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Oh, dat hebben we de afgelopen weken nog niet eerder gehoord.
"Bek houden, mafkees". Nog niet gehoord.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat hebben we, inzake het referendum, de afgelopen weken nog niet eerder gehoord. Alles wordt tot in den treuren herhaald.
Het trieste is, dat er alleen maar voor en tegen campagnes waren (zover ik het gezien heb) en de voor campagnes niet echt goed waren. De tegen campagnes hadden de betere argumenten.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De Voor-campage was ook nogal lamlendig. Al vanaf het begin ging het meer over wel of niet stemmen dan dat ze met een goed verhaal op de proppen kwamen om hun standpunt te verdedigen.
'Lekker boeiend wat het volk stemt', heb ik te weinig gehoord.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat hebben we, inzake het referendum, de afgelopen weken nog niet eerder gehoord? Alles wordt tot in den treuren herhaald.
Lees het verdrag een keer.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:39 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Oh, dat hebben we de afgelopen weken nog niet eerder gehoord.
Lees het verdragquote:Op dinsdag 5 april 2016 14:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De EU werkt op militair gebied al nauwelijks samen. Hoe zie jij dat militaire bondgenootschap tussen de EU en een land dat geen lidstaat is dan precies voor je?
Ik heb twee artikelen gelezen. Dat is al twee meer dan 99,99999% van de stemmers.quote:
Dat durft niemand.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:42 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
'Lekker boeiend wat het volk stemt', heb ik te weinig gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |