Wat ikzelf denk artikel is geloof ik van eerder volgens mij streeft men ernaar?quote:
U srs?quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:14 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat ikzelf denk artikel is geloof ik van eerder volgens mij streeft men ernaar?
Ik heb het al eerder geroepen.
Volgens de grondwet toch neem ik aan?quote:
nee, een rfid chip die via gps constant verbonden is met een satellietquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:23 schreef john2406 het volgende:
[..]
Volgens de grondwet toch neem ik aan?
Met een batterij neem ik aan lijkt me niet te kunnen, maar zou ik wel van alles op de hoogte zijn?quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:25 schreef Manke het volgende:
[..]
nee, een rfid chip die via gps constant verbonden is met een satelliet
Leedvermaak is goed vermaak.quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Die reacties onder dat artikel![]()
![]()
![]()
verdomme hoe mongoloïde![]()
martin vrijland inteenet troll ga ik niet eens lezenquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:47 schreef john2406 het volgende:
[..]
http://www.martinvrijland.nl/2013/11/10/chip-je-kind/
Of toch wel?
Als ik er op googel is het dan een 1 april grap!quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:53 schreef Manke het volgende:
Een chip kan je alleen inlezen met een elektromagnetische veld die dichtbij de chip geplaatst wordt (nfc, near field communication). Gps is je eigen positie bepalen adhv satellieten, niet zelf data naar de satellieten sturen, daar heb je geavanceerde apparatuur voor nodig.
Joh, wie had dat nou verwacht.....quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:01 schreef john2406 het volgende:
Als ik er op googel is het dan een 1 april grap!
Komt regelmatig in googel voor dus het zou gekund hebben toch?quote:
Dat het regelmatig op internet voorkomt zegt natuurlijk niets over de betrouwbaarheid ervan. Broodje aap verhalen als dit doen al jaren de ronde, maar er is nog nooit een spoor van bewijs geweest.quote:Op zaterdag 2 april 2016 00:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Komt regelmatig in googel voor dus het zou gekund hebben toch?
http://www.google.nl/webh(...)ord=1&q=kind+chippen
Denk het ook niet, daarom bij opening van het topic de vraag zou het een 1 april grap zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:38 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat het regelmatig op internet voorkomt zegt natuurlijk niets over de betrouwbaarheid ervan. Broodje aap verhalen als dit doen al jaren de ronde, maar er is nog nooit een spoor van bewijs geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |