Jij hebt te veel mededogenquote:Op maandag 4 april 2016 16:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Voor de ontwijkers des te minder.
Geen medelijden met witteboordencriminelen.quote:Op maandag 4 april 2016 16:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
Toch wel ergens sneu voor al die mensen die peentjes zweten nu.
Dit dus.quote:
Ja mooi, maar die ontwijkers hebben hun schaapjes echt wel op het droge dus daar hoef je geen medelijden mee te hebben volgens mij.quote:
quote:Dit is Harold Bekkering, onderzoeksdirecteur van het Donders Centre for Cognition. Hij maakt zich druk om en zet zich in voor een betere man-vrouwverhouding op de wetenschappelijke werkvloer. Waarom?
Achter spoiler gaarne.quote:
True, true.quote:Op maandag 4 april 2016 16:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja mooi, maar die ontwijkers hebben hun schaapjes echt wel op het droge dus daar hoef je geen medelijden mee te hebben volgens mij.
Waarom? Omdat hij ook een keer van bil wil waarschijnlijk.quote:
Mwah, ik kan me voorstellen dat een paar BNW'ers wel lynchneigingen krijgen bij het zien van de naam Rothschild.quote:Op maandag 4 april 2016 16:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja mooi, maar die ontwijkers hebben hun schaapjes echt wel op het droge dus daar hoef je geen medelijden mee te hebben volgens mij.
Dat risico loop je altijd als rijkaard.quote:Op maandag 4 april 2016 16:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mwah, ik kan me voorstellen dat een paar BNW'ers wel lynchneigingen krijgen bij het zien van de naam Rothschild.
Terecht ook. Rijk worden kan enkel door het volk te belazeren.quote:Op maandag 4 april 2016 16:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat risico loop je altijd als rijkaard.
Het is niet echt nieuwe informatie ofzo, dus dat was sowieso al het geval.quote:Op maandag 4 april 2016 16:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mwah, ik kan me voorstellen dat een paar BNW'ers wel lynchneigingen krijgen bij het zien van de naam Rothschild.
Paleizen bouwen, goed voor de economie.quote:Op maandag 4 april 2016 16:10 schreef Heilwasser het volgende:
Jammer dat Erdogan nog niet genoemd is. Met z'n paleis.
Altijd?quote:Op maandag 4 april 2016 16:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Terecht ook. Rijk worden kan enkel door het volk te belazeren.
Ach, hij heeft in ieder geval geen takelconstructie nodig die zijn komst aankondigt.quote:Op maandag 4 april 2016 16:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als dat ineens in je bed ligt schrik je ook wel even.
Volgens slinks wel.quote:
Ik heb een collega die zo heet.quote:Op maandag 4 april 2016 16:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |