Het zijn inderdaad vooral simpelen die het allemaal reduceren tot een persoonlijke strijd.quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Terwijl het zo simpel is. Wil je in de reet kruipen van Jan Roos of niet?
Dat ben ik met je eens. Helaas een noodzakelijk kwaad aangezien het hele instrument vrij debiel is.quote:
Ja ik heb het gelezen. Het gaat mij erom dat zelfs hij vindt dat dit referendum in deze opzet onzinnig is.quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb je het artikel wel gelezen? Hij vindt enkel de implementatie en het onderwerp jammer. Nergens blijkt dat hij een tegenstander van referenda an sich is.
Dat is een heel ander verhaal. De Europese interne markt zou naar mijn idee alleen zeer competitieve economieën moeten bevatten, omdat je anders inboet qua competitiviteit als interne markt zijnde en omdat het anders een recept is voor economische ongelukken zoals we gezien hebben met de Eurocrisis. Griekenland, Spanje, Oekraine, allemaal economische brekebenen die naar mijn idee niks te zoeken hebben in een interne markt met landen als Nederland en Duitsland.quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom ben je dan zo tegen extra vrijhandel? Is wat je nu bepleit eigenlijk niet een vorm van de Economische Massavernietigingswapens waar je graag over spreekt? Of geldt dat alleen bij China en Rusland?
Dit referendum != Referenda als conceptquote:Op dinsdag 5 april 2016 15:59 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja ik heb het gelezen. Het gaat mij erom dat zelfs hij vindt dat dit referendum in deze opzet onzinnig is.
Idd. lekker belangrijkquote:Op dinsdag 5 april 2016 15:59 schreef Pokkelmans het volgende:
Ook van die mensen die het "Geenstijl niet gunnen".
Dikke boeie.
Kan me ook geen reet interesseren, inderdaad.quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:59 schreef Pokkelmans het volgende:
Dikke boeie.
Ik heb ook niets tegen referenda als concept. In de buurt zal het prima werken om het type klimrek te bepalen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit referendum != Referenda als concept
Na een half jaar twijfelen mag je Robin best een handje helpen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad vooral simpelen die het allemaal reduceren tot een persoonlijke strijd.
Elk land heeft het recht zichzelf te verdedigen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:00 schreef Heilwasser het volgende:
Ik ben enkel voor het zelfverdedigingsrecht van Israël. De rest is bijzonder irrelevant.
Klopt, zeker Oekraïne.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:02 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Elk land heeft het recht zichzelf te verdedigen.
Speelt bij mij wel mee.quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:59 schreef Pokkelmans het volgende:
Dikke boeie.
Bedenk jij eigenlijk wel eens wat zelf? Want ik zie je eigenlijk alleen maar dat clubje napraten.quote:
Dan past het artikel totaal niet in de context van je post.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:01 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik heb ook niets tegen referenda als concept. In de buurt zal het prima werken om het type klimrek te bepalen.
Ik vind alleen dat landelijke referenda niet passen in een parlementaire democratie.
Hoe vaak moet ik dat nog zeggen?
Op welk clubje doelt u eigenlijk, 99.999?quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bedenk jij eigenlijk wel eens wat zelf? Want ik zie je eigenlijk alleen maar dat clubje napraten.
GeenStijl e.d.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Op welk clubje doelt u eigenlijk, 99.999?
Jawel, want ik had het over dat referenda juist het vertrouwen in de politiek schaden en de woede op de zittende macht aanwakkeren.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan past het artikel totaal niet in de context van je posts.
Je bent wel netjes voor deze slowchat.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het spijt mij, meneer. Ik zal voor u kijken wat ik er aan kan doen.
Tokkiesquote:Op dinsdag 5 april 2016 16:06 schreef KetchupFTW het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oude_tokkiedoos.html
Hij moet gewoon z'n klep dichthouden.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:06 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Je bent wel netjes voor deze slowchat.
Respect voor de ouderen van dagenquote:Op dinsdag 5 april 2016 16:06 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Je bent wel netjes voor deze slowchat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |