als dan alles lukt is dat altijd een mooie morale opsteker!quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:45 schreef YUR het volgende:
Ik heb echt geen spijt van de 5 uur reistijd voor de Caubergtrail. Mooie zware trail
Beter dan een hm lopen in pak em beet.... Naaldwijkquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:45 schreef YUR het volgende:
Ik heb echt geen spijt van de 5 uur reistijd voor de Caubergtrail. Mooie zware trail
iets met boeken....quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
searching the interwebz for updates this weekend.... the race of all races is on!!
yup... en blinde loopster...quote:
Ben benieuwd naar volgende week. Ben echt onder de indruk van je hele voorbereiding, mr B!quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:01 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
(...)
Kortom lekker gelopen, was een goede laatste snelheidsprikkel voor Rotterdam en ik bleek uiteindelijk maar een paar seconden boven mijn pr te zitten. Een 5e plaats met 34'54, ik ben er tevreden mee
Nu wordt het echt gas terugnemen in aanloop naar volgende week zondag. Na Rotterdam ga ik dat pr op de tien maar eens serieus aanvallen
Zap momentjes genoeg inderdaadquote:Op zondag 3 april 2016 08:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Zolang ie niet in de weg loopt, moet dit ook gewoon kunnen
*mopper* alweer reclame
Maar we zijn weer terugquote:
Nee, een haas is gewoon een marathonloper die de finish waarschijnlijk niet gaat halenquote:Op zondag 3 april 2016 08:55 schreef KolonelBroodje het volgende:
Kunnen er eigenlijk ook halverwege nieuwe hazen komen, of mag dat niet?
57.000 ingeschreven ja, maar in Parijs kun je je startnummer niet (officieel) overdragen dacht ik, dus ze zullen niet allemaal aan de start staan. Maar dan nog; 50.000+ duurt even, voordat die weg zijn jaquote:Op zondag 3 april 2016 09:24 schreef Guppyfriend het volgende:
57.000 volgens Twitter. Duurt even voor die allemaal weg zijn
Leukquote:Op zondag 3 april 2016 11:07 schreef aapieannie het volgende:
Hier langzaamaan aan het voorbereiden op mn eerste 5 km run. Even proeven hoe het voelt, 17 april officiele run.
Stiekem ben ik best zenuwachtig
Op zo'n dag als vandaag krijg ik er al echt flink zin inquote:„Hexenkessel“ Eppendorfer Baum – hier werden die Teilnehmerinnen und Teilnehmer traditionell frenetisch empfangen.
“Witches Cauldron” Eppendorfer Baum: traditionally the athletes are cheered on by tens of thousands of frenetic spectators at this location
Succes straks!quote:Op zondag 3 april 2016 11:32 schreef aapieannie het volgende:
[..]
De polderloop in eemnes en de 17e cityrun in hilversum!
quote:Op zondag 3 april 2016 12:11 schreef GotC het volgende:
5 km gelopenOf nou ja, 2.4km hardlopen-200 mtr wandelen-2.4km hardlopen. Toch nog onder de 35 min.
Conditie is wel verdwenen.
Voelde het wel, maar deed geen pijnquote:Op zondag 3 april 2016 12:45 schreef xMissi het volgende:
[..]![]()
Fijn zeg!! Ging het goed met je voet?
Mijn conditie is ook verdwenen...
Leuk! De polderloop is een mooi parcours als je van helemaal niets houdtquote:Op zondag 3 april 2016 11:32 schreef aapieannie het volgende:
[..]
De polderloop in eemnes en de 17e cityrun in hilversum!
Ja behoorlijk, en dan fitness ik gewoon .. Het gaat nog niet heel erg goed. Ik ben nog steeds met de fysio bezig om alles sterk te houden. En dat voel ik wel echt dat het sterker is. Maar de pijn wil nog niet echt afnemen. Soms heb ik echt momenten dat ik gewoon niet goed ermee kan lopen. Maarja. Ik moet dus blijven fitnessen. Verschrikkelijk vind ik het ,zeker met mooi weer.. Ik tob rustig verder hahaquote:Op zondag 3 april 2016 12:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Voelde het wel, maar deed geen pijnToch kies ik nu elke keer voor m'n Hoka's, heb het idee dat die extra demping nu wel fijn is.
Ja vervelend is dat he? Hoe gaat het nu met je?
Ja wat saai inderdaad zeg haha!quote:Op zondag 3 april 2016 12:55 schreef pijll het volgende:
[..]
Leuk! De polderloop is een mooi parcours als je van helemaal niets houdt
En hij is een paar honderd meter te lang, dus je zet dan iig een makkelijk te verbeteren pr neer
quote:Op zondag 3 april 2016 15:59 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Ja wat saai inderdaad zeg haha!
En hele harde wind de hele weg.
Was wel even wennen zo in een groep starten. Veel te hard van start natuurlijk.
Na 4 weken niks kunnen doen door ziekte toch in 40 minuten gefinischd!
Wat goed nieuws!quote:Op zondag 3 april 2016 12:11 schreef GotC het volgende:
5 km gelopenOf nou ja, 2.4km hardlopen-200 mtr wandelen-2.4km hardlopen.
Ik ben heel benieuwd na alle verhalen van Mossel, YUR en vele anderen die hem gelopen hebben.quote:Beste Jeroen Vink,
Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de Marathon.
Kijk regelmatig op http://www.marathonzeeland.nl voor de laatste informatie over de Kustmarathon Zeeland. Het startnummer wordt begin september toegestuurd.
Ik heb m nog niet gelopen. Komt vast nog wel een keertje...quote:Op zondag 3 april 2016 21:31 schreef Jero_nimo het volgende:
Doordat ik vanochtend de Marathon van Parijs had gekeken en net een bericht op Facebook langskwam heb ik me er toch maar weer aan gewaagd. Eigenlijk wou ik dit jaar geen marathon lopen, maar dit is toch een halve trail.
[..]
Ik ben heel benieuwd na alle verhalen van Mossel, YUR en vele anderen die hem gelopen hebben.
Mocht ik me heel toevallig en met ontzettend veel mazzel toch kwalificeren voor het WK Ultratrail in Portugal wordt het gewoon een mooi trainingsrondje ofzo.Het WK is een maandje later.
Oh, echt? Ik dacht dat jij hem ook had gedaan, had je wel een keer ingeschreven dan? Er was toch nog een andere Fokker die hem wel had gelopen?quote:Op zondag 3 april 2016 21:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb m nog niet gelopen. Komt vast nog wel een keertje...
Dat stukkie strand maakt er nog geen halve trail vanquote:Op zondag 3 april 2016 21:31 schreef Jero_nimo het volgende:
Doordat ik vanochtend de Marathon van Parijs had gekeken en net een bericht op Facebook langskwam heb ik me er toch maar weer aan gewaagd. Eigenlijk wou ik dit jaar geen marathon lopen, maar dit is toch een halve trail.
[..]
Ik ben heel benieuwd na alle verhalen van Mossel, YUR en vele anderen die hem gelopen hebben.
Mocht ik me heel toevallig en met ontzettend veel mazzel toch kwalificeren voor het WK Ultratrail in Portugal wordt het gewoon een mooi trainingsrondje ofzo.Het WK is een maandje later.
Ik had me ingeschreven voor afgelopen editie, maar mijn ouwe lijf was het er niet mee eensquote:Op zondag 3 april 2016 21:37 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Oh, echt? Ik dacht dat jij hem ook had gedaan, had je wel een keer ingeschreven dan? Er was toch nog een andere Fokker die hem wel had gelopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |