wacht maar totdat jij wat trager van begrip wordtquote:Op maandag 4 april 2016 12:22 schreef Oberkullie het volgende:
Zo'n bejaarde die vindt dat ze meer recht heeft op alles omdat ze oud is
Is ze alquote:Op maandag 4 april 2016 12:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wacht maar totdat jij wat trager van begrip wordt
Nee, maar je begrijpt wel wat ik bedoel toch? Ik heb het idee dat de meeste op de snelweg zoiets hebben van, ik laat m`n stuur los en de auto begeleid zichzelf wel naar de andere rijbaanquote:Op maandag 4 april 2016 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ruk aan je stuur geven op snelweg met 100 is geen goed plan
niet iedereen is zo;n gepassioneerde bestuurder als jijquote:Op maandag 4 april 2016 12:33 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, maar je begrijpt wel wat ik bedoel toch? Ik heb het idee dat de meeste op de snelweg zoiets hebben van, ik laat m`n stuur los en de auto begeleid zichzelf wel naar de andere rijbaanPak je stuur vast, draai dat kreng een beetje naar rechts/links en klaar.
Ontspan gewoon lekker in je waggiequote:Op maandag 4 april 2016 12:33 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, maar je begrijpt wel wat ik bedoel toch? Ik heb het idee dat de meeste op de snelweg zoiets hebben van, ik laat m`n stuur los en de auto begeleid zichzelf wel naar de andere rijbaanPak je stuur vast, draai dat kreng een beetje naar rechts/links en klaar.
1,42 is't nu hierquote:Op maandag 4 april 2016 12:33 schreef Catkiller het volgende:
Klagen over een benzineprijs van 1,39.Jij mag blij zijn dat je geen rijbewijs had toen het de 1,80 naderde.
Ik zit heel vaak chill in de auto, en voor de zeurende chauffeur dik ik het wel een beeeetje aan.quote:Op maandag 4 april 2016 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ontspan gewoon lekker in je waggie
Ik begrijp dit nietquote:Op maandag 4 april 2016 12:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wacht maar totdat jij wat trager van begrip wordt
komt omdat jij zo vaak tankt tegenwoordig. vraag aanbodquote:Op maandag 4 april 2016 12:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
1,42 is't nu hierHet is in amper een week 3 cent gestegen man
Ghe, ik heb gister 2 keer getanktquote:Op maandag 4 april 2016 12:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
komt omdat jij zo vaak tankt tegenwoordig. vraag aanbod
* Haar zussen kennen mij nietquote:Ja maar iedereen had het er al over dat dit niet ging werken, m`n zussen mogen jou niet want jij bent niet christelijk en zeiden dat je "full of shit" zou zitten dus het is beter dat we hier mee stoppen, de band tussen mijn ouders en mij is weg ze vertrouwen mij nu nooit meer zeggen ze, en ik hoop dat ik je als dat goed is, en ik zelf weer een beetje vertrouwen heb ik je een berichtje mag sturen.
quote:Well okay then, have a great life lol, bye
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |