Zoiets werkt hier gewoon niet. Iedereen gaat daar een beetje geforceerd grappig lopen doen en dan hebben de mensen die er wel serieus interesse in hadden het ook wel weer gezien.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ENG vond ik op zich wel leuk idee maar ja, helaas
quote:
haha omg so funnyquote:Op zaterdag 2 april 2016 23:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zoiets werkt hier gewoon niet. Iedereen gaat daar een beetje geforceerd grappig lopen doen en dan hebben de mensen die er wel serieus interesse in hadden het ook wel weer gezien.
it's a fucking disgracequote:Op zaterdag 2 april 2016 23:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zoiets werkt hier gewoon niet. Iedereen gaat daar een beetje geforceerd grappig lopen doen en dan hebben de mensen die er wel serieus interesse in hadden het ook wel weer gezien.
whehehequote:Op zaterdag 2 april 2016 23:55 schreef robin007bond het volgende:
Deadprez.
(Te extreem voor mij btw, pacifist jwz)
Jep. Ik geloof dat Dven ook een keer postte dat zijn vriendin daar graag wilde gaan posten, maar dat voor haar de lol er ook snel af was.quote:
kneusquote:Op zaterdag 2 april 2016 23:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jep. Ik geloof dat Dven ook een keer postte dat zijn vriendin daar graag wilde gaan posten, maar dat voor haar de lol er ook snel af was.
Als Tong daar ook schijtlollige topics gaat openen...quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jep. Ik geloof dat Dven ook een keer postte dat zijn vriendin daar graag wilde gaan posten, maar dat voor haar de lol er ook snel af was.
Tsja..quote:Op zondag 3 april 2016 00:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als Tong daar ook schijtlollige topics gaat openen...
quote:Op zondag 3 april 2016 00:01 schreef HPLC het volgende:
ENG / Suck the fuck up......Goodnight.
ha ha ha
Als zulk pure bagger gewoon open blijft dan weet je wel hoe laat het isquote:Op zondag 3 april 2016 00:01 schreef HPLC het volgende:
ENG / Suck the fuck up......Goodnight.
ha ha ha
Inderdaad.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
whehehe
same here, maar het is wel best cool
Zullen allemaal wel afgehaakt zijnquote:Op zondag 3 april 2016 00:04 schreef deadprez het volgende:
Wacht, er zijn niet eens gesloten topics daar? Heeft ENG geen mods ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |