Heb je dat ding nog niet kapot gestampt dan? Ook aan liefde zit een grens lijkt me.quote:Op maandag 4 april 2016 16:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mijn vriend rijdt rond op een scooter waar heel groot zijn handtekening op de zijkant staan afgedrukt.
Ik vind het een slecht uitgekozen foto. Op een hele hoop andere foto's ziet hij er gewoon normaal uit. Waarom ze voor dit artikel juist een foto hebben gekozen waarop hij nogal een rapey gezichtsuitdrukking heeft is mij niet duidelijk. Lijkt me een staaltje profiling van de redactie.quote:Op maandag 4 april 2016 16:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij ook een keer van bil wil waarschijnlijk.
Klopt, ontken ik dat?quote:Op maandag 4 april 2016 16:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En toch ben je al machtiger (als in invloedrijker) en rijker dan 10 Afrikanen bij elkaar.
Ik heb nergens consequenties genoemd, alleen genoemd dat ze welvarend zijn en macht hebben.quote:Laten we de macht wat meer nivelleren en Afrikanen een stem geven.
Correct.quote:Op maandag 4 april 2016 16:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
Dus mijn of jullie familie is net zo machtig en welvarend als de Rotschild-familie, en als je het tegenovergestelde zegt ben je een aluhoedje ofzo?
Mijn en jullie familie zit tussen de Rothschilds en de N'tobizakunga familie in qua macht en invloed.quote:Op maandag 4 april 2016 16:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
Dus mijn of jullie familie is net zo machtig en welvarend als de Rotschild-familie, en als je het tegenovergestelde zegt ben je een aluhoedje ofzo?
Nee, niet echt. Want ik heb dan een week om die onderzoekspaper te schrijven terwijl ik in de tussentijd nog naar dat bierfestival ga in Groningen. En als dat klaar is binnen enkele dagen twee tentamens. En als dat klaar is binnen twee dagen een mondelinge herkansing voor een vak waarvan ik het tentamen enkele maanden geleden niet kon maken omdat het samenviel met een ander tentamen.quote:
Laten we het vooral benoemen.quote:Op maandag 4 april 2016 16:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Klopt, ontken ik dat?
[..]
Ik heb nergens consequenties genoemd, alleen genoemd dat ze welvarend zijn en macht hebben.
Je kan het gewoon nooit goed dien. Zie het als een participatiestraf. Online-discussiëren is een uitermate destructieve bezigheid. Door je hoe dan ook als klootzak te bestempelen proberen we je te stimuleren je bezig te houden met meer productieve zaken.quote:Op maandag 4 april 2016 16:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
Klopt. En nu?quote:Op maandag 4 april 2016 16:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn en jullie familie zit tussen de Rothschilds en de N'tobizakunga familie in qua macht en invloed.
Jouw familie bestaat uit 80 miljoen mensen en is vrij machtig.quote:Op maandag 4 april 2016 16:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
quote:Op maandag 4 april 2016 16:26 schreef Pokkelmans het volgende:
Je kan het gewoon nooit goed dien. Zie het als een participatiestraf. Online-discussiëren is een uitermate destructieve bezigheid. Door je hoe dan ook als klootzak te bestempelen proberen we je te stimuleren je bezig te houden met meer productieve zaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Rothschilds worden in de Panama Papers genoemd, het is een complot.quote:Op maandag 4 april 2016 16:26 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Weet ik niet. Blijkbaar mag je niet zeggen dat Rotschilds geld hebben.
quote:
quote:Op maandag 4 april 2016 16:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik heb nergens consequenties genoemd, alleen genoemd dat ze welvarend zijn en macht hebben.
Wel overwogen, niet doorgezet.quote:Op maandag 4 april 2016 16:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heb je dat ding nog niet kapot gestampt dan? Ook aan liefde zit een grens lijkt me.
Doe mij dat, wel gratis graag.quote:Op maandag 4 april 2016 16:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het privilege van 10 jaar mogen studeren?
Dat is slechts de kernfamilie; er zijn dan ook nog de Azeri's, de Centraal-Aziaten en de Oeigoeren.quote:Op maandag 4 april 2016 16:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jouw familie bestaat uit 80 miljoen mensen en is vrij machtig.
quote:Op maandag 4 april 2016 16:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]Een demonstratie van de destructieve effecten op je sociale status.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 april 2016 16:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Want ik heb dan een week om die onderzoekspaper te schrijven terwijl ik in de tussentijd nog naar dat bierfestival ga in Groningen. En als dat klaar is binnen enkele dagen twee tentamens. En als dat klaar is binnen twee dagen een mondelinge herkansing voor een vak waarvan ik het tentamen enkele maanden geleden niet kon maken omdat het samenviel met een ander tentamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |