Staat op Telegraaf.nl.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:39 schreef deadprez het volgende:
Een bron toevoegen is haast niet nodig bij dit artikel; kan niet missen.
Verrassend!quote:
Nee, dat zeg ik niet. Ik doelde meer op de manier waarop het geschreven is.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:55 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Niet verrassend wel gewoon een verhaal. Maar het klopt niet volgens jou?
Ja. En die maakte in mijn tijd niet uit wie er in de klas zit. Maar misschien is dat ouderwets.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:57 schreef Yasmin23 het volgende:
Een klassenvoorzitter is toch een leerling uit de klas zelf?
Vind het wel naar dat als klassenvoorzitter zo iets doet.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:59 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. En die maakte in mijn tijd niet uit wie er in de klas zit. Maar misschien is dat ouderwets.
Er is uit het artikel ook niet op te maken of dat hier is gebeurd. Ook niet uit het uitgebreidere stuk op vrouw.nl, trouwens.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:59 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. En die maakte in mijn tijd niet uit wie er in de klas zit. Maar misschien is dat ouderwets.
Het is ook niet duidelijk. Dat is vaker zo bij de Telegraaf. Maar het verhaal komt mij niet vreemd voor.quote:Op zaterdag 2 april 2016 15:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er is uit het artikel ook niet op te maken of dat hier is gebeurd. Ook niet uit het uitgebreidere stuk op vrouw.nl, trouwens.
Het is het eeuwige dilemma voor een schoolleider. Als je een ouderpaar het advies geeft om een andere school voor het kind te zoeken omdat je oprecht denkt dat dat beter is voor het kind, of dat zelfs aan kan tonen, neem je dan de juiste beslissing of geef je toe aan een vorm van onmacht?quote:Op zaterdag 2 april 2016 15:05 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het is ook niet duidelijk. Dat is vaker zo bij de Telegraaf. Maar het verhaal komt mij niet vreemd voor.
Het schijnt wat moeilijker te zijn tegenwoordig. Dat is dat je als autist dan op een normale school wordt geplaatst. Er zijn veel gradaties in. Maar dat kan gewoon niet altijd. Dit verhaal is wel schijnend.quote:Op zaterdag 2 april 2016 15:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is het eeuwige dilemma voor een schoolleider. Als je een ouderpaar het advies geeft om een andere school voor het kind te zoeken omdat je oprecht denkt dat dat beter is voor het kind, of dat zelfs aan kan tonen, neem je dan de juiste beslissing of geef je toe aan een vorm van onmacht?
Het komt mij niet vreemd voor dat de school gesuggereerd heeft dat het kind elders beter af is. Of dat ook maar iets te maken heeft met die petitie, is niet te bepalen.
Want?quote:Op zaterdag 2 april 2016 15:13 schreef Resistor het volgende:
Dan hebben ze het nog best lang volgehouden, tot over de helft van het schooljaar.
Op die leeftijd verwacht je dat niet. Ik ben ook vreemd.quote:Op zaterdag 2 april 2016 15:13 schreef Twiitch het volgende:
Iets wat te vreemd is wordt afgestoten, zo gaat dat in de natuur.
Juist wel? Kinderen/jongeren gaan een stuk meer op hun driften/emoties af dan volwassenen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 15:14 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Op die leeftijd verwacht je dat niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |