Bedenk jij eigenlijk wel eens wat zelf? Want ik zie je eigenlijk alleen maar dat clubje napraten.quote:
Dan past het artikel totaal niet in de context van je post.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:01 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik heb ook niets tegen referenda als concept. In de buurt zal het prima werken om het type klimrek te bepalen.
Ik vind alleen dat landelijke referenda niet passen in een parlementaire democratie.
Hoe vaak moet ik dat nog zeggen?
Op welk clubje doelt u eigenlijk, 99.999?quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bedenk jij eigenlijk wel eens wat zelf? Want ik zie je eigenlijk alleen maar dat clubje napraten.
GeenStijl e.d.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Op welk clubje doelt u eigenlijk, 99.999?
Jawel, want ik had het over dat referenda juist het vertrouwen in de politiek schaden en de woede op de zittende macht aanwakkeren.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan past het artikel totaal niet in de context van je posts.
Je bent wel netjes voor deze slowchat.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het spijt mij, meneer. Ik zal voor u kijken wat ik er aan kan doen.
Tokkiesquote:Op dinsdag 5 april 2016 16:06 schreef KetchupFTW het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oude_tokkiedoos.html
Hij moet gewoon z'n klep dichthouden.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:06 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Je bent wel netjes voor deze slowchat.
Respect voor de ouderen van dagenquote:Op dinsdag 5 april 2016 16:06 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Je bent wel netjes voor deze slowchat.
Precies. Moet toch wel een beetje respect hebben voor de mensen waarvoor ik over een paar jaar betaal.quote:
Ondankbaar. Net nu Israeli's de waardeloze veiligheid van België gaan verbeteren.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:06 schreef Reya het volgende:
Ik zou misschien toch "tegen" stemmen, vanwege de positionering van Heilwasser.
Mwah, rond 2030 schaffen we de AOW af en mag iedereen voor zichzelf sparen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Precies. Moet toch wel een beetje respect hebben voor de mensen waarvoor ik over een paar jaar betaal.
Ben ik al mee bezig. Lekker aandelen Goldman Sachs en Teva Pharma kopen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:09 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Mwah, rond 2030 schaffen we de AOW af en mag iedereen voor zichzelf sparen.
Monsanto schijnt de toekomst te zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Ben ik al mee bezig. Lekker aandelen Goldman Sachs en Teva Pharma kopen.
Kop dicht, snotjong.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:09 schreef Fylax het volgende:
Anders gezegd zouden ze ook respect voor mij moeten hebben eigenlijk.
Ik heb niet eens een smartphone.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:11 schreef Fylax het volgende:
Maar er is dus niemand die een stemfie gaat maken?
Monsanto schiet zichzelf in de voet met zijn aggressieve bedrijfsvoering.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Monsanto schijnt de toekomst te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |