Behalve een obsessie met Erdogan; daarvoor uitsluitend lof.quote:Op maandag 4 april 2016 16:18 schreef Kosmoproleet het volgende:
Sowieso zijn obsessies nogal triest.
Robin is zwart.quote:Op maandag 4 april 2016 16:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
De redactie zie ik nooit, maar misschien dat FOK! wat negers heeft.
En dan woensdag eindelijk over de stresspiek heen?quote:Op maandag 4 april 2016 16:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Morgen eindelijk zo ver. Niet alleen dat, die andere paper heb ik vanochtend ook ingeleverd. Na morgen heb ik dan 6 grote opdrachten voor een cijfer in een week lekker allemaal achter de rug.![]()
Uitspattingen van blijdschap tolereer je maar gewoon lekker.
Laten we het blankocentrisme noemen.quote:Op maandag 4 april 2016 16:21 schreef Kosmoproleet het volgende:
Overigens is wit privilege wel een polariserende term lijk het, misschien moeten we het anders uitleggen, in plaats van iets wat iedereen woedend maakt.
Goede stropop wel.quote:Op maandag 4 april 2016 16:16 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Jij dacht dat Rotschild familie geen macht of geld had?
Zeker. Tokenneger.quote:
Ik ken iemand die de handtekening van Erdogan op zijn auto heeft laten aanbrengen. Ja echt waar ja.quote:Op maandag 4 april 2016 16:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Behalve een obsessie met Erdogan; daarvoor uitsluitend lof.
Ik zal jouw interne validiteit eens onderzoeken.quote:Op maandag 4 april 2016 16:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dergelijke wetenschappelijke publicaties zijn hoogstwaarschijnlijk geschreven door blanke mensen met hun eigen blinde vlek voor het witte privilege. Het is maar de vraag hoe betrouwbaar en valide deze onderzoeken zijn.
Jij dacht dat de Kosmoproleet geen macht of geld had?quote:
Conclusie: zwarte personen 16% meer crimineel.quote:Op maandag 4 april 2016 16:16 schreef Kaas- het volgende:
In een rechtbank in Amerika (gemeten in twee counties in Florida) heeft een zwart persoon 16% meer kans om veroordeeld te worden wanneer hij voor een jury staat die enkel uit witte personen bestaat dan een wit persoon
quote:Op maandag 4 april 2016 16:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zal jouw interne validiteit eens onderzoeken.
Beyazprivilege.quote:Op maandag 4 april 2016 16:21 schreef Kosmoproleet het volgende:
Overigens is wit privilege wel een polariserende term lijk het, misschien moeten we het anders uitleggen, in plaats van iets wat iedereen woedend maakt.
Curieuze woordkeuze.quote:Op maandag 4 april 2016 16:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan woensdag eindelijk over de stresspiek heen?
Ik krijg geen brieven van Britse premiers.quote:Op maandag 4 april 2016 16:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij dacht dat de Kosmoproleet geen macht of geld had?
Mijn vriend rijdt rond op een scooter waar heel groot zijn handtekening op de zijkant staan afgedrukt.quote:Op maandag 4 april 2016 16:21 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik ken iemand die de handtekening van Erdogan op zijn auto heeft laten aanbrengen. Ja echt waar ja.
Of is het gewoon niet boeiend genoeg om te lekken? Heel veel echt spannende of nieuwe dingen heb ik nog niet gehoord. Op wellicht die kerel in IJsland na.quote:Op maandag 4 april 2016 16:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja idd. Best knap dat er niks eerder gelekt is eigenlijk.
Lijkt me vrij evident.quote:Op maandag 4 april 2016 16:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij dacht dat de Kosmoproleet geen macht of geld had?
En toch ben je al machtiger (als in invloedrijker) en rijker dan 10 Afrikanen bij elkaar.quote:Op maandag 4 april 2016 16:23 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik krijg geen brieven van Britse premiers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |