misschien is het wel lekker..quote:Op maandag 4 april 2016 11:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Surströmming in Zweden. Letterlijk rotte haring in blik
Alles goed?quote:
Zweedse meiden daarentegen.quote:Op maandag 4 april 2016 11:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Surströmming in Zweden. Letterlijk rotte haring in blik
Nee dat soort dingen juist niet. Vooral de manier waarop wij onze voedselvoorziening hebben vormgegeven met alle import en export (wat mogelijk was door de ligging in een delta) waardoor een scheiding ontstaat tussen stad en land. Daardoor verandert de relatie met voedsel.quote:Op maandag 4 april 2016 11:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Man en vrouw werken en weinig tijd om uitgebreid te koken?
Hoef ik dan geen pannen meer af te wassen?quote:Op maandag 4 april 2016 11:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dude...
Gewoon kilo's aan rijst kopen bij de toko, wat eieren en groenten en elke dag gewoon via de rijstkoker makkelijke maaltijden.Nooit meer koken.
Alleen de rijstkoker.quote:Op maandag 4 april 2016 12:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoef ik dan geen pannen meer af te wassen?
Eindelijk, heb de vlag al zo lang liggen. Die rooie met die hamer en sikkel.quote:
Oké, maar zou hij dat niet zijn met aardappelen, dat is de vraagquote:Op maandag 4 april 2016 12:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Alleen de rijstkoker.
Ooit praatte ik met iemand die serieus zo leeft en zijn bloed heeft laten testen op allerlei waarden en hij kwam gewoon gezond uit de test.
Als ik het kan vinden post ik het vanavond.
Heeft hij al vergeleken, maar dit was goedkoper dan aardappelen. En ook makkelijker koken, want aan een rijstkoker heb je genoeg.quote:Op maandag 4 april 2016 12:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oké, maar zou hij dat niet zijn met aardappelen, dat is de vraag
Jij ook, dus eigenlijk zou je hier moeten wonen.quote:Op maandag 4 april 2016 12:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Groningen loopt altijd een beetje achter
kquote:Op maandag 4 april 2016 12:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
"Ja met jou"
"Ook"
"Oh"
"Oke"
"Dus..."
"..."
*rent weg*
Pff ben jij zo'n saai persoon ja?quote:Op maandag 4 april 2016 12:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
"Ja met jou"
"Ook"
"Oh"
"Oke"
"Dus..."
"..."
*rent weg*
heb jij een even leuke date gehad als braddie?quote:Op maandag 4 april 2016 12:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
nee ik zou een verhaal over thermodynamica beginnen zodat hij/zij weg zou rennen.
Harde leef.
ik zei toch dat het een studiedate was. Helaas niet zo dramatisch als braddies date, hij is geen tokkie met een zoontje noch een keffertje van aantal weken.quote:Op maandag 4 april 2016 12:15 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
heb jij een even leuke date gehad als braddie?
iew bah, thermodynamicaquote:Op maandag 4 april 2016 12:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
nee ik zou een verhaal over thermodynamica beginnen zodat hij/zij weg zou rennen.
Harde leef.
Deze heb ik vannacht al gezienquote:Op maandag 4 april 2016 12:19 schreef MrBradge het volgende:
Nieuw deeltje Zeurende Chauffeur(Geen vlog, die komt nog)
Ik vind hem tegenvallen. Vooral snelweg gezeur. Mensen die langzaam wisselen van strook zijn pas een probleem als je echt moet remmen.quote:Op maandag 4 april 2016 12:19 schreef MrBradge het volgende:
Ja, ik riep nog wat naar haarquote:Op maandag 4 april 2016 12:21 schreef Oberkullie het volgende:
Die oma die haar rollator er ineens voor gooit is wel aso
Maar dat was niet te verstaan op de beeldenquote:U vond zeker dat u wel oud genoeg was geworden?
Precies, er was 50-60 meter verder op een stoplicht inclusief voetgangersoversteekplaats..quote:Op maandag 4 april 2016 12:22 schreef Oberkullie het volgende:
Zo'n bejaarde die vindt dat ze meer recht heeft op alles omdat ze oud is
Hij moest om 12.00 uur in Groningen zijn jaquote:Op maandag 4 april 2016 12:27 schreef Catkiller het volgende:
Klagen over dat je moet remmen omdat je 145 gaat op de snelweg en iemand hem er voor zet.
Je mag op dat stuk 130, en als je dan met 100-110 zonder richting naar links komt zetten en meteen daarna weer naar rechts gaat, ja dan ga ik klagen. Ja, ik reed te hard, maar zoals je kan zien, op de linkerbaan. Ook staan er nergens flitsers, en reed ik met het overige verkeer (Wat op de linkerbaan zo`n beetje de hele terug weg +- 140-150 heeft gereden) Mee.quote:Op maandag 4 april 2016 12:27 schreef Catkiller het volgende:
Klagen over dat je moet remmen omdat je 145 gaat op de snelweg en iemand hem er voor zet.
Ja, ze gaan wel netjes opzij, maar het gaat zo langzaam.. Het maakte niet uit of ik 100 reed waar je 130 mag, of 150, ze zien je aankomen en gaan dan zó tergend traag naar rechts, dan denk ik.. Mensen, geef een ruk aan je stuur en schuif een baan opquote:Op maandag 4 april 2016 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op snelweg gaat iedereen op zich wel netjes opzij, dat het misschien niet zo snel is als jij wil maar je hoeft niet te remmen en waarschijnlijk rij je ook tikkeltje te hard
De hamvraag is: kunnen ze jou ook een bocht omduwen?quote:Op maandag 4 april 2016 12:19 schreef MrBradge het volgende:
Ik heb 1 uur en 15 minuten over de reis gedaanquote:Op maandag 4 april 2016 12:28 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hij moest om 12.00 uur in Groningen zijn ja
Met mijn evenwicht verwacht ik daarmee geen problemenquote:Op maandag 4 april 2016 12:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
De hamvraag is: kunnen ze jou ook een bocht omduwen?
Ruk aan je stuur geven op snelweg met 100 is geen goed planquote:Op maandag 4 april 2016 12:30 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, ze gaan wel netjes opzij, maar het gaat zo langzaam.. Het maakte niet uit of ik 100 reed waar je 130 mag, of 150, ze zien je aankomen en gaan dan zó tergend traag naar rechts, dan denk ik.. Mensen, geef een ruk aan je stuur en schuif een baan opHou niet van dat getreuzel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |