quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb die boodschap regelmatig uit het voor-kamp gehoord.
[..]
Het zal daar vast wel eens zijn gebeurd maar hoe vaak komt dit voor in staten die lid zijn van de EU? Wij hebben best grote verschillen tussen al die staten, te groot voor 1 unie, maar dit past toch echt niet in de Europese cultuur.Hoe vaak komt het voor in Oekraïne dan? Dat filmpje is onderhand ook weer een kleine 5 maanden oud, dus het is nou niet bepaald schering en inslag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier overigens een filmpje uit Japan: http://deredactie.be/cm/v(...)buitenland/1.2443560
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2016 22:09:25 ]
Dus het Oekrainische volk schiet geen donder op met dit verdrag, de eerste 100 jaar kunnen ze toetreding vergeten bij de Eu en ondertussen komen de multinationals de Oekraine binnen en slurpen deze helemaal leeg zij aan zij met de corrupte Poroshenko's!quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vorige week lieten vijf lidstaten afzonderlijk van elkaar weten dat lidmaatschap de komende decennia niet aan de orde is. En al deze landen kunnen de toetreding van Oekraine blokkeren met een veto.
Dus 'het volk' van alles vinden, maar dat zal niets uithalen.
Dat laatste wordt wat lastig, daar Oekrainse jongeren niet in de EU mogen werken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:22 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dus het Oekrainische volk schiet geen donder op met dit verdrag, de eerste 100 jaar kunnen ze toetreding vergeten bij de Eu en ondertussen komen de multinationals de Oekraine binnen en slurpen deze helemaal leeg zij aan zij met de corrupte Poroshenko's!
Wat een geweeeeeeldig uitzicht voor de Oekrainische jeugd.
Weet je wat er gaat gebeuren?
Een diaspora van Oekrainische (jonge) intellectuelen naar het Westen en nog meer druk op de Westerse arbeidsmarkt terwijl de Oekrainie ge-braindrained word.
Toppie!
De parlamentariers en de militie groepen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat laatste wordt wat lastig, daar Oekrainse jongeren niet in de EU mogen werken.
Verder klaagde je vanmiddag nog dat Oekraïners corrupte nazi's zijn, en nu heb je plots medelijden.
Ik. Wat een waanzin dit referendum.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:21 schreef Postbus100 het volgende:
Ik denk dat ik morgen niet ga stemmen. Voel me ontzettend burgerlijk ongehoorzaam, maar ik ben het gewoon oneens met dat dit in stemming wordt gebracht. Plus dat ik geen idee heb waarom ik wel zou moeten stemmen. Zijn er veel mensen hier die uit overtuiging niet gaan stemmen?
En als we dat verdrag niet ondertekenen, dan lossen die corrupte nazi's in het niets op? Of heeft het overige deel van het volk dan het slechtste van twee werelden?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:26 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
De parlamentariers en de militie groepen.
Maar dat weet jij donders goed.....
Mooi! Ben nu met een vriend aan het appen die het ook niet weet, maar die nee stemt vanuit een conservatisme (liever oude situatie dan nieuwe situatie). Is ook nog een overweging, maar nog liever geef ik een protest-niet-stem.quote:
Ik wilde tot afgelopen week 'voor' gaan stemmen, maar nadat de initiatiefnemers zo brutaal zijn geweest om te zeggen dat het referendum volgens hun helemaal niet om Oekraïne gaat is mijn motivatie totaal verdwenen. Ik ben tot nu toe altijd gaan stemmen, zelfs voor de waterschapsverkiezingen, maar morgen ga ik denkelijk niet. Desalniettemin voel ik me er op de een of andere manier niet prettig bij, dus de kans bestaat dat ik morgen alsnog ga.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:21 schreef Postbus100 het volgende:
Ik denk dat ik morgen niet ga stemmen. Voel me ontzettend burgerlijk ongehoorzaam, maar ik ben het gewoon oneens met dat dit in stemming wordt gebracht. Plus dat ik geen idee heb waarom ik wel zou moeten stemmen. Zijn er veel mensen hier die uit overtuiging niet gaan stemmen?
Nee.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En als we dat verdrag niet ondertekenen, dan lossen die corrupte nazi's in het niets op? Of heeft het overige deel van het volk dan het slechtste van twee werelden?
Eens hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:36 schreef J.B. het volgende:
[..]
Ik wilde tot afgelopen week 'voor' gaan stemmen, maar nadat de initiatiefnemers zo brutaal zijn geweest om te zeggen dat het referendum volgens hun helemaal niet om Oekraïne gaat is mijn motivatie totaal verdwenen. Ik ben tot nu toe altijd gaan stemmen, zelfs voor de waterschapsverkiezingen, maar morgen ga ik denkelijk niet. Desalniettemin voel ik me er op de een of andere manier niet prettig bij, dus de kans bestaat dat ik morgen alsnog ga.
Nou als we dan "nee stemmen" dan zal het problematiek kinderarbeid en dierenmishandeling, waar wij zooo mee begaan zijn, vast en zeker wel verbeteren. Ow wacht, we geven daar geen ene KUT om behalve als we het als argument kunnen aanhalen om vooral tegen Oekraïne te stemmen... Hmzquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:36 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nee.
Zoals Jort Kelder al vertelde: ga eens goed kijken wat je precies met dit verdrag wil en zet er een aantal punten in die een begin kan maken aan deze idioterie.
Het is toch fucking waanzin dat er in Nederland schilderijen worden gestolen en notabene word er losgeld geeist door mensen die daar in de regering zitten!!!
Zet er ook meteen even in dat de ORGINELE bandopnames van de MH17 moeten worden overhandigd want die worden nog steeds achtergehouden!! Goh WAAROM zou je denken?
En zet er strenge regels in ten gunste van kinderarbeid en dierenmishandeling.
Maar weet je: ik denk dat de Europese zakenman en politiek geen zak geeft om deze zaken!!
Je doet je naam eer aan. Wat 'n gezever in de ruimte zeg....quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou als we dan "nee stemmen" dan zal het problematiek kinderarbeid en dierenmishandeling, waar wij zooo mee begaan zijn, vast en zeker wel verbeteren. Ow wacht, we dont care.
En als ik jou gechargeerde stijl aanhoudt, dan is het gek dat wij net bewust kiezen dat de moordenaars van MH17 niet worden berecht, dat wij onze grote vijand (Poetin) sterker in het zadel willen hebben, dat wij Rusland fysiek dichter bij willen hebben, dat wij nee tegen Oekraïne zeggen terwijl wij "nee Europa vinden", dat wij achter mannen staan die er prat op gaan geen woord van het associatieverdrag gelezen te hebben gelezen maar toch wel tegen zijn.
Gek hoor, voor Poetin zijn
Precies, lees je eigen posting eens.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:48 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Je doet je naam eer aan. Wat 'n gezever in de ruimte zeg....![]()
Ga je morgen stemmen?quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Precies, lees je eigen posting eens.
Deze vraag zag ik niet aankomen.quote:
Waar komt toch die behoefte van nee-stemmers vandaan om columnisten en cartoonisten die het wagen hun mening te uiten te willen beperken in hun vrijheid van meningsuiting?quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:57 schreef SeLang het volgende:
Blinde paniek bij de eurfielen van de Volkskrant
[ afbeelding ]
Ja. En ik weet ook heel goed waarom het een NEE word.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Deze vraag zag ik niet aankomen.
Ja ik ga stemmen maar ik weet nog niet op wat.
Bij jou al wel duidelijk volgens mij maar ga je stemmen?
Zit jij niet meer in Canada?quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:01 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ja. En ik weet ook heel goed waarom het een NEE word.
Ik heb al teveel gezien in het oostblok hoe het er aan toegaat en waar het naar toe gaat.
Eerst verneukt door de Russen en nu dubbel genomen door de politici en het Westen.
Bah!
Maar je stemt dus onder andere nee vanwege de kinderarbeid en dierenmishandeling? Toch?quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:01 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ja. En ik weet ook heel goed waarom het een NEE word.
Ik heb al teveel gezien in het oostblok hoe het er aan toegaat en waar het naar toe gaat.
Eerst verneukt door de Russen en nu dubbel genomen door de politici en het Westen.
Bah!
Bijna niet meer.quote:
Heb je mijn vorige stuk nu gelezen of niet????quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar je stemt dus onder andere nee vanwege de kinderarbeid en dierenmishandeling? Toch?
Dat argument fascineert mij wel een beetje. Is behoorlijk populair aan het worden de afgelopen dagen en ik heb geen idee hoe een nee stem de boel gaat verbeteren maar dat lijkt niet het onderwerp te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |