Bibi is best aardig. Past eerder in het rijtje Van Ojik, Van der Staaij, Seth en Mandela.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]![]()
Bedacht me laatst dat er de laatste tijd wel erg veel van zulke mannetjes rondlopen; Poetin, Trump, GBL, Erdo, Netanyahu. enz
Goed stuk.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:24 schreef Reya het volgende:
http://www.politico.eu/ar(...)tacks-airport-metro/
Kijk wie er plots weer opduikt.
Seth Gaaikema?quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:25 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Bibi is best aardig. Past eerder in het rijtje Van Ojik, Van der Staaij, Seth en Mandela.
Regelmatig ja, maar niet frequent.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik zie Fylax, elfje, ketchup en wat andere types regelmatig voorbij komen hier.
Uiteraard, alsof er een andere Seth heeft bestaan.quote:
Met zijn voorspelbare mening. Lekker slachtoffer spelen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:24 schreef Reya het volgende:
http://www.politico.eu/ar(...)tacks-airport-metro/
Kijk wie er plots weer opduikt.
Ben jij, zijnde westerling, dader dan?quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Met zijn voorspelbare mening. Lekker slachtoffer spelen.
Nee, dat zijn de onaangepaste moslims.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:30 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ben jij, zijnde westerling, dader dan?
Hij komt ook met een totale non-oplossing.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Leonquote:Op donderdag 31 maart 2016 10:30 schreef Disana het volgende:
[..]
We moeten gewoon even eisen dat ze hun houding veranderen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij komt ook met een totale non-oplossing.
Aanslag?quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:30 schreef Kowloon het volgende:
Wel schraal dat er belastingrente verschuldigd is bij een aanslag na 1 juli en dat enkel bij aangifte voor 1 april gegarandeerd wordt dat er voor die datum een aanslag wordt opgelegd. Moet ik nu alsnog vandaag de aangifte invullen terwijl ik liever tot 30 april had gewacht.
Niet compleet zonder een link naar de Instagram van z'n dochter: https://www.instagram.com/thekillapup/?hl=nlquote:
Meh, die mag je hebben van mij.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:37 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Niet compleet zonder een link naar de Instagram van z'n dochter: https://www.instagram.com/thekillapup/?hl=nl
Ik vond De Hemel van Hollywood wel een aardig boek. En dat is vrij bijzonder daar ik slechts een handvol boeken, als in literatuur, gelezen heb.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:35 schreef Heilwasser het volgende:
Geen De Winter-fans hier? Schokkend.
Te puntige ellebogen, zeker?quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Meh, die mag je hebben van mij.
Genereus.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Meh, die mag je hebben van mij.
Heb enkel Serenade gelezen. Onder dwang uiteraard.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:38 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vond De Hemel van Hollywood wel een aardig boek. En dat is vrij bijzonder daar ik slechts een handvol boeken, als in literatuur, gelezen heb.
Wel lekker dun, met 93 pagina's.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:40 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Heb enkel Serenade gelezen. Onder dwang uiteraard.
Je toekomstige schoonmoeder.quote:
Rooskleurige toekomst.quote:
Verplicht vrij boeken kiezen dan?quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:46 schreef GSbrder het volgende:
Verplichte leeslijst, daar deden wij niet aan.
Ja, verplicht 15 boeken lezen naar keuze.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:47 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Verplicht vrij boeken kiezen dan?
Hadden wij ook. Heb ik zelfs een boek van Connie Palmen gekozen. Niet gelezen verder, frauderen is moreel acceptabel als het dergelijke ellende betreft.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, verplicht 15 boeken lezen naar keuze.
Mulisch en Vestdijk telde meen ik voor twee.
Frauderen met KCV, ook zoiets.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:52 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hadden wij ook. Heb ik zelfs een boek van Connie Palmen gekozen. Niet gelezen verder, frauderen is moreel acceptabel als het dergelijke ellende betreft.
Voor de moeite zou je sowieso een voldoende moeten krijgen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Frauderen met KCV, ook zoiets.
Ergens een museumkaartje op de kop tikken en omschrijven wat je geleerd hebt.
Behalve met gym. Ik vind dat dikkies moeten zakken op gym.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:53 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Voor de moeite zou je sowieso een voldoende moeten krijgen.
Vind ik nou niets voor jou.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:52 schreef Rezania het volgende:
Gevolg is dat ik geen Nederlands boek meer heb opengeslagen sinds ik klaar ben met de middelbare.
Ik weet dat het sarcasme is, maar ik vond lezen vroeger serieus leuk. Totdat het dus verplicht moest. Nu lees ik hooguit af en toe een Engels boek zoals Game of Thrones. En daar hebben wel meer leerlingen last van.quote:
Wat is KCV?quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Frauderen met KCV, ook zoiets.
Ergens een museumkaartje op de kop tikken en omschrijven wat je geleerd hebt.
Belgique in optima forma.quote:ANTWERPEN - Een terreurverdachte is even aan de slag geweest als hulp in de kantine van de gerechtelijke politie in Antwerpen. Dat meldde het Nieuwsblad donderdag. Na ongeveer een uur kregen speurders van de federale gerechtelijke politie in de gaten dat er iets mis was met de nieuwe keukenhulp en werd hij de deur uitgezet.
De man werd volgens het politiedossier onder andere verdacht van het dreigen met een aanslag en inbreuken op de staatsveiligheid. Hij was via een interimbureau in de kantine van de politie terechtgekomen, waar hij al snel argwaan wekte. ,,De man luistervinkte en hij deed raar'', aldus een bron. Toen een politieman de politiedatabank er op nasloeg, kwam aan het licht dat de kantinehulp te boek staat als terreurverdachte.
Oh leuk, een Amerikaanse issue die nu amper speelt.quote:
Dat topic daarover in NWS is nu al bagger.quote:
Handig toch? Doorgeven moet je toch.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:21 schreef Disana het volgende:
Zo, ik heb een slimme energiemeter gekregen. Nu wordt mijn verbruik middels een dataserver op afstand gecontroleerd. Ik weet niet wat ik daarvan moet vinden.
Brrrr.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:21 schreef Disana het volgende:
Zo, ik heb een slimme energiemeter gekregen. Nu wordt mijn verbruik middels een dataserver op afstand gecontroleerd. Ik weet niet wat ik daarvan moet vinden.
Ja, maar ik zit te bedenken wat ze hierdoor allemaal kunnen waarnemen. Of je thuis bent bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Handig toch? Doorgeven moet je toch.
Wilde niet daar reageren. Hoe vreselijk die ziekte ook is, dergelijke ontwikkelingen kosten veel geld ja. Weet niet of dat naar is, het is simpelweg de realiteit. De ziekte is dermate complex dat er veel onderzoekers nodig zijn en de nieuwste technologie wordt gebruikt.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:06 schreef robin007bond het volgende:
Succes en veel sterkte. Wat naar dat de experimentele behandeling zoveel geld moet kosten.
Lijkt me sterk. Geeft 'ie data realtime door?quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar ik zit te bedenken wat ze hierdoor allemaal kunnen waarnemen. Of je thuis bent bijvoorbeeld.
Los van wat je er van vindt is het natuurlijk nog steeds naar voor de persoon in kwestie.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:22 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Wilde niet daar reageren. Hoe vreselijk die ziekte ook is, dergelijke ontwikkelingen kosten veel geld ja. Weet niet of dat naar is, het is simpelweg de realiteit. De ziekte is dermate complex dat er veel onderzoekers nodig zijn en de nieuwste technologie wordt gebruikt.
Ach jee. Stamcelbehandeling, ingrijpend en controversieel.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:18 schreef robin007bond het volgende:
FB / Individual heeft MS - crowdfunding
Oh god, niet dit weer.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:22 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Wilde niet daar reageren. Hoe vreselijk die ziekte ook is, dergelijke ontwikkelingen kosten veel geld ja. Weet niet of dat naar is, het is simpelweg de realiteit. De ziekte is dermate complex dat er veel onderzoekers nodig zijn en de nieuwste technologie wordt gebruikt.
Dat uiteraard, dergelijke degeneratieve ziektes wens je niemand toe.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Los van wat je er van vindt is het natuurlijk nog steeds naar voor de persoon in kwestie.
Elke dag weer Reza.quote:
Meanwhile heeft hij nog steeds niet op mijn drug development pipeline figuren gereageerd.quote:
Jup.. Ik heb toch wel een klein bedrag gedoneerd.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach jee. Stamcelbehandeling, ingrijpend en controversieel.
Volgens jou is het helemaaaaal geen probleem. Dat ze zelfs in de VS zien dat het niet langer zo door kan gaan is natuurlijk ook allemaal nergens op gebaseerd.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meanwhile heeft hij nog steeds niet op mijn drug develop pipeline figuren gereageerd.
Er gaat echt flink veel geld voor nodig zijn, ik vraag me af welke bronnen Viajero nog meer aanboort want met Fok! alleen redden ze het niet.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jup.. Ik heb toch wel een klein bedrag gedoneerd.
Het is vooral afwachten of Heilwasser zijn vrienden in de Rothschild-familie aanspreekt.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jup.. Ik heb toch wel een klein bedrag gedoneerd.
Ik zei nog "God, niet dit weer." En kijk eens aan!quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens jou is het helemaaaaal geen probleem. Dat ze zelfs in de VS zien dat het niet langer zo door kan gaan is natuurlijk ook allemaal nergens op gebaseerd.
Ja..quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Er gaat echt flink veel geld voor nodig zijn, ik vraag me af welke bronnen Viajero nog meer aanboort want met Fok! alleen redden ze het niet.
Het wordt wat minder leuk als je er dagelijks mee geconfronteerd wordt.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Soms lijkt dat hele land een Monty Python sketch.
Loop niet zo te zeiken.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zei nog "God, niet dit weer." En kijk eens aan!
Klopt. Ik snap de wens van patiënten en familie/vrienden van patiënten ook wel om via crowdfunding zo'n experimentele behandeling te kunnen ondergaan. Maar volgens mij is het rationeel bezien veel beter om al dat geld dat die indviduele patiënten bij elkaar weten te krijgen gezamenlijk aan verder onderzoek te spenderen, in plaats van aan een dure experimentele behandeling. Het zure daaraan is dat de patiënt en zijn naasten daar zelf weinig aan hebben, maar het op de lange termijn wel de beste kans op het uiteindelijk overwinnen van die ziekte biedt.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Los van wat je er van vindt is het natuurlijk nog steeds naar voor de persoon in kwestie.
Ach, je wordt daar toch niet met een pistool tegen je hoofd vastgehouden?quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Het wordt wat minder leuk als je er dagelijks mee geconfronteerd wordt.
Als het om Israël gaat is het altijd extra erg inderdaad.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:34 schreef Reya het volgende:
Nu dit weer:
http://www.demorgen.be/bi(...)aan-israel-b904f929/
Het houdt niet op; niet vanzelf.
Ik ga afwachten hoe het verder gaat. Van de huidige puinhoop word je in ieder geval niet vrolijk.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ach, je wordt daar toch niet met een pistool tegen je hoofd vastgehouden?
Ah, de Pavlovbrigade is ook gearriveerd.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als het om Israël gaat is het altijd extra erg inderdaad.
Ach kijk, op persoonlijk niveau is het natuurlijk volledig te begrijpen dat men elke mogelijke behandeling wil, ook al lopen de kosten in de tonnen. Maar op maatschappelijk niveau moet je je toch echt afvragen of er geen alternative besteding is waar het geheel meer baat bij heeft.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Klopt. Ik snap de wens van patiënten en familie/vrienden van patiënten ook wel om via crowdfunding zo'n experimentele behandeling te kunnen ondergaan. Maar volgens mij is het rationeel bezien veel beter om al dat geld dat die indviduele patiënten bij elkaar weten te krijgen gezamenlijk aan verder onderzoek te spenderen, in plaats van aan een dure experimentele behandeling. Het zure daaraan is dat de patiënt en zijn naasten daar zelf weinig aan hebben, maar het op de lange termijn wel de beste kans op het uiteindelijk overwinnen van die ziekte biedt.
quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Ah, de Pavlovbrigade is ook gearriveerd.
Zakharia? Klinkt als een moslim.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:34 schreef Reya het volgende:
Nu dit weer:
http://www.demorgen.be/bi(...)aan-israel-b904f929/
Het houdt niet op; niet vanzelf.
Tja, het minimumloon. Dat is wel een leuke kwestie die ecognomen nog niet helemaal doorgrond hebben, dus mooie ammunitie voor deze SC om op deze beroepsgroep te schieten.quote:
Brabant bestaat niet.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als het om Israël gaat is het altijd extra erg inderdaad.
quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tja, het minimumloon. Dat is wel een leuke kwestie die ecognomen nog niet helemaal doorgrond hebben, dus mooie ammunitie voor deze SC om op deze beroepsgroep te schieten.Het probleem is dat het verhogen ervan ook de werkloosheid onder deze mensen vergroot, omdat sommige banen niet tegen het hogere minimumloon aangeboden kunnen worden. Even snel simpel getekend in Paint:
[ afbeelding ]
Wanneer je een minimumloon oplegt dat hoger is dan het marktloon, dan ontstaat er een aanbodsoverschot (=werkloosheid) van arbeid (meer mensen die tegen dit loon willen werken, dan dat er vraag naar is voor dit beroep omdat het voor bedrijven minder interessant wordt) en creeer je werkloosheid als overheid. Een grappige verdeling die ecognomen maken is dat ze de linkerhelft van het arbeidsoverschot vrijwillige werkloosheid noemen en de rechterhelft onvrijwillige werkloosheid. Volgens de modellen is een minimumloon instellen in theorie dus slecht voor de mensen voor wie je het doet, omdat het tot extra werkloosheid leidt.
Het vervelende is echter dat uit empirische studies niet blijkt dat dit altijd klopt. Er zijn ook gevallen waarbij de situatie wel degelijk flink verbeterde voor de onderkant van de sociaal-economische ladder en de werkloosheid amper of zelfs niet steeg. Wat nou elke keer exact voor het verschil zorgt is nog onduidelijk.
Interessant!quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tja, het minimumloon. Dat is wel een leuke kwestie die ecognomen nog niet helemaal doorgrond hebben, dus mooie ammunitie voor deze SC om op deze beroepsgroep te schieten.Het probleem is dat het verhogen ervan ook de werkloosheid onder deze mensen vergroot, omdat sommige banen niet tegen het hogere minimumloon aangeboden kunnen worden. Even snel simpel getekend in Paint:
[ afbeelding ]
Wanneer je een minimumloon oplegt dat hoger is dan het marktloon, dan is er een aanbodsoverschot (=werkloosheid) van arbeid (meer mensen die tegen dit loon willen werken, dan dat er vraag naar is voor dit beroep omdat het voor bedrijven minder interessant wordt) en creeer je werkloosheid als overheid. Een grappige verdeling die ecognomen maken is dat ze de linkerhelft van het arbeidsoverschot vrijwillige werkloosheid noemen en de rechterhelft onvrijwillige werkloosheid. Volgens de modellen is een minimumloon instellen in theorie dus slecht voor de mensen voor wie je het doet, omdat het tot extra werkloosheid leidt.
Het vervelende is echter dat uit empirische studies niet blijkt dat dit altijd klopt. Er zijn ook gevallen waarbij de situatie wel degelijk flink verbeterde voor de onderkant van de sociaal-economische ladder en de werkloosheid amper of zelfs niet steeg. Wat nou elke keer exact voor het verschil zorgt is nog onduidelijk.
Nou ja, niet altijd.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Interessant!
Ja, er wordt vaker gezegd dat een hoger minimumloon voor meer werkloosheid zorgt. Dat argument gebruikte ik ook altijd in mijn rechtse periode.Toch wel bijzonder dat dit niet in de praktijk lijkt voor te komen.
Bedankt voor je Paint.
Diploma's ook niet.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:39 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Brabant bestaat niet.
Hoe voelt dat nu?
Heb je dat stuk van Gerry van der List al gelezen? Genieten.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wist dat je met dit plaatje ging komen.
Oké.quote:
Ik voel enkel de hitte van koffie.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Diploma's ook niet.
Hoe voelt dat nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |