SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Klopt, wat is het punt?quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je van NL niet kunt winnen kun je daar van elk insert B land verliezen natuurlijk.
Davita`s harp lijkt me wel tofquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb Davita's Harp liggen en de Troopleraar liggen,
[..]
Weet niet. Niet uitgelezen. Pakte me niet genoeg.
Pigeon English.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Davita`s harp lijkt me wel tof
Hoe heet dat andere boek wat je net zei?
Lalana, Vardy, Sterling, Sturridge zijn stuk voor stuk wel aardige spelers toch.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt, wat is het punt?
Er zit in Engeland geen een speler waar je voor naar het stadion gaat.
Daarmee kwalificeer je je natuurlijk wel makkelijk, maar kansloos tegen iedere kanshebber.
Ik kijk niet echt. Winterspelen soms wel.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:40 schreef Amarantha het volgende:
Wat vinden jullie van de Spelen? En mensen die het (deels) kijken.. welke sporten volg je?
Eenheidsworsten.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Lalana, Vardy, Sterling, Sturridge zijn stuk voor stuk wel aardige spelers toch.
Dat klopt, maar dat is niet heel veelzeggend natuurlijkquote:
Ik heb het gevoel dat iedereen in Engeland meer bang is voor Hodgsons opstellingen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eenheidsworsten.
Goed genoeg om je elke 2 jaar door de groepsfase te jagen als je niet heel slecht loot.
Maar tegen elk topland leg je het af.
Kane is trouwens wel een aardige.
Ik volg vrijwel alles.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:40 schreef Amarantha het volgende:
Wat vinden jullie van de Spelen? En mensen die het (deels) kijken.. welke sporten volg je?
Kane en Vardy samen in de spitsquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eenheidsworsten.
Goed genoeg om je elke 2 jaar door de groepsfase te jagen als je niet heel slecht loot.
Maar tegen elk topland leg je het af.
Kane is trouwens wel een aardige.
Kijk alleen de a-sporten.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:40 schreef Amarantha het volgende:
Vardy ben ik trouwens geen superfan van.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Kane en Vardy samen in de spits
Vond Frankrijk wel genot
Die aansluitingstreffer tegen Duitsland vond ik echt ongelofelijk goed, misschien wel beter dan die 2-2 van Vardy.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vardy ben ik trouwens geen superfan van.
Wel cult natuurlijk.
Kane kan wel echt een hele goede worden.
Dat was echt pure klasse.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die aansluitingstreffer tegen Duitsland vond ik echt ongelofelijk goed, misschien wel beter dan die 2-2 van Vardy.
Tour volg ik helemaal niet.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:44 schreef Fok-it het volgende:
Dat wordt wel overuren draaien voor m`n ipad deze zomer overigens zonder tv.
Tour, OS en EK koekoek
Waarom geen tv?quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:44 schreef Fok-it het volgende:
Dat wordt wel overuren draaien voor m`n ipad deze zomer overigens zonder tv.
Tour, OS en EK koekoek
Heb geen tv-aansluiting hierquote:
Wordt ook eht een waardeloos EK.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb met geen enkel land het idee van 'goh ik hoop dat die winnen'.
De weinige leuke wedstrijden die er al zijn, worden in speelronde 3 neergeplempt. De spek-en-bonen-rondequote:
Zwemmen manquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder wat ik op de olympische spelen ga kijken:
Voetbal
Atletiek
Tennis
Dat is het wel
Alleen paardenrace is goed.quote:
Alle kenners van handboogschieten op fok tijdnes OSquote:
Neequote:Op woensdag 30 maart 2016 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alleen paardenrace is goed.
Doen ze dat ook op de OS
Lol is geen cricket op OS.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee
Kijk eigenlijk alleen cricket. De rest is veruit inferieur.
Gewoon in vliegtuig hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:51 schreef Amarantha het volgende:
Ook wel een gedoe om je paard naar Rio te krijgen.
beste paard kopen is geen sportquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:51 schreef Amarantha het volgende:
Adelinde Cornelissen gaat winnen met dressuur. Punt.
Was laatste spelen bij het schermen zo`n walgelijk Nederlands ventje bijquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Die C-sporten interesseren me bijzonder weinig.
Bij paardenraces zijn ze iig gewoon eerlijk en is de paard de winnaar, niet de jockeyquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar het gaat er ook om wat je er mee doet.
Omg jij bent echt fck neppe Brit.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lol is geen cricket op OS.
WALGELIJK saaie sport verder.
Doe niet die ding man.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Omg jij bent echt fck neppe Brit.
Haten op cricket godensport
Dat is echt een kksport manquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Omg jij bent echt fck neppe Brit.
Haten op cricket godensport
Uh ja?quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is echt een kksport man
Serieus alsof nederlanders ook maar iets van de spelregels begrijpen
Daar is zondagavond 7 uur voorquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Als OS16 begonnen is, begint in dat weekend ook weer het nieuwe Eredivisieseizoen. Whooptidoo.
Weet ik.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:57 schreef Elan het volgende:
Eredivisie is aangluren niet meer waard Stijn.
Zaterdag weer genieten toch !quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:57 schreef Elan het volgende:
Eredivisie is aangluren niet meer waard Stijn.
Ik zag de kalender, ook al veel smiddags geloof ikquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
OS is neem ik aan ook grotendeels in de avond, Neeltje.
Ja veel beter.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik.
Daarom kijk ik veel meer naar de Spaanse competitie.
wielrennen tijdrit 10 augustusquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zag de kalender, ook al veel smiddags geloof ik
Maar ze gaan een soort Netflix voor de OS creeeren waarop je echt alles in z`n geheel terugkan kijken, dat is wel nice
Tommeke4goldquote:Op donderdag 31 maart 2016 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wielrennen tijdrit 10 augustus
wegrace 6 augustus circa 21:10 finish
IK WEET GENOEG
Ik vind het oprecht totaal niet meer interessant of Ajax nu wel of niet kampioen wordt. Resultaatvoetbal doet mijn hart pijn.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja veel beter.
Zelfs Tweede Bundesliga is leuker om te kijken.
Al is Ajax kampioen wel interessant wellicht voor jou.
Succes en plezier!quote:Op donderdag 31 maart 2016 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Ga sherlock kijken, morgen naar de heimat
fijne dagen mensen
gngnquote:Op donderdag 31 maart 2016 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
fijne dagen mensen
Later Gquote:Op donderdag 31 maart 2016 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
fijne dagen mensen
dag dagquote:Op donderdag 31 maart 2016 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
fijne dagen mensen
Dat moet je zelf maar opzoeken.quote:Op donderdag 31 maart 2016 00:09 schreef wietparkiet het volgende:
he stijn sinds wanneer ben je mod?
quote:Op donderdag 31 maart 2016 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat moet je zelf maar opzoeken.
Stijn is 18 maar ik zie altijd deze god voor me als ik Stijn zie postenquote:
Roken is zo stringetje boven je broekquote:Op donderdag 31 maart 2016 00:15 schreef wietparkiet het volgende:
was trouwens super rustig op het werk
stond om het half uur peukje te doen met de chef
quote:Op donderdag 31 maart 2016 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Roken is zo stringetje boven je broek
Kan niet meer manquote:
Nee?quote:
Je ging laatst daar naar shoppa toch toen je net in je nieuwe osso woonde.quote:
Laatst is alweer meer dan een half jaar geleden denk ikquote:Op donderdag 31 maart 2016 00:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Je ging laatst daar naar shoppa toch toen je net in je nieuwe osso woonde.
Of trip ik weer.
alcoholistquote:Op donderdag 31 maart 2016 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laatst is alweer meer dan een half jaar geleden denk ikNee ik blow niet hoor
Alcohol af en toe
hivquote:Op donderdag 31 maart 2016 07:13 schreef Etsu het volgende:
Ik heb geen TBC want mn arm is niet opgezwollen of rood. Straks uitslag ophalen.
Geen gonorroe, geen chlamydia, geen TBC. Zo gevaarlijk is onveilige seks niet.
quote:Op donderdag 31 maart 2016 07:13 schreef Etsu het volgende:
Ik heb geen TBC want mn arm is niet opgezwollen of rood. Straks uitslag ophalen.
Geen gonorroe, geen chlamydia, geen TBC. Zo gevaarlijk is onveilige seks niet.
Misschien had iemand onveilig in jouw richting geademdquote:Op donderdag 31 maart 2016 08:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet dat je TBC krijgt van onveilige seksIs een longinfectieziekte
Dat had gekund idd.quote:Op donderdag 31 maart 2016 08:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Misschien had iemand onveilig in jouw richting geademd
Zo zie je maar weer. Alles kan onveilig zijn. You never know!quote:Op donderdag 31 maart 2016 08:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat had gekund idd.Of tijdens tongen.
Heerlijkquote:Op donderdag 31 maart 2016 08:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer. Alles kan onveilig zijn. You never know!
Voortaan gewoon tegen elkaar schuren in een hazmat-suit
Zijn vast wel mensen die dat lekker vinden
Mijn aandacht heb je.quote:Op donderdag 31 maart 2016 09:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heerlijk
Onveilig zoenen moet voortaan meer aandacht krijgen
4 uurquote:Op donderdag 31 maart 2016 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, dat was weer een dag vol frustratie.
Goed Leuk nummerquote:
ging die ginger googlenquote:
The horrorquote:
Die mag ook wel ff weer naar de kapperquote:Op donderdag 31 maart 2016 16:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ging die ginger googlen
hij is letterlijk 1 dag ouder dan ik![]()
vind zn kapsel hem niet slecht staan hoorquote:Op donderdag 31 maart 2016 16:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Die mag ook wel ff weer naar de kapper
Staat 'm ook niet slecht, vind zulke kapsels gewoon vies lelijkquote:Op donderdag 31 maart 2016 16:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind zn kapsel hem niet slecht staan hoor
dit zal hem beter passen dan kort haar
ik vind het ook niet extreem mooi hoor maar zolang je eigen kapsel maar on point is tochquote:Op donderdag 31 maart 2016 16:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Staat 'm ook niet slecht, vind zulke kapsels gewoon vies lelijk
#onfleekquote:Op donderdag 31 maart 2016 16:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik vind het ook niet extreem mooi hoor maar zolang je eigen kapsel maar on point is toch
Ik heb het wel gedaan.quote:
even kijkenquote:Op donderdag 31 maart 2016 20:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb het wel gedaan.
Moet je verder natuurlijk zelf weten.
Dit heb ik ook.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:36 schreef Etsu het volgende:
ik vind het zo sneu dat ik het geld hier zo heb klaarliggen en een ander die het echt nodig heeft, niet
Maar je kunt wel een verschil maken.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
maar tegelijkertijd kun je natuuriljk oo niet alle elende in je eentje oplossen
Daarom heb ik ook wel een bijdrage gemaakt.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je kunt wel een verschil maken.
Geeft niet.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Voor iedereen die het gelzen heeft, dat moest oprecht in een DM.
Was het zo erg dan?quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik voel me er oprecht tering door.
Je weet dat ik er niet moeilijk over doe.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik voel me er oprecht tering door.
Bedragen hoor niet openbaar te zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Was het zo erg dan?
/ niet gelezen \
Oh, zo.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bedragen hoor niet openbaar te zijn.
quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:57 schreef Fok-it het volgende:
Ook even wat gedoneerd. Thanks voor de link inso. Wilde het wl doen maar was vergeten
quote:
Lastig altijd wel om te bepalen wat een goed bedrag isquote:
Alles is goed.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lastig altijd wel om te bepalen wat een goed bedrag is
Opzichquote:
met 1 euro kan je al n verschil makenquote:Op donderdag 31 maart 2016 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lastig altijd wel om te bepalen wat een goed bedrag is
Je klinkt nu als een jaren 90 reclamecampagne tegen AIDS in Afrika.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
met 1 euro kan je al n verschil maken
quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je klinkt nu als een jaren 90 reclamecampagne tegen AIDS in Afrika.
Maar als je welgesteld bent en je doneert een paar euro heb ik wel zoiets van: tsja..quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
met 1 euro kan je al n verschil maken
Precies.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als je welgesteld bent en je doneert een paar euro heb ik wel zoiets van: tsja..![]()
Maar inderdaad, alles is mooi meegenomen verder
Dit heb ik uitgezocht ja.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb trouwens geen idee hoe die crowdfundsites werken.
Geloof dat sommigen een percentage van de donaties houden als betaling van diensten.
Een overvolle wereld vol met oorlog om de schaarse grond, water en andere grondstoffen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:13 schreef Etsu het volgende:
in wat voor een wereld zouden we leven als de ziektes niet bestonden?
ik ben wel oprecht benieuwd hoe mijn leven was gaan uitzien
quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Kickstarter projecten voor games die weggegokt worden bijvoorbeeld?
Het is jammer dat charity zoveel misbruikt wordt.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was ooit lid van een forum. De baas daarvan haalde zo af en toe (zoals met Serious Request) geld op van de leden (op vrijwillige basis) en zei dat dan te doneren.
Later bleek dat hij gokproblemen had en het geld gebruikte om zijn shit af te lossen of om mee te gokken.
Ook al zijn verhalen over zijn pech (ingebroken etc.) bleken gelogen. Was rare tijd
Jezusquote:Op donderdag 31 maart 2016 21:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is jammer dat charity zoveel misbruikt wordt.
In Canada dit weekend nog iemand die 500k voor vluchtelingen had vergokt.
Een pastoor nb
En dan vinden mensen het raar dat ik zo cynisch ben.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is jammer dat charity zoveel misbruikt wordt.
In Canada dit weekend nog iemand die 500k voor vluchtelingen had vergokt.
Een pastoor nb
Ik ben ook cynisch met charity hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan vinden mensen het raar dat ik zo cynisch ben.
Ik ook hoorquote:Op donderdag 31 maart 2016 21:29 schreef Fok-it het volgende:
Verder heb ik buiten WNF en Kankerfonds geen goede doelen die ik maandelijks steun. Vind persoonlijke steun zoals dit ook wel wat meer opbrengen voor mezelf
Welke vide owas het.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat
Ik kijk die video letterlijk een minuut geleden
Had ik gister gezien geloof ik.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Vandaag wel hardop gelachen om een filmpje van een afro amerikaanse die vond dat een blanke met rastas discrminatie was
Ik dacht er vandaag aan hoe mooi het was dat ik niet met dat volk om hoef te gaanquote:Op donderdag 31 maart 2016 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ik gister gezien geloof ik.
"WHERE"S EGYPT?! WHERE"S EGYPT?!!"
Iedere dag ben ik er dankbaar voor.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik dacht er vandaag aan hoe mooi het was dat ik niet met dat volk om hoef te gaan
Wat?quote:Op donderdag 31 maart 2016 22:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
morgen de video waar snapking en johhnybravo en armoowasright doemaargamen klappen![]()
HYPED!!!!![]()
![]()
ja er was dus zo prankquote:
hier stopte mijn interesse.quote:Op donderdag 31 maart 2016 22:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja er was dus zo prank
en toen werd het vriendjes heel boos en gingen zo jongen in elkaar slaan
leuke videos welquote:Op donderdag 31 maart 2016 22:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hier stopte mijn interesse.
okéquote:Op donderdag 31 maart 2016 22:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
leuke videos wel
eieren gooien op mensen enzo
en 1x poep op een jongen
Hm?quote:
lammeren?quote:Op donderdag 31 maart 2016 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga zo met de hond lopen en lammeren beschermen
Ook maar effe doenquote:Op donderdag 31 maart 2016 23:59 schreef Fok-it het volgende:
Op die Crowdfunding staan ook gewoon schaamteloos mensen die op vakantie willen of een motor willen om rond te reizen![]()
hey! we are a couple with dreams, our biggest dream is to go around the world, no matter how long it takes. the first country that we want to visit is ireland en england. but with travel comes a price, and since we can't pay it easely we need you guys to help us to go around the world! the more you donate the further we can go! we will post vlogs and pictures on a site. so you can see the beautifull landscapes. now, i want to surprise my girlfriend with this trip, because SHE wants to go around the world. so actually this is a surprise for her. (she does not know i posted this) that is why we need YOU to donate!
here are the goals
9000 euros for flight and hotels.
ireland-england (9000)
and if donated more.
ireland-england-iceland-faroë island- norway-sweden-finland
who know`s how far we can go!
9000 euro?Wtf
Daar kan je een heel jaar voor reizen
Hey chickquote:Op vrijdag 1 april 2016 00:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook maar effe doen
iets met hey jongens ben net terug van vier maanden reizen en ik wil ben er achter dat ik niet zonder reizen kan in mijn leven. Wie doneert er geld zodat ik gelukkig kan zijn en mijn passie kan ervaren. Ik heb niet meer dan een 1000 per maand nodig.
Ontzettend bedankt!!!!
Thuisquote:Op vrijdag 1 april 2016 00:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
waar ben je nu dan
Ja druk met school en morgenvroeg weer werken dus zo naar bed
Wow wanneer was je thuisgekomen danquote:Op vrijdag 1 april 2016 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Thuis![]()
![]()
Ah fijn.Stiekem wel jaloers. Mis het ritme en dagelijks/het iets te doen hebben enorm
Niet dat ik niet werk of geen flikker uitvoer oid
Twee weken geledenquote:
dat dubbele gevoel zal nog wel even blijvenquote:Op vrijdag 1 april 2016 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Twee weken geledenAl ben ik ook wel blij om mijn vrienden en familie te zien hoor dit en dat.
Zullen vast mensen zijn die je wat gevenquote:Op vrijdag 1 april 2016 00:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook maar effe doen
iets met hey jongens ben net terug van vier maanden reizen en ik wil ben er achter dat ik niet zonder reizen kan in mijn leven. Wie doneert er geld zodat ik gelukkig kan zijn en mijn passie kan ervaren. Ik heb niet meer dan een 1000 per maand nodig.
Ontzettend bedankt!!!!
?quote:
He jij was rijk zei je laatst nogquote:
Dure escort heeft je van je frustraties afgeholpen?quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dure escort heeft je van je frustraties afgeholpen?
neen, was gratisquote:Op vrijdag 1 april 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dure escort heeft je van je frustraties afgeholpen?
Toch die vriend?quote:
Ja, dat zei je toch laatst of je die vriend moest bellen ofniet. Of heb je daar meerdere vrienden voor ofzo?quote:Op vrijdag 1 april 2016 01:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat?
Ja 'n vriend ja? Geen idee wie die moet zijn
Ja, ik denk iedere mannelijke vriend zonder vriendinquote:Op vrijdag 1 april 2016 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat zei je toch laatst of je die vriend moest bellen ofniet. Of heb je daar meerdere vrienden voor ofzo?
Ja nee oke, ik dacht gewoon eentjequote:Op vrijdag 1 april 2016 01:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik denk iedere mannelijke vriend zonder vriendin
Ik zeg niksquote:Op vrijdag 1 april 2016 01:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]seks is echt een van de makkelijkste dingen, als je maar durft
Vind dat wel wat makkelijkquote:Op vrijdag 1 april 2016 01:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Al zou je wel wat zeggen, hoor het toch niet
HOAHAOAHOAOA
ik was weer andere dingen doen. En dat denk ik ookquote:Op vrijdag 1 april 2016 00:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat dubbele gevoel zal nog wel even blijvenkan ik me wel voorstellen
Maar ik ga slapenmorgen weer werken
Uiteraard. Domme mensen zijn er overal/quote:Op vrijdag 1 april 2016 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zullen vast mensen zijn die je wat geven![]()
Maar wij moeten binnenkort ook eens wat afspreken chickie
Jewelquote:Op vrijdag 1 april 2016 01:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik was weer andere dingen doen. En dat denk ik ook
Succes morgen
[..]
Uiteraard. Domme mensen zijn er overal/
Ik moet gvd helemaal niks.
quote:
Dagdagquote:Op vrijdag 1 april 2016 01:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HAHA
Nu slapen/ Ben over 2 uur alweer wakker waarschijnlijk. Bye
Jij deed wel hartje bij Poetin is echt een hunk zekerquote:Op vrijdag 1 april 2016 01:26 schreef Flippiee het volgende:
Tevens dat referendum
Hartelijk gelachen om
poetinder.nl
Jupquote:Op vrijdag 1 april 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij deed wel hartje bij Poetin is echt een hunk zeker
Ik ben een enorme zwever wat dat betreftquote:Op vrijdag 1 april 2016 01:28 schreef Flippiee het volgende:
enige hartje hoor. want ben een ja-stemmer nu echt bye
Waar zit ik sinds mn 15e continu in?quote:Op vrijdag 1 april 2016 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind dat wel wat makkelijk![]()
En ik ga me niet verlagen naar het: Je bent een vrouw dus zoals wanhopige fokkertjes doenDat ook weer niet, maar je zit er sinds je 15de ofzo? wel continu in, dusja. Wel voorsprongetje
Oh wow dat ga ik niet redden.quote:Op vrijdag 1 april 2016 01:15 schreef Crack_ het volgende:
Maar ik heb dan ook met al mijn mannelijke vrienden wel seks gehad dus best makkelijk he
Dat is ook echt meer toeval hoorquote:
Oh van mij is één geen ex.quote:Op vrijdag 1 april 2016 01:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is ook echt meer toeval hoor![]()
![]()
heb niet zo veel mannelijke vrienden, en die ik heb zijn toevallig exen haiahoao (lees; drie)
Oh, nee dat heb ik echt nietquote:Op vrijdag 1 april 2016 01:44 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik heb wel paar vrienden gehad. Ik vind het toch wel ongemakkelijk als ik met die paar mensen in één ruimte zit en dan bedenk "ik heb met ze geneukt".
Oh heb ook geen spijt hoor haha. Maar vind het soms gewoon raar als ik mij dat besef.quote:Op vrijdag 1 april 2016 01:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nee dat heb ik echt niet
Zou ook niet weten waarom, geen spijt oid, 100% achter keuze blabla dus nee
Ja maar waarom dan?quote:Op vrijdag 1 april 2016 01:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh heb ook geen spijt hoor haha. Maar vind het soms gewoon raar als ik mij dat besef.
Haha, ja dat heb ik ook wel, komt zo stom overquote:Op vrijdag 1 april 2016 01:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet soms niet eens precies met hoeveel ik seks heb gehadMoet ik echt tellen en hard nadenken. Klinkt wel heel fout, maar zijn er niet heel veel hoor. Maar sommige mannen vond ik achteraf niet boeiend dus zijn uit mijn geheugen verdwenen
Ja hier ook, nouja niet verlegenquote:Op vrijdag 1 april 2016 01:49 schreef Amarantha het volgende:
Maar dat was ook vroeger, ik ben tegenwoordig best verlegen enz.
Man 1 iemand vergeet ik liever voor altijd maar helaas zei mijn vriend een tijdje terug: ja *Piet* is echt een arrogante kwal, mag hem echt niet. Misselijk ventje. En toen dacht ik oh kut jaren terug....quote:
Hahahaha, mooiquote:Op vrijdag 1 april 2016 01:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Man 1 iemand vergeet ik liever voor altijd maar helaas zei mijn vriend een tijdje terug: ja *Piet* is echt een arrogante kwal, mag hem echt niet. Misselijk ventje. En toen dacht ik oh kut jaren terug....
Deed maar alsof ik niet wist over wie ze het hadden.quote:
Misschien ga ik morgen hier wel even heenquote:De Zeeheldentuin zoekt 100 vrijwilligers die aanstaande vrijdag elk 5 cannabisplanten willen adopteren. De verkoop van de biologische wiet wordt gebruikt om de grondhuur van ¤17.500 per jaar te betalen. Volgens de wet mag elke Nederlander maximaal 5 wietplanten hebben voor thuiskweek. Vrijwilligers gaan aanstaande vrijdag de stekjes in de kas verpotten en worden dan formeel economische eigenaar van de planten. De Zeeheldentuin blijft de juridische eigenaar. De vrijwilligers oogsten de wiet en verkopen deze aan een coffeeshop in het Zeeheldenkwartier. De opbrengst wordt gebruikt om de huur van de grond te betalen. De planten worden biologisch gekweekt en verzorgd door de groengroep van de buurttuin.
Ja stemmen op dit referendumquote:Op vrijdag 1 april 2016 01:28 schreef Flippiee het volgende:
enige hartje hoor. want ben een ja-stemmer nu echt bye
In je relatie heb je toch ook seks?quote:Op vrijdag 1 april 2016 01:43 schreef Crack_ het volgende:
Vergeet je mijn relatie van drie jaar nu even niet?
genoeg goeie redenen t bedenkenquote:
Verdrag kan meedragen aan minder corruptie. Betere mensenrechten, meer democratie, meer handelquote:
Denk het ook ja.quote:Op vrijdag 1 april 2016 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verdrag kan meedragen aan minder corruptie. Betere mensenrechten, meer democratie, meer handel
Ah dat woordje mocht ik ook niet gebruiken bij Pegida en jij betiteld een heel land zoquote:Op vrijdag 1 april 2016 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Je gaat toch niet met een stel neonazis een verdrag sluiten
Nee, ik betitel degene die de mach hebben daar.quote:Op vrijdag 1 april 2016 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah dat woordje mocht ik ook niet gebruiken bij Pegida en jij betiteld een heel land zo
Denk niet dat het veel beter wordt als je er niks mee doetquote:Op vrijdag 1 april 2016 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, ik betitel degene die de mach hebben daar.
Dat zijn op elke front neonazis.
Kop in het znad EU ja.quote:Op vrijdag 1 april 2016 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk niet dat het veel beter wordt als je er niks mee doet
Nogmaals: word niet beter als je ze niet naar west-Europese maatstaven laat werkenquote:Op vrijdag 1 april 2016 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
De oekrainse overheid waar je een vverdrag mee gaat sluiten vind Homos bijvoorbeeld geen mensen.
Daar zit heel Oekraine en oost-europa ook niet op te wachten.quote:Op vrijdag 1 april 2016 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nogmaals: word niet beter als je ze niet naar west-Europese maatstaven laat werken
Blijkbaar welquote:Op vrijdag 1 april 2016 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar zit heel Oekraine en oost-europa ook niet op te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |