abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 april 2016 @ 12:48:49 #226
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_161166610
Christengekkies

pi_161166615
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 12:46 schreef MrBradge het volgende:
Die andere date wat ook mijn vriendin was die heeft het contact na gisternacht verbroken :') Ik zei tegen haar dat ze als ze mij écht leuk had gevonden dat wel had mogen laten blijken door tegen haar ouders in te gaan als een volwassen meid van 20 en niet als een jong kutje van 14 ja en amen had moeten zeggen op alles wat haar ouders deden.

Toen zei ze, en ik quote:

[..]

* Haar zussen kennen mij niet :') En dat zij zich daar zo laat leiden..

Dus toen heb ik gemeld dat ik liever niet heb dat ze mij een berichtje gaat sturen omdat er vást wel weer iets gaat gebeuren m.b.t haar ouders of haar zussen of het geloof waardoor het ergens stuk loopt.

Toen was het

[..]

Je vergeet even dat ze in een woning van haar ouders woont. Die ouders hebben dus wat in de melk te brokkelen.
Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!
pi_161166641
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 12:49 schreef Kurovski het volgende:

[..]

Je vergeet even dat ze in een woning van haar ouders woont. Die ouders hebben dus wat in de melk te brokkelen.
Ze woonde op zichzelf toen wij bezig waren. Toen die ouders er achterkwamen hoe en wat moest ze weer thuis wonen.

(Tenzij je er op doelt dat ze inderdaad in een woning woonde die haar ouders hadden gekocht voor haar :') ) Maar zelfs dan nog vind ik het bullshit... Ze is 20 man.
pi_161166657
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 12:51 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Ze woonde op zichzelf toen wij bezig waren. Toen die ouders er achterkwamen hoe en wat moest ze weer thuis wonen.

(Tenzij je er op doelt dat ze inderdaad in een woning woonde die haar ouders hadden gekocht voor haar :') ) Maar zelfs dan nog vind ik het bullshit... Ze is 20 man.
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 12:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Christengekkies

[ afbeelding ]
  maandag 4 april 2016 @ 12:52:47 #230
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_161166676
Huis zal wel op naam van ouders staan dus die hebben nog altijd zeggenschap over
pi_161166687
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 12:33 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Nee, maar je begrijpt wel wat ik bedoel toch? Ik heb het idee dat de meeste op de snelweg zoiets hebben van, ik laat m`n stuur los en de auto begeleid zichzelf wel naar de andere rijbaan :') Pak je stuur vast, draai dat kreng een beetje naar rechts/links en klaar.
Jij wilt ruimte om dingen op jouw tempo te doen, dan moet je anderen dat ook gunnen.
pi_161166695
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 12:51 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Ik doelde inderdaad op dat laatste. Wie betaalt bepaalt. Zo werkt dat in het leven.
pi_161166700
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Huis zal wel op naam van ouders staan dus die hebben nog altijd zeggenschap over
Ja klopt, dat zal ook wel op hun naam staan. Maar een béééétje van je afbijten kan wel toch?
pi_161166705
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 12:53 schreef Chai het volgende:

[..]

Jij wilt ruimte om dingen op jouw tempo te doen, dan moet je anderen dat ook gunnen.
Ja, dat gun ik de meeste ook wel. Maar laat wel weten wát je gaat doen.
Als je zonder richting opeens van rijbaan wisselt is het voor mij moeilijk(er) Om daar op te anticiperen.
pi_161166752
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 12:54 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Ja, dat gun ik de meeste ook wel. Maar laat wel weten wát je gaat doen.
Als je zonder richting opeens van rijbaan wisselt is het voor mij moeilijk(er) Om daar op te anticiperen.
Doelde op dat jij wilde dat ze sneller naar rechts gaan.
pi_161166814
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 12:53 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Ja klopt, dat zal ook wel op hun naam staan. Maar een béééétje van je afbijten kan wel toch?
Ze staat sociaal toch niet sterk in haar schoenen?
pi_161166837
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 13:00 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

Ze staat sociaal toch niet sterk in haar schoenen?
Niet heel erg, maar je kan (althans, dat lijkt mij als je iemand leuk vind, daar een relatie mee had) Toch wel zeggen van, ouders... Kan je het niet een kans geven en niet meteen zo judgemental zijn etc etc..

Zou ik doen in ieder geval, lijkt me ook logisch. Maar blijkbaar was het toch niet zo serieus.
  maandag 4 april 2016 @ 13:03:50 #238
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_161166869
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 13:02 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Niet heel erg, maar je kan (althans, dat lijkt mij als je iemand leuk vind, daar een relatie mee had) Toch wel zeggen van, ouders... Kan je het niet een kans geven en niet meteen zo judgemental zijn etc etc..

Zou ik doen in ieder geval, lijkt me ook logisch. Maar blijkbaar was het toch niet zo serieus.
Ze komt uit een andere milieu...
pi_161166888
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 13:03 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ze komt uit een andere milieu...
Klopt, maar daarom mag ze geen mening hebben en deze uiten?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2016 13:05:14 ]
pi_161166897
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 12:53 schreef MrBradge het volgende:

[..]

je bent niet echt tolerant naar anderen toe . je hebt zelf je leven toch ook niet helemaal op de rit? dan zou je toch wat meer begrip verwachten
pi_161166930
quote:
9s.gif Op maandag 4 april 2016 13:04 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Zeik 'ns niet zo. Je hebt in ieder geval geneuqt.
pi_161166932
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 13:02 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Dat geldt ook voor jou.
  maandag 4 april 2016 @ 13:07:39 #243
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_161166933
quote:
9s.gif Op maandag 4 april 2016 13:04 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Dat zit daar gewoon ingebakken. Je volgt de bijbel en doet wat God zegt. Als je iets doet wat niet in de bijbel staat ben je verkeerd bezig. Zo leven ze, dus verwachten de ouders van de kinderen ook dat zij volgens de regels leven.

Het zou me niet verbazen als de ouders zondag dan in kerk vergiffenis vragen aan pastoor voor de volgens hun verkeerde daden van hun dochter
pi_161166941
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 13:05 schreef madeliefff het volgende:

[..]

je bent niet echt tolerant naar anderen toe . je hebt zelf je leven toch ook niet helemaal op de rit? dan zou je toch wat meer begrip verwachten
Oh, ik ben tolerant zat, en ik begrijp die situatie wel, maar ik kan er gewoon niet bij waarom er zo luchtig word gedaan. Oh nee, mijn zussen mogen mij niet, en mijn ouders niet, doei he..

Tuurlijk begrijp ik dat iedereen een andere leefomgeving heeft, en dat iedereen er andere normen en waarden aan overhoud, maar je kan het toch in ieder geval proberen om het een kans te geven? Het lijkt mij dat als je iemand écht leuk vind dat je zegt van. Ouders, maak op z`n minst even kennis met hem, in plaats van het zo af te wimpelen.
pi_161166950
Jeetje, hoe lang moet het hier nou nog over gaan? het zeuren duurt langer dan de relatie...
pi_161166958
quote:
99s.gif Op maandag 4 april 2016 13:08 schreef McGrath het volgende:
Jeetje, hoe lang moet het hier nou nog over gaan? het zeuren duurt langer dan de relatie...
Lang, bereid je maar vast voor, lang.
  maandag 4 april 2016 @ 13:10:05 #247
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_161166977
hey braddie is er weer
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_161166983
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 13:08 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Oh, ik ben tolerant zat, en ik begrijp die situatie wel, maar ik kan er gewoon niet bij waarom er zo luchtig word gedaan. Oh nee, mijn zussen mogen mij niet, en mijn ouders niet, doei he..

Tuurlijk begrijp ik dat iedereen een andere leefomgeving heeft, en dat iedereen er andere normen en waarden aan overhoud, maar je kan het toch in ieder geval proberen om het een kans te geven? Het lijkt mij dat als je iemand écht leuk vind dat je zegt van. Ouders, maak op z`n minst even kennis met hem, in plaats van het zo af te wimpelen.
klopt ja maar nuet iedereen komt voor zichzelf op. en over die huidige chick heb je ook van alles aan te merken :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2016 13:10:51 ]
pi_161166985
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
hey braddie is er weer
Al 3 dagen men.
pi_161167019
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 13:10 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Over die huidige chick heb je ook van alles aan te merken :D
Dat is al een afgelopen zaak :')
Heb haar gisteravond gemeld via de telefoon
quote:
Ik vond het gezellig, maar schrok wel van hoe je deed, het boeren en het schelden, voelde mij er niet echt op m`n gemak bij
En toen zei ze
quote:
Als je me zo al niet aankan dan rot je toch op?
En toen hing ze op en werd ik overal geblokkeerd :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2016 13:13:24 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')