Was er ook een lekker weertje voor gisteren.quote:Op maandag 4 april 2016 10:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey Niels ik heb gerolschaatst dit weekend.
Het was binnen met disco.quote:Op maandag 4 april 2016 10:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Was er ook een lekker weertje voor gisteren.
quote:Op maandag 4 april 2016 10:31 schreef Chai het volgende:
heb het gevoel dat Chai haar trangendergevoel wegstopt maar tegelijkertijd kan het ook een fetisj zijn maar een fetisj is veelal oppervlakkig.
link?quote:
hahahaquote:Op maandag 4 april 2016 10:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
En dat vraag je aan 2nutz..
Mister maandag boterhamdag dinsdag frikadel met mayodag woensdag bijdeburendag
Snap ik.quote:Op maandag 4 april 2016 10:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Kon het niet laten he.
Wat ga jij eten vanavond, wil kookinspiratie.
Nog steeds mij.quote:
Hoe voelde dat nu zo'n hoop poep op je borst?quote:Op maandag 4 april 2016 10:41 schreef madeliefff het volgende:
bah bah, ik ben terug zodra de sekstalk over is
Sommige mannen ook, weet niet waarom je gelijk weer onderscheid in gender moet maken :squote:Op maandag 4 april 2016 10:40 schreef Kurovski het volgende:
Sommige vrouwen hebben het echt tot kunst verheven.
ik denk dat je in de war bent met je vriendinquote:Op maandag 4 april 2016 10:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe voelde dat nu zo'n hoop poep op je borst?
OoOOOoquote:Op maandag 4 april 2016 10:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik denk dat je in de war bent met je vriendin
taktaktaktak!!!quote:Op maandag 4 april 2016 10:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Die heeft zulke grote heuvels daar blijft niks op liggen.quote:Op maandag 4 april 2016 10:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Chai, stop je transgendergevoel toch niet zo weg.quote:Op maandag 4 april 2016 10:31 schreef Chai het volgende:
heb het gevoel dat Chai haar trangendergevoel wegstopt maar tegelijkertijd kan het ook een fetisj zijn maar een fetisj is veelal oppervlakkig.
Zijn er mensen die Prison Break 'echt goed' noemen dan? Het begin was wel tof maar ben mijn interesse ergens onderweg wel verloren.quote:Op maandag 4 april 2016 10:46 schreef Oberkullie het volgende:
Is Prison break echt goed of zwaar overrated?
Crab cake is misschien wel een goed idee voor vanavond.quote:
Er zijn nogal veel verschillende soorten bonen.quote:Op maandag 4 april 2016 10:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen in het nls, maar bonen.
Komt ze dadelijk aanzetten met een foto van chili con carne.quote:Op maandag 4 april 2016 10:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Er zijn nogal veel verschillende soorten bonen.
zoek gewoon pic van wat je bedoelt.
zulke die je laat hydrateren.quote:Op maandag 4 april 2016 10:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Er zijn nogal veel verschillende soorten bonen.
zoek gewoon pic van wat je bedoelt.
;$quote:Op maandag 4 april 2016 10:55 schreef TARDIS. het volgende:
Zou Crip verorberen als het smakelijke hapje dat ze is.
Klinkt als iets wat op linzen lijkt.quote:Op maandag 4 april 2016 10:54 schreef Crip het volgende:
[..]
zulke die je laat hydrateren.
[ afbeelding ]
het is geen bestaand gerecht ofzo tenminste niets marokkaans of wat ik ergens anders heb gezien. Mijn vader maakte het altijd vroeger.
Worden gwn gekookt en dan heel pittig enzo, soort van soep achtig. maar die bonen blijven gwn intact.
ja heel raar kan he tniet uitleggen, maar kki lekker.
Nee maar koop op zich ook geen kleding bij c&a enzo dus heb niet zo vaak gaten in mijn kleding.quote:Op maandag 4 april 2016 10:50 schreef Crip het volgende:
hebben jullie ook dat als je een klein gaatje in een kleding stuk krijgt je m helemaal kapot wilt trekken?
tuinbonenquote:Op maandag 4 april 2016 10:54 schreef Crip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het is geen bestaand gerecht ofzo tenminste niets marokkaans of wat ik ergens anders heb gezien. Mijn vader maakte het altijd vroeger.
Worden gwn gekookt en dan heel pittig enzo, soort van soep achtig. maar die bonen blijven gwn intact.
gedroogde zijn lekkerrrrquote:Op maandag 4 april 2016 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tuinbonen
niet nooit gedroogd gezien. normaal in een glas..
tegen wie praat jijquote:Op maandag 4 april 2016 10:56 schreef Kurovski het volgende:
Ja, ik ga voor de krabcake. Met gemberwortel, koriander, mais en rijst.
Sausje erbij...
Ik zal je eens uit elkaar rijtenquote:Op maandag 4 april 2016 10:50 schreef Crip het volgende:
hebben jullie ook dat als je een klein gaatje in een kleding stuk krijgt je m helemaal kapot wilt trekken?
wow geil gewordenquote:Op maandag 4 april 2016 10:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zal je eens uit elkaar rijten
Minstens 10 jaar geleden voor het laatst gok ik.quote:Op maandag 4 april 2016 10:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee gewoon de peulvrucht en dan gedroogd.
Nog nooit gedroogde tuinbonen gezien.
Is het jouw ideaal om samen te wonen dan? Dacht dat op jezelf zijn wel goed bij jou paste.quote:Op maandag 4 april 2016 10:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Tegen mezelf. Te lang alleen gewoond...
Ha!quote:Op maandag 4 april 2016 10:54 schreef Crip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is een niet bestaand gerecht, maar jij weet precies wat ze bedoelt. Logisch!quote:Op maandag 4 april 2016 11:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ha!
Dit kennen ze niet in NL. Is lekker ja
Waar woon je nu?quote:Op maandag 4 april 2016 10:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Tegen mezelf. Te lang alleen gewoond...
Ik blijf inderdaad liever alleen wonen. Paar dagen per week samen vind ik zat.quote:Op maandag 4 april 2016 11:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Is het jouw ideaal om samen te wonen dan? Dacht dat op jezelf zijn wel goed bij jou paste.
Ik zeg toch niet dat ik weetquote:Op maandag 4 april 2016 11:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Het is een niet bestaand gerecht, maar jij weet precies wat ze bedoelt. Logisch!
Gedroogde tuinbonen an sich heeft Che het over.quote:Op maandag 4 april 2016 11:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Het is een niet bestaand gerecht, maar jij weet precies wat ze bedoelt. Logisch!
Hier bestaat het niet. Zoals zoveel gerechten..quote:Op maandag 4 april 2016 11:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Oké, zo kwam het niet over.quote:
Dan plemp hier eens een plaatje neer of de naam van het gerecht. Ben benieuwd.quote:Op maandag 4 april 2016 11:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hier bestaat het niet. Zoals zoveel gerechten..
M-O cuisine
quote:Op maandag 4 april 2016 11:05 schreef Germano het volgende:
[..]
Oké, zo kwam het niet over.
[..]
Dan plemp hier eens een plaatje neer of de naam van het gerecht. Ben benieuwd.
Waarom niet Mexicaansquote:Op maandag 4 april 2016 11:08 schreef Germano het volgende:
Dan houd ik het toch liever bij voornamelijk Italiaans eten.
Italiaans, thais, indiaas. Vergeet de rest.quote:Op maandag 4 april 2016 11:08 schreef Germano het volgende:
Dan houd ik het toch liever bij voornamelijk Italiaans eten.
Ja, maar van NL'ers is dat toch logisch. Aardappelpuree wordt hier al als culinair hoogstandje gezien.quote:Op maandag 4 april 2016 11:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ken het inderdaad niet, maar kan ook niet zeggen dat het er appetijtelijk oogt.
Geen olijven? Damnquote:Op maandag 4 april 2016 11:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Is ook lekker. Eigenlijk alles zo lang er maar geen olijf bij komt kijken.
Ga je weer doen alsof je iets weet over Nederlanders. Je wist niet eens van de oer-Hollandse traditie om twee dagen van een soort mislukte nasivariant te eten.quote:Op maandag 4 april 2016 11:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maar van NL'ers is dat toch logisch. Aardappelpuree wordt hier al als culinair hoogstandje gezien.
Jij doelt nu op de luie Nederlandse medemens. Niet elke kaaskop zit zo in elkaar.quote:Op maandag 4 april 2016 11:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maar van NL'ers is dat toch logisch. Aardappelpuree wordt hier al als culinair hoogstandje gezien.
Laat hem, is juist mooiquote:Op maandag 4 april 2016 11:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga je weer doen alsof je iets weet over Nederlanders. Je wist niet eens van de oer-Hollandse traditie om twee dagen van een soort mislukte nasivariant te eten.
Ging je beweren dat het Hollands was om het weg te gooien.
Dat heb ik meestal ook bij jouquote:Op maandag 4 april 2016 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Laat hem, is juist mooidie onwetendheid maar toch heel zeker van jezelf zijn..
Nooit beweerdquote:Op maandag 4 april 2016 11:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga je weer doen alsof je iets weet over Nederlanders. Je wist niet eens van de oer-Hollandse traditie om twee dagen van een soort mislukte nasivariant te eten.
2de dag is toch altijd lekkerder?quote:Op maandag 4 april 2016 11:13 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 april 2016 18:09 schreef Che_ het volgende:
Rijst niet bewaren of opwarmen
Hollandse wijsheid
Snap wel dat je datquote:Op maandag 4 april 2016 11:20 schreef Che_ het volgende:
Het ging er dus om dat men al jarenlang rijst eet zonder problemen, warm laten staan of niet.
En nu beweert iemand die nooit verder is gekomen dan rijst bij de lokale afhaalchinees dat het slecht is om dit en dat
😂😂
Ik eet alles eigenlijk wel. Maar er zijn idd wel dingen die ik niet heel lekker vind.quote:Op maandag 4 april 2016 11:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Ook jij zult wel iets hebben wat je niet eet.
Ja, heeft er alles mee te maken. Niet opnieuw het wiel proberen uit te vinden als je niks voorstelt in de culinaire wereld.quote:Op maandag 4 april 2016 11:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Snap wel dat je date hoor, maar heeft verder niet zoveel met nationale wijsheden te maken.
Weet ik niet.quote:Op maandag 4 april 2016 11:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar zou jij over willen discussieren?
Meningen, meningenquote:Op maandag 4 april 2016 11:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, heeft er alles mee te maken. Niet opnieuw het wiel proberen uit te vinden als je niks voorstelt in de culinaire wereld.
Zelfgemaakte ravigottesaus bij je frieten en je gebakken visje.quote:Op maandag 4 april 2016 11:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Weet je, ik probeer eens mee te doen met de culinaire discussie.
Joppiesaus.
Idd je bent toch geen spleetoogquote:Op maandag 4 april 2016 11:28 schreef TARDIS. het volgende:
Iemand veroordelen omdat diegene maaltijden anders bereidt dan jij dat doet
Rijst eten
Dude...quote:
Inderdaad een bekrompen gedachtegang.quote:Op maandag 4 april 2016 11:28 schreef TARDIS. het volgende:
Iemand veroordelen omdat diegene maaltijden anders bereidt dan jij dat doet
Rijst eten
Ik denk wel dat een italiaans omaatje iedereen domineert op het gebied van pasta o;quote:Op maandag 4 april 2016 11:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Inderdaad een bekrompen gedachtegang.
Net alsof elke Italiaanse vrouw beter spaghetti kan maken dan de rest ter wereld.
Maar dan pakken ze ook snacks, geen maaltijden.quote:Op maandag 4 april 2016 11:30 schreef Crip het volgende:
Nederland heeft wel echt little to no keuken. Ook als ze met programma's op yt wel eens hier komen eten ze een stroopwafel, kroketje en een gehaktbal en zijn ze weer weg![]()
Stamppot tho
Dat doet reclame je geloven.quote:Op maandag 4 april 2016 11:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik denk wel dat een italiaans omaatje iedereen domineert op het gebied van pasta o;
Daar gaat het toch niet om?quote:Op maandag 4 april 2016 11:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Meningen, meningen.
Waarom eet niet iedereen wat hij/zij zelf lekker vindt zonder zich druk te maken of het een culinair hoogstandje is uit welke keuken dan ook.
Ja maar op het gebied van maaltijden is er ook niet echt wat naast stamppot enzo. Nederlands eten is redelijk simplistisch niet dat daar direct iets mis mee is. Ik weet niet meer welk programma ik keek maar in NL was het allemaal zo oppervlakkig en weinig en in bijv asian land opeens borden voor eten 10duizen verschillende dingen enzoquote:Op maandag 4 april 2016 11:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Maar dan pakken ze ook snacks, geen maaltijden.
Tevens zijn stamppotten en schotels underrated, maar snap ik wel want seizoensgebonden.
Natuurlijk kan iet iedereen koken, maar ben wel van mening dat de ouderen het beste kunnen koken.quote:Op maandag 4 april 2016 11:32 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat doet reclame je geloven.
Er lopen ook Nederlandse omaatjes waarvan je liever geen stamppot krijgt.
Zo komt het wel over. Als ik zegt dat één Marokkaan niet kan koken zou jij je aangevallen voelen.quote:
Dat klopt. Komt voornamelijk doordat er niet veel producten typisch Nederlands zijn.quote:Op maandag 4 april 2016 11:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja maar op het gebied van maaltijden is er ook niet echt wat naast stamppot enzo. Nederlands eten is redelijk simplistisch niet dat daar direct iets mis mee is. Ik weet niet meer welk programma ik keek maar in NL was het allemaal zo oppervlakkig en weinig en in bijv asian land opeens borden voor eten 10duizen verschillende dingen enzo![]()
Hey!!!!quote:
Watquote:Op maandag 4 april 2016 11:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Zo komt het wel over. Als ik zegt dat één Marokkaan niet kan koken zou jij je aangevallen voelen.
Heeft waarschijnlijk te maken met ervaring en het feit dat ouderen over het algemeen niet erg uitvindingsrijk zijn.quote:Op maandag 4 april 2016 11:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Natuurlijk kan iet iedereen koken, maar ben wel van mening dat de ouderen het beste kunnen koken.
Jong leert van oud.
Dat heb ik allemaal niet meegekregen.quote:Op maandag 4 april 2016 11:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat
Ik moest lachen omdat beweerd werd dat je rijst alleen op een bepaalde manier moest bewaren en opwarmen
😂😂
Wat ik echt lekker vind qua Nederlands voedsel is aardappelen, peperburger, spinazie en een gekookt ei.quote:Op maandag 4 april 2016 11:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja maar op het gebied van maaltijden is er ook niet echt wat naast stamppot enzo. Nederlands eten is redelijk simplistisch niet dat daar direct iets mis mee is. Ik weet niet meer welk programma ik keek maar in NL was het allemaal zo oppervlakkig en weinig en in bijv asian land opeens borden voor eten 10duizen verschillende dingen enzo![]()
Typisch NLquote:Op maandag 4 april 2016 11:38 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal niet meegekregen.
quote:Op maandag 4 april 2016 11:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Typisch NL
Bemoeien terwijl je niet weet waar het over gaat
🙊
En het hoofdgerecht?quote:Op maandag 4 april 2016 11:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat ik echt lekker vind qua Nederlands voedsel is aardappelen, peperburger, spinazie en een gekookt ei.
Ik kom nooit buiten maar als je filmpjes ziet van arrestaties zie je vaker allochtonen zich er mee bemoeien terwijl ze niks weten in plaats van Nederlanders hoor, dus dat is niet waar.quote:Op maandag 4 april 2016 11:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Typisch NL
Bemoeien terwijl je niet weet waar het over gaat
🙊
quote:Op maandag 4 april 2016 11:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik kom nooit buiten maar als je filmpjes ziet van arrestaties zie je vaker allochtonen zich er mee bemoeien terwijl ze niks weten in plaats van Nederlanders hoor, dus dat is niet waar.
'In de hongerige stad' van Carolyn Steel staat mooi beschreven waarom verstedelijkte delta's vaak niet zo'n eetcultuur hebben ontwikkeld.quote:Op maandag 4 april 2016 11:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Nou eigenlijk nietquote:Op maandag 4 april 2016 11:38 schreef Che_ het volgende:
Nou weet rozevla ook waarom die altijd diarree heeft.
Thanks ga eens lezen.quote:Op maandag 4 april 2016 11:41 schreef Chai het volgende:
[..]
'In de hongerige stad' van Carolyn Steel staat mooi beschreven waarom verstedelijkte delta's vaak niet zo'n eetcultuur hebben ontwikkeld.
Man en vrouw werken en weinig tijd om uitgebreid te koken?quote:Op maandag 4 april 2016 11:41 schreef Chai het volgende:
[..]
'In de hongerige stad' van Carolyn Steel staat mooi beschreven waarom verstedelijkte delta's vaak niet zo'n eetcultuur hebben ontwikkeld.
in denemarken vond ik het vooral qua groente nogal karigquote:Op maandag 4 april 2016 11:45 schreef Kurovski het volgende:
Kunnen mensen wel zeggen dat Nederland niet zo'n eetcultuur heeft, Scandinavie, dat is pas erg.
misschien is het wel lekker..quote:Op maandag 4 april 2016 11:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Surströmming in Zweden. Letterlijk rotte haring in blik
Alles goed?quote:
Zweedse meiden daarentegen.quote:Op maandag 4 april 2016 11:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Surströmming in Zweden. Letterlijk rotte haring in blik
Nee dat soort dingen juist niet. Vooral de manier waarop wij onze voedselvoorziening hebben vormgegeven met alle import en export (wat mogelijk was door de ligging in een delta) waardoor een scheiding ontstaat tussen stad en land. Daardoor verandert de relatie met voedsel.quote:Op maandag 4 april 2016 11:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Man en vrouw werken en weinig tijd om uitgebreid te koken?
Hoef ik dan geen pannen meer af te wassen?quote:Op maandag 4 april 2016 11:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dude...
Gewoon kilo's aan rijst kopen bij de toko, wat eieren en groenten en elke dag gewoon via de rijstkoker makkelijke maaltijden.Nooit meer koken.
Alleen de rijstkoker.quote:Op maandag 4 april 2016 12:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoef ik dan geen pannen meer af te wassen?
Eindelijk, heb de vlag al zo lang liggen. Die rooie met die hamer en sikkel.quote:
Oké, maar zou hij dat niet zijn met aardappelen, dat is de vraagquote:Op maandag 4 april 2016 12:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Alleen de rijstkoker.
Ooit praatte ik met iemand die serieus zo leeft en zijn bloed heeft laten testen op allerlei waarden en hij kwam gewoon gezond uit de test.
Als ik het kan vinden post ik het vanavond.
Heeft hij al vergeleken, maar dit was goedkoper dan aardappelen. En ook makkelijker koken, want aan een rijstkoker heb je genoeg.quote:Op maandag 4 april 2016 12:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oké, maar zou hij dat niet zijn met aardappelen, dat is de vraag
Jij ook, dus eigenlijk zou je hier moeten wonen.quote:Op maandag 4 april 2016 12:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Groningen loopt altijd een beetje achter
kquote:Op maandag 4 april 2016 12:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
"Ja met jou"
"Ook"
"Oh"
"Oke"
"Dus..."
"..."
*rent weg*
Pff ben jij zo'n saai persoon ja?quote:Op maandag 4 april 2016 12:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
"Ja met jou"
"Ook"
"Oh"
"Oke"
"Dus..."
"..."
*rent weg*
heb jij een even leuke date gehad als braddie?quote:Op maandag 4 april 2016 12:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
nee ik zou een verhaal over thermodynamica beginnen zodat hij/zij weg zou rennen.
Harde leef.
ik zei toch dat het een studiedate was. Helaas niet zo dramatisch als braddies date, hij is geen tokkie met een zoontje noch een keffertje van aantal weken.quote:Op maandag 4 april 2016 12:15 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
heb jij een even leuke date gehad als braddie?
iew bah, thermodynamicaquote:Op maandag 4 april 2016 12:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
nee ik zou een verhaal over thermodynamica beginnen zodat hij/zij weg zou rennen.
Harde leef.
Deze heb ik vannacht al gezienquote:Op maandag 4 april 2016 12:19 schreef MrBradge het volgende:
Nieuw deeltje Zeurende Chauffeur(Geen vlog, die komt nog)
Ik vind hem tegenvallen. Vooral snelweg gezeur. Mensen die langzaam wisselen van strook zijn pas een probleem als je echt moet remmen.quote:Op maandag 4 april 2016 12:19 schreef MrBradge het volgende:
Ja, ik riep nog wat naar haarquote:Op maandag 4 april 2016 12:21 schreef Oberkullie het volgende:
Die oma die haar rollator er ineens voor gooit is wel aso
Maar dat was niet te verstaan op de beeldenquote:U vond zeker dat u wel oud genoeg was geworden?
Precies, er was 50-60 meter verder op een stoplicht inclusief voetgangersoversteekplaats..quote:Op maandag 4 april 2016 12:22 schreef Oberkullie het volgende:
Zo'n bejaarde die vindt dat ze meer recht heeft op alles omdat ze oud is
Hij moest om 12.00 uur in Groningen zijn jaquote:Op maandag 4 april 2016 12:27 schreef Catkiller het volgende:
Klagen over dat je moet remmen omdat je 145 gaat op de snelweg en iemand hem er voor zet.
Je mag op dat stuk 130, en als je dan met 100-110 zonder richting naar links komt zetten en meteen daarna weer naar rechts gaat, ja dan ga ik klagen. Ja, ik reed te hard, maar zoals je kan zien, op de linkerbaan. Ook staan er nergens flitsers, en reed ik met het overige verkeer (Wat op de linkerbaan zo`n beetje de hele terug weg +- 140-150 heeft gereden) Mee.quote:Op maandag 4 april 2016 12:27 schreef Catkiller het volgende:
Klagen over dat je moet remmen omdat je 145 gaat op de snelweg en iemand hem er voor zet.
Ja, ze gaan wel netjes opzij, maar het gaat zo langzaam.. Het maakte niet uit of ik 100 reed waar je 130 mag, of 150, ze zien je aankomen en gaan dan zó tergend traag naar rechts, dan denk ik.. Mensen, geef een ruk aan je stuur en schuif een baan opquote:Op maandag 4 april 2016 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op snelweg gaat iedereen op zich wel netjes opzij, dat het misschien niet zo snel is als jij wil maar je hoeft niet te remmen en waarschijnlijk rij je ook tikkeltje te hard
De hamvraag is: kunnen ze jou ook een bocht omduwen?quote:Op maandag 4 april 2016 12:19 schreef MrBradge het volgende:
Ik heb 1 uur en 15 minuten over de reis gedaanquote:Op maandag 4 april 2016 12:28 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hij moest om 12.00 uur in Groningen zijn ja
Met mijn evenwicht verwacht ik daarmee geen problemenquote:Op maandag 4 april 2016 12:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
De hamvraag is: kunnen ze jou ook een bocht omduwen?
Ruk aan je stuur geven op snelweg met 100 is geen goed planquote:Op maandag 4 april 2016 12:30 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, ze gaan wel netjes opzij, maar het gaat zo langzaam.. Het maakte niet uit of ik 100 reed waar je 130 mag, of 150, ze zien je aankomen en gaan dan zó tergend traag naar rechts, dan denk ik.. Mensen, geef een ruk aan je stuur en schuif een baan opHou niet van dat getreuzel.
wacht maar totdat jij wat trager van begrip wordtquote:Op maandag 4 april 2016 12:22 schreef Oberkullie het volgende:
Zo'n bejaarde die vindt dat ze meer recht heeft op alles omdat ze oud is
Is ze alquote:Op maandag 4 april 2016 12:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wacht maar totdat jij wat trager van begrip wordt
Nee, maar je begrijpt wel wat ik bedoel toch? Ik heb het idee dat de meeste op de snelweg zoiets hebben van, ik laat m`n stuur los en de auto begeleid zichzelf wel naar de andere rijbaanquote:Op maandag 4 april 2016 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ruk aan je stuur geven op snelweg met 100 is geen goed plan
niet iedereen is zo;n gepassioneerde bestuurder als jijquote:Op maandag 4 april 2016 12:33 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, maar je begrijpt wel wat ik bedoel toch? Ik heb het idee dat de meeste op de snelweg zoiets hebben van, ik laat m`n stuur los en de auto begeleid zichzelf wel naar de andere rijbaanPak je stuur vast, draai dat kreng een beetje naar rechts/links en klaar.
Ontspan gewoon lekker in je waggiequote:Op maandag 4 april 2016 12:33 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, maar je begrijpt wel wat ik bedoel toch? Ik heb het idee dat de meeste op de snelweg zoiets hebben van, ik laat m`n stuur los en de auto begeleid zichzelf wel naar de andere rijbaanPak je stuur vast, draai dat kreng een beetje naar rechts/links en klaar.
1,42 is't nu hierquote:Op maandag 4 april 2016 12:33 schreef Catkiller het volgende:
Klagen over een benzineprijs van 1,39.Jij mag blij zijn dat je geen rijbewijs had toen het de 1,80 naderde.
Ik zit heel vaak chill in de auto, en voor de zeurende chauffeur dik ik het wel een beeeetje aan.quote:Op maandag 4 april 2016 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ontspan gewoon lekker in je waggie
Ik begrijp dit nietquote:Op maandag 4 april 2016 12:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wacht maar totdat jij wat trager van begrip wordt
komt omdat jij zo vaak tankt tegenwoordig. vraag aanbodquote:Op maandag 4 april 2016 12:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
1,42 is't nu hierHet is in amper een week 3 cent gestegen man
Ghe, ik heb gister 2 keer getanktquote:Op maandag 4 april 2016 12:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
komt omdat jij zo vaak tankt tegenwoordig. vraag aanbod
* Haar zussen kennen mij nietquote:Ja maar iedereen had het er al over dat dit niet ging werken, m`n zussen mogen jou niet want jij bent niet christelijk en zeiden dat je "full of shit" zou zitten dus het is beter dat we hier mee stoppen, de band tussen mijn ouders en mij is weg ze vertrouwen mij nu nooit meer zeggen ze, en ik hoop dat ik je als dat goed is, en ik zelf weer een beetje vertrouwen heb ik je een berichtje mag sturen.
quote:Well okay then, have a great life lol, bye
Je vergeet even dat ze in een woning van haar ouders woont. Die ouders hebben dus wat in de melk te brokkelen.quote:Op maandag 4 april 2016 12:46 schreef MrBradge het volgende:
Die andere date wat ook mijn vriendin was die heeft het contact na gisternacht verbrokenIk zei tegen haar dat ze als ze mij écht leuk had gevonden dat wel had mogen laten blijken door tegen haar ouders in te gaan als een volwassen meid van 20 en niet als een jong kutje van 14 ja en amen had moeten zeggen op alles wat haar ouders deden.
Toen zei ze, en ik quote:
[..]
* Haar zussen kennen mij nietEn dat zij zich daar zo laat leiden..
Dus toen heb ik gemeld dat ik liever niet heb dat ze mij een berichtje gaat sturen omdat er vást wel weer iets gaat gebeuren m.b.t haar ouders of haar zussen of het geloof waardoor het ergens stuk loopt.
Toen was het
[..]
Ze woonde op zichzelf toen wij bezig waren. Toen die ouders er achterkwamen hoe en wat moest ze weer thuis wonen.quote:Op maandag 4 april 2016 12:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je vergeet even dat ze in een woning van haar ouders woont. Die ouders hebben dus wat in de melk te brokkelen.
quote:Op maandag 4 april 2016 12:51 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ze woonde op zichzelf toen wij bezig waren. Toen die ouders er achterkwamen hoe en wat moest ze weer thuis wonen.
(Tenzij je er op doelt dat ze inderdaad in een woning woonde die haar ouders hadden gekocht voor haar) Maar zelfs dan nog vind ik het bullshit... Ze is 20 man.
quote:
Jij wilt ruimte om dingen op jouw tempo te doen, dan moet je anderen dat ook gunnen.quote:Op maandag 4 april 2016 12:33 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik doelde inderdaad op dat laatste. Wie betaalt bepaalt. Zo werkt dat in het leven.quote:Op maandag 4 april 2016 12:51 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ze woonde op zichzelf toen wij bezig waren. Toen die ouders er achterkwamen hoe en wat moest ze weer thuis wonen.
(Tenzij je er op doelt dat ze inderdaad in een woning woonde die haar ouders hadden gekocht voor haar) Maar zelfs dan nog vind ik het bullshit... Ze is 20 man.
Ja klopt, dat zal ook wel op hun naam staan. Maar een béééétje van je afbijten kan wel toch?quote:Op maandag 4 april 2016 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Huis zal wel op naam van ouders staan dus die hebben nog altijd zeggenschap over
Ja, dat gun ik de meeste ook wel. Maar laat wel weten wát je gaat doen.quote:Op maandag 4 april 2016 12:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij wilt ruimte om dingen op jouw tempo te doen, dan moet je anderen dat ook gunnen.
Doelde op dat jij wilde dat ze sneller naar rechts gaan.quote:Op maandag 4 april 2016 12:54 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, dat gun ik de meeste ook wel. Maar laat wel weten wát je gaat doen.
Als je zonder richting opeens van rijbaan wisselt is het voor mij moeilijk(er) Om daar op te anticiperen.
Ze staat sociaal toch niet sterk in haar schoenen?quote:Op maandag 4 april 2016 12:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja klopt, dat zal ook wel op hun naam staan. Maar een béééétje van je afbijten kan wel toch?
Niet heel erg, maar je kan (althans, dat lijkt mij als je iemand leuk vind, daar een relatie mee had) Toch wel zeggen van, ouders... Kan je het niet een kans geven en niet meteen zo judgemental zijn etc etc..quote:Op maandag 4 april 2016 13:00 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ze staat sociaal toch niet sterk in haar schoenen?
Ze komt uit een andere milieu...quote:Op maandag 4 april 2016 13:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Niet heel erg, maar je kan (althans, dat lijkt mij als je iemand leuk vind, daar een relatie mee had) Toch wel zeggen van, ouders... Kan je het niet een kans geven en niet meteen zo judgemental zijn etc etc..
Zou ik doen in ieder geval, lijkt me ook logisch. Maar blijkbaar was het toch niet zo serieus.
Klopt, maar daarom mag ze geen mening hebben en deze uiten?quote:Op maandag 4 april 2016 13:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze komt uit een andere milieu...
je bent niet echt tolerant naar anderen toe . je hebt zelf je leven toch ook niet helemaal op de rit? dan zou je toch wat meer begrip verwachtenquote:Op maandag 4 april 2016 12:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja klopt, dat zal ook wel op hun naam staan. Maar een béééétje van je afbijten kan wel toch?
Zeik 'ns niet zo. Je hebt in ieder geval geneuqt.quote:Op maandag 4 april 2016 13:04 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt, maar daarom mag ze geen mening hebben en deze uiten?
Dat geldt ook voor jou.quote:Op maandag 4 april 2016 13:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Niet heel erg, maar je kan (althans, dat lijkt mij als je iemand leuk vind, daar een relatie mee had) Toch wel zeggen van, ouders... Kan je het niet een kans geven en niet meteen zo judgemental zijn etc etc..
Zou ik doen in ieder geval, lijkt me ook logisch. Maar blijkbaar was het toch niet zo serieus.
Dat zit daar gewoon ingebakken. Je volgt de bijbel en doet wat God zegt. Als je iets doet wat niet in de bijbel staat ben je verkeerd bezig. Zo leven ze, dus verwachten de ouders van de kinderen ook dat zij volgens de regels leven.quote:Op maandag 4 april 2016 13:04 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt, maar daarom mag ze geen mening hebben en deze uiten?
Oh, ik ben tolerant zat, en ik begrijp die situatie wel, maar ik kan er gewoon niet bij waarom er zo luchtig word gedaan. Oh nee, mijn zussen mogen mij niet, en mijn ouders niet, doei he..quote:Op maandag 4 april 2016 13:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je bent niet echt tolerant naar anderen toe . je hebt zelf je leven toch ook niet helemaal op de rit? dan zou je toch wat meer begrip verwachten
Lang, bereid je maar vast voor, lang.quote:Op maandag 4 april 2016 13:08 schreef McGrath het volgende:
Jeetje, hoe lang moet het hier nou nog over gaan? het zeuren duurt langer dan de relatie...
klopt ja maar nuet iedereen komt voor zichzelf op. en over die huidige chick heb je ook van alles aan te merkenquote:Op maandag 4 april 2016 13:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oh, ik ben tolerant zat, en ik begrijp die situatie wel, maar ik kan er gewoon niet bij waarom er zo luchtig word gedaan. Oh nee, mijn zussen mogen mij niet, en mijn ouders niet, doei he..
Tuurlijk begrijp ik dat iedereen een andere leefomgeving heeft, en dat iedereen er andere normen en waarden aan overhoud, maar je kan het toch in ieder geval proberen om het een kans te geven? Het lijkt mij dat als je iemand écht leuk vind dat je zegt van. Ouders, maak op z`n minst even kennis met hem, in plaats van het zo af te wimpelen.
Dat is al een afgelopen zaakquote:Op maandag 4 april 2016 13:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Over die huidige chick heb je ook van alles aan te merken
En toen zei zequote:Ik vond het gezellig, maar schrok wel van hoe je deed, het boeren en het schelden, voelde mij er niet echt op m`n gemak bij
En toen hing ze op en werd ik overal geblokkeerdquote:Als je me zo al niet aankan dan rot je toch op?
Oh. Ja ik ben er pas weer vandaag dus even gemist allemaal.quote:
Aahquote:Op maandag 4 april 2016 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh. Ja ik ben er pas weer vandaag dus even gemist allemaal.
hey man!quote:
Ik snap niet hoe je die meidjes altijd uitkiest...quote:Op maandag 4 april 2016 13:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is al een afgelopen zaak
Heb haar gisteravond gemeld via de telefoon
[..]
En toen zei ze
[..]
En toen hing ze op en werd ik overal geblokkeerd
Sja, datingsites hequote:Op maandag 4 april 2016 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hey man!
[..]
Ik snap niet hoe je die meidjes altijd uitkiest...
they are all brokenquote:
Nou duidelijk dan toch.quote:Op maandag 4 april 2016 13:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
[..]
En toen zei ze
[..]
Misschien wil die dikke BMW wel dat jij je gewoon aan de maximumsnelheid houdt. Wat me ook een heel slim idee lijkt als je in zo'n fragiele windvanger rondkart.quote:Op maandag 4 april 2016 12:35 schreef MrBradge het volgende:
Ik begrijp het trouwens écht niet he, dan rij ik 150 op de linkerbaan, komt er een BMW achter mij rijden, aan het seinen als een gek dat 'ie er langs wil, schuif ik op, gaat 'ie voor mij rijden en z`n gas los laten tot 130Heb dat echt meerdere malen meegemaakt. Mensen denken dat omdat je in een klein autootje rijd ze alles maar kunnen maken
Kom je aanrijden met 135, gooien ze hem er zonder pardon even voor.
Voorrang verlenen zit er ook niet meer in, niemand neemt je nog serieus in zo`n klein ding #Twingoleef
zeggen dat het boeren en schelden je niet aan stond had je zelf anders ook niet hoeven melden.quote:Op maandag 4 april 2016 13:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
[..]
En toen zei ze
[..]
Deze man, belt iemand op om haar gebreken uit te lichten na de eerste date. Je moet het maar kunnen.quote:Op maandag 4 april 2016 13:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
[..]
En toen zei ze
[..]
Zeg het hem niels! Prioriteiten stellen en niet zeiken.quote:Op maandag 4 april 2016 13:07 schreef Kurovski het volgende:
Zeik 'ns niet zo. Je hebt in ieder geval geneuqt.
Tokkies gonna tokkiequote:Op maandag 4 april 2016 13:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Precies, had alleen ergens wel verwacht dat ze het iets sportiever zou opnemen en niet zo
quote:Op maandag 4 april 2016 13:22 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zeggen dat het boeren en schelden je niet aan stond had je zelf anders ook niet hoeven melden.
Ze wilde zelf een 2e date, en vroeg wat ik er nou van vond om haar te zien. Maar kom op, ik mag toch wel zeggen dat ik best schrok van het boeren en schelden ? (lees, tokkie gedrag) Je gedraagt je toch enigszins toonbaar en normaal op een eerste date of niet dan? Laat geen goede indruk achter dit. Dus dat heb ik haar gemeld, en toen was het dus dat ik op moest rotten, nee prima.quote:Op maandag 4 april 2016 13:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Deze man, belt iemand op om haar gebreken uit te lichten na de eerste date. Je moet het maar kunnen.
haha ik denk dat je met jouw afwijzing sws geen positieve reactie van iemand had terug gekregen hoor. hoogstens iets beschaafder. " je boert dus ik vind je kut" " o nee ik begrijp je, erg jammer hoor hihi "quote:Op maandag 4 april 2016 13:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Precies, had alleen ergens wel verwacht dat ze het iets sportiever zou opnemen en niet zo
Eerlijkheid duurt het langst toch?quote:Op maandag 4 april 2016 13:23 schreef TARDIS. het volgende:
Deze man, belt iemand op om haar gebreken uit te lichten na de eerste date. Je moet het maar kunnen.
Jouw referentiekader en wereldvisie hanteren als het juiste en dat projecteren op je eerste date 175 kilometer sturen verderquote:Op maandag 4 april 2016 13:24 schreef MrBradge het volgende:
Ze wilde zelf een 2e date, en vroeg wat ik er nou van vond om haar te zien. Maar kom op, ik mag toch wel zeggen dat ik best schrok van het boeren en schelden ? (lees, tokkie gedrag) Je gedraagt je toch enigszins toonbaar en normaal op een eerste date of niet dan? Laat geen goede indruk achter dit. Dus dat heb ik haar gemeld, en toen was het dus dat ik op moest rotten, nee prima.
Nee oke, maar ik bedoel... ze wilde weten wat ik er van vond, dus ik zeg dat, en dat ik schrok van het geboer en gescheld. En dan moet ik oprottenquote:Op maandag 4 april 2016 13:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha ik denk dat je met jouw afwijzing sws geen positieve reactie van iemand had terug gekregen hoor. hoogstens iets beschaafder. " je boert dus ik vind je kut" " o nee ik begrijp je, erg jammer hoor hihi "
Echt een goor wijfquote:Op maandag 4 april 2016 13:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
[..]
En toen zei ze
[..]
Dan log je maar uit.quote:Op maandag 4 april 2016 13:28 schreef McGrath het volgende:
Ik heb het nu al wel weer gehad met braddie.
quote:Op maandag 4 april 2016 13:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Of jij. Doe. Doe het nu. Doe het nu meteen! Braddie!!!!
Ik begrijp niet hoe jij überhaupt verrast kan zijn dat je zulke types treft op de plekken waar je zoekt.quote:Op maandag 4 april 2016 13:28 schreef MrBradge het volgende:
Nogmaals, het is een date, voor mijn part zit je in je joggingsbroek op de bank de hele dag te paffen, maar je hebt je normaal te gedragen vind ik, je gaat toch niet uitgebreid lopen schelden op alles en iedereen, begint over je haat jegens buitenlanders en hoe graag je wel niet PVV stemt, en loopt toch niet als een kip zonder kop van je af te boeren..
IK GA NOOIT MEER OP FORUMS ZITTENquote:Op maandag 4 april 2016 13:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Of jij. Doe. Doe het nu. Doe het nu meteen! Braddie!!!!
Dan log ik uitquote:Op maandag 4 april 2016 13:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe jij dat elke keer als je ragequit? of bezoek je de site dan gewoon niet meer.
Dan log je maar uit.quote:Op maandag 4 april 2016 13:28 schreef McGrath het volgende:
Ik heb het nu al wel weer gehad met braddie.
Wat een teringmongool belt hij me later dat hij vindt dat ik teveel scheld godverkkquote:
balen zegquote:Op maandag 4 april 2016 13:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wat een teringmongool belt hij me later dat hij vindt dat ik teveel scheld godverkk
quote:Op maandag 4 april 2016 13:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wat een teringmongool belt hij me later dat hij vindt dat ik teveel scheld godverkk
boer je ook?quote:Op maandag 4 april 2016 13:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
dacht eerst wel dat jij zo'n type was totdat ik jouw schattige stem hoordequote:Op maandag 4 april 2016 13:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
hahahaquote:Op maandag 4 april 2016 13:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Fucking mooi weer en ik moet leren asdfhjjl
Hzaw where r u
Morgen ook nog weekend.quote:Op maandag 4 april 2016 13:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Fucking mooi weer en ik moet leren asdfhjjl
Hzaw where r u
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |