Nu komt het in de serieuze media en komen er concrete aanwijzingen van hooggeplaatsten die zaken doen. Wordt zo'n samenzweringstheorie ineens een stuk echter voor die lui.quote:Op maandag 4 april 2016 16:11 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Het is niet echt nieuwe informatie ofzo, dus dat was sowieso al het geval.
Te vriend houden dan.quote:
Ik zit te denken, maar zo'n koppel als Ben & Jerry, die hebben hun centjes toch eerlijk verdiend omdat wij hun ijs lekker vinden?quote:Op maandag 4 april 2016 16:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Volgens slinks wel.
Ik las van het weekend een column van Brusselmans waarom links zich moest schamen.
Waardeloze column. Het papier niet waard waar het op gedrukt stond.
Kom vechten dan.quote:Op maandag 4 april 2016 16:14 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat de EU een groot complot van reptilians is wisten we al, slome.
Nu ja, tot zover weinig over vaderlandse politici.quote:Op maandag 4 april 2016 16:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nu komt het in de serieuze media en komen er concrete aanwijzingen van hooggeplaatsten die zaken doen. Wordt zo'n samenzweringstheorie ineens een stuk echter voor die lui.
Schijnt niet te mogen.quote:Op maandag 4 april 2016 16:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit te denken, maar zo'n koppel als Ben & Jerry, die hebben hun centjes toch eerlijk verdiend omdat wij hun ijs lekker vinden?
Jij dacht dat Rotschild familie geen macht of geld had?quote:Op maandag 4 april 2016 16:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nu komt het in de serieuze media en komen er concrete aanwijzingen van hooggeplaatsten die zaken doen. Wordt zo'n samenzweringstheorie ineens een stuk echter voor die lui.
Dus white bias komt uitsluitend voor in homogene groepen.quote:Op maandag 4 april 2016 16:16 schreef Kaas- het volgende:
In een rechtbank in Amerika (gemeten in twee counties in Florida) heeft een zwart persoon 16% meer kans om veroordeeld te worden wanneer hij voor een jury staat die enkel uit witte personen bestaat dan een wit persoon, en dit effect wordt volledig teniet gedaan wanneer er minimaal 1 zwart persoon in die jury zit mensen.
De Nederlandse media is qua redactie bijna overal 100% wit. Inclusief NPO. Dit heeft een zeer grote invloed op nieuws (zowel qua onderwerpkeuze als inhoud). Just saying.quote:Op maandag 4 april 2016 16:16 schreef Kaas- het volgende:
In een rechtbank in Amerika (gemeten in twee counties in Florida) heeft een zwart persoon 16% meer kans om veroordeeld te worden wanneer hij voor een jury staat die enkel uit witte personen bestaat dan een wit persoon, en dit effect wordt volledig teniet gedaan wanneer er minimaal 1 zwart persoon in die jury zit mensen.
Voor meer details, kom morgen naar mijn fantastische presentatie met plaatjes van pandaberen.
Amper.quote:Op maandag 4 april 2016 16:16 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Jij dacht dat Rotschild familie geen macht of geld had?
Pfff, dit weer?quote:Op maandag 4 april 2016 16:16 schreef Kaas- het volgende:
Voor meer details, kom morgen naar mijn fantastische presentatie met plaatjes van pandaberen.
Sowieso niet zoveel als mensen denken, maar ze hebben echt wel geld en zeker ook macht.quote:Op maandag 4 april 2016 16:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Amper.
Ik vraag me altijd af of types met een obsessie met "Rothschild" nou een leuk leven hebben.
Klopt ergens wel, de enige negers op TV zijn voor mode, voetbal of klussen.quote:Op maandag 4 april 2016 16:17 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
De Nederlandse media is qua redactie bijna overal 100% wit. Inclusief NPO. Dit heeft een zeer grote invloed op nieuws (zowel qua onderwerpkeuze als inhoud). Just saying.
Ach, bij alles kun je kritiek hebben. Is het eerlijk dat ze lobbyen, of dat ze specifiek adverteren aan kinderen, of dat ze concurrenten op juridische wijze lastigvallen, etc. etc. Binnen de wet kun je vrij veel doen met voldoende middelen.quote:Op maandag 4 april 2016 16:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit te denken, maar zo'n koppel als Ben & Jerry, die hebben hun centjes toch eerlijk verdiend omdat wij hun ijs lekker vinden?
Dit geloofde ik eerst niet vanwege mijn witte privileges, maar nu ik er meerdere wetenschappelijke publicaties over heb gelezen geloof ik het wel. M'n ogen zijn geopend.quote:Op maandag 4 april 2016 16:17 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
De Nederlandse media is qua redactie bijna overal 100% wit. Inclusief NPO. Dit heeft een zeer grote invloed op nieuws (zowel qua onderwerpkeuze als inhoud). Just saying.
Op TV mogen ze wel, maar dat is iets anders dan de redactie.quote:Op maandag 4 april 2016 16:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Klopt ergens wel, de enige negers op TV zijn voor mode, voetbal of klussen.
Het schijnt dat de familie Wallenberg ca. 50% van de Zweedse economie in handen heeft.quote:Op maandag 4 april 2016 16:18 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Sowieso niet zoveel als mensen denken, maar ze hebben echt wel geld en zeker ook macht.
OPEN JE OGEN KAASquote:Op maandag 4 april 2016 16:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit geloofde ik eerst niet vanwege mijn witte privileges, maar nu ik er meerdere wetenschappelijke publicaties over heb gelezen geloof ik het wel. M'n ogen zijn geopend.
De redactie zie ik nooit, maar misschien dat FOK! wat negers heeft.quote:Op maandag 4 april 2016 16:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Op TV mogen ze wel, maar dat is iets anders dan de redactie.
Dat het allemaal wat te hoog gegrepen is voor je, dat lijkt me geen nieuws. En als je je in 2012 namens de PVV hebt laten verkiezen, dan sta je gewoon achter hun extreemrechtse nonsens.quote:Op maandag 4 april 2016 15:29 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik loop niet blind achter VNL aan, ik kan gewoon weinig/geen punten vinden waarmee ik het niet eens ben. Verder hebben ze niet voor niets een andere partij opgericht. Met dit argument zou ik GroenLinks ook nog steeds als de CPN kunnen beschouwen.
Dergelijke wetenschappelijke publicaties zijn hoogstwaarschijnlijk geschreven door blanke mensen met hun eigen blinde vlek voor het witte privilege. Het is maar de vraag hoe betrouwbaar en valide deze onderzoeken zijn.quote:Op maandag 4 april 2016 16:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit geloofde ik eerst niet vanwege mijn witte privileges, maar nu ik er meerdere wetenschappelijke publicaties over heb gelezen geloof ik het wel. M'n ogen zijn geopend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |