Zoiets werkt hier gewoon niet. Iedereen gaat daar een beetje geforceerd grappig lopen doen en dan hebben de mensen die er wel serieus interesse in hadden het ook wel weer gezien.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ENG vond ik op zich wel leuk idee maar ja, helaas
quote:
haha omg so funnyquote:Op zaterdag 2 april 2016 23:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zoiets werkt hier gewoon niet. Iedereen gaat daar een beetje geforceerd grappig lopen doen en dan hebben de mensen die er wel serieus interesse in hadden het ook wel weer gezien.
it's a fucking disgracequote:Op zaterdag 2 april 2016 23:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zoiets werkt hier gewoon niet. Iedereen gaat daar een beetje geforceerd grappig lopen doen en dan hebben de mensen die er wel serieus interesse in hadden het ook wel weer gezien.
whehehequote:Op zaterdag 2 april 2016 23:55 schreef robin007bond het volgende:
Deadprez.
(Te extreem voor mij btw, pacifist jwz)
Jep. Ik geloof dat Dven ook een keer postte dat zijn vriendin daar graag wilde gaan posten, maar dat voor haar de lol er ook snel af was.quote:
kneusquote:Op zaterdag 2 april 2016 23:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jep. Ik geloof dat Dven ook een keer postte dat zijn vriendin daar graag wilde gaan posten, maar dat voor haar de lol er ook snel af was.
Als Tong daar ook schijtlollige topics gaat openen...quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jep. Ik geloof dat Dven ook een keer postte dat zijn vriendin daar graag wilde gaan posten, maar dat voor haar de lol er ook snel af was.
Tsja..quote:Op zondag 3 april 2016 00:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als Tong daar ook schijtlollige topics gaat openen...
quote:Op zondag 3 april 2016 00:01 schreef HPLC het volgende:
ENG / Suck the fuck up......Goodnight.
ha ha ha
Als zulk pure bagger gewoon open blijft dan weet je wel hoe laat het isquote:Op zondag 3 april 2016 00:01 schreef HPLC het volgende:
ENG / Suck the fuck up......Goodnight.
ha ha ha
Inderdaad.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
whehehe
same here, maar het is wel best cool
Zullen allemaal wel afgehaakt zijnquote:Op zondag 3 april 2016 00:04 schreef deadprez het volgende:
Wacht, er zijn niet eens gesloten topics daar? Heeft ENG geen mods ofzo?
jawel, alleen de laatste weken nietquote:Op zondag 3 april 2016 00:04 schreef deadprez het volgende:
Wacht, er zijn niet eens gesloten topics daar? Heeft ENG geen mods ofzo?
Oh ja, die verdwijnen natuurlijk na een tijdje.quote:
Ken ik niet.quote:Op zondag 3 april 2016 00:01 schreef deadprez het volgende:
oeh deze kwam na dat nummer van canadian cultural workers committee
the ethiopiansmcgrath is het met mij eens
oude skaquote:
helaas wel jaquote:Op zondag 3 april 2016 00:05 schreef HPLC het volgende:
smegmanus was mod dacht ik, maar die is gestopt
Hm kan het niet in MED terugvinden, denk altijd modloos geweestquote:Op zondag 3 april 2016 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
helaas wel ja
bazenmod was dat. of ja, in ONZ iig, verder geen idee
betekent dat dat we daar straffeloos kunnen rellenquote:Op zondag 3 april 2016 00:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hm kan het niet in MED terugvinden, denk altijd modloos geweest
reggae is meestal wat langzamer volgens mijquote:
Let's open a Club Suck in ENGquote:Op zondag 3 april 2016 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
betekent dat dat we daar straffeloos kunnen rellen
quote:
heb je t geluisterd? is echt fucking goed gedaan, beter dan de originele mos def nummers vaakquote:
latersquote:Op zondag 3 april 2016 00:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ga maar Flash afkijken en dan slapen
gr gr allemaal
Gewoon lekker FOK!ken, niks mis mee.quote:Op zondag 3 april 2016 00:16 schreef Remqo het volgende:
Maar goed, ik zou dus gaan stappen met m'n maat, is ie niet thuis.
Of hij is gaan slapen of in z'n eentje gegaan.
Hoe dan ook, ik vind het wel best en blijf lekker thuis.
Hier zitten tenminste mn echte vriendenquote:
preciesquote:
Sorry, wilde alle cougars voor mezelfquote:Op zondag 3 april 2016 00:16 schreef Remqo het volgende:
Maar goed, ik zou dus gaan stappen met m'n maat, is ie niet thuis.
Of hij is gaan slapen of in z'n eentje gegaan.
Hoe dan ook, ik vind het wel best en blijf lekker thuis.
gr grquote:
Het scheelt mij weer de alimentatiequote:
ewa gquote:
ewaquote:
mwah, lang niet iedereen heeft dat ding ook altijd bij zichquote:Op zondag 3 april 2016 00:27 schreef Remqo het volgende:
onnodig, tegenwoordig heeft iedereen wel een smartphone
Da's waar, ik laat hem vaak genoeg thuis liggenquote:Op zondag 3 april 2016 00:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
mwah, lang niet iedereen heeft dat ding ook altijd bij zich
ik niet iig
maar ik denk idd dat we wel in de minderheid zijn, groot deel van de bevolking wordt volgens mij gek als ze hem niet bij hebbenquote:Op zondag 3 april 2016 00:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Da's waar, ik laat hem vaak genoeg thuis liggen
Kan makkelijk zonderquote:Op zondag 3 april 2016 00:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar ik denk idd dat we wel in de minderheid zijn, groot deel van de bevolking wordt volgens mij gek als ze hem niet bij hebben
Soms vind ik het wel lekker om het eens niet bij me te hebben, inweze kan ik gemiste appjes ook de volgende dag lezen,quote:Op zondag 3 april 2016 00:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar ik denk idd dat we wel in de minderheid zijn, groot deel van de bevolking wordt volgens mij gek als ze hem niet bij hebben
zoals t hoortquote:
Ja kan ik me voorstellen. Ik heb sowieso geen whatsapp of iets dergelijks dus daar heb ik gelukkig ook geen last van als ik hem wel bij hebquote:Op zondag 3 april 2016 00:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Soms vind ik het wel lekker om het eens niet bij me te hebben, inweze kan ik gemiste appjes ook de volgende dag lezen,
Ik heb er al bewust geen spelletjes op zittenquote:Op zondag 3 april 2016 00:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen. Ik heb sowieso geen whatsapp of iets dergelijks dus daar heb ik gelukkig ook geen last van als ik hem wel bij heb
jep, fucking zombiesquote:Op zondag 3 april 2016 00:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb er al bewust geen spelletjes op zitten
Als ik iedereen om me heen zie, allemaal voorover gebogen candy crushen
Google Trafficquote:Op zondag 3 april 2016 00:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
jep, fucking zombieseigenlijk een wonder dat er niet meer mensen dagelijks onder een auto ofzo komen omdat ze alleen maar op hun schermpje kijken
wat?quote:
Ik stel me zo ineens voor dat je via een app kan zien waar de auto's rijden, zodat je blindelings naar je scherm kan starenquote:
ohquote:Op zondag 3 april 2016 00:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik stel me zo ineens voor dat je via een app kan zien waar de auto's rijden, zodat je blindelings naar je scherm kan staren
Het zouden wel saaie braddie-vlogjes opleveren met zelfrijdende auto'squote:Op zondag 3 april 2016 00:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ohZie ik idd ook best gebeuren, vooral als zelfrijdende auto's steeds normaler worden zal dat misschien ook makkelijker worden.
hehehe iddquote:Op zondag 3 april 2016 00:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het zouden wel saaie braddie-vlogjes opleveren met zelfrijdende auto's
Had vanmiddag bijna een meid van ik schat 15-16 jaar onder de auto omdat ze op de fiets voorovergebogen zat te whatsappen, schrok me de tyfus.quote:Op zondag 3 april 2016 00:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb er al bewust geen spelletjes op zitten
Als ik iedereen om me heen zie, allemaal voorover gebogen candy crushen
zou ik ook zeggenquote:Op zondag 3 april 2016 00:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik keek gewoon naar de nieuwe topics
Hehehequote:Op zondag 3 april 2016 00:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het zouden wel saaie braddie-vlogjes opleveren met zelfrijdende auto's
Zijn daar beelden van?quote:Op zondag 3 april 2016 00:41 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Had vanmiddag bijna een meid van ik schat 15-16 jaar onder de auto omdat ze op de fiets voorovergebogen zat te whatsappen, schrok me de tyfus.
Kindertjes zijn lief en leuk ja, behalve als ze gevoed moeten worden, poepluiers hebben, de tandjes doorkomen, terrible two's ... Ehm nee dus.quote:Op zondag 3 april 2016 00:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou ik ook zeggen
je hebt gewoon rammelende eierstokken
Nee, mijn dashcam doet énorm vervelend. Ding heeft de neiging om zonder reden vast te lopen.quote:
whehequote:Op zondag 3 april 2016 00:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kindertjes zijn lief en leuk ja, behalve als ze gevoed moeten worden, poepluiers hebben, de tandjes doorkomen, terrible two's ... Ehm nee dus.
Gewoon je telefoontje met elastiekjes bevestigen aan je spiegeltjequote:Op zondag 3 april 2016 00:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, mijn dashcam doet énorm vervelend. Ding heeft de neiging om zonder reden vast te lopen.
Scherm blijft aan, rode lampje blijft dan branden, en hij is met geen mogelijkheid meer uit te zetten of iets dergelijks.
Ik ga vanaf vandaag denk ik m`n telefoon maar weer gebruikenStuk betrouwbaarder.
Elastiekjes werken volgens mij echt voor geen meter.quote:Op zondag 3 april 2016 00:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gewoon je telefoontje met elastiekjes bevestigen aan je spiegeltje
Snij je polsen doen en doe daarvan live verslag. Drama zal toenemen in dit topic, dat verzeker ik je.quote:Op zondag 3 april 2016 00:43 schreef deadprez het volgende:
wel beetje matig topic, hoopte op meer drama
leuk man, teringmongoolquote:Op zondag 3 april 2016 00:47 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Snij je polsen doen en doe daarvan live verslag. Drama zal toenemen in dit topic, dat verzeker ik je.
wilde eigenlijk meteen gaan haten omdat nieuwere Nas maar is best chillquote:
nee johquote:
En wat is je functie als vrouw dan verder precies?quote:Op zondag 3 april 2016 00:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kindertjes zijn lief en leuk ja, behalve als ze gevoed moeten worden, poepluiers hebben, de tandjes doorkomen, terrible two's ... Ehm nee dus.
wats dit voor logicaquote:Op zondag 3 april 2016 00:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik krijg dronken appjes.__
Tijd om te slapen dus, welterusten allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |