2de dag is toch altijd lekkerder?quote:Op maandag 4 april 2016 11:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga je weer doen alsof je iets weet over Nederlanders. Je wist niet eens van de oer-Hollandse traditie om twee dagen van een soort mislukte nasivariant te eten.
Ging je beweren dat het Hollands was om het weg te gooien.
quote:Op zondag 3 april 2016 18:09 schreef Che_ het volgende:
Rijst niet bewaren of opwarmen
Hollandse wijsheid
Snap wel dat je datquote:Op maandag 4 april 2016 11:20 schreef Che_ het volgende:
Het ging er dus om dat men al jarenlang rijst eet zonder problemen, warm laten staan of niet.
En nu beweert iemand die nooit verder is gekomen dan rijst bij de lokale afhaalchinees dat het slecht is om dit en dat
😂😂
Ik eet alles eigenlijk wel. Maar er zijn idd wel dingen die ik niet heel lekker vind.quote:Op maandag 4 april 2016 11:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Ook jij zult wel iets hebben wat je niet eet.
Ja, heeft er alles mee te maken. Niet opnieuw het wiel proberen uit te vinden als je niks voorstelt in de culinaire wereld.quote:Op maandag 4 april 2016 11:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Snap wel dat je date hoor, maar heeft verder niet zoveel met nationale wijsheden te maken.
Weet ik niet.quote:Op maandag 4 april 2016 11:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar zou jij over willen discussieren?
Meningen, meningenquote:Op maandag 4 april 2016 11:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, heeft er alles mee te maken. Niet opnieuw het wiel proberen uit te vinden als je niks voorstelt in de culinaire wereld.
Zelfgemaakte ravigottesaus bij je frieten en je gebakken visje.quote:Op maandag 4 april 2016 11:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Weet je, ik probeer eens mee te doen met de culinaire discussie.
Joppiesaus.
Idd je bent toch geen spleetoogquote:Op maandag 4 april 2016 11:28 schreef TARDIS. het volgende:
Iemand veroordelen omdat diegene maaltijden anders bereidt dan jij dat doet
Rijst eten
Dude...quote:
Inderdaad een bekrompen gedachtegang.quote:Op maandag 4 april 2016 11:28 schreef TARDIS. het volgende:
Iemand veroordelen omdat diegene maaltijden anders bereidt dan jij dat doet
Rijst eten
Ik denk wel dat een italiaans omaatje iedereen domineert op het gebied van pasta o;quote:Op maandag 4 april 2016 11:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Inderdaad een bekrompen gedachtegang.
Net alsof elke Italiaanse vrouw beter spaghetti kan maken dan de rest ter wereld.
Maar dan pakken ze ook snacks, geen maaltijden.quote:Op maandag 4 april 2016 11:30 schreef Crip het volgende:
Nederland heeft wel echt little to no keuken. Ook als ze met programma's op yt wel eens hier komen eten ze een stroopwafel, kroketje en een gehaktbal en zijn ze weer weg![]()
Stamppot tho
Dat doet reclame je geloven.quote:Op maandag 4 april 2016 11:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik denk wel dat een italiaans omaatje iedereen domineert op het gebied van pasta o;
Daar gaat het toch niet om?quote:Op maandag 4 april 2016 11:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Meningen, meningen.
Waarom eet niet iedereen wat hij/zij zelf lekker vindt zonder zich druk te maken of het een culinair hoogstandje is uit welke keuken dan ook.
Ja maar op het gebied van maaltijden is er ook niet echt wat naast stamppot enzo. Nederlands eten is redelijk simplistisch niet dat daar direct iets mis mee is. Ik weet niet meer welk programma ik keek maar in NL was het allemaal zo oppervlakkig en weinig en in bijv asian land opeens borden voor eten 10duizen verschillende dingen enzoquote:Op maandag 4 april 2016 11:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Maar dan pakken ze ook snacks, geen maaltijden.
Tevens zijn stamppotten en schotels underrated, maar snap ik wel want seizoensgebonden.
Natuurlijk kan iet iedereen koken, maar ben wel van mening dat de ouderen het beste kunnen koken.quote:Op maandag 4 april 2016 11:32 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat doet reclame je geloven.
Er lopen ook Nederlandse omaatjes waarvan je liever geen stamppot krijgt.
Zo komt het wel over. Als ik zegt dat één Marokkaan niet kan koken zou jij je aangevallen voelen.quote:
Dat klopt. Komt voornamelijk doordat er niet veel producten typisch Nederlands zijn.quote:Op maandag 4 april 2016 11:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja maar op het gebied van maaltijden is er ook niet echt wat naast stamppot enzo. Nederlands eten is redelijk simplistisch niet dat daar direct iets mis mee is. Ik weet niet meer welk programma ik keek maar in NL was het allemaal zo oppervlakkig en weinig en in bijv asian land opeens borden voor eten 10duizen verschillende dingen enzo![]()
Hey!!!!quote:
Watquote:Op maandag 4 april 2016 11:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Zo komt het wel over. Als ik zegt dat één Marokkaan niet kan koken zou jij je aangevallen voelen.
Heeft waarschijnlijk te maken met ervaring en het feit dat ouderen over het algemeen niet erg uitvindingsrijk zijn.quote:Op maandag 4 april 2016 11:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Natuurlijk kan iet iedereen koken, maar ben wel van mening dat de ouderen het beste kunnen koken.
Jong leert van oud.
Dat heb ik allemaal niet meegekregen.quote:Op maandag 4 april 2016 11:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat
Ik moest lachen omdat beweerd werd dat je rijst alleen op een bepaalde manier moest bewaren en opwarmen
😂😂
Wat ik echt lekker vind qua Nederlands voedsel is aardappelen, peperburger, spinazie en een gekookt ei.quote:Op maandag 4 april 2016 11:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja maar op het gebied van maaltijden is er ook niet echt wat naast stamppot enzo. Nederlands eten is redelijk simplistisch niet dat daar direct iets mis mee is. Ik weet niet meer welk programma ik keek maar in NL was het allemaal zo oppervlakkig en weinig en in bijv asian land opeens borden voor eten 10duizen verschillende dingen enzo![]()
Typisch NLquote:Op maandag 4 april 2016 11:38 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal niet meegekregen.
quote:Op maandag 4 april 2016 11:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Typisch NL
Bemoeien terwijl je niet weet waar het over gaat
🙊
En het hoofdgerecht?quote:Op maandag 4 april 2016 11:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat ik echt lekker vind qua Nederlands voedsel is aardappelen, peperburger, spinazie en een gekookt ei.
Ik kom nooit buiten maar als je filmpjes ziet van arrestaties zie je vaker allochtonen zich er mee bemoeien terwijl ze niks weten in plaats van Nederlanders hoor, dus dat is niet waar.quote:Op maandag 4 april 2016 11:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Typisch NL
Bemoeien terwijl je niet weet waar het over gaat
🙊
quote:Op maandag 4 april 2016 11:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik kom nooit buiten maar als je filmpjes ziet van arrestaties zie je vaker allochtonen zich er mee bemoeien terwijl ze niks weten in plaats van Nederlanders hoor, dus dat is niet waar.
'In de hongerige stad' van Carolyn Steel staat mooi beschreven waarom verstedelijkte delta's vaak niet zo'n eetcultuur hebben ontwikkeld.quote:Op maandag 4 april 2016 11:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Nou eigenlijk nietquote:Op maandag 4 april 2016 11:38 schreef Che_ het volgende:
Nou weet rozevla ook waarom die altijd diarree heeft.
Thanks ga eens lezen.quote:Op maandag 4 april 2016 11:41 schreef Chai het volgende:
[..]
'In de hongerige stad' van Carolyn Steel staat mooi beschreven waarom verstedelijkte delta's vaak niet zo'n eetcultuur hebben ontwikkeld.
Man en vrouw werken en weinig tijd om uitgebreid te koken?quote:Op maandag 4 april 2016 11:41 schreef Chai het volgende:
[..]
'In de hongerige stad' van Carolyn Steel staat mooi beschreven waarom verstedelijkte delta's vaak niet zo'n eetcultuur hebben ontwikkeld.
in denemarken vond ik het vooral qua groente nogal karigquote:Op maandag 4 april 2016 11:45 schreef Kurovski het volgende:
Kunnen mensen wel zeggen dat Nederland niet zo'n eetcultuur heeft, Scandinavie, dat is pas erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |