Was er ook een lekker weertje voor gisteren.quote:Op maandag 4 april 2016 10:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey Niels ik heb gerolschaatst dit weekend.
Het was binnen met disco.quote:Op maandag 4 april 2016 10:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Was er ook een lekker weertje voor gisteren.
quote:Op maandag 4 april 2016 10:31 schreef Chai het volgende:
heb het gevoel dat Chai haar trangendergevoel wegstopt maar tegelijkertijd kan het ook een fetisj zijn maar een fetisj is veelal oppervlakkig.
link?quote:
hahahaquote:Op maandag 4 april 2016 10:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
En dat vraag je aan 2nutz..
Mister maandag boterhamdag dinsdag frikadel met mayodag woensdag bijdeburendag
Snap ik.quote:Op maandag 4 april 2016 10:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Kon het niet laten he.
Wat ga jij eten vanavond, wil kookinspiratie.
Nog steeds mij.quote:
Hoe voelde dat nu zo'n hoop poep op je borst?quote:Op maandag 4 april 2016 10:41 schreef madeliefff het volgende:
bah bah, ik ben terug zodra de sekstalk over is
Sommige mannen ook, weet niet waarom je gelijk weer onderscheid in gender moet maken :squote:Op maandag 4 april 2016 10:40 schreef Kurovski het volgende:
Sommige vrouwen hebben het echt tot kunst verheven.
ik denk dat je in de war bent met je vriendinquote:Op maandag 4 april 2016 10:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe voelde dat nu zo'n hoop poep op je borst?
OoOOOoquote:Op maandag 4 april 2016 10:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik denk dat je in de war bent met je vriendin
taktaktaktak!!!quote:Op maandag 4 april 2016 10:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Die heeft zulke grote heuvels daar blijft niks op liggen.quote:Op maandag 4 april 2016 10:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Chai, stop je transgendergevoel toch niet zo weg.quote:Op maandag 4 april 2016 10:31 schreef Chai het volgende:
heb het gevoel dat Chai haar trangendergevoel wegstopt maar tegelijkertijd kan het ook een fetisj zijn maar een fetisj is veelal oppervlakkig.
Zijn er mensen die Prison Break 'echt goed' noemen dan? Het begin was wel tof maar ben mijn interesse ergens onderweg wel verloren.quote:Op maandag 4 april 2016 10:46 schreef Oberkullie het volgende:
Is Prison break echt goed of zwaar overrated?
Crab cake is misschien wel een goed idee voor vanavond.quote:
Er zijn nogal veel verschillende soorten bonen.quote:Op maandag 4 april 2016 10:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen in het nls, maar bonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |