Dit ja. Ik mis teveel informatie om er überhaupt iets zinnigs over te kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:18 schreef deedeetee het volgende:
Zonder kennis van wat nu de echte reden is om dit meisje de klas uit te willen werken is het onmogelijk om er een goed oordeel over te geven.
[...]
Mee eens, maar op die jonge leeftijd een dergelijk initiatief nemen vind ik toch op zijn best merkwaardig. Verklaard wel waarom de rest van de klas als brave schapen de leider volgden.quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:21 schreef embedguy het volgende:
[..]
* 4 havo, niet de brugklas.
Owne, overheen gelezen.
Dan komt het toch weer iets dichterbij dat het een pesterij is ipv een noodkreet.
Enfin; zoals je al stelt is er niet heelveel zinnigs over te zeggen zonder meer info.
Zoiets doen ze dus echt niet zomaar. En de rector ook niet. Ligt meer voor de hand dat moeder niet het hele verhaal vertelt. Ze liegt wel vaker.quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:18 schreef deedeetee het volgende:
Zonder kennis van wat nu de echte reden is om dit meisje de klas uit te willen werken is het onmogelijk om er een goed oordeel over te geven.
Ik vind het wel geen goede zaak als leerlingen in een brugklas zo iets gaan doen. Daar krijg ik geen goed gevoel bij.
Rector? Moeder die wel vaker liegt? Mis ik iets? Staat dit in het hele artikel op vrouw.nl?quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:47 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Zoiets doen ze dus echt niet zomaar. En de rector ook niet. Ligt meer voor de hand dat moeder niet het hele verhaal vertelt. Ze liegt wel vaker.
Je kent die moeder?quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:47 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Zoiets doen ze dus echt niet zomaar. En de rector ook niet. Ligt meer voor de hand dat moeder niet het hele verhaal vertelt. Ze liegt wel vaker.
Narcistisch klassenvoorzittertje. En die trekt vaak helaas de hele club mee. Degenen die niet mee willen doen, durven niet.quote:Op zaterdag 2 april 2016 15:50 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Toen de oudste dochter van Janneke van Bockel in de brugklas zat, ging er een petitie rond. Initiatiefnemer was de klassenvoorzitter
Toen ik nog op school zat was een klassenvoorzitter een leerling.
Als jij als volwassen vent al geen oplossing kan bedenken, dan hoef je dat van een stel brugklassers ook niet te verwachten natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:31 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik heb geen oplossing. Dat hoeft ook niet altijd. Ik zie wel dat dit fout is.
Nee, het volledige verhaal staat er niet. En ik vraag mij of of het in dat boek wat ze promoot staat.quote:Op maandag 4 april 2016 09:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar het is een artikel van 'vrouw' als je naar hun site gaat krijg je het volledige verhaal
ADD met autisme vergelijken is als appels en peren. Het is niet zo dat 'een stempeltje, maakt niet uit welk' eenzelfde aanpak vergt.quote:Op maandag 4 april 2016 13:25 schreef Gia het volgende:
Onze oudste heeft ADD. Weten we al vanaf groep 2. Wij hebben daar nooit de nadruk op gelegd door bijvoorbeeld stereotype gedrag aan te moedigen. Hij moest maar tegen veranderingen kunnen, zelf ook oplossingen zoeken.
Ik denk dat je autistische kinderen en vooral ook hun ouders hier érg tekort mee doet.quote:Ik denk dat je autistisch gedrag beloont, door erin mee te gaan, dat het dan niet te doorbreken is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |