Zoiets werkt hier gewoon niet. Iedereen gaat daar een beetje geforceerd grappig lopen doen en dan hebben de mensen die er wel serieus interesse in hadden het ook wel weer gezien.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ENG vond ik op zich wel leuk idee maar ja, helaas
quote:
haha omg so funnyquote:Op zaterdag 2 april 2016 23:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zoiets werkt hier gewoon niet. Iedereen gaat daar een beetje geforceerd grappig lopen doen en dan hebben de mensen die er wel serieus interesse in hadden het ook wel weer gezien.
it's a fucking disgracequote:Op zaterdag 2 april 2016 23:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zoiets werkt hier gewoon niet. Iedereen gaat daar een beetje geforceerd grappig lopen doen en dan hebben de mensen die er wel serieus interesse in hadden het ook wel weer gezien.
whehehequote:Op zaterdag 2 april 2016 23:55 schreef robin007bond het volgende:
Deadprez.
(Te extreem voor mij btw, pacifist jwz)
Jep. Ik geloof dat Dven ook een keer postte dat zijn vriendin daar graag wilde gaan posten, maar dat voor haar de lol er ook snel af was.quote:
kneusquote:Op zaterdag 2 april 2016 23:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jep. Ik geloof dat Dven ook een keer postte dat zijn vriendin daar graag wilde gaan posten, maar dat voor haar de lol er ook snel af was.
Als Tong daar ook schijtlollige topics gaat openen...quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jep. Ik geloof dat Dven ook een keer postte dat zijn vriendin daar graag wilde gaan posten, maar dat voor haar de lol er ook snel af was.
Tsja..quote:Op zondag 3 april 2016 00:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als Tong daar ook schijtlollige topics gaat openen...
quote:Op zondag 3 april 2016 00:01 schreef HPLC het volgende:
ENG / Suck the fuck up......Goodnight.
ha ha ha
Als zulk pure bagger gewoon open blijft dan weet je wel hoe laat het isquote:Op zondag 3 april 2016 00:01 schreef HPLC het volgende:
ENG / Suck the fuck up......Goodnight.
ha ha ha
Inderdaad.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
whehehe
same here, maar het is wel best cool
Zullen allemaal wel afgehaakt zijnquote:Op zondag 3 april 2016 00:04 schreef deadprez het volgende:
Wacht, er zijn niet eens gesloten topics daar? Heeft ENG geen mods ofzo?
jawel, alleen de laatste weken nietquote:Op zondag 3 april 2016 00:04 schreef deadprez het volgende:
Wacht, er zijn niet eens gesloten topics daar? Heeft ENG geen mods ofzo?
Oh ja, die verdwijnen natuurlijk na een tijdje.quote:
Ken ik niet.quote:Op zondag 3 april 2016 00:01 schreef deadprez het volgende:
oeh deze kwam na dat nummer van canadian cultural workers committee
the ethiopiansmcgrath is het met mij eens
oude skaquote:
helaas wel jaquote:Op zondag 3 april 2016 00:05 schreef HPLC het volgende:
smegmanus was mod dacht ik, maar die is gestopt
Hm kan het niet in MED terugvinden, denk altijd modloos geweestquote:Op zondag 3 april 2016 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
helaas wel ja
bazenmod was dat. of ja, in ONZ iig, verder geen idee
betekent dat dat we daar straffeloos kunnen rellenquote:Op zondag 3 april 2016 00:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hm kan het niet in MED terugvinden, denk altijd modloos geweest
reggae is meestal wat langzamer volgens mijquote:
Let's open a Club Suck in ENGquote:Op zondag 3 april 2016 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
betekent dat dat we daar straffeloos kunnen rellen
quote:
heb je t geluisterd? is echt fucking goed gedaan, beter dan de originele mos def nummers vaakquote:
latersquote:Op zondag 3 april 2016 00:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ga maar Flash afkijken en dan slapen
gr gr allemaal
Gewoon lekker FOK!ken, niks mis mee.quote:Op zondag 3 april 2016 00:16 schreef Remqo het volgende:
Maar goed, ik zou dus gaan stappen met m'n maat, is ie niet thuis.
Of hij is gaan slapen of in z'n eentje gegaan.
Hoe dan ook, ik vind het wel best en blijf lekker thuis.
Hier zitten tenminste mn echte vriendenquote:
preciesquote:
Sorry, wilde alle cougars voor mezelfquote:Op zondag 3 april 2016 00:16 schreef Remqo het volgende:
Maar goed, ik zou dus gaan stappen met m'n maat, is ie niet thuis.
Of hij is gaan slapen of in z'n eentje gegaan.
Hoe dan ook, ik vind het wel best en blijf lekker thuis.
gr grquote:
Het scheelt mij weer de alimentatiequote:
ewa gquote:
ewaquote:
mwah, lang niet iedereen heeft dat ding ook altijd bij zichquote:Op zondag 3 april 2016 00:27 schreef Remqo het volgende:
onnodig, tegenwoordig heeft iedereen wel een smartphone
Da's waar, ik laat hem vaak genoeg thuis liggenquote:Op zondag 3 april 2016 00:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
mwah, lang niet iedereen heeft dat ding ook altijd bij zich
ik niet iig
maar ik denk idd dat we wel in de minderheid zijn, groot deel van de bevolking wordt volgens mij gek als ze hem niet bij hebbenquote:Op zondag 3 april 2016 00:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Da's waar, ik laat hem vaak genoeg thuis liggen
Kan makkelijk zonderquote:Op zondag 3 april 2016 00:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar ik denk idd dat we wel in de minderheid zijn, groot deel van de bevolking wordt volgens mij gek als ze hem niet bij hebben
Soms vind ik het wel lekker om het eens niet bij me te hebben, inweze kan ik gemiste appjes ook de volgende dag lezen,quote:Op zondag 3 april 2016 00:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar ik denk idd dat we wel in de minderheid zijn, groot deel van de bevolking wordt volgens mij gek als ze hem niet bij hebben
zoals t hoortquote:
Ja kan ik me voorstellen. Ik heb sowieso geen whatsapp of iets dergelijks dus daar heb ik gelukkig ook geen last van als ik hem wel bij hebquote:Op zondag 3 april 2016 00:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Soms vind ik het wel lekker om het eens niet bij me te hebben, inweze kan ik gemiste appjes ook de volgende dag lezen,
Ik heb er al bewust geen spelletjes op zittenquote:Op zondag 3 april 2016 00:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen. Ik heb sowieso geen whatsapp of iets dergelijks dus daar heb ik gelukkig ook geen last van als ik hem wel bij heb
jep, fucking zombiesquote:Op zondag 3 april 2016 00:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb er al bewust geen spelletjes op zitten
Als ik iedereen om me heen zie, allemaal voorover gebogen candy crushen
Google Trafficquote:Op zondag 3 april 2016 00:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
jep, fucking zombieseigenlijk een wonder dat er niet meer mensen dagelijks onder een auto ofzo komen omdat ze alleen maar op hun schermpje kijken
wat?quote:
Ik stel me zo ineens voor dat je via een app kan zien waar de auto's rijden, zodat je blindelings naar je scherm kan starenquote:
ohquote:Op zondag 3 april 2016 00:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik stel me zo ineens voor dat je via een app kan zien waar de auto's rijden, zodat je blindelings naar je scherm kan staren
Het zouden wel saaie braddie-vlogjes opleveren met zelfrijdende auto'squote:Op zondag 3 april 2016 00:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ohZie ik idd ook best gebeuren, vooral als zelfrijdende auto's steeds normaler worden zal dat misschien ook makkelijker worden.
hehehe iddquote:Op zondag 3 april 2016 00:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het zouden wel saaie braddie-vlogjes opleveren met zelfrijdende auto's
Had vanmiddag bijna een meid van ik schat 15-16 jaar onder de auto omdat ze op de fiets voorovergebogen zat te whatsappen, schrok me de tyfus.quote:Op zondag 3 april 2016 00:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb er al bewust geen spelletjes op zitten
Als ik iedereen om me heen zie, allemaal voorover gebogen candy crushen
zou ik ook zeggenquote:Op zondag 3 april 2016 00:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik keek gewoon naar de nieuwe topics
Hehehequote:Op zondag 3 april 2016 00:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het zouden wel saaie braddie-vlogjes opleveren met zelfrijdende auto's
Zijn daar beelden van?quote:Op zondag 3 april 2016 00:41 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Had vanmiddag bijna een meid van ik schat 15-16 jaar onder de auto omdat ze op de fiets voorovergebogen zat te whatsappen, schrok me de tyfus.
Kindertjes zijn lief en leuk ja, behalve als ze gevoed moeten worden, poepluiers hebben, de tandjes doorkomen, terrible two's ... Ehm nee dus.quote:Op zondag 3 april 2016 00:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou ik ook zeggen
je hebt gewoon rammelende eierstokken
Nee, mijn dashcam doet énorm vervelend. Ding heeft de neiging om zonder reden vast te lopen.quote:
whehequote:Op zondag 3 april 2016 00:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kindertjes zijn lief en leuk ja, behalve als ze gevoed moeten worden, poepluiers hebben, de tandjes doorkomen, terrible two's ... Ehm nee dus.
Gewoon je telefoontje met elastiekjes bevestigen aan je spiegeltjequote:Op zondag 3 april 2016 00:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, mijn dashcam doet énorm vervelend. Ding heeft de neiging om zonder reden vast te lopen.
Scherm blijft aan, rode lampje blijft dan branden, en hij is met geen mogelijkheid meer uit te zetten of iets dergelijks.
Ik ga vanaf vandaag denk ik m`n telefoon maar weer gebruikenStuk betrouwbaarder.
Elastiekjes werken volgens mij echt voor geen meter.quote:Op zondag 3 april 2016 00:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gewoon je telefoontje met elastiekjes bevestigen aan je spiegeltje
Snij je polsen doen en doe daarvan live verslag. Drama zal toenemen in dit topic, dat verzeker ik je.quote:Op zondag 3 april 2016 00:43 schreef deadprez het volgende:
wel beetje matig topic, hoopte op meer drama
leuk man, teringmongoolquote:Op zondag 3 april 2016 00:47 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Snij je polsen doen en doe daarvan live verslag. Drama zal toenemen in dit topic, dat verzeker ik je.
wilde eigenlijk meteen gaan haten omdat nieuwere Nas maar is best chillquote:
nee johquote:
En wat is je functie als vrouw dan verder precies?quote:Op zondag 3 april 2016 00:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kindertjes zijn lief en leuk ja, behalve als ze gevoed moeten worden, poepluiers hebben, de tandjes doorkomen, terrible two's ... Ehm nee dus.
wats dit voor logicaquote:Op zondag 3 april 2016 00:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik krijg dronken appjes.__
Tijd om te slapen dus, welterusten allemaal.
jou niks geven net als alle andere vrouwenquote:Op zondag 3 april 2016 00:52 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
En wat is je functie als vrouw dan verder precies?
Babyhater.quote:Op zondag 3 april 2016 00:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
jou niks geven net als alle andere vrouwen
ja is wel zoquote:
Misschien maar beter zo..quote:Op zondag 3 april 2016 00:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja is wel zo
lelijke stinkende kutdingen
kloptquote:
huh jij bent ash :squote:Op zondag 3 april 2016 01:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ash, waar is HM hij mag mee op roattrip.
eyquote:
Zeg dat wel ja.quote:
Eens,.quote:
huilenquote:
Ja ja, die zal uiteindelijk wel gewoon mevrouw Drebin laten rijden.quote:
quote:
quote:
Dit hoeft nou ook weer allemaal niet hè.quote:
quote:Op zondag 3 april 2016 01:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit hoeft nou ook weer allemaal niet hè.
Frank heeft niets in te brengenquote:Op zondag 3 april 2016 01:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja ja, die zal uiteindelijk wel gewoon mevrouw Drebin laten rijden.
Tsja, zo gaan die dingenquote:
heeft da wijf downsyndroomquote:
Als ik dat filmpje kijk is mijn leven weer goed, zo simpel kan het zijnquote:
Ik krijg vooral last van plaatsvervangende schaamtequote:Op zondag 3 april 2016 01:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als ik dat filmpje kijk is mijn leven weer goed, zo simpel kan het zijn
Neuh..quote:
oh dan lijkt dat maar zoquote:
Te veel vla gehad, denk ikquote:
verstandigquote:
Boeiend.quote:Op zondag 3 april 2016 01:29 schreef deadprez het volgende:
Eigenlijk toch ook te achterlijk voor woorden dat de politie een cameraploeg meeneemt en je enkel kan eisen dat ze je kop blurren.
Ja tot jij aangehouden wordt.quote:
tettennquote:
Dan hoeven ze mijn kop niet te blurren hoor. Zal me een rotzorg zijn.quote:
Hm, denk dat je daar op zo'n moment wellicht toch anders over zou kunnen denken.quote:Op zondag 3 april 2016 01:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan hoeven ze mijn kop niet te blurren hoor. Zal me een rotzorg zijn.
Neuh, ik ben iemand die gewoon meewerkt. Niemand die mijn filmpje apart op youtube gaat zetten omdat er iets gebeurtquote:Op zondag 3 april 2016 01:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hm, denk dat je daar op zo'n moment wellicht toch anders over zou kunnen denken.
quote:Op zondag 3 april 2016 01:33 schreef Dagoduck het volgende:
Wat wel weer jammer is, beetje aandacht is nooit weg.
Wodan aan toe, m'n oren.quote:
is goed voor jequote:
quote:
niet echt mijn ding ditquote:
No shit.quote:
hè bahquote:Op zondag 3 april 2016 01:41 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
SLAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYEEEEEEEEEERRRRRRRR
Goeie tekst wel.quote:
ja, daar werden eerder vanavond ook al wat stukjes uit gepostquote:
quote:Op zondag 3 april 2016 01:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, daar werden eerder vanavond ook al wat stukjes uit gepost
quote:
terechte klaagquote:
quote:
Apple-sektequote:
Ja, maar alles behalve applequote:
ja swsquote:
quote:
Dat niet eens, het is hoe Apple zich profileert en in de markt ligt.quote:
Dat is 100% waar.quote:Op zondag 3 april 2016 01:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat niet eens, het is hoe Apple zich profileert en in de markt ligt.
En als je het contract niet leest, zit je met je mond aan de anus van een chinees gebonden
quote:Op zondag 3 april 2016 01:48 schreef Remqo het volgende:
En als je het contract niet leest, zit je met je mond aan de anus van een chinees gebonden
Naja, ergens over klagen terwijl je het niet ervaren hebt, mehh..quote:
Wel mee eens.quote:Op zondag 3 april 2016 01:48 schreef Remqo het volgende:
Dat niet eens, het is hoe Apple zich profileert en in de markt ligt.
Waarschijnlijk Urkquote:Op zondag 3 april 2016 01:50 schreef deadprez het volgende:
drugsgebruik waar die het over heeft zal dus wel sos zijn in een of ander vissersdorp
preciesquote:
als we zo gaan beginnen kunnen we klb wel opdoekenquote:Op zondag 3 april 2016 01:50 schreef Dagoduck het volgende:
Naja, ergens over klagen terwijl je het niet ervaren hebt, mehh..
Zie je het al voor je? Op zondagochtend en avond naar de kerkquote:Op zondag 3 april 2016 01:50 schreef deadprez het volgende:
drugsgebruik waar die het over heeft zal dus wel sos zijn in een of ander vissersdorp
moet er niet aan denkenquote:Op zondag 3 april 2016 01:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zie je het al voor je? Op zondagochtend en avond naar de kerk![]()
word madeboosss op hun ass danquote:Op zondag 3 april 2016 01:52 schreef madeliefff het volgende:
[..]
er staan weer mensen naast mijn huis te kletsen #mensendiemewakkerhouden
Sowieso naar de kerkquote:Op zondag 3 april 2016 01:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zie je het al voor je? Op zondagochtend en avond naar de kerk![]()
rt beter moskeequote:
Oh balen, moet ik ze wegjagen?quote:Op zondag 3 april 2016 01:52 schreef madeliefff het volgende:
[..]
er staan weer mensen naast mijn huis te kletsen #mensendiemewakkerhouden
Zullen wij dan meer herrie gaan maken dan?quote:
quote:Op zondag 3 april 2016 01:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja ik ga srs zo als t nog lang gaat duren...in ochtendjas de straat op gewoon dsn
smoothquote:Op zondag 3 april 2016 01:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zullen wij dan meer herrie gaan maken dan?
quote:
Is de fashiongelijke van minimal music.quote:Op zondag 3 april 2016 01:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow wat een rare kleren heeft ze aan
quote:
quote:
dat is ze wel iddquote:
dat zal ze lerenquote:Op zondag 3 april 2016 01:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zullen wij dan meer herrie gaan maken dan?
maar op zich is t toch niet zo'n ramp dat mensen op een zaterdagavond buiten staan te pratenquote:
De witte ridder met z'n lansquote:
Flauw zeg, ik ben net een paar weken gestoptquote:Op zondag 3 april 2016 02:00 schreef madeliefff het volgende:
o een van mijn buren hebben een feestje ik zie er nu meer...aan t roken buiten
Ben aan het fappen op madeliefff in ochtendjasquote:
quote:Op zondag 3 april 2016 02:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ben aan het fappen op madeliefff in ochtendjas
Wel lastig vanuit die boom met een verrekijkerquote:
whehehequote:Op zondag 3 april 2016 02:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wel lastig vanuit die boom met een verrekijker
Naar rokershoestje dp.quote:
niks mis mee wil over paar jaar zoals dat wijf bij lingo klinkenquote:
quote:Op zondag 3 april 2016 02:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ben aan het fappen op madeliefff in ochtendjas
Was heel mooi.quote:Op zondag 3 april 2016 02:12 schreef Dagoduck het volgende:
https://twitter.com/VI_nl/status/716333363699785728
Wedstrijd zelf wat minder.quote:
Ennio Morriconequote:
Dat kan mij ook echt gestolen wordenquote:
ja dat boeit me ook vrij weinig eigenlijkquote:Op zondag 3 april 2016 02:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ging toch om het herinneren van Johan Cruijff
Waarom dan geen Ajax tegen Barca?quote:Op zondag 3 april 2016 02:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ging toch om het herinneren van Johan Cruijff
Omdat het niet in het schema past, in juli gaat dat wel gebeuren.quote:
Allemaal collectief janken maar het schema omgooien is te veel werk.quote:Op zondag 3 april 2016 02:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat het niet in het schema past, in juli gaat dat wel gebeuren.
Oké, jammerquote:Op zondag 3 april 2016 02:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat boeit me ook vrij weinig eigenlijk
hoezo?quote:
quote:Op zondag 3 april 2016 02:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Allemaal collectief janken maar het schema omgooien is te veel werk.
quote:Op zondag 3 april 2016 02:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Allemaal collectief janken maar het schema omgooien is te veel werk.
En een vriendschappelijke wedstrijd ter ere van Cruijff kan even niet?quote:Op zondag 3 april 2016 02:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, die zitten niet bij elkaar in de competitie he...
dat zal bestquote:
wij snappen het gewoon niet blijkbaarquote:Op zondag 3 april 2016 02:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
En een vriendschappelijke wedstrijd ter ere van Cruijff kan even niet?
Maar ach, het zal allemaal wel, ik geef geen neuk om voetballerij
Ach, laten we het ook niet proberen te snappenquote:Op zondag 3 april 2016 02:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
wij snappen het gewoon niet blijkbaar
Dit zijn toch wedstrijden in competitie verband..quote:Op zondag 3 april 2016 02:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
En een vriendschappelijke wedstrijd ter ere van Cruijff kan even niet?
Maar ach, het zal allemaal wel, ik geef geen neuk om voetballerij
dat lijkt me een verstandig planquote:Op zondag 3 april 2016 02:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ach, laten we het ook niet proberen te snappen
Wat is er precies hypocriet aan dan?quote:Op zondag 3 april 2016 02:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat zal best
kan wel lekker hypocriet gaan lopen doen alsof ik het zo erg vind als je dat liever hebt
dat ik er eigenlijk geen ene neuk om geef?quote:Op zondag 3 april 2016 02:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat is er precies hypocriet aan dan?
Stuur een boze moslim naar het stadion, en zie hoe snel het schema gewijzigd wordtquote:
Dat is niet hypocrietquote:Op zondag 3 april 2016 02:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat ik er eigenlijk geen ene neuk om geef?
Doen alsof ik het heel erg vind terwijl het me eigenlijk totaal niets doet is niet hypocriet?quote:
Jezus christus, hoe kk dom ben jij?quote:Op zondag 3 april 2016 02:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Stuur een boze moslim naar het stadion, en zie hoe snel het schema gewijzigd wordt
Hehe meteen boos. Typisch voetbalsupporters.quote:Op zondag 3 april 2016 02:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jezus christus, hoe kk dom ben jij?
Nee, dat is onnozel.quote:Op zondag 3 april 2016 02:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Doen alsof ik het heel erg vind terwijl het me eigenlijk totaal niets doet is niet hypocriet?
Ja ook, daarom doe ik dat ook niet.quote:
Inderdaad, beter dan respectloos volk dat het verstand in zijn kont heeft zitten.quote:Op zondag 3 april 2016 02:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hehe meteen boos. Typisch voetbalsupporters.
Leg uit?quote:Op zondag 3 april 2016 02:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jezus christus, hoe kk dom ben jij?
Nee iedereen moet maar lekker geforceerd meeleven.quote:Op zondag 3 april 2016 02:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Inderdaad, beter dan respectloos volk dat het verstand in zijn kont heeft zitten.
Ja inderdaad. Een terreurdreiging kun je inderdaad vergelijken met het overlijden van een persoon.quote:Op zondag 3 april 2016 02:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Leg uit?
Er zijn eerdere gevallen geweest van afgelaste wedstrijden door terreurdreiging
Nou ja, zo onmogelijk is het dus niet. Hadden die teams best even een dagje kunnen reizen om een herdenkingswedstrijd te spelen.quote:Op zondag 3 april 2016 02:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Een terreurdreiging kun je inderdaad vergelijken met het overlijden van een persoon.
Je verdraait de discussie en bent ongetwijfeld ook niet op de hoogte van de status van Johan Cruijff in Catalonië.quote:Op zondag 3 april 2016 02:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee iedereen moet maar lekker geforceerd meeleven.
Wat boeit mij de status van die kerel nou.quote:Op zondag 3 april 2016 02:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je verdraait de discussie en bent ongetwijfeld ook niet op de hoogte van de status van Johan Cruijff in Catalonië.
Wat is nu je probleem? Dat Ajax geen herdenkingswedstrijd speelt tegen Barcelona deze week?quote:Op zondag 3 april 2016 02:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou ja, zo onmogelijk is het dus niet. Hadden die teams best even een dagje kunnen reizen om een herdenkingswedstrijd te spelen.
2 hele verschillende dingen idd, als er ook iets kriebelt bij een verdacht busje kan alles omgegooid worden.quote:Op zondag 3 april 2016 02:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Een terreurdreiging kun je inderdaad vergelijken met het overlijden van een persoon.
Omdat het best logisch is dat mensen in Catalonië stil staan bij het overlijden van Cruijff. Maar jij noemt dat geforceerd meeleven.quote:Op zondag 3 april 2016 02:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat boeit mij de status van die kerel nou.
Het is een beetje alsof je oom overleden is en iedereen wel heel graag wil herdenken maar ja, druk druk druk.quote:Op zondag 3 april 2016 02:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat is nu je probleem? Dat Ajax geen herdenkingswedstrijd speelt tegen Barcelona deze week?
omg srsquote:Op zondag 3 april 2016 02:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
2 hele verschillende dingen idd, als er ook iets kriebelt bij een verdacht busje kan alles omgegooid worden.
Maar bij de dood van een voetballegende is het nergens voor nodig om even iets tussen door te plannen.
Waar heb ik het over anderen dan mezelf gehad wat betreft geforceerd meeleven?quote:Op zondag 3 april 2016 02:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Omdat het best logisch is dat mensen in Catalonië stil staan bij het overlijden van Cruijff. Maar jij noemt dat geforceerd meeleven.
Je trollt of je bent zo kkdom dat ik je vanaf nu nooit meer serieus kan nemen.quote:Op zondag 3 april 2016 02:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is een beetje alsof je oom overleden is en iedereen wel heel graag wil herdenken maar ja, druk druk druk.
Wat denk je zelf.quote:Op zondag 3 april 2016 02:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je trollt of je bent zo kkdom dat ik je vanaf nu nooit meer serieus kan nemen.
quote:Op zondag 3 april 2016 02:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waar heb ik het over anderen dan mezelf gehad wat betreft geforceerd meeleven?
quote:Op zondag 3 april 2016 02:25 schreef deadprez het volgende:
Nee iedereen moet maar lekker geforceerd meeleven.
Het zit je diep he?quote:
Ja dat ging toch over ons gesprek hier? Dus over mij en wellicht remqo nog.quote:
Meiske toch.quote:Op zondag 3 april 2016 02:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, dat domme mensen niet ter plekke dood worden geschoten zit mij ontzettend diep.
Nee idd, ik gebruik ook altijd het woord iedereen als ik enkel mezelf bedoel.quote:Op zondag 3 april 2016 02:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat ging toch over ons gesprek hier? Dus over mij en wellicht remqo nog.
Blijkbaar.quote:Op zondag 3 april 2016 02:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, dat domme mensen niet ter plekke dood worden geschoten zit mij ontzettend diep.
Dan gaat het toch alsnog op? Ik zeg nergens dat mensen in Catalonië niet oprecht meeleven, ik vraag me af waarom mensen die er niks om geven geacht worden dat ook te doen.quote:Op zondag 3 april 2016 02:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee idd, ik gebruik ook altijd het woord iedereen als ik enkel mezelf bedoel.
Ja, dat denken gaat je dus niet zo goed af.quote:Op zondag 3 april 2016 02:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Blijkbaar.
En ik maar denken dat je zo onverschillig was
Haha wat laat jij je kennen zeg.quote:Op zondag 3 april 2016 02:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, dat denken gaat je dus niet zo goed af.
Dat zeg ik niet.quote:Op zondag 3 april 2016 02:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan gaat het toch alsnog op? Ik zeg nergens dat mensen in Catalonië niet oprecht meeleven, ik vraag me af waarom mensen die er niks om geven geacht worden dat ook te doen.
Hoezo, hij is gewoon ontzettend dom. Sowieso hebben jullie het verstand in de reet zitten op het momentquote:
Wat zeg je dan wel, want volgens mij snap je het zelf niet zo goed meer. Beetje waas voor je ogen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |