quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:23 schreef Devv het volgende:
[..]
Sorry baas. Ik zal niet meer zeuren over blessures maar zeg je dan gelijk tegen al die anderen dat ze ook niet moeten zeuren?
Dat is volgens mij een regel die komt uit de reglementen van de (Internationale) Atletiekunie en is vrijwel altijd van toepassing. Maar deze wordt eigenlijk alleen gehandhaafd voor de top in een (grote) marathon. Dus zolang je niet vooraan gaat lopen, kan het bestquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:35 schreef Voccar het volgende:
Ik was nu al beetje aan het denken wat ik mee zou nemen/nodig zou hebben bij de marathon van Enschede. Ik heb in oktober wel alles wat ik nodig dacht te hebben tijdens het lopen bij me gedragen. Dit was wel te doen, maar toch niet optimaal.
Er komen vrienden en familie kijken, dus ik dacht dat het misschien handig zou zijn als ik onderweg wat extra gelletjes (en evt. drinken) van hun zou kunnen aanpakken. Nu keek ik of daar iets over in de reglementen staat en daarin is te vinden dat dit niet zou mogen. Is deze regel vaak/altijd van toepassing en wordt deze regel echt nageleefd?
Yur liep vorig jaar de 32quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:35 schreef DeLuna het volgende:
Iemand bekend/ervaring met de Wisenttrail?
Lijkt me leuk om de 16km te doen. Maar ik heb nog niet zoveel ervaring met trailen (lees: ik heb 2 wedstrijden gedaan die niet op de weg waren), dus ik weet niet of ik dat dan wel kan ofzoquote:Op zaterdag 2 april 2016 11:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Yur liep vorig jaar de 32Denk dat hij er nog een appeltje mee te schillen heeft, hij ging daar echt stuk.
Gaat je vast lukkenquote:Op zaterdag 2 april 2016 12:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om de 16km te doen. Maar ik heb nog niet zoveel ervaring met trailen (lees: ik heb 2 wedstrijden gedaan die niet op de weg waren), dus ik weet niet of ik dat dan wel kan ofzo
9 april ga ik wel de Woldbergtrail doen maar dat is maar 5km.
Ik kan me niet voorstellen dat ze daar moeilijk over gaan doen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 10:22 schreef Voccar het volgende:
Ik heb nog een mp3 speler en telefoon ja, vind ik toch stuk fijner dan muziek op de telefoon.
Bedankt voor de reacties en de uitleg Mr. B. Zou moeten lukken hier om rustig punt af te spreken.
Zeer behoorlijke tijd neergezet voor niet tot het gaatje gaanquote:Op zaterdag 2 april 2016 12:28 schreef Mr.B. het volgende:
Straks de laatste echte test voor Rotterdam: een 10km in Naaldwijk. Mag in principe voluit, maar ik ga zeker geen risico's nemen. Niet helemaal tot het gaat dus
ja ben er best tevreden meequote:Op zaterdag 2 april 2016 17:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Zeer behoorlijke tijd neergezet voor niet tot het gaatje gaan
Mooie tijd, ik liep vanochtend bijna dezelfde tijd bij een trainingsrondjequote:Op zaterdag 2 april 2016 18:01 schreef Mr.B. het volgende:
Een 5e plaats met 34'54, ik ben er tevreden mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |