als dan alles lukt is dat altijd een mooie morale opsteker!quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:45 schreef YUR het volgende:
Ik heb echt geen spijt van de 5 uur reistijd voor de Caubergtrail. Mooie zware trail
Beter dan een hm lopen in pak em beet.... Naaldwijkquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:45 schreef YUR het volgende:
Ik heb echt geen spijt van de 5 uur reistijd voor de Caubergtrail. Mooie zware trail
iets met boeken....quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
searching the interwebz for updates this weekend.... the race of all races is on!!
yup... en blinde loopster...quote:
Ben benieuwd naar volgende week. Ben echt onder de indruk van je hele voorbereiding, mr B!quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:01 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
(...)
Kortom lekker gelopen, was een goede laatste snelheidsprikkel voor Rotterdam en ik bleek uiteindelijk maar een paar seconden boven mijn pr te zitten. Een 5e plaats met 34'54, ik ben er tevreden mee
Nu wordt het echt gas terugnemen in aanloop naar volgende week zondag. Na Rotterdam ga ik dat pr op de tien maar eens serieus aanvallen
Zap momentjes genoeg inderdaadquote:Op zondag 3 april 2016 08:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Zolang ie niet in de weg loopt, moet dit ook gewoon kunnen
*mopper* alweer reclame
Maar we zijn weer terugquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |