Nu komt het in de serieuze media en komen er concrete aanwijzingen van hooggeplaatsten die zaken doen. Wordt zo'n samenzweringstheorie ineens een stuk echter voor die lui.quote:Op maandag 4 april 2016 16:11 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Het is niet echt nieuwe informatie ofzo, dus dat was sowieso al het geval.
Te vriend houden dan.quote:
Ik zit te denken, maar zo'n koppel als Ben & Jerry, die hebben hun centjes toch eerlijk verdiend omdat wij hun ijs lekker vinden?quote:Op maandag 4 april 2016 16:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Volgens slinks wel.
Ik las van het weekend een column van Brusselmans waarom links zich moest schamen.
Waardeloze column. Het papier niet waard waar het op gedrukt stond.
Kom vechten dan.quote:Op maandag 4 april 2016 16:14 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat de EU een groot complot van reptilians is wisten we al, slome.
Nu ja, tot zover weinig over vaderlandse politici.quote:Op maandag 4 april 2016 16:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nu komt het in de serieuze media en komen er concrete aanwijzingen van hooggeplaatsten die zaken doen. Wordt zo'n samenzweringstheorie ineens een stuk echter voor die lui.
Schijnt niet te mogen.quote:Op maandag 4 april 2016 16:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit te denken, maar zo'n koppel als Ben & Jerry, die hebben hun centjes toch eerlijk verdiend omdat wij hun ijs lekker vinden?
Jij dacht dat Rotschild familie geen macht of geld had?quote:Op maandag 4 april 2016 16:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nu komt het in de serieuze media en komen er concrete aanwijzingen van hooggeplaatsten die zaken doen. Wordt zo'n samenzweringstheorie ineens een stuk echter voor die lui.
Dus white bias komt uitsluitend voor in homogene groepen.quote:Op maandag 4 april 2016 16:16 schreef Kaas- het volgende:
In een rechtbank in Amerika (gemeten in twee counties in Florida) heeft een zwart persoon 16% meer kans om veroordeeld te worden wanneer hij voor een jury staat die enkel uit witte personen bestaat dan een wit persoon, en dit effect wordt volledig teniet gedaan wanneer er minimaal 1 zwart persoon in die jury zit mensen.
De Nederlandse media is qua redactie bijna overal 100% wit. Inclusief NPO. Dit heeft een zeer grote invloed op nieuws (zowel qua onderwerpkeuze als inhoud). Just saying.quote:Op maandag 4 april 2016 16:16 schreef Kaas- het volgende:
In een rechtbank in Amerika (gemeten in twee counties in Florida) heeft een zwart persoon 16% meer kans om veroordeeld te worden wanneer hij voor een jury staat die enkel uit witte personen bestaat dan een wit persoon, en dit effect wordt volledig teniet gedaan wanneer er minimaal 1 zwart persoon in die jury zit mensen.
Voor meer details, kom morgen naar mijn fantastische presentatie met plaatjes van pandaberen.
Amper.quote:Op maandag 4 april 2016 16:16 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Jij dacht dat Rotschild familie geen macht of geld had?
Pfff, dit weer?quote:Op maandag 4 april 2016 16:16 schreef Kaas- het volgende:
Voor meer details, kom morgen naar mijn fantastische presentatie met plaatjes van pandaberen.
Sowieso niet zoveel als mensen denken, maar ze hebben echt wel geld en zeker ook macht.quote:Op maandag 4 april 2016 16:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Amper.
Ik vraag me altijd af of types met een obsessie met "Rothschild" nou een leuk leven hebben.
Klopt ergens wel, de enige negers op TV zijn voor mode, voetbal of klussen.quote:Op maandag 4 april 2016 16:17 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
De Nederlandse media is qua redactie bijna overal 100% wit. Inclusief NPO. Dit heeft een zeer grote invloed op nieuws (zowel qua onderwerpkeuze als inhoud). Just saying.
Ach, bij alles kun je kritiek hebben. Is het eerlijk dat ze lobbyen, of dat ze specifiek adverteren aan kinderen, of dat ze concurrenten op juridische wijze lastigvallen, etc. etc. Binnen de wet kun je vrij veel doen met voldoende middelen.quote:Op maandag 4 april 2016 16:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit te denken, maar zo'n koppel als Ben & Jerry, die hebben hun centjes toch eerlijk verdiend omdat wij hun ijs lekker vinden?
Dit geloofde ik eerst niet vanwege mijn witte privileges, maar nu ik er meerdere wetenschappelijke publicaties over heb gelezen geloof ik het wel. M'n ogen zijn geopend.quote:Op maandag 4 april 2016 16:17 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
De Nederlandse media is qua redactie bijna overal 100% wit. Inclusief NPO. Dit heeft een zeer grote invloed op nieuws (zowel qua onderwerpkeuze als inhoud). Just saying.
Op TV mogen ze wel, maar dat is iets anders dan de redactie.quote:Op maandag 4 april 2016 16:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Klopt ergens wel, de enige negers op TV zijn voor mode, voetbal of klussen.
Het schijnt dat de familie Wallenberg ca. 50% van de Zweedse economie in handen heeft.quote:Op maandag 4 april 2016 16:18 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Sowieso niet zoveel als mensen denken, maar ze hebben echt wel geld en zeker ook macht.
OPEN JE OGEN KAASquote:Op maandag 4 april 2016 16:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit geloofde ik eerst niet vanwege mijn witte privileges, maar nu ik er meerdere wetenschappelijke publicaties over heb gelezen geloof ik het wel. M'n ogen zijn geopend.
De redactie zie ik nooit, maar misschien dat FOK! wat negers heeft.quote:Op maandag 4 april 2016 16:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Op TV mogen ze wel, maar dat is iets anders dan de redactie.
Dat het allemaal wat te hoog gegrepen is voor je, dat lijkt me geen nieuws. En als je je in 2012 namens de PVV hebt laten verkiezen, dan sta je gewoon achter hun extreemrechtse nonsens.quote:Op maandag 4 april 2016 15:29 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik loop niet blind achter VNL aan, ik kan gewoon weinig/geen punten vinden waarmee ik het niet eens ben. Verder hebben ze niet voor niets een andere partij opgericht. Met dit argument zou ik GroenLinks ook nog steeds als de CPN kunnen beschouwen.
Dergelijke wetenschappelijke publicaties zijn hoogstwaarschijnlijk geschreven door blanke mensen met hun eigen blinde vlek voor het witte privilege. Het is maar de vraag hoe betrouwbaar en valide deze onderzoeken zijn.quote:Op maandag 4 april 2016 16:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit geloofde ik eerst niet vanwege mijn witte privileges, maar nu ik er meerdere wetenschappelijke publicaties over heb gelezen geloof ik het wel. M'n ogen zijn geopend.
Morgen eindelijk zo ver. Niet alleen dat, die andere paper heb ik vanochtend ook ingeleverd. Na morgen heb ik dan 6 grote opdrachten voor een cijfer in een week lekker allemaal achter de rug.quote:
Behalve een obsessie met Erdogan; daarvoor uitsluitend lof.quote:Op maandag 4 april 2016 16:18 schreef Kosmoproleet het volgende:
Sowieso zijn obsessies nogal triest.
Robin is zwart.quote:Op maandag 4 april 2016 16:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
De redactie zie ik nooit, maar misschien dat FOK! wat negers heeft.
En dan woensdag eindelijk over de stresspiek heen?quote:Op maandag 4 april 2016 16:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Morgen eindelijk zo ver. Niet alleen dat, die andere paper heb ik vanochtend ook ingeleverd. Na morgen heb ik dan 6 grote opdrachten voor een cijfer in een week lekker allemaal achter de rug.![]()
Uitspattingen van blijdschap tolereer je maar gewoon lekker.
Laten we het blankocentrisme noemen.quote:Op maandag 4 april 2016 16:21 schreef Kosmoproleet het volgende:
Overigens is wit privilege wel een polariserende term lijk het, misschien moeten we het anders uitleggen, in plaats van iets wat iedereen woedend maakt.
Goede stropop wel.quote:Op maandag 4 april 2016 16:16 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Jij dacht dat Rotschild familie geen macht of geld had?
Zeker. Tokenneger.quote:
Ik ken iemand die de handtekening van Erdogan op zijn auto heeft laten aanbrengen. Ja echt waar ja.quote:Op maandag 4 april 2016 16:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Behalve een obsessie met Erdogan; daarvoor uitsluitend lof.
Ik zal jouw interne validiteit eens onderzoeken.quote:Op maandag 4 april 2016 16:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dergelijke wetenschappelijke publicaties zijn hoogstwaarschijnlijk geschreven door blanke mensen met hun eigen blinde vlek voor het witte privilege. Het is maar de vraag hoe betrouwbaar en valide deze onderzoeken zijn.
Jij dacht dat de Kosmoproleet geen macht of geld had?quote:
Conclusie: zwarte personen 16% meer crimineel.quote:Op maandag 4 april 2016 16:16 schreef Kaas- het volgende:
In een rechtbank in Amerika (gemeten in twee counties in Florida) heeft een zwart persoon 16% meer kans om veroordeeld te worden wanneer hij voor een jury staat die enkel uit witte personen bestaat dan een wit persoon
quote:Op maandag 4 april 2016 16:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zal jouw interne validiteit eens onderzoeken.
Beyazprivilege.quote:Op maandag 4 april 2016 16:21 schreef Kosmoproleet het volgende:
Overigens is wit privilege wel een polariserende term lijk het, misschien moeten we het anders uitleggen, in plaats van iets wat iedereen woedend maakt.
Curieuze woordkeuze.quote:Op maandag 4 april 2016 16:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan woensdag eindelijk over de stresspiek heen?
Ik krijg geen brieven van Britse premiers.quote:Op maandag 4 april 2016 16:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij dacht dat de Kosmoproleet geen macht of geld had?
Mijn vriend rijdt rond op een scooter waar heel groot zijn handtekening op de zijkant staan afgedrukt.quote:Op maandag 4 april 2016 16:21 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik ken iemand die de handtekening van Erdogan op zijn auto heeft laten aanbrengen. Ja echt waar ja.
Of is het gewoon niet boeiend genoeg om te lekken? Heel veel echt spannende of nieuwe dingen heb ik nog niet gehoord. Op wellicht die kerel in IJsland na.quote:Op maandag 4 april 2016 16:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja idd. Best knap dat er niks eerder gelekt is eigenlijk.
Lijkt me vrij evident.quote:Op maandag 4 april 2016 16:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij dacht dat de Kosmoproleet geen macht of geld had?
En toch ben je al machtiger (als in invloedrijker) en rijker dan 10 Afrikanen bij elkaar.quote:Op maandag 4 april 2016 16:23 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik krijg geen brieven van Britse premiers.
Heb je dat ding nog niet kapot gestampt dan? Ook aan liefde zit een grens lijkt me.quote:Op maandag 4 april 2016 16:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mijn vriend rijdt rond op een scooter waar heel groot zijn handtekening op de zijkant staan afgedrukt.
Ik vind het een slecht uitgekozen foto. Op een hele hoop andere foto's ziet hij er gewoon normaal uit. Waarom ze voor dit artikel juist een foto hebben gekozen waarop hij nogal een rapey gezichtsuitdrukking heeft is mij niet duidelijk. Lijkt me een staaltje profiling van de redactie.quote:Op maandag 4 april 2016 16:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij ook een keer van bil wil waarschijnlijk.
Klopt, ontken ik dat?quote:Op maandag 4 april 2016 16:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En toch ben je al machtiger (als in invloedrijker) en rijker dan 10 Afrikanen bij elkaar.
Ik heb nergens consequenties genoemd, alleen genoemd dat ze welvarend zijn en macht hebben.quote:Laten we de macht wat meer nivelleren en Afrikanen een stem geven.
Correct.quote:Op maandag 4 april 2016 16:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
Dus mijn of jullie familie is net zo machtig en welvarend als de Rotschild-familie, en als je het tegenovergestelde zegt ben je een aluhoedje ofzo?
Mijn en jullie familie zit tussen de Rothschilds en de N'tobizakunga familie in qua macht en invloed.quote:Op maandag 4 april 2016 16:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
Dus mijn of jullie familie is net zo machtig en welvarend als de Rotschild-familie, en als je het tegenovergestelde zegt ben je een aluhoedje ofzo?
Nee, niet echt. Want ik heb dan een week om die onderzoekspaper te schrijven terwijl ik in de tussentijd nog naar dat bierfestival ga in Groningen. En als dat klaar is binnen enkele dagen twee tentamens. En als dat klaar is binnen twee dagen een mondelinge herkansing voor een vak waarvan ik het tentamen enkele maanden geleden niet kon maken omdat het samenviel met een ander tentamen.quote:
Laten we het vooral benoemen.quote:Op maandag 4 april 2016 16:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Klopt, ontken ik dat?
[..]
Ik heb nergens consequenties genoemd, alleen genoemd dat ze welvarend zijn en macht hebben.
Je kan het gewoon nooit goed dien. Zie het als een participatiestraf. Online-discussiëren is een uitermate destructieve bezigheid. Door je hoe dan ook als klootzak te bestempelen proberen we je te stimuleren je bezig te houden met meer productieve zaken.quote:Op maandag 4 april 2016 16:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
Klopt. En nu?quote:Op maandag 4 april 2016 16:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn en jullie familie zit tussen de Rothschilds en de N'tobizakunga familie in qua macht en invloed.
Jouw familie bestaat uit 80 miljoen mensen en is vrij machtig.quote:Op maandag 4 april 2016 16:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
quote:Op maandag 4 april 2016 16:26 schreef Pokkelmans het volgende:
Je kan het gewoon nooit goed dien. Zie het als een participatiestraf. Online-discussiëren is een uitermate destructieve bezigheid. Door je hoe dan ook als klootzak te bestempelen proberen we je te stimuleren je bezig te houden met meer productieve zaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Rothschilds worden in de Panama Papers genoemd, het is een complot.quote:Op maandag 4 april 2016 16:26 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Weet ik niet. Blijkbaar mag je niet zeggen dat Rotschilds geld hebben.
quote:
quote:Op maandag 4 april 2016 16:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik heb nergens consequenties genoemd, alleen genoemd dat ze welvarend zijn en macht hebben.
Wel overwogen, niet doorgezet.quote:Op maandag 4 april 2016 16:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heb je dat ding nog niet kapot gestampt dan? Ook aan liefde zit een grens lijkt me.
Doe mij dat, wel gratis graag.quote:Op maandag 4 april 2016 16:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het privilege van 10 jaar mogen studeren?
Dat is slechts de kernfamilie; er zijn dan ook nog de Azeri's, de Centraal-Aziaten en de Oeigoeren.quote:Op maandag 4 april 2016 16:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jouw familie bestaat uit 80 miljoen mensen en is vrij machtig.
quote:Op maandag 4 april 2016 16:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]Een demonstratie van de destructieve effecten op je sociale status.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 april 2016 16:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Want ik heb dan een week om die onderzoekspaper te schrijven terwijl ik in de tussentijd nog naar dat bierfestival ga in Groningen. En als dat klaar is binnen enkele dagen twee tentamens. En als dat klaar is binnen twee dagen een mondelinge herkansing voor een vak waarvan ik het tentamen enkele maanden geleden niet kon maken omdat het samenviel met een ander tentamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |