Komt ze dadelijk aanzetten met een foto van chili con carne.quote:Op maandag 4 april 2016 10:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Er zijn nogal veel verschillende soorten bonen.
zoek gewoon pic van wat je bedoelt.
zulke die je laat hydrateren.quote:Op maandag 4 april 2016 10:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Er zijn nogal veel verschillende soorten bonen.
zoek gewoon pic van wat je bedoelt.
;$quote:Op maandag 4 april 2016 10:55 schreef TARDIS. het volgende:
Zou Crip verorberen als het smakelijke hapje dat ze is.
Klinkt als iets wat op linzen lijkt.quote:Op maandag 4 april 2016 10:54 schreef Crip het volgende:
[..]
zulke die je laat hydrateren.
[ afbeelding ]
het is geen bestaand gerecht ofzo tenminste niets marokkaans of wat ik ergens anders heb gezien. Mijn vader maakte het altijd vroeger.
Worden gwn gekookt en dan heel pittig enzo, soort van soep achtig. maar die bonen blijven gwn intact.
ja heel raar kan he tniet uitleggen, maar kki lekker.
Nee maar koop op zich ook geen kleding bij c&a enzo dus heb niet zo vaak gaten in mijn kleding.quote:Op maandag 4 april 2016 10:50 schreef Crip het volgende:
hebben jullie ook dat als je een klein gaatje in een kleding stuk krijgt je m helemaal kapot wilt trekken?
tuinbonenquote:Op maandag 4 april 2016 10:54 schreef Crip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het is geen bestaand gerecht ofzo tenminste niets marokkaans of wat ik ergens anders heb gezien. Mijn vader maakte het altijd vroeger.
Worden gwn gekookt en dan heel pittig enzo, soort van soep achtig. maar die bonen blijven gwn intact.
gedroogde zijn lekkerrrrquote:Op maandag 4 april 2016 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tuinbonen
niet nooit gedroogd gezien. normaal in een glas..
tegen wie praat jijquote:Op maandag 4 april 2016 10:56 schreef Kurovski het volgende:
Ja, ik ga voor de krabcake. Met gemberwortel, koriander, mais en rijst.
Sausje erbij...
Ik zal je eens uit elkaar rijtenquote:Op maandag 4 april 2016 10:50 schreef Crip het volgende:
hebben jullie ook dat als je een klein gaatje in een kleding stuk krijgt je m helemaal kapot wilt trekken?
wow geil gewordenquote:Op maandag 4 april 2016 10:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zal je eens uit elkaar rijten
Minstens 10 jaar geleden voor het laatst gok ik.quote:Op maandag 4 april 2016 10:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee gewoon de peulvrucht en dan gedroogd.
Nog nooit gedroogde tuinbonen gezien.
Is het jouw ideaal om samen te wonen dan? Dacht dat op jezelf zijn wel goed bij jou paste.quote:Op maandag 4 april 2016 10:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Tegen mezelf. Te lang alleen gewoond...
Ha!quote:Op maandag 4 april 2016 10:54 schreef Crip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is een niet bestaand gerecht, maar jij weet precies wat ze bedoelt. Logisch!quote:Op maandag 4 april 2016 11:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ha!
Dit kennen ze niet in NL. Is lekker ja
Waar woon je nu?quote:Op maandag 4 april 2016 10:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Tegen mezelf. Te lang alleen gewoond...
Ik blijf inderdaad liever alleen wonen. Paar dagen per week samen vind ik zat.quote:Op maandag 4 april 2016 11:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Is het jouw ideaal om samen te wonen dan? Dacht dat op jezelf zijn wel goed bij jou paste.
Ik zeg toch niet dat ik weetquote:Op maandag 4 april 2016 11:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Het is een niet bestaand gerecht, maar jij weet precies wat ze bedoelt. Logisch!
Gedroogde tuinbonen an sich heeft Che het over.quote:Op maandag 4 april 2016 11:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Het is een niet bestaand gerecht, maar jij weet precies wat ze bedoelt. Logisch!
Hier bestaat het niet. Zoals zoveel gerechten..quote:Op maandag 4 april 2016 11:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Oké, zo kwam het niet over.quote:
Dan plemp hier eens een plaatje neer of de naam van het gerecht. Ben benieuwd.quote:Op maandag 4 april 2016 11:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hier bestaat het niet. Zoals zoveel gerechten..
M-O cuisine
quote:Op maandag 4 april 2016 11:05 schreef Germano het volgende:
[..]
Oké, zo kwam het niet over.
[..]
Dan plemp hier eens een plaatje neer of de naam van het gerecht. Ben benieuwd.
Waarom niet Mexicaansquote:Op maandag 4 april 2016 11:08 schreef Germano het volgende:
Dan houd ik het toch liever bij voornamelijk Italiaans eten.
Italiaans, thais, indiaas. Vergeet de rest.quote:Op maandag 4 april 2016 11:08 schreef Germano het volgende:
Dan houd ik het toch liever bij voornamelijk Italiaans eten.
Ja, maar van NL'ers is dat toch logisch. Aardappelpuree wordt hier al als culinair hoogstandje gezien.quote:Op maandag 4 april 2016 11:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ken het inderdaad niet, maar kan ook niet zeggen dat het er appetijtelijk oogt.
Geen olijven? Damnquote:Op maandag 4 april 2016 11:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Is ook lekker. Eigenlijk alles zo lang er maar geen olijf bij komt kijken.
Ga je weer doen alsof je iets weet over Nederlanders. Je wist niet eens van de oer-Hollandse traditie om twee dagen van een soort mislukte nasivariant te eten.quote:Op maandag 4 april 2016 11:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maar van NL'ers is dat toch logisch. Aardappelpuree wordt hier al als culinair hoogstandje gezien.
Jij doelt nu op de luie Nederlandse medemens. Niet elke kaaskop zit zo in elkaar.quote:Op maandag 4 april 2016 11:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maar van NL'ers is dat toch logisch. Aardappelpuree wordt hier al als culinair hoogstandje gezien.
Laat hem, is juist mooiquote:Op maandag 4 april 2016 11:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga je weer doen alsof je iets weet over Nederlanders. Je wist niet eens van de oer-Hollandse traditie om twee dagen van een soort mislukte nasivariant te eten.
Ging je beweren dat het Hollands was om het weg te gooien.
Dat heb ik meestal ook bij jouquote:Op maandag 4 april 2016 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Laat hem, is juist mooidie onwetendheid maar toch heel zeker van jezelf zijn..
Nooit beweerdquote:Op maandag 4 april 2016 11:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga je weer doen alsof je iets weet over Nederlanders. Je wist niet eens van de oer-Hollandse traditie om twee dagen van een soort mislukte nasivariant te eten.
Ging je beweren dat het Hollands was om het weg te gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |