De school moet iets ondernemen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:15 schreef embedguy het volgende:
Ik kan er met m'n verstand niet bij; 30 toekomsten (deels) verneuken omdat één of andere *** heeft bedacht dat die autistische leerling in die klas moet blijven zitten...
Daar loopt het dan al helemaal krom... Zelf kan ik er wel begrip voor opbrengen dat iemand in zulk een situatie daar iets aan wilt doen...
Kut blijft de situatie alsnog. Misschien hadden de leerlingen beter opzoek moeten gaan naar een andere school ofzo, mja dat voelt ook niet bepaald rechtvaardig.
Dat deden wij op de lagere school al. 'Wij willen ijsvrij....".quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:16 schreef Jaroon het volgende:
Straks krijgen we nog dat kinderen iets gaan eisen van de school.
We blijven hetzelfde zeggen.....quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En leerlingen hebben niet het recht verzoeken in te dienen volgens jou?
Dat klinkt als een totaal andere situatie die niet te vergelijken valt.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:13 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik was een extreme leerling. Altijd had ik ergens iets op te zeggen. Ik heb nog nooit het idee gekregen te gaan stemmen over iemand in de klas. En natuurlijk waren er moeilijke mensen bij. Ik heb het over een internaat. Zo leuk waren wij. Niemand zou dat daar ooit gedaan hebben.
Dat was dan ook wel iets bijzonders. Maar de school bepaalde dat.Dat was wel leuk. Dat bestaat niet meer omdat er geen ijs meer is.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:17 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat deden wij op de lagere school al. 'Wij willen ijsvrij....".
Dit dus. Jaroon, doe even normaal alsjeblieft. Je lijkt zelf wel autistisch manquote:Op zaterdag 2 april 2016 18:05 schreef Disana het volgende:
Het zou heel goed kunnen dat Wespensteek gelijk heeft en dat de kinderen inderdaad te veel last ondervonden van de aanwezigheid van het autistische kind in de klas. Uit het artikel blijkt niet dat het kind is gepest, ik vind een petitie geen pesten. Soms willen ouders te veel voor hun kinderen.
En?quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:23 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Dit dus. Jaroon, doe even normaal alsjeblieft. Je lijkt zelf wel autistisch man
Iedereen hier is autistisch, wat doen we anders op Fok!?quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:23 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Dit dus. Jaroon, doe even normaal alsjeblieft. Je lijkt zelf wel autistisch man
Ik neem de wegstemmers en de rector serieus.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:14 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Omdat iemand kind is. Ik neem dat serieus. Maar niet als je iemand weg gaat stemmen.
Dat kan je je inderdaad afvragen. Maar zo langzamerhand wordt ik hier bijna als raar denkend mens neergezet.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:45 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ik neem de wegstemmers en de rector serieus.
Vraag me ook af of deze moeder wel helemaal stoornisvrij is. Krijg er geen goed gevoel bij.
* 4 havo, niet de brugklas.quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:18 schreef deedeetee het volgende:
Zonder kennis van wat nu de echte reden is om dit meisje de klas uit te willen werken is het onmogelijk om er een goed oordeel over te geven.
Ik vind het wel geen goede zaak als leerlingen in een brugklas zo iets gaan doen. Daar krijg ik geen goed gevoel bij.
???quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:21 schreef embedguy het volgende:
[..]
* 4 havo, niet de brugklas.
Owne, overheen gelezen.
Beter inlezen :quote:Toen de oudste dochter van Janneke van Bockel in de brugklas zat, ging er een petitie rond. Initiatiefnemer was de klassenvoorzitter. Vrijwel iedereen tekende het verzoek om het meisje uit de klas te laten zetten.
quote:Ze zit inmiddels in 4 HAVO en heeft een VMBO-T diploma in haar zak. Er bestaat niet zoiets als standaardautisme, net zo min als er standaardmensen zijn."
Ninja editquote:
Dit ja. Ik mis teveel informatie om er überhaupt iets zinnigs over te kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:18 schreef deedeetee het volgende:
Zonder kennis van wat nu de echte reden is om dit meisje de klas uit te willen werken is het onmogelijk om er een goed oordeel over te geven.
[...]
Mee eens, maar op die jonge leeftijd een dergelijk initiatief nemen vind ik toch op zijn best merkwaardig. Verklaard wel waarom de rest van de klas als brave schapen de leider volgden.quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:21 schreef embedguy het volgende:
[..]
* 4 havo, niet de brugklas.
Owne, overheen gelezen.
Dan komt het toch weer iets dichterbij dat het een pesterij is ipv een noodkreet.
Enfin; zoals je al stelt is er niet heelveel zinnigs over te zeggen zonder meer info.
Zoiets doen ze dus echt niet zomaar. En de rector ook niet. Ligt meer voor de hand dat moeder niet het hele verhaal vertelt. Ze liegt wel vaker.quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:18 schreef deedeetee het volgende:
Ik vind het wel geen goede zaak als leerlingen in een brugklas zo iets gaan doen. Daar krijg ik geen goed gevoel bij.
Rector? Moeder die wel vaker liegt? Mis ik iets? Staat dit in het hele artikel op vrouw.nl?quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:47 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Zoiets doen ze dus echt niet zomaar. En de rector ook niet. Ligt meer voor de hand dat moeder niet het hele verhaal vertelt. Ze liegt wel vaker.
Je kent die moeder?quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:47 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Zoiets doen ze dus echt niet zomaar. En de rector ook niet. Ligt meer voor de hand dat moeder niet het hele verhaal vertelt. Ze liegt wel vaker.
Narcistisch klassenvoorzittertje. En die trekt vaak helaas de hele club mee. Degenen die niet mee willen doen, durven niet.quote:Op zaterdag 2 april 2016 15:50 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Toen de oudste dochter van Janneke van Bockel in de brugklas zat, ging er een petitie rond. Initiatiefnemer was de klassenvoorzitter
Toen ik nog op school zat was een klassenvoorzitter een leerling.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |