Die revolutie is jouw droom. Als je vreedzame massademonstraties niet als realistisch ziet.... hoe wil je dan revolutie maken ? Iets met geweld van kleine groepjes ?quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:12 schreef D1990 het volgende:
[..]
Ja, want Nederlanders houden van massa demonstraties, toch? Lijkt net alsof je nog nooit in Nederland geweest bent.
Wat wil je dan wél? Wat is een betere bestuursvorm. ?quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:25 schreef D1990 het volgende:
[..]
Nog een reden om in opstand te komen, weg met het pseudo-democratie wat er nu heerst.
Ik vind jou droom over dat Nederland het land van kansen en honing is ook niet geloofwaardig, en dan?quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:44 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Die revolutie is jouw droom. Als je vreedzame massademonstraties niet als realistisch ziet.... hoe wil je dan revolutie maken ? Iets met geweld van kleine groepjes ?
Ik vind je hele droom van revolutie niet realistisch .
Oftewel, het systeem dat we nu hebben?quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:48 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wat wil je dan wél? Wat is een betere bestuursvorm. ?
Jij wilt de parlementaire democratie afschaffen ?
De politieke elite maar weer zoals vroeger zichzelfm de vriendjes en de familieleden aanstellen in belangrijke functies ?
Nee.. dat is jouw sneren. Niet mijn mening.quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:49 schreef D1990 het volgende:
[..]
Ik vind jou droom over dat Nederland het land van kansen en honing is ook niet geloofwaardig, en dan?
dat wilt je toch...... je wilt in weze de huidige bestuurders wegjagen, desnoods met geweld en dan moet er een nieuwe elite komen , die mag heersen zonder zich te hoeven verantwoorden dmv de verkiezingen.quote:
Je moet voor de AIVD gaan werken, kan je ook lekker mensen ondervragen. Ik ben jou geen antwoord verschuldigd.quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:52 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nee.. dat is jouw sneren. Niet mijn mening.
Weer ontwijk je belangrijke vragen ....
Je schreeuwt.....' revolutie' ..... en vertikt het na te denken hoe dat moet .
Als je het niet vreedzaam wilt , met massademonstraties..... dan wil je het met geweld van kleine groepjes.
in jouw scenario..... moet dat geweld zijn van christenfundamentalisten ?
Nee, open een topic, steek een onsamenhangend verhaal af en ga vervolgens de discussie niet aan.quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:54 schreef D1990 het volgende:
[..]
Je moet voor de AIVD gaan werken, kan je ook lekker mensen ondervragen. Ik ben jou geen antwoord verschuldigd.
Heb ik dat gezegd? Leuk he, woorden in de mond stoppen van een ander?quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:00 schreef detaris het volgende:
Want in Nederland krijg je geen kansen. Heb je als zoon/dochter van 'jan met de pet' geen toegang tot onderwijs, gezondheidszorg en een sociaal vangnet.
[..]
Nee, open een topic, steek een onsamenhangend verhaal af en ga vervolgens de discussie niet aan.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:01 schreef D1990 het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd? Leuk he, woorden in de mond stoppen van een ander?
quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:49 schreef D1990 het volgende:
Ik vind jou droom over dat Nederland het land van kansen en honing is ook niet geloofwaardig, en dan?
Jij begint een discussie hier.... En als je te moeilijke vragen krijg dan duik je weg .quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:54 schreef D1990 het volgende:
[..]
Je moet voor de AIVD gaan werken, kan je ook lekker mensen ondervragen. Ik ben jou geen antwoord verschuldigd.
En hoe vertaald dat in geen kansen qua onderwijs en sociale zekerheid?quote:
Ik ben revolutionair ingesteld, nam aan dat dat wel overduidelijk was.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:03 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jij begint een discussie hier.... En als je te moeilijke vragen krijg dan duik je onder.
Open dan dit topic niet of blijf weg.
Nog eens:
Hoe zie je die revolutie?
Je geloof niet in vreedzame massademo's. Geloof je dan in het geweld van extremisten?
En wie zijn jouw favoriete extremisten?
Je vraag iedereen welke kant zij kiezen. Maar welke kant kies jij dan ?
Ja.... je wilt graag veel grote rellen zien in Nederland.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:05 schreef D1990 het volgende:
[..]
Ik ben revolutionair ingesteld, nam aan dat dat wel overduidelijk was.
.
Begin je weer met woorden in de mond stoppen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:08 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ja.... je wilt graag veel grote rellen zien in Nederland.
Dat moet gewelddadig zijn en het doel is de democratie afschaffen.
Maar voor welke extremisten kies je dan ?
linksextreem ? rechtsextreem ?
Durf eens stelling te nemen . Je vraagt iedereen een keuze te maken, maar zelf blijf je vaag
Dat is jouw onzin. Dat is mijn mening niet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:20 schreef D1990 het volgende:
Jij wilt dat de arbeiders uitgebuit worden en gaan werken in de kolenmijnen van Limburg totdat ze dood neervallen. Jij wilt bijstandsgerechtigde allemaal een spuitje geven. Jij wilt Willem-Alexander absoluut monarch maken.
Je bent dus zo dom dat je de ironie daar niet van inziet, aangezien jij de hele tijd voor mij praat en dingen zelf invult.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat is jouw onzin. Dat is mijn mening niet.
Ik vraag je simpel om duidelijk te maken wie jouw favoriete geweldplegers zijn.
Jij vraagt dit aan de fokkers, maar zelf draai je er om heen.
Als je het niet weet .. zeg dit gewoon. Maar stop dan ook met het schreeuwen ' ik wil een revolutie'
Ik vroeg je ook wat je wilt met die revolutie, na het wegjagen van de politici en afschaffen van de democratie.
Weet je dat zelf wel? Of vind je het geweld op zich het meest interessant ?
quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:54 schreef D1990 het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:00 schreef detaris het volgende:
Nee, open een topic, steek een onsamenhangend verhaal af en ga vervolgens de discussie niet aan.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:03 schreef Bluesdude het volgende:
Jij begint een discussie hier.... En als je te moeilijke vragen krijg dan duik je weg .
Open dan dit topic niet of blijf weg.
Zie hier de samenvatting van hoe het in elk topic van D1990 gaat...quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:32 schreef D1990 het volgende:
Je bent dus zo dom dat je de ironie daar niet van inziet, aangezien jij de hele tijd voor mij praat en dingen zelf invult.
Ik meld jou reacties wel, wordt dat agressieve beschuldigen van jou een beetje zat. Alsof dit forum om jou draait en iedereen jou goedkeuring dient te verdienen.
Jij bent wel de laatste die men mag beschuldigen van op de man spelen. Schijnheil.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zie hier de samenvatting van hoe het in elk topic van D1990 gaat...
Stellingen poneren danwel uitspraken doen en als daar vragen over komen of niet thuis geven, of in de slachtofferrol kruipen, of op de man gaan spelen.
Niet in staat om normaal te reageren en alleen maar op de man spelenquote:Op dinsdag 5 april 2016 16:32 schreef D1990 het volgende:
[..]
Je bent dus zo dom dat je de ironie daar niet van inziet, aangezien jij de hele tijd voor mij praat en dingen zelf invult.
Ik meld jou reacties wel, wordt dat agressieve beschuldigen van jou een beetje zat. Alsof dit forum om jou draait en iedereen jou goedkeuring dient te verdienen.
Want hij doet dat niet? Met dat constant woorden in de mond stoppen. Dit topic gaat niet eens over hoe een revolutie te organiseren, de logistiek en de planning.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:46 schreef detaris het volgende:
[..]
Niet in staat om normaal te reageren en alleen maar op de man spelen
Grappig joh.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:26 schreef Wespensteek het volgende:
Goed nieuws voor TS, ik ben net in opstand gekomen, de koffie was op, dat kan echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |