SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2016 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
morgen mijn eerste 40+ run sinds een half jaar..... toch wel weer een beetje spannend
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
40+.. Dat ben je toch al een poosjequote:Op donderdag 31 maart 2016 22:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
morgen mijn eerste 40+ run sinds een half jaar..... toch wel weer een beetje spannendF means you're fucked![]()
Vandaag ook weer een lekkere interval gelopen. Gaat lekker de laatste tijd. Laat de lente maar komen!![]()
Net nog even de docu over Michel Butter teruggekeken. Los van de hele discussie over of hij nou wel of niet naar Rio moet: wel een pracht van een documentaire. Mooi gemaakt, goed inkijkje in het hoofd van een toploper en zijn trainer.
En je zou je toch bijna inschrijven voor de marathon van Amsterdam...
Ik vind trouwens wel dat de trainer wat vreemd reageerde op de dopingvraag. Toch ook raar dat dat in al die 15 jaar niet één keer ter sprake komt?![]()
sjips.... dan heb ik me in de verkeerde catagorie ingeschreven.... ik had volgens mij Masters moeten aanvinkenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
het is een 6-uur evenement dus ik ga er vanuit dat, bij leven en welzijn, de 40km makkelijk gehaald kan worden.quote:Op donderdag 31 maart 2016 22:34 schreef steffelonio het volgende:
Succes rd! Wat is de afstand trouwens?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oei, goed dat je het zegt, wil die docu ook nog even kijken!![]()
L_T superveel plezier nog en succes met trainen, wel heel blijven!![]()
Steffelonio ook lekker gedaan en ik ben het helemaal met je eens, laat het lekkere weer maar komen! Gister trouwens ook lekker geïntervalt, altijd fijn!![]()
Voor de trailers onder ons:
http://www.mudsweattrails.nl/helmplicht_2017
![]()
![]()
![]()
half uurtje te vroeg bij jullie maar wel leuk gevondenquote:Op donderdag 31 maart 2016 23:35 schreef Jero_nimo het volgende:
Oei, goed dat je het zegt, wil die docu ook nog even kijken!![]()
L_T superveel plezier nog en succes met trainen, wel heel blijven!![]()
Steffelonio ook lekker gedaan en ik ben het helemaal met je eens, laat het lekkere weer maar komen! Gister trouwens ook lekker geïntervalt, altijd fijn!![]()
Voor de trailers onder ons:
http://www.mudsweattrails.nl/helmplicht_2017
![]()
Haha @moridin, niet de hele dag maar wel elke keer 5 minuten rust, niet eens verplicht dribbelen tussendoor. Maar nu gauw slapen!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Toen ik Mrs.RD vroeg of ze mee ging naar een overseas running event had ze waarschijnlijk Australie in haar hoofd en niet het Noorder Eiland...
Maar ja, ze gaat toch mee denk ik, everything for a weekend away
Al heb ik haar nog niet vertelt dat zaterdag waarschijnlijk een pasta party met mijn running friends is ipv een diner voor twee bij kaarslicht
http://www.wuu2k.co.nz/'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mee eens, dat vond ik ook een rare reactie. Het antwoord deed mij (bijna) denken van wel.quote:Op donderdag 31 maart 2016 23:19 schreef indepoeier het volgende:
Ik vind trouwens wel dat de trainer wat vreemd reageerde op de dopingvraag. Toch ook raar dat dat in al die 15 jaar niet één keer ter sprake komt?![]()
Ik laat de hm morgen schieten. Nog steeds niet helemaal fit dus dan lijkt het me ongeacht het tempo een slecht idee.
Wel jammer. Zou de eerste keer worden.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Jammer, maar verstandig. Er komen er gelukkig nog meer. Waar zou je eigenlijk gaan lopen, hier in Ommen?quote:Op vrijdag 1 april 2016 07:44 schreef Cynic het volgende:
Ik laat de hm morgen schieten. Nog steeds niet helemaal fit dus dan lijkt het me ongeacht het tempo een slecht idee.
Wel jammer. Zou de eerste keer worden.
Ik vind het ook wel jammer dat ik dit jaar niet met de plaatselijke HM mee kan doen, maar zondag is de Ekiden in Zwolle, dus da's geen handige combi.
Benieuwd hoe het lopen gaat met die plotselinge hoge temperaturen zondag.![]()
Ik heb nog teveel last van pijntjes. De fysio denkt dat het geen zware blessure is maar dat een extra week rust verstandig is. Het lijkt erop dat het weer geen goede marathonvoorbereiding gaat worden. Ik denk dat ik hierna maar een boek ga schrijven met de titel: "Hoe train je in minder dan twee maanden voor een marathon".![]()
http://www.ag85.nl/7-nieu(...)nslagloop-in-rouveenDat is toch het overwegen waard om mee te doen. Of in ieder geval te gaan kijken
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Nunspeet. Schijnt wel een goed georganiseerde te zijn. Als het een beetje meezit ga ik zondag nog wel een recreatieve 7km survivalrun lopen in Wesepe.quote:Op vrijdag 1 april 2016 08:21 schreef indepoeier het volgende:
[..]
Jammer, maar verstandig. Er komen er gelukkig nog meer. Waar zou je eigenlijk gaan lopen, hier in Ommen?
Ik vind het ook wel jammer dat ik dit jaar niet met de plaatselijke HM mee kan doen, maar zondag is de Ekiden in Zwolle, dus da's geen handige combi.
Benieuwd hoe het lopen gaat met die plotselinge hoge temperaturen zondag.
Als het echt 19 graden wordt is dat inderdaad best warm als je voor een snelle tijd wil gaan
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Ja ik sinds een uurtjequote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:31 schreef dimmak het volgende:
Zijn hier mensen met Asics FUZEX schoenen?Voor het eerst in een hardloopzaak geweest en ik moest een stukje rennen en toen maakten ze een filmpje. Ik moest ook nog op een plaat staan en ik had mijn oude schoenen van de Bristol waar ik altijd op liep meegenomen. Op zich wel interessant zo'n soort meting maar het is denk ik vooral een verkooptactiek. Ik schijn een neutrale loper te zijn.
Deze zijn het geworden.
Waarom hebben hardloopschoenen eigenlijk vaak van die felle kleuren?![]()
Njah, op zich heeft het wel nut naar mijn gevoel. Ik zag opeens idd hoe mijn enkel ging, en wat voor rare beweging ik met mijn rechtervoet maak tijdens het lopen....quote:Op vrijdag 1 april 2016 13:42 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ja ik sinds een uurtjeVoor het eerst in een hardloopzaak geweest en ik moest een stukje rennen en toen maakten ze een filmpje. Ik moest ook nog op een plaat staan en ik had mijn oude schoenen van de Bristol waar ik altijd op liep meegenomen. Op zich wel interessant zo'n soort meting maar het is denk ik vooral een verkooptactiek. Ik schijn een neutrale loper te zijn.
Deze zijn het geworden.
[ afbeelding ]
Waarom hebben hardloopschoenen eigenlijk vaak van die felle kleuren?
En die kleurtjes, vroeg ik ook eens naar de laatste keer dat ik scheonen kocht (ik vind echt 9 vd 10 hardloop schoenen simpelweg lelijk). Volgens hun was het vooral een trend die neerkwam op het zich afzetten tegen de ouderwetse 'alles wit' stijl![]()
![]()
Inderdaad wel interessant om te zien hoe je nou eigenlijk loopt. Voor mij was ook een vrouw en ik keek even mee en die liep ook heel anders. Ik ben het ook wel met je eens over de hardloopschoenen, ik vind veel ook niet mooi. Ik vind deze ook niet heel erg mooi maar vond ze wel leuker dan de meesten die er waren. Wit vind ik bijna nooit mooi met hardloopschoenen. Zwart wel met desnoods een fel kleurtje erin.quote:Op vrijdag 1 april 2016 13:45 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Njah, op zich heeft het wel nut naar mijn gevoel. Ik zag opeens idd hoe mijn enkel ging, en wat voor rare beweging ik met mijn rechtervoet maak tijdens het lopen....
En die kleurtjes, vroeg ik ook eens naar de laatste keer dat ik scheonen kocht (ik vind echt 9 vd 10 hardloop schoenen simpelweg lelijk). Volgens hun was het vooral een trend die neerkwam op het zich afzetten tegen de ouderwetse 'alles wit' stijl
Doordat ik mijn oude schoenen mee had kwam ik nog ergens achter. Of eigenlijk de verkoopster. Ze pakte de schoenen keek even naar de maat en ze zegt je hebt twee verschillende matenhad ik een maat 43 en 44, nog nooit doorgehad
[ Bericht 13% gewijzigd door KolonelBroodje op 01-04-2016 13:54:30 ]![]()
Ik heb die ook sinds gister binnen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 13:42 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ja ik sinds een uurtjeVoor het eerst in een hardloopzaak geweest en ik moest een stukje rennen en toen maakten ze een filmpje. Ik moest ook nog op een plaat staan en ik had mijn oude schoenen van de Bristol waar ik altijd op liep meegenomen. Op zich wel interessant zo'n soort meting maar het is denk ik vooral een verkooptactiek. Ik schijn een neutrale loper te zijn.
Deze zijn het geworden.
[ afbeelding ]
Waarom hebben hardloopschoenen eigenlijk vaak van die felle kleuren?Morgen ga ik ze voor het eerst testen bij fysiotherapie.
Uitvinder van de biersmiley.![]()
Ik vind de meeste hardloopschoenen juist mooiJuist omdat het in het dagelijks leven niet zo past voor mij vind ik het met sport wel leuk om felle kleuren te dragen. Ik heb ook een oranje zwempak zeg maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaatje is wel Ranomi he. Voor de duidelijkheid.
Jeej, k heb de op-papier-zwaarste training overleefd! Wel weer twee dingen geleerd die ik eigenlijk al wist: 1. Het is allemaal mentaal en 2. Ik ben een echte lange afstandsloper. Na de eerste en de tweede had ik namelijk echt heel veel medelijden met mezelf en dacht ik echt niet dat het ging lukken, maar de laatste twee waren ook nog wel erg zwaar en gingen eigenlijk het lekkerst, en toen dacht ik achteraf; als ik nog een of twee duizendjes had gemoeten was dat ook nog wel gelukt. Het was flink uit mijn comfortzone in ieder geval maar geeft wel veel vertrouwen, tijden 3.46 3.47 3.50 3.48 3.48! Nog 4 looptrainingen en één krachttraining te gaan, de tijd gaat (te) snel hier! Ik zou best een langere tijd zo het leven van een atleet willen leven
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Lekker bezig en herkenbaarquote:Op vrijdag 1 april 2016 14:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Jeej, k heb de op-papier-zwaarste training overleefd! Wel weer twee dingen geleerd die ik eigenlijk al wist: 1. Het is allemaal mentaal en 2. Ik ben een echte lange afstandsloper. Na de eerste en de tweede had ik namelijk echt heel veel medelijden met mezelf en dacht ik echt niet dat het ging lukken, maar de laatste twee waren ook nog wel erg zwaar en gingen eigenlijk het lekkerst, en toen dacht ik achteraf; als ik nog een of twee duizendjes had gemoeten was dat ook nog wel gelukt. Het was flink uit mijn comfortzone in ieder geval maar geeft wel veel vertrouwen, tijden 3.46 3.47 3.50 3.48 3.48! Nog 4 looptrainingen en één krachttraining te gaan, de tijd gaat (te) snel hier! Ik zou best een langere tijd zo het leven van een atleet willen levenik doe regelmatig 6x1000, bij de eerste denk ik ook altijd dat het niks wordt, maar halverwege gaat t vaak stukken beter en moet ik erop letten dat ik niet te hard loop ( volgens soeplessemethode).
Voorlopig loop ik even helemaal nietGisteren is m'n kuit kapot gegaan (zweepslag?), moest nog 4 km naar huis hobbelen. Voelde als rijden met een lekke band.
Het is even niet anders, tijd om andere dingen te doen als hardlopen. Wel balen dat ik (weer) m'n smashrunbadge van 4 opeenvolgende maanden meer kms lopen niet ga halen![]()
![]()
Ik zie nu trouwens dat ik nu al over de helft ben van het totaal aantal km's van vorig jaar.
Ja bij de normale souplesse duizendjes heb ik ook altijd wel wat frisse tegenzin in het begin, maar dat is meer omdat het zo lang duurtquote:Op vrijdag 1 april 2016 14:22 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Lekker bezig en herkenbaarik doe regelmatig 6x1000, bij de eerste denk ik ook altijd dat het niks wordt, maar halverwege gaat t vaak stukken beter en moet ik erop letten dat ik niet te hard loop ( volgens soeplessemethode).
Voorlopig loop ik even helemaal nietGisteren is m'n kuit kapot gegaan (zweepslag?), moest nog 4 km naar huis hobbelen. Voelde als rijden met een lekke band.
Het is even niet anders, tijd om andere dingen te doen als hardlopen. Wel balen dat ik (weer) m'n smashrunbadge van 4 opeenvolgende maanden meer kms lopen niet ga halennu sta je gewoon echt elke keer uit te hijgen met pijn en steken en mogelijkheid, dan is 5 minuten rust eigenlijk veel te snel voorbij, en ik was ook echt best wel bang voor het tempo. Maar uiteindelijk is het goedgekomen, dus dan moet 5km achter elkaar op dit tempo in een wedstrijd ook wel lukken als ik frissere benen heb
Ja ik zag al iets voorbij komen op facebook dat je je training moest staken, wat balen zeg! Al een fysio of iets gezien?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nice! De dip is weer over dus?quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:38 schreef DeLuna het volgende:
Ik zie nu trouwens dat ik nu al over de helft ben van het totaal aantal km's van vorig jaar.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik kijk het eerst nog even aan. Dokter Google zegt rust houden, ik denk een fysio dat ook gaat zeggen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja ik zag al iets voorbij komen op facebook dat je je training moest staken, wat balen zeg! Al een fysio of iets gezien?
Wel lekker zeg zo'n trainingsstage in de zon, daar zou ik ook wel aan kunnen wennen![]()
![]()
ik heb hier zojuist in elk geval al wat zon gezien.quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:34 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Ik kijk het eerst nog even aan. Dokter Google zegt rust houden, ik denk een fysio dat ook gaat zeggen.
Wel lekker zeg zo'n trainingsstage in de zon, daar zou ik ook wel aan kunnen wennen![]()
Als ik terug kijk naar 6 jaar terug zijn het echt lelijke witte schoenen!quote:Op vrijdag 1 april 2016 13:45 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Njah, op zich heeft het wel nut naar mijn gevoel. Ik zag opeens idd hoe mijn enkel ging, en wat voor rare beweging ik met mijn rechtervoet maak tijdens het lopen....
En die kleurtjes, vroeg ik ook eens naar de laatste keer dat ik scheonen kocht (ik vind echt 9 vd 10 hardloop schoenen simpelweg lelijk). Volgens hun was het vooral een trend die neerkwam op het zich afzetten tegen de ouderwetse 'alles wit' stijl![]()
Januari, februari een maandgemiddelde van 40km....vandaag een marathon.quote:Op vrijdag 1 april 2016 10:36 schreef Devv het volgende:
Ik heb nog teveel last van pijntjes. De fysio denkt dat het geen zware blessure is maar dat een extra week rust verstandig is. Het lijkt erop dat het weer geen goede marathonvoorbereiding gaat worden. Ik denk dat ik hierna maar een boek ga schrijven met de titel: "Hoe train je in minder dan twee maanden voor een marathon".
Hoofdstuk 1 "niet miepen"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Netjes die 10%-regel aanhoudenquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Januari, februari een maandgemiddelde van 40km....vandaag een marathon.
Hoofdstuk 1 "niet miepen"F means you're fucked![]()
Misschien wel grappig voor DeLuna of guppyfriend. Dit soort statistiekjes krijg je als je met een Fenix3 gaat zwemmen.
https://connect.garmin.com/modern/activity/1107343037![]()
Ja kak, nu ben ik jaloersquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:23 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Misschien wel grappig voor DeLuna of guppyfriend. Dit soort statistiekjes krijg je als je met een Fenix3 gaat zwemmen.
https://connect.garmin.com/modern/activity/1107343037
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Da's mooi kut zegquote:Op vrijdag 1 april 2016 14:22 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Lekker bezig en herkenbaarik doe regelmatig 6x1000, bij de eerste denk ik ook altijd dat het niks wordt, maar halverwege gaat t vaak stukken beter en moet ik erop letten dat ik niet te hard loop ( volgens soeplessemethode).
Het is even niet anders, tijd om andere dingen te doen als hardlopen. Wel balen dat ik (weer) m'n smashrunbadge van 4 opeenvolgende maanden meer kms lopen niet ga halenHerstel maar snel!
Je brengt me wel op ideeën vwb die badge. Ik moet deze maand dus meer dan 210 kilometer maken
F means you're fucked![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:23 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
https://connect.garmin.com/modern/activity/1107343037Nu moet ie nog aan slagherkenning doen
Klik eens op intervallen onderin. Al klopt er geen zak van heb alleen maar bortslag gedaan. Maar goed met mijn belabberde techniek lijkt dat ook nergens op.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]Nu moet ie nog aan slagherkenning doen
![]()
Hmmm dan hoop ik dat ze dat nog iets nauwkeuriger maken voordat ik deze (of een nieuwe versie) koopquote:Op vrijdag 1 april 2016 20:50 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Klik eens op intervallen onderin. Al klopt er geen zak van heb alleen maar bortslag gedaan. Maar goed met mijn belabberde techniek lijkt dat ook nergens op.
Ik ga sterk zijn en m'n Garmin nog niet wegdoen. Hij is nog te goed
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Sorry baas. Ik zal niet meer zeuren over blessures maar zeg je dan gelijk tegen al die anderen dat ze ook niet moeten zeuren?quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Januari, februari een maandgemiddelde van 40km....vandaag een marathon.
Hoofdstuk 1 "niet miepen"![]()
Ik was nu al beetje aan het denken wat ik mee zou nemen/nodig zou hebben bij de marathon van Enschede. Ik heb in oktober wel alles wat ik nodig dacht te hebben tijdens het lopen bij me gedragen. Dit was wel te doen, maar toch niet optimaal.
Er komen vrienden en familie kijken, dus ik dacht dat het misschien handig zou zijn als ik onderweg wat extra gelletjes (en evt. drinken) van hun zou kunnen aanpakken. Nu keek ik of daar iets over in de reglementen staat en daarin is te vinden dat dit niet zou mogen. Is deze regel vaak/altijd van toepassing en wordt deze regel echt nageleefd?![]()
Mijn vraag zou zijn of het praktisch goed uitvoerbaar is. Kun je ze in de drukte vinden?
Ik zou daar zelf niet van afhankelijk willen zijn.![]()
Bij mij ging dat in Rotterdam prima! Mijn vader fietste daar van punt naar punt met eten en drinken
Qua drukte zou dat wel moeten lukken, zeker omdat ik het parcours wel ken en ik dan wel goed punt daarvoor kan uitkiezen.![]()
Wat neem je allemaal mee dan? Wat ik nodig heb voor een marathon past in mijn spibelt....Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Denk dat ik 5 gelletjes, telefoon, mp3 speler en sportdrank meeneem. Heb een bottle belt waar ik aan de band ook gelletjes kan doen, maar vind ik niet ideaal werken.![]()
Oh! Morgen is de marathon van Parijs
quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:23 schreef Devv het volgende:
[..]
Sorry baas. Ik zal niet meer zeuren over blessures maar zeg je dan gelijk tegen al die anderen dat ze ook niet moeten zeuren?
mijn loopplannen gingen vandaag sowieso niet volgens plan dus ik ben degene die humble pie zou moeten eten.
Toch te weinig kilometers in de benen om goed te lopen dus al vroeg in de wedstrijd kwamen de wielen van de wagen en ging het mis...... ik had wel half wandelend mijn gewenste afstand kunnen afmaken binnen de 6 uur maar aangezien dit puur training was heb ik daar toch maar van afgezien.
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 02-04-2016 09:18:17 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat is volgens mij een regel die komt uit de reglementen van de (Internationale) Atletiekunie en is vrijwel altijd van toepassing. Maar deze wordt eigenlijk alleen gehandhaafd voor de top in een (grote) marathon. Dus zolang je niet vooraan gaat lopen, kan het bestquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:35 schreef Voccar het volgende:
Ik was nu al beetje aan het denken wat ik mee zou nemen/nodig zou hebben bij de marathon van Enschede. Ik heb in oktober wel alles wat ik nodig dacht te hebben tijdens het lopen bij me gedragen. Dit was wel te doen, maar toch niet optimaal.
Er komen vrienden en familie kijken, dus ik dacht dat het misschien handig zou zijn als ik onderweg wat extra gelletjes (en evt. drinken) van hun zou kunnen aanpakken. Nu keek ik of daar iets over in de reglementen staat en daarin is te vinden dat dit niet zou mogen. Is deze regel vaak/altijd van toepassing en wordt deze regel echt nageleefd?
Ik zou wel zelf altijd al voldoende meenemen, zodat het geen onoverkomelijke ramp zou zijn als je je mensen langs de kant zou missen. Of een duidelijk, rustig punt afspreken dat je niet kunt missen![]()
Ik heb nog een mp3 speler en telefoon ja, vind ik toch stuk fijner dan muziek op de telefoon.
Bedankt voor de reacties en de uitleg Mr. B. Zou moeten lukken hier om rustig punt af te spreken.![]()
Yur liep vorig jaar de 32quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:35 schreef DeLuna het volgende:
Iemand bekend/ervaring met de Wisenttrail?Denk dat hij er nog een appeltje mee te schillen heeft, hij ging daar echt stuk.
![]()
Zo weg voor de eerste 20+ in het schema. Het zal benieuwen na een week niet lopen ivm fikse voorjaarsverkoudheid. Maar elk nadeel heb z'n voordeel: mijn enkel is wel blij met de gedwongen rust. Ik heb een vlakke route uitgestippeld met veel Maasdijk en een pontje er in.![]()
Straks de laatste echte test voor Rotterdam: een 10km in Naaldwijk. Mag in principe voluit, maar ik ga zeker geen risico's nemen. Niet helemaal tot het gaat dus![]()
Lijkt me leuk om de 16km te doen. Maar ik heb nog niet zoveel ervaring met trailen (lees: ik heb 2 wedstrijden gedaan die niet op de weg waren), dus ik weet niet of ik dat dan wel kan ofzoquote:Op zaterdag 2 april 2016 11:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Yur liep vorig jaar de 32Denk dat hij er nog een appeltje mee te schillen heeft, hij ging daar echt stuk.
9 april ga ik wel de Woldbergtrail doen maar dat is maar 5km.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Gaat je vast lukkenquote:Op zaterdag 2 april 2016 12:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om de 16km te doen. Maar ik heb nog niet zoveel ervaring met trailen (lees: ik heb 2 wedstrijden gedaan die niet op de weg waren), dus ik weet niet of ik dat dan wel kan ofzo
9 april ga ik wel de Woldbergtrail doen maar dat is maar 5km.![]()
![]()
Ik kan me niet voorstellen dat ze daar moeilijk over gaan doen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 10:22 schreef Voccar het volgende:
Ik heb nog een mp3 speler en telefoon ja, vind ik toch stuk fijner dan muziek op de telefoon.
Bedankt voor de reacties en de uitleg Mr. B. Zou moeten lukken hier om rustig punt af te spreken.
Waarschijnlijk gaat mijn vader meefietsen. Dat moet ook vrijwel overal wel lukken. Maar ik denk dat ik voor de zekerheid wel mijn camelbag meeneem en daar alles instop dat ik onderweg nodig heb of bij me wil hebben.![]()
Dat is ie ook wel, heel veel op en neer, en dit jaar met een extra laagje modder
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zeer behoorlijke tijd neergezet voor niet tot het gaatje gaanquote:Op zaterdag 2 april 2016 12:28 schreef Mr.B. het volgende:
Straks de laatste echte test voor Rotterdam: een 10km in Naaldwijk. Mag in principe voluit, maar ik ga zeker geen risico's nemen. Niet helemaal tot het gaat dus
ja ben er best tevreden meequote:Op zaterdag 2 april 2016 17:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Zeer behoorlijke tijd neergezet voor niet tot het gaatje gaan
Het doel was onder de 35 minuten,maar daarbij niets forceren, heel blijven en een aantal snelle km's maken. En daarin ben ik op alle punten goed geslaagd.
De eerste zes km gingen erg snel, met zelfs een officieus pr op de 5. De tweede helft zakte het tempo wat in omdat het meer een tactische race werd. Ik lag na de afsplitsing van de hm ineens met twee anderen gedeeld derde. Zij wilden/konden niet echt doortrekken en ik had ook geen zin om echt diep te gaan. De eindsprint om de derde plek heb ik aan me voorbij laten gaan
Kortom lekker gelopen, was een goede laatste snelheidsprikkel voor Rotterdam en ik bleek uiteindelijk maar een paar seconden boven mijn pr te zitten. Een 5e plaats met 34'54, ik ben er tevreden mee
Nu wordt het echt gas terugnemen in aanloop naar volgende week zondag. Na Rotterdam ga ik dat pr op de tien maar eens serieus aanvallen![]()
Mooie tijd, ik liep vanochtend bijna dezelfde tijd bij een trainingsrondjequote:Op zaterdag 2 april 2016 18:01 schreef Mr.B. het volgende:
Een 5e plaats met 34'54, ik ben er tevreden mee
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Ik heb echt geen spijt van de 5 uur reistijd voor de Caubergtrail. Mooie zware trail
als dan alles lukt is dat altijd een mooie morale opsteker!quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:45 schreef YUR het volgende:
Ik heb echt geen spijt van de 5 uur reistijd voor de Caubergtrail. Mooie zware trail'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Beter dan een hm lopen in pak em beet.... Naaldwijkquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:45 schreef YUR het volgende:
Ik heb echt geen spijt van de 5 uur reistijd voor de Caubergtrail. Mooie zware trail
searching the interwebz for updates this weekend.... the race of all races is on!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
iets met boeken....quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
searching the interwebz for updates this weekend.... the race of all races is on!!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
yup... en blinde loopster...quote:
how fucking badass can you be.......???!!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
bezig om de juiste kaarten voor de T100 te vinden... valt nog niet mee
Ik zat vandaag te kijken naar de Ilse of Wight challenge, lijkt me ook wel wat (alleen kun je dan ook wandelen en, godbetert, zelfs joggen)
Wil ik nog wel eens ooit een kijkje gaan nemen, op het Isle of Wight en dan is mijn eerste gedachte om het te combineren met een loopevenement...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ben benieuwd naar volgende week. Ben echt onder de indruk van je hele voorbereiding, mr B!quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:01 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
(...)
Kortom lekker gelopen, was een goede laatste snelheidsprikkel voor Rotterdam en ik bleek uiteindelijk maar een paar seconden boven mijn pr te zitten. Een 5e plaats met 34'54, ik ben er tevreden mee
Nu wordt het echt gas terugnemen in aanloop naar volgende week zondag. Na Rotterdam ga ik dat pr op de tien maar eens serieus aanvallen![]()
![]()
Marathon van Parijs, nu op Eurosport
Ik ben ook heel benieuwd! Hebben we de popcorn al klaar?
Selfie dude op kop
Zolang ie niet in de weg loopt, moet dit ook gewoon kunnen
*mopper* alweer reclame
Zap momentjes genoeg inderdaadquote:Op zondag 3 april 2016 08:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Zolang ie niet in de weg loopt, moet dit ook gewoon kunnen
*mopper* alweer reclameMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Maar we zijn weer terugquote:kom maar op met die drankpost!
huh, waar kwam die man met die camelbak ineens vandaan?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Samen met de wheelers zijn er volgens mij ook gehandicapte sporters gestart. Of iets. Daar iets ook iets mee.
Die wheeler net trouwens, die had een 'gewone' rolstoelpfoe!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: