Dat stelt me dan wel weer gerust.quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het maakt feitelijk ook geen fuck uit, beste Kosmo.
Heb je het artikel wel gelezen? Hij vindt enkel de implementatie en het onderwerp jammer. Nergens blijkt dat hij een tegenstander van referenda an sich is.quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:45 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, referenda zijn juist een instrument van populisten om bange mensen nog verder op te hitsen tegen de gevestigde orde.
Lees ook dit stuk van notabene Maurice de Hond: De kater komt er aan: het Oekraine Referendum (pdf)
Pechtold heeft dan wel weer het cokegebruik van een gangster.quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:54 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Sinds Pechtold dat ook doet is het niet gangster meer.
Same..quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel getwijfeld over mijn stemkeuze als dit keer trouwens.
Voor/tegen/niet.
Ik weet het niet.
Meer referenda = meer peilingen, meer peilingen = meer aandacht voor Maurice, meer aandacht voor Maurice = meer bloed in zijn kloppende erectie. Dat kan op den duur alleen maar leiden tot een priapisme bij Maurice, wat ik dan wel weer aanmoedig.quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb je het artikel wel gelezen? Hij vindt enkel de implementatie en het onderwerp jammer. Nergens blijkt dat hij een tegenstander van referenda an sich is.
Ja.quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:55 schreef Fylax het volgende:
Krijgen we trouwens morgenavond meteen de uitslag?
Terwijl het zo simpel is. Wil je in de reet kruipen van Jan Roos of niet?quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Same..
Wat zijn de dingen die je doen twijfelen?
Argumenten.quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Same..
Wat zijn de dingen die je doen twijfelen?
Het zijn inderdaad vooral simpelen die het allemaal reduceren tot een persoonlijke strijd.quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Terwijl het zo simpel is. Wil je in de reet kruipen van Jan Roos of niet?
Dat ben ik met je eens. Helaas een noodzakelijk kwaad aangezien het hele instrument vrij debiel is.quote:
Ja ik heb het gelezen. Het gaat mij erom dat zelfs hij vindt dat dit referendum in deze opzet onzinnig is.quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb je het artikel wel gelezen? Hij vindt enkel de implementatie en het onderwerp jammer. Nergens blijkt dat hij een tegenstander van referenda an sich is.
Dat is een heel ander verhaal. De Europese interne markt zou naar mijn idee alleen zeer competitieve economieën moeten bevatten, omdat je anders inboet qua competitiviteit als interne markt zijnde en omdat het anders een recept is voor economische ongelukken zoals we gezien hebben met de Eurocrisis. Griekenland, Spanje, Oekraine, allemaal economische brekebenen die naar mijn idee niks te zoeken hebben in een interne markt met landen als Nederland en Duitsland.quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom ben je dan zo tegen extra vrijhandel? Is wat je nu bepleit eigenlijk niet een vorm van de Economische Massavernietigingswapens waar je graag over spreekt? Of geldt dat alleen bij China en Rusland?
Dit referendum != Referenda als conceptquote:Op dinsdag 5 april 2016 15:59 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja ik heb het gelezen. Het gaat mij erom dat zelfs hij vindt dat dit referendum in deze opzet onzinnig is.
Idd. lekker belangrijkquote:Op dinsdag 5 april 2016 15:59 schreef Pokkelmans het volgende:
Ook van die mensen die het "Geenstijl niet gunnen".
Dikke boeie.
Kan me ook geen reet interesseren, inderdaad.quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:59 schreef Pokkelmans het volgende:
Dikke boeie.
Ik heb ook niets tegen referenda als concept. In de buurt zal het prima werken om het type klimrek te bepalen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit referendum != Referenda als concept
Na een half jaar twijfelen mag je Robin best een handje helpen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad vooral simpelen die het allemaal reduceren tot een persoonlijke strijd.
Elk land heeft het recht zichzelf te verdedigen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:00 schreef Heilwasser het volgende:
Ik ben enkel voor het zelfverdedigingsrecht van Israël. De rest is bijzonder irrelevant.
Klopt, zeker Oekraïne.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:02 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Elk land heeft het recht zichzelf te verdedigen.
Speelt bij mij wel mee.quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:59 schreef Pokkelmans het volgende:
Dikke boeie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |