Bibi is best aardig. Past eerder in het rijtje Van Ojik, Van der Staaij, Seth en Mandela.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]![]()
Bedacht me laatst dat er de laatste tijd wel erg veel van zulke mannetjes rondlopen; Poetin, Trump, GBL, Erdo, Netanyahu. enz
Goed stuk.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:24 schreef Reya het volgende:
http://www.politico.eu/ar(...)tacks-airport-metro/
Kijk wie er plots weer opduikt.
Seth Gaaikema?quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:25 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Bibi is best aardig. Past eerder in het rijtje Van Ojik, Van der Staaij, Seth en Mandela.
Regelmatig ja, maar niet frequent.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik zie Fylax, elfje, ketchup en wat andere types regelmatig voorbij komen hier.
Uiteraard, alsof er een andere Seth heeft bestaan.quote:
Met zijn voorspelbare mening. Lekker slachtoffer spelen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:24 schreef Reya het volgende:
http://www.politico.eu/ar(...)tacks-airport-metro/
Kijk wie er plots weer opduikt.
Ben jij, zijnde westerling, dader dan?quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Met zijn voorspelbare mening. Lekker slachtoffer spelen.
Nee, dat zijn de onaangepaste moslims.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:30 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ben jij, zijnde westerling, dader dan?
Hij komt ook met een totale non-oplossing.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Leonquote:Op donderdag 31 maart 2016 10:30 schreef Disana het volgende:
[..]
We moeten gewoon even eisen dat ze hun houding veranderen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij komt ook met een totale non-oplossing.
Aanslag?quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:30 schreef Kowloon het volgende:
Wel schraal dat er belastingrente verschuldigd is bij een aanslag na 1 juli en dat enkel bij aangifte voor 1 april gegarandeerd wordt dat er voor die datum een aanslag wordt opgelegd. Moet ik nu alsnog vandaag de aangifte invullen terwijl ik liever tot 30 april had gewacht.
Niet compleet zonder een link naar de Instagram van z'n dochter: https://www.instagram.com/thekillapup/?hl=nlquote:
Meh, die mag je hebben van mij.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:37 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Niet compleet zonder een link naar de Instagram van z'n dochter: https://www.instagram.com/thekillapup/?hl=nl
Ik vond De Hemel van Hollywood wel een aardig boek. En dat is vrij bijzonder daar ik slechts een handvol boeken, als in literatuur, gelezen heb.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:35 schreef Heilwasser het volgende:
Geen De Winter-fans hier? Schokkend.
Te puntige ellebogen, zeker?quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Meh, die mag je hebben van mij.
Genereus.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Meh, die mag je hebben van mij.
Heb enkel Serenade gelezen. Onder dwang uiteraard.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:38 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vond De Hemel van Hollywood wel een aardig boek. En dat is vrij bijzonder daar ik slechts een handvol boeken, als in literatuur, gelezen heb.
Wel lekker dun, met 93 pagina's.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:40 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Heb enkel Serenade gelezen. Onder dwang uiteraard.
Je toekomstige schoonmoeder.quote:
Rooskleurige toekomst.quote:
Verplicht vrij boeken kiezen dan?quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:46 schreef GSbrder het volgende:
Verplichte leeslijst, daar deden wij niet aan.
Ja, verplicht 15 boeken lezen naar keuze.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:47 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Verplicht vrij boeken kiezen dan?
Hadden wij ook. Heb ik zelfs een boek van Connie Palmen gekozen. Niet gelezen verder, frauderen is moreel acceptabel als het dergelijke ellende betreft.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, verplicht 15 boeken lezen naar keuze.
Mulisch en Vestdijk telde meen ik voor twee.
Frauderen met KCV, ook zoiets.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:52 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hadden wij ook. Heb ik zelfs een boek van Connie Palmen gekozen. Niet gelezen verder, frauderen is moreel acceptabel als het dergelijke ellende betreft.
Voor de moeite zou je sowieso een voldoende moeten krijgen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Frauderen met KCV, ook zoiets.
Ergens een museumkaartje op de kop tikken en omschrijven wat je geleerd hebt.
Behalve met gym. Ik vind dat dikkies moeten zakken op gym.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:53 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Voor de moeite zou je sowieso een voldoende moeten krijgen.
Vind ik nou niets voor jou.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:52 schreef Rezania het volgende:
Gevolg is dat ik geen Nederlands boek meer heb opengeslagen sinds ik klaar ben met de middelbare.
Ik weet dat het sarcasme is, maar ik vond lezen vroeger serieus leuk. Totdat het dus verplicht moest. Nu lees ik hooguit af en toe een Engels boek zoals Game of Thrones. En daar hebben wel meer leerlingen last van.quote:
Wat is KCV?quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Frauderen met KCV, ook zoiets.
Ergens een museumkaartje op de kop tikken en omschrijven wat je geleerd hebt.
Belgique in optima forma.quote:ANTWERPEN - Een terreurverdachte is even aan de slag geweest als hulp in de kantine van de gerechtelijke politie in Antwerpen. Dat meldde het Nieuwsblad donderdag. Na ongeveer een uur kregen speurders van de federale gerechtelijke politie in de gaten dat er iets mis was met de nieuwe keukenhulp en werd hij de deur uitgezet.
De man werd volgens het politiedossier onder andere verdacht van het dreigen met een aanslag en inbreuken op de staatsveiligheid. Hij was via een interimbureau in de kantine van de politie terechtgekomen, waar hij al snel argwaan wekte. ,,De man luistervinkte en hij deed raar'', aldus een bron. Toen een politieman de politiedatabank er op nasloeg, kwam aan het licht dat de kantinehulp te boek staat als terreurverdachte.
Oh leuk, een Amerikaanse issue die nu amper speelt.quote:
Dat topic daarover in NWS is nu al bagger.quote:
Handig toch? Doorgeven moet je toch.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:21 schreef Disana het volgende:
Zo, ik heb een slimme energiemeter gekregen. Nu wordt mijn verbruik middels een dataserver op afstand gecontroleerd. Ik weet niet wat ik daarvan moet vinden.
Brrrr.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:21 schreef Disana het volgende:
Zo, ik heb een slimme energiemeter gekregen. Nu wordt mijn verbruik middels een dataserver op afstand gecontroleerd. Ik weet niet wat ik daarvan moet vinden.
Ja, maar ik zit te bedenken wat ze hierdoor allemaal kunnen waarnemen. Of je thuis bent bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Handig toch? Doorgeven moet je toch.
Wilde niet daar reageren. Hoe vreselijk die ziekte ook is, dergelijke ontwikkelingen kosten veel geld ja. Weet niet of dat naar is, het is simpelweg de realiteit. De ziekte is dermate complex dat er veel onderzoekers nodig zijn en de nieuwste technologie wordt gebruikt.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:06 schreef robin007bond het volgende:
Succes en veel sterkte. Wat naar dat de experimentele behandeling zoveel geld moet kosten.
Lijkt me sterk. Geeft 'ie data realtime door?quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar ik zit te bedenken wat ze hierdoor allemaal kunnen waarnemen. Of je thuis bent bijvoorbeeld.
Los van wat je er van vindt is het natuurlijk nog steeds naar voor de persoon in kwestie.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:22 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Wilde niet daar reageren. Hoe vreselijk die ziekte ook is, dergelijke ontwikkelingen kosten veel geld ja. Weet niet of dat naar is, het is simpelweg de realiteit. De ziekte is dermate complex dat er veel onderzoekers nodig zijn en de nieuwste technologie wordt gebruikt.
Ach jee. Stamcelbehandeling, ingrijpend en controversieel.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:18 schreef robin007bond het volgende:
FB / Individual heeft MS - crowdfunding
Oh god, niet dit weer.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:22 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Wilde niet daar reageren. Hoe vreselijk die ziekte ook is, dergelijke ontwikkelingen kosten veel geld ja. Weet niet of dat naar is, het is simpelweg de realiteit. De ziekte is dermate complex dat er veel onderzoekers nodig zijn en de nieuwste technologie wordt gebruikt.
Dat uiteraard, dergelijke degeneratieve ziektes wens je niemand toe.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Los van wat je er van vindt is het natuurlijk nog steeds naar voor de persoon in kwestie.
Elke dag weer Reza.quote:
Meanwhile heeft hij nog steeds niet op mijn drug development pipeline figuren gereageerd.quote:
Jup.. Ik heb toch wel een klein bedrag gedoneerd.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach jee. Stamcelbehandeling, ingrijpend en controversieel.
Volgens jou is het helemaaaaal geen probleem. Dat ze zelfs in de VS zien dat het niet langer zo door kan gaan is natuurlijk ook allemaal nergens op gebaseerd.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meanwhile heeft hij nog steeds niet op mijn drug develop pipeline figuren gereageerd.
Er gaat echt flink veel geld voor nodig zijn, ik vraag me af welke bronnen Viajero nog meer aanboort want met Fok! alleen redden ze het niet.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jup.. Ik heb toch wel een klein bedrag gedoneerd.
Het is vooral afwachten of Heilwasser zijn vrienden in de Rothschild-familie aanspreekt.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jup.. Ik heb toch wel een klein bedrag gedoneerd.
Ik zei nog "God, niet dit weer." En kijk eens aan!quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens jou is het helemaaaaal geen probleem. Dat ze zelfs in de VS zien dat het niet langer zo door kan gaan is natuurlijk ook allemaal nergens op gebaseerd.
Ja..quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Er gaat echt flink veel geld voor nodig zijn, ik vraag me af welke bronnen Viajero nog meer aanboort want met Fok! alleen redden ze het niet.
Het wordt wat minder leuk als je er dagelijks mee geconfronteerd wordt.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Soms lijkt dat hele land een Monty Python sketch.
Loop niet zo te zeiken.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zei nog "God, niet dit weer." En kijk eens aan!
Klopt. Ik snap de wens van patiënten en familie/vrienden van patiënten ook wel om via crowdfunding zo'n experimentele behandeling te kunnen ondergaan. Maar volgens mij is het rationeel bezien veel beter om al dat geld dat die indviduele patiënten bij elkaar weten te krijgen gezamenlijk aan verder onderzoek te spenderen, in plaats van aan een dure experimentele behandeling. Het zure daaraan is dat de patiënt en zijn naasten daar zelf weinig aan hebben, maar het op de lange termijn wel de beste kans op het uiteindelijk overwinnen van die ziekte biedt.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Los van wat je er van vindt is het natuurlijk nog steeds naar voor de persoon in kwestie.
Ach, je wordt daar toch niet met een pistool tegen je hoofd vastgehouden?quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Het wordt wat minder leuk als je er dagelijks mee geconfronteerd wordt.
Als het om Israël gaat is het altijd extra erg inderdaad.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:34 schreef Reya het volgende:
Nu dit weer:
http://www.demorgen.be/bi(...)aan-israel-b904f929/
Het houdt niet op; niet vanzelf.
Ik ga afwachten hoe het verder gaat. Van de huidige puinhoop word je in ieder geval niet vrolijk.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ach, je wordt daar toch niet met een pistool tegen je hoofd vastgehouden?
Ah, de Pavlovbrigade is ook gearriveerd.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als het om Israël gaat is het altijd extra erg inderdaad.
Ach kijk, op persoonlijk niveau is het natuurlijk volledig te begrijpen dat men elke mogelijke behandeling wil, ook al lopen de kosten in de tonnen. Maar op maatschappelijk niveau moet je je toch echt afvragen of er geen alternative besteding is waar het geheel meer baat bij heeft.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Klopt. Ik snap de wens van patiënten en familie/vrienden van patiënten ook wel om via crowdfunding zo'n experimentele behandeling te kunnen ondergaan. Maar volgens mij is het rationeel bezien veel beter om al dat geld dat die indviduele patiënten bij elkaar weten te krijgen gezamenlijk aan verder onderzoek te spenderen, in plaats van aan een dure experimentele behandeling. Het zure daaraan is dat de patiënt en zijn naasten daar zelf weinig aan hebben, maar het op de lange termijn wel de beste kans op het uiteindelijk overwinnen van die ziekte biedt.
quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Ah, de Pavlovbrigade is ook gearriveerd.
Zakharia? Klinkt als een moslim.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:34 schreef Reya het volgende:
Nu dit weer:
http://www.demorgen.be/bi(...)aan-israel-b904f929/
Het houdt niet op; niet vanzelf.
Tja, het minimumloon. Dat is wel een leuke kwestie die ecognomen nog niet helemaal doorgrond hebben, dus mooie ammunitie voor deze SC om op deze beroepsgroep te schieten.quote:
Brabant bestaat niet.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als het om Israël gaat is het altijd extra erg inderdaad.
quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tja, het minimumloon. Dat is wel een leuke kwestie die ecognomen nog niet helemaal doorgrond hebben, dus mooie ammunitie voor deze SC om op deze beroepsgroep te schieten.Het probleem is dat het verhogen ervan ook de werkloosheid onder deze mensen vergroot, omdat sommige banen niet tegen het hogere minimumloon aangeboden kunnen worden. Even snel simpel getekend in Paint:
[ afbeelding ]
Wanneer je een minimumloon oplegt dat hoger is dan het marktloon, dan ontstaat er een aanbodsoverschot (=werkloosheid) van arbeid (meer mensen die tegen dit loon willen werken, dan dat er vraag naar is voor dit beroep omdat het voor bedrijven minder interessant wordt) en creeer je werkloosheid als overheid. Een grappige verdeling die ecognomen maken is dat ze de linkerhelft van het arbeidsoverschot vrijwillige werkloosheid noemen en de rechterhelft onvrijwillige werkloosheid. Volgens de modellen is een minimumloon instellen in theorie dus slecht voor de mensen voor wie je het doet, omdat het tot extra werkloosheid leidt.
Het vervelende is echter dat uit empirische studies niet blijkt dat dit altijd klopt. Er zijn ook gevallen waarbij de situatie wel degelijk flink verbeterde voor de onderkant van de sociaal-economische ladder en de werkloosheid amper of zelfs niet steeg. Wat nou elke keer exact voor het verschil zorgt is nog onduidelijk.
Interessant!quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tja, het minimumloon. Dat is wel een leuke kwestie die ecognomen nog niet helemaal doorgrond hebben, dus mooie ammunitie voor deze SC om op deze beroepsgroep te schieten.Het probleem is dat het verhogen ervan ook de werkloosheid onder deze mensen vergroot, omdat sommige banen niet tegen het hogere minimumloon aangeboden kunnen worden. Even snel simpel getekend in Paint:
[ afbeelding ]
Wanneer je een minimumloon oplegt dat hoger is dan het marktloon, dan is er een aanbodsoverschot (=werkloosheid) van arbeid (meer mensen die tegen dit loon willen werken, dan dat er vraag naar is voor dit beroep omdat het voor bedrijven minder interessant wordt) en creeer je werkloosheid als overheid. Een grappige verdeling die ecognomen maken is dat ze de linkerhelft van het arbeidsoverschot vrijwillige werkloosheid noemen en de rechterhelft onvrijwillige werkloosheid. Volgens de modellen is een minimumloon instellen in theorie dus slecht voor de mensen voor wie je het doet, omdat het tot extra werkloosheid leidt.
Het vervelende is echter dat uit empirische studies niet blijkt dat dit altijd klopt. Er zijn ook gevallen waarbij de situatie wel degelijk flink verbeterde voor de onderkant van de sociaal-economische ladder en de werkloosheid amper of zelfs niet steeg. Wat nou elke keer exact voor het verschil zorgt is nog onduidelijk.
Nou ja, niet altijd.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Interessant!
Ja, er wordt vaker gezegd dat een hoger minimumloon voor meer werkloosheid zorgt. Dat argument gebruikte ik ook altijd in mijn rechtse periode.Toch wel bijzonder dat dit niet in de praktijk lijkt voor te komen.
Bedankt voor je Paint.
Diploma's ook niet.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:39 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Brabant bestaat niet.
Hoe voelt dat nu?
Heb je dat stuk van Gerry van der List al gelezen? Genieten.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wist dat je met dit plaatje ging komen.
Oké.quote:
Ik voel enkel de hitte van koffie.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Diploma's ook niet.
Hoe voelt dat nu?
Beleid? Mensen zijn vrij om te vragen en ontvangen wat ze willen. Zie het meer als een ethische kanttekening. Zou je als patiënt de bereidheid van je vrienden, familie, en vreemden om te doneren aan jouw issue, niet beter kunnen gebruiken om wetenschappelijk onderzoek naar een duurzame behandeling te financieren?quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:36 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ach kijk, op persoonlijk niveau is het natuurlijk volledig te begrijpen dat men elke mogelijke behandeling wil, ook al lopen de kosten in de tonnen. Maar op maatschappelijk niveau moet je je toch echt afvragen of er geen alternative besteding is waar het geheel meer baat bij heeft.
Moet je verder die patiënten niet mee lastig vallen natuurlijk. Die ondankbare taak is voor beleidsmakers.
Nee, heeft 'ie weer zo'n heerlijk zuur mondje op de foto ernaast? Deze week maar even een Elseviertje halen dan.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Heb je dat stuk van Gerry van der List al gelezen? Genieten.
Een econoom die "inhoudelijk" gaat doen.quote:
Nee, dat stuk uit 98 over homo's.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, heeft 'ie weer zo'n heerlijk zuur mondje op de foto ernaast? Deze week maar even een Elseviertje halen dan.
quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:43 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik voel enkel de hitte van koffie.
Ik moest ook wel lachen om een reactie op het stuk door Joost Niemoller destijds.quote:
Goede intro.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:50 schreef Reya het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/archief/een-amsterdamse-orgie~a473517
quote:Het ergste blijven wat mij betreft echter nog wel de travestieten, wier afwijking helaas steeds minder weerstand wekt.
quote:Zo acht Pim Fortuyn het in Babyboomers, een boek dat een portret van een generatie zou moeten zijn, nodig omstandig verslag te doen van zijn seksuele escapades. Kontjelikken, vernemen we, is zijn specialiteit. Elke keer als de cultuurfilosoof uit Rotterdam nu op tv verschijnt, zie ik in gedachten zijn grote blote hoofd tussen een paar behaarde billen verdwijnen en moet ik even huiveren.
Wijze woorden.quote:Het is vreemd dat weinigen opmerken hoe weerzinwekkend zo'n levensstijl is. Dat weinigen de goede smaak durven te verdedigen tegen de genotzucht en de platheid in het homopretpark dat Amsterdam tijdens de Gay Games was.Dat weinigen een verband leggen tussen het oprukken van een decadente, hedonistische cultuur waarin het schaamteloos achterna lopen van je geslachtsorgaan het hoogste goed is, en de kinderporno uit Zandvoort.
(..)
Vanuit het oogpunt van de beschaving valt het alleen maar toe te juichen dat de homo's, na hun Amsterdamse orgie van sperma, het publieke domein weer overlaten aan de burgerij en zich terugtrekken in hun darkrooms, waar ze zich anoniem en ongestoord kunnen overgeven aan hun troosteloze liefhebberijen. Opgeruimd staat netjes.
Nog relatief tolerant, globaal gezien.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Haredi Heilwasser moet ook weer zijn ei kwijt.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:56 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nog relatief tolerant, globaal gezien.
In Tel Aviv kan de verkeerde kant vrijelijk leven. In tegenstelling tot in Europa, China en de rest van het Midden Oosten.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Haredi Heilwasser moet ook weer zijn ei kwijt.
Als ik een topic open, doe ik het gelijk goed.quote:Op donderdag 31 maart 2016 12:03 schreef Kaas- het volgende:
POL / Ook PVV'ers houden niet van homo's
Wat een goed topic trouwens van Koos.
Zou je wat vaker moeten doen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 12:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik een topic open, doe ik het gelijk goed.
Bitch.
viaquote:1. Dichtbij uitvalswegen. (106.417 keer geteld)
Vertaling: De snelweg begint bijna letterlijk in de achtertuin.
2. Van alle gemakken voorzien. (5.892 keer geteld)
Vertaling: Te mooi om waar te zijn. Hier voldoet geen enkele woning aan.
3. Een stadstuin. (4.811 keer geteld)
Vertaling: Een postzegel van 2 vierkant meter zonder enige privacy.
4. Een speelse indeling. (3.990 keer geteld)
Vertaling: Onhandige en onlogische indeling.
5. Smaakvol ingericht. (691 keer geteld).
Vertaling: Helemaal naar de (specifieke) wens van de huidige bewoner.
6. Royale leefkeuken. (612 keer geteld)
Vertaling: Dit is de grootste ruimte in het huis, alle andere kamers vallen erbij in het niet.
7. Sfeervol huis. (488 keer geteld)
Vertaling: Een knusse, maar vooral een kleine woning.
(waar is 8?)
9. Originele elementen nog volop aanwezig. (131 keer geteld)
Vertaling: Deze woning moet dringend gerenoveerd worden.
10. Unieke architectuur. (76 keer geteld).
Vertaling: Het is een kwestie van smaak.
Comedy van de hoogste plank.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Leefkeuken klinkt sowieso dubieus.quote:
Dat zijn van die enorme keukens waar je als gezin gaat zitten de hele dag ipv. in de woonkamer. Toch?quote:Op donderdag 31 maart 2016 12:46 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Leefkeuken klinkt sowieso dubieus.
Correct, iedereen is vrij om te vragen. Maar als het gaat over vergoeding met collectieve middelen komt het neer op beleid.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Beleid? Mensen zijn vrij om te vragen en ontvangen wat ze willen. Zie het meer als een ethische kanttekening. Zou je als patiënt de bereidheid van je vrienden, familie, en vreemden om te doneren aan jouw issue, niet beter kunnen gebruiken om wetenschappelijk onderzoek naar een duurzame behandeling te financieren?
Zo was er laatst ook een groot bedrag bij elkaar verzameld om zo'n jochie met een zeldzame vorm van kanker naar de VS te sturen voor een behandeling. Terwijl je daarmee ook een aardig begin voor een onderzoekssubsidie zou hebben.
Eerlijk is eerlijk. Als het de Goddelijke Kale vervolgens lukt om zelfs een homofoob als Gerry te bekeren tot een fanatieke pro-gay rights activist, dan heeft Fortuyn en zijn revolte meer voor de homobeweging betekent dan 25+ jaar GroenLinks. Ook wel zuur.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:55 schreef Kaas- het volgende:
Maar dan volgt een serieus stukje maatschappijkritiek:
[..]
Wijze woorden.
Fortuyn heeft sowieso veel gedaan voor Nederland.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk. Als het de Goddelijke Kale vervolgens lukt om zelfs een homofoob als Gerry te bekeren tot een fanatieke pro-gay rights activist, dan heeft Fortuyn en zijn revolte meer voor de homobeweging betekent dan 25+ jaar GroenLinks. Ook wel zuur.
En terecht. Wijn.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:35 schreef Ryon het volgende:
http://www.parool.nl/amst(...)jndrinkers~a4272589/
Zeikerd van de week. Altijd mooi.
Kaas, hier moeten we heen!quote:Het Délirium Café aan de Piet Heinkade
Moet je maar geen wijndrinker zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:35 schreef Ryon het volgende:
http://www.parool.nl/amst(...)jndrinkers~a4272589/
Zeikerd van de week. Altijd mooi.
Fortuyn heeft Gristen van der List enkel overtuigd van de noodzaak om pro-homo te lijken om zo wat geloofwaardiger over te komen in het islambashen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk. Als het de Goddelijke Kale vervolgens lukt om zelfs een homofoob als Gerry te bekeren tot een fanatieke pro-gay rights activist, dan heeft Fortuyn en zijn revolte meer voor de homobeweging betekent dan 25+ jaar GroenLinks. Ook wel zuur.
Of ga gewoon dood.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:39 schreef Rezania het volgende:
Wie gaat er nou ook wijn drinken in een kroeg? Ga dan naar een wijnbar.
Nice.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:26 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Fortuyn heeft sowieso veel gedaan voor Nederland.
Jammer dat die PvdD'er hem moest vermoorden.
Haha, die schaamt zich soms wel als ik hem meesleur naar een mooi bruincafe met honderden bieren en hij dan 'de zoete witte wijn' bestelt.quote:
Dit met de gedachte: "eens een homofobe boef, altijd een homofobe boef"?quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Fortuyn heeft Gristen van der List enkel overtuigd van de noodzaak om pro-homo te lijken om zo wat geloofwaardiger over te komen in het islambashen.
Amsterdam geloof ik. Trouwens kan je echt in bijna ieder café in Leiden Delirium krijgen kwam ik achter.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waar waar waar? Ik wil wel. Woensdag?
De meeste vrouwen die ik ken.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:39 schreef Rezania het volgende:
Wie gaat er nou ook wijn drinken in een kroeg? Ga dan naar een wijnbar.
Amsterdam natuurlijk. Café zit naast Centraal en je kan er 710 verschillende bieren krijgen. Grootste bierdinges van Nederland.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waar waar waar (ik zie de straat maar niet de plaats)? Ik wil wel. Woensdag?
Ik ben wel in die in Brussel geweest, die was echt niet normaal groot.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:46 schreef Ryon het volgende:
[..]
Amsterdam natuurlijk. Café zit naast Centraal en je kan er 710 verschillende bieren krijgen. Grootste bierdinges van Nederland.
Organiseer daar eens aan Amsterdam-meet dan.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:46 schreef Ryon het volgende:
[..]
Amsterdam natuurlijk. Café zit naast Centraal en je kan er 710 verschillende bieren krijgen. Grootste bierdinges van Nederland.
Dat klopt over het algemeen zeker, ik vind kleinere kroegen doorgaans leuker. Maar ik kan fantastische kleine kroegen die alsnog echt een enorme bierselectie hebben. Dat zegt dus niet per definitie iets over de grootte.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:54 schreef Pokkelmans het volgende:
Een kroeg moet toch niet groot zijn? Een beetje klein, met donkere hoekjes en nissen waarin nog niet door de wetenschap beschreven schimmels groeien. En dan zo'n kastelein die een leren schort draagt alsof hij elk moment naar buiten kan verdwijnen om een paar kippen te slachten.
In Amsterdam wel.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:56 schreef Reya het volgende:
Die speciaalbierkroegen trekken sowieso irritant volk aan.
quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:54 schreef Pokkelmans het volgende:
Een kroeg moet toch niet groot zijn? Een beetje klein, met donkere hoekjes en nissen waarin nog niet door de wetenschap beschreven schimmels groeien. En dan zo'n kastelein die een leren schort draagt alsof hij elk moment naar buiten kan verdwijnen om een paar kippen te slachten.
Goede lokquote. Dadelijk moeten Du_ke, Koos en Remlof weer worden opgeknoopt, met knipoog.quote:
Wijndrinker gespot.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:56 schreef Reya het volgende:
Die speciaalbierkroegen trekken sowieso irritant volk aan.
Ik bedoel dan ook groot als in bieraanbod. Hoewel het Deriumcafé in Brussel wel echt gigantisch is.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:54 schreef Pokkelmans het volgende:
Hehe.quote:
Ik vond 'm ook helemaal bij het FOK! anno 2016 passen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hehe.
Blijft een fantastisch gekozen username van je.
Yes, als NSB'ers en landverraders mogen komt de gutmensch ook weer terug.quote:
Hoi NSB'er.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:09 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Yes, als NSB'ers en landverraders mogen komt de gutmensch ook weer terug.
Overigens vielen die drie niet onder de knipoog.
Liever publiekelijk. Ik houd wel van wat sensatie.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kloppen de geruchten trouwens dat jij recent users bedreigd hebt per pm/dm?
Mag ook antwoorden per pm/dm.
Ja dat klopt.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kloppen de geruchten trouwens dat jij recent users bedreigd hebt per pm/dm?
Mag ook antwoorden per pm/dm.
Roddelflikker.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Liever publiekelijk. Ik houd wel van wat sensatie.
Was vermoedelijk een of andere dubieuze afbeelding. Geen idee verder wat, heb niet op de link geklikt.quote:
Geweldig. Altijd mooi als mensen zich zo laten kennen.quote:
Las in de NWS FB dat dergelijke teksten alleen in POL zijn toegestaan.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik hoek je compleet in elkaar, NaziNSB-Gutmensch.
Hulde daarvoor.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik hoek je compleet in elkaar, NaziNSB-Gutmensch.
Daarom. Ik ben blij in een vrij subforum te posten.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:03 schreef Ryon het volgende:
[..]
Las in de NWS FB dat dergelijke teksten alleen in POL zijn toegestaan.
Wij weten ze immers correct te gebruiken.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:03 schreef Ryon het volgende:
[..]
Las in de NWS FB dat dergelijke teksten alleen in POL zijn toegestaan.
Libertarisch subforum, LOL.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Daarom. Ik ben blij in een vrij subforum te posten.
Oh hij denkt dat ik onschendbaar ben? Die post van me die ie aanhaalt is alweer een paar bans geledenquote:
Het is hier ook een beetje onderdeel van de omgangsvorm. Als je de afzender een beetje kent kun je dergelijke teksten in de context plaatsen. Ik heb bijvoorbeeld al enkele keren aangekondigd Reya, Kaas, en Tem in elkaar te zullen hoeken. Dat omdat men weet (of althans in hun naïviteit aanneemt) dat dergelijke teksten schertsende bedoeld zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:10 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Wij weten ze immers correct te gebruiken.
Kun je beter in de FB over posten dan hier, denk ik. Anders krijgen we dat gedoe weer.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:12 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Oh hij denkt dat ik onschendbaar ben? Die post van me die ie aanhaalt is alweer een paar bans geleden
Ik bewonderde je omdat je zo stoer was, maar nu zeg je dat het allemaal nep is?quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het is hier ook een beetje onderdeel van de omgangsvorm. Als je de afzender een beetje kent kun je dergelijke teksten in de context plaatsen. Ik heb bijvoorbeeld al enkele keren aangekondigd Reya, Kaas, en Tem in elkaar te zullen hoeken. Dat omdat men weet (of althans in hun naïviteit aanneemt) dat dergelijke teksten schertsende bedoeld zijn.
Ik maak slechts gebruik van het feit dat men in hun naïviteit aanneemt dat het schertsend bedoeld is. Kaas heb ik al een keer kreupel geslagen, dus die weet trouwens al wel dat het allemaal serieus is.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bewonderde je omdat je zo stoer was, maar nu zeg je dat het allemaal nep is?
Ik zou sowieso niet proberen Tem in elkaar te hoeken; zijn noeste havenarbeid maakt hem fysiek superieur.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het is hier ook een beetje onderdeel van de omgangsvorm. Als je de afzender een beetje kent kun je dergelijke teksten in de context plaatsen. Ik heb bijvoorbeeld al enkele keren aangekondigd Reya, Kaas, en Tem in elkaar te zullen hoeken. Dat omdat men weet (of althans in hun naïviteit aanneemt) dat dergelijke teksten schertsende bedoeld zijn.
Dat kon niet op dat moment, vandaar dat ik het hier posttequote:Op donderdag 31 maart 2016 15:14 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kun je beter in de FB over posten dan hier, denk ik. Anders krijgen we dat gedoe weer.
Ja maar Kaas- vindt dat lekker dus dat telt niet.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik maak slechts gebruik van het feit dat men in hun naïviteit aanneemt dat het schertsend bedoeld is. Kaas heb ik al een keer kreupel geslagen, dus die weet trouwens al wel dat het allemaal serieus is.
Ik zal het t.z.t. nog even heroverwegen dan.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zou sowieso niet proberen Tem in elkaar te hoeken; zijn noeste havenarbeid maakt hem fysiek superieur.
Lijkt me idd al prima afgehandeld in de FB.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:17 schreef Reya het volgende:
Laten we er verder niet al te veel over dooremmeren.
Ligt eraan hoeveel stompen je uit denkt te kunnen delen alvorens de beveiliging je tegen de vlakte heeft.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:21 schreef Disana het volgende:
https://www.groningerforu(...)scollege-zihni-ozdil
Zou dit een bezoekje waard zijn?
Guido is sowieso bezoekswaardig.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:21 schreef Disana het volgende:
https://www.groningerforu(...)scollege-zihni-ozdil
Zou dit een bezoekje waard zijn?
Guido gaat lekker over Yernaz roddelen.quote:
Typische roddelhomo, inderdaad.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:25 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Guido gaat lekker over Yernaz roddelen.
Zeg, ik heet geen Pokkelmans hè.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel stompen je uit denkt te kunnen delen alvorens de beveiliging je tegen de vlakte heeft.
Kaas- schijnt expert op dat gebied te zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Je hebt toch ook van die bananenhouders?
Dit klopt niet.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja klopt hè, Zini is een idool van Guido.
Yernazquote:Op donderdag 31 maart 2016 15:25 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Guido gaat lekker over Yernaz roddelen.
Ja, ik vond hem eerst tof, toen irritant en nu gewoon neutraal.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt wel eens iets over hem gepost. Ik weet alleen niet meer wat.
Huldequote:
Oké. Dus dat debat is misschien niet zo de moeite waard. Nu ik Yernal heb gezien, weet ik dat ik niet ga.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:35 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja, ik vond hem eerst tof, toen irritant en nu gewoon neutraal.
Typische curve dus.
Ooooh, die!quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Visuele ondersteuning van dit argument:
[ afbeelding ]
Gewoon links versus rechts van mediagenieke en ergens wel interessante discussie. Mocht je je vervelen, lijkt me niet per se oninteressant.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké. Dus dat debat is misschien niet zo de moeite waard. Nu ik Yernal heb gezien, weet ik dat ik niet ga.
Ik niet.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Je hebt toch ook van die bananenhouders?
Ja precies, het onderwerp trekt me wel, maar die Yernal eigenlijk niet zo.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:38 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Gewoon links versus rechts van mediagenieke en ergens wel interessante discussie. Mocht je je vervelen, lijkt me niet per se oninteressant.
Yernaz is een hbo'er, dus die zal wel afgemaakt worden.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:38 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Gewoon links versus rechts van mediagenieke en ergens wel interessante discussie. Mocht je je vervelen, lijkt me niet per se oninteressant.
Je duldt geen andere opinies?quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja precies, het onderwerp trekt me wel, maar die Yernal eigenlijk niet zo.
Lijkt Olmert wel.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:43 schreef Heilwasser het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)ruik-staatsgeld.html
Mooi land.
"Altruïsme is kwaadaardig!!!" gr gr Randquote:Op donderdag 31 maart 2016 15:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb echt een enorme antipathie tegen het werk van Rand.
Mensen moeten vechten en de sterksten zijn superieur.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
"Altruïsme is kwaadaardig!!!" gr gr Rand
Jij ex-fanboy.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
"Altruïsme is kwaadaardig!!!" gr gr Rand
Wat ik wel grappig vind is dat ze niet eens consequent is in het eigenbelang verdedigen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Mensen moeten vechten en de sterksten zijn superieur.
Rand geilde alleen maar op machtige succesvolle mannen, die had nergens anders oog voor.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat ik wel grappig vind is dat ze niet eens consequent is in het eigenbelang verdedigen.
Als het bijvoorbeeld gaat om het eigenbelang van de onderklasse bijvoorbeeld.
Ah interessant dat zo'n primitieve drang zich uit in een 'wetenschappelijk' betoog.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Rand geilde alleen maar op machtige succesvolle mannen, die had nergens anders oog voor.
Nou meer in twee dikke pillen van romans. Die ik allebei nog serieus heb uitgelezen ook terwijl ik me vies voelde omdat ik met de sterke succesvolle meedogenloze held sympathiseerde.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ah interessant dat zo'n primitieve drang zich uit in een 'wetenschappelijk' betoog.
Op het gebied van seksualiteit hield ze er volgens mij ook wel opmerkelijke ideeën op na.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Rand geilde alleen maar op machtige succesvolle mannen, die had nergens anders oog voor.
Als ze al ergens op geilde dan waren dat mannen die hun eigen visie volgden.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb echt alleen die twee boeken gelezen, Atlas Shrugged en The Fountainhead. Ik weet dus verder niets van haar af.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op het gebied van seksualiteit hield ze er volgens mij ook wel opmerkelijke ideeën op na.
Ik dacht eerst dat er "matig succesvolle mannen" stond, en toen bedacht ik me dat ik dan wellicht ook interessant ben voor een specifieke groep vrouwen met die voorkeur.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Vertel.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op het gebied van seksualiteit hield ze er volgens mij ook wel opmerkelijke ideeën op na.
Haha. Howard Roark.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou meer in twee dikke pillen van romans. Die ik allebei nog serieus heb uitgelezen ook terwijl ik me vies voelde omdat ik met de sterke succesvolle meedogenloze held sympathiseerde.
Meedogenloos en ten koste van anderen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:58 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Als ze al ergens op geilde dan waren dat mannen die hun eigen visie volgden.
Wat zal hij wijs zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De man die tenminste Ayn Rand nog heeft gelezen.
Hoppa!
http://www.washingtoncity(...)alize-welcomed-rape/quote:
Ik zie dat niet zo. Howard Roark deed niets ten koste van anderen net zo min als de staalmagnaat in Atlas shrugged.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Meedogenloos en ten koste van anderen.
tl;dr versie?quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://www.washingtoncity(...)alize-welcomed-rape/
En uiteraard konden seksuele daden niet voortkomen uit altruïsme voor de ander.
quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En uiteraard konden seksuele daden niet voortkomen uit altruïsme voor de ander.
Ach, die arme Rand heeft de misdaden van de USSR moeten verdragen. Niet zo gek dat ze ageert tegen alles wat riekt naar die lui, terecht of niet.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb echt een enorme antipathie tegen het werk van Rand.
Ik begrijp dat jij dat zo ziet. Maar jij bent ook een voorstander van het recht van de sterkste.quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:02 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik zie dat niet zo. Howard Roark deed niets ten koste van anderen net zo min als de staalmagnaat in Atlas shrugged.
Zie ook vetgedrukte.quote:“It was my first exposure to pornographic kind of materials. But the really fucked-up thing was that I didn’t realize back then that those scenes were rapes.”
[...]
Rand reportedly had this to say about the scene: “If it was rape, it was rape by engraved invitation.”
Stiekem heb ik Atlas Shrugged in de kast. Fountainhead heb ik de film van gezien.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb echt alleen die twee boeken gelezen, Atlas Shrugged en The Fountainhead. Ik weet dus verder niets van haar af.
Ik ben voorstander van het zo min mogelijk hinderen van ambitieuze mensen. Ik ben tegenstander van het mensen te straffen voor hun succes. De wereld van Rand is vooral rechtvaardig.quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij dat zo ziet. Maar jij bent ook een voorstander van het recht van de sterkste.
Je kunt het best een keer lezen, maar zoals jij nu denkt, denk ik wel dat je er moeite mee zult hebben.quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stiekem heb ik Atlas Shrugged in de kast. Fountainhead heb ik de film van gezien.
De helft had ik gelezen van Atlas Shrugged. Het was vooral erg saai, zelfs in mijn überrechtse periode. Zoveel ging ook gewoon over treinen en spoor.. Dodelijk saai.quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt het best een keer lezen, maar zoals jij nu denkt, denk ik wel dat je er moeite mee zult hebben.
Dat zeg ik: het recht van de sterkste, en laat de rest maar voor zichzelf vechten, redden ze het niet dan is dat pech gehad.quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:10 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik ben voorstander van het zo min mogelijk hinderen van ambitieuze mensen. Ik ben tegenstander van het mensen te straffen voor hun succes. De wereld van Rand is vooral rechtvaardig.
Ja, je moet wel interesse in het spoor hebben.quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De helft had ik gelezen van Atlas Shrugged. Het was vooral erg saai, zelfs in mijn überrechtse periode. Zoveel ging ook gewoon over treinen en spoor.. Dodelijk saai.
Als je uit eigenbelang het waagt iets te doen aan de machtigen dan mag dat ook niet volgens haar "filosofie".quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:10 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik ben voorstander van het zo min mogelijk hinderen van ambitieuze mensen. Ik ben tegenstander van het mensen te straffen voor hun succes. De wereld van Rand is vooral rechtvaardig.
Jij gaat dit ook doen wat betreft het jodendom?quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:06 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ach, die arme Rand heeft de misdaden van de USSR moeten verdragen. Niet zo gek dat ze ageert tegen alles wat riekt naar die lui, terecht of niet.
Vond jij het niet zo saai?quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, je moet wel interesse in het spoor hebben.
Pappie en mammie verloren hun eigendom. Ondertussen mocht ze wel studeren, iets dat voor de revolutie niet kon voor vrouwen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:06 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ach, die arme Rand heeft de misdaden van de USSR moeten verdragen. Niet zo gek dat ze ageert tegen alles wat riekt naar die lui, terecht of niet.
Meer toelichting is niet overbodig.quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jij gaat dit ook doen wat betreft het jodendom?
Knap.quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, maar ik las alles wat los en vast zat.
Dat is ook inderdaad pech gehad.quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zeg ik: het recht van de sterkste, en laat de rest maar voor zichzelf vechten, redden ze het niet dan is dat pech gehad.
Voor 89%, tegen 11%.quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:28 schreef Pokkelmans het volgende:
http://verdragwijzer.nl/
Ik ben kennelijk 44% voor, 33% tegen, en 22% neutraal.
En als je bedrijf wordt overgenomen door boze werknemers? Is het dan ook pech gehad voor jou? Of is dan ineens dat eigenbelang niet meer zo'n goed idee.quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:31 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat is ook inderdaad pech gehad.
72% voor.quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:28 schreef Pokkelmans het volgende:
83% tegen, 17% voor. Maar deze is wel echt heel simplistisch hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:28 schreef Pokkelmans het volgende:
PVV'er gespot.quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
83% tegen, 17% voor. Maar deze is wel echt heel simplistisch hoor.
Ik ben voor een handelverdrag in plaats van een associatieverdrag. Blijkbaar maakt mij dat een PVV'er idd.quote:
Duh, het is zo'n stemwijzertje.quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
83% tegen, 17% voor. Maar deze is wel echt heel simplistisch hoor.
Zelfs voor een stemwijzer is hij wel erg simplistisch.quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:36 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Duh, het is zo'n stemwijzertje.
Welke?quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:36 schreef Rezania het volgende:
Maar bij de kieswijzer kwam er dus weer overduidelijk voor uit.
Associëren en handelen is nagenoeg hetzelfde.quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben voor een handelverdrag in plaats van een associatieverdrag. Blijkbaar maakt mij dat een PVV'er idd.
quote:
Hehe, hij kijkt exact naar de vragen die je beantwoordquote:Poetin en jij vormen nou niet bepaald een gouden koppel, je hebt op slechts één onderdeel een match. Jij vindt Poetin wel een hunk? Tsja, smaken verschillen.
quote:
quote:Resultaat: 0% match
Helaas, Poetin en jij zijn geen goede match. Je hebt de laagst mogelijke score van 0% gehaald.
En juist ook neoliberaal. Bijzonder verdrag wel.quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:00 schreef KoosVogels het volgende:
Ik lees net dat het Associatieverdrag anti-kapitalistisch is.
Puur vanwege de homorechten, natuurlijk.quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:05 schreef Reya het volgende:
Hitler zou hebben ingestemd met het associatieverdrag, zo heb ik vernomen.
quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:00 schreef KoosVogels het volgende:
Ik lees net dat het Associatieverdrag anti-kapitalistisch is.
Dat was het Anschlussvertrag.quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:05 schreef Reya het volgende:
Hitler zou hebben ingestemd met het associatieverdrag, zo heb ik vernomen.
En daarom ben ik dus tegen referenda. Want dikke kans dat die drollenvanger die het verdrag anti-kapitalistisch noemt, volgende week vooraan staat in het stemlokaal.quote:
Sommige mensen zijn gewoon... Minder ingelezen. Maar dat wil niet zeggen dat ze hun stem niet moeten laten horen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En daarom ben ik dus tegen referenda. Want dikke kans dat die drollenvanger die het verdrag anti-kapitalistisch noemt, volgende week vooraan staat in het stemlokaal.
De Rijken met een even nummer zijn zo slecht nog nietquote:Op donderdag 31 maart 2016 17:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Dit verdrag gaat over de Anschluss van Oekraïne bij het Vierde Rijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |