quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Kickstarter projecten voor games die weggegokt worden bijvoorbeeld?
Het is jammer dat charity zoveel misbruikt wordt.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was ooit lid van een forum. De baas daarvan haalde zo af en toe (zoals met Serious Request) geld op van de leden (op vrijwillige basis) en zei dat dan te doneren.
Later bleek dat hij gokproblemen had en het geld gebruikte om zijn shit af te lossen of om mee te gokken.
Ook al zijn verhalen over zijn pech (ingebroken etc.) bleken gelogen. Was rare tijd
Jezusquote:Op donderdag 31 maart 2016 21:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is jammer dat charity zoveel misbruikt wordt.
In Canada dit weekend nog iemand die 500k voor vluchtelingen had vergokt.
Een pastoor nb
En dan vinden mensen het raar dat ik zo cynisch ben.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is jammer dat charity zoveel misbruikt wordt.
In Canada dit weekend nog iemand die 500k voor vluchtelingen had vergokt.
Een pastoor nb
Ik ben ook cynisch met charity hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan vinden mensen het raar dat ik zo cynisch ben.
Ik ook hoorquote:Op donderdag 31 maart 2016 21:29 schreef Fok-it het volgende:
Verder heb ik buiten WNF en Kankerfonds geen goede doelen die ik maandelijks steun. Vind persoonlijke steun zoals dit ook wel wat meer opbrengen voor mezelf
Welke vide owas het.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat
Ik kijk die video letterlijk een minuut geleden
Had ik gister gezien geloof ik.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Vandaag wel hardop gelachen om een filmpje van een afro amerikaanse die vond dat een blanke met rastas discrminatie was
Ik dacht er vandaag aan hoe mooi het was dat ik niet met dat volk om hoef te gaanquote:Op donderdag 31 maart 2016 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ik gister gezien geloof ik.
"WHERE"S EGYPT?! WHERE"S EGYPT?!!"
Iedere dag ben ik er dankbaar voor.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik dacht er vandaag aan hoe mooi het was dat ik niet met dat volk om hoef te gaan
Wat?quote:Op donderdag 31 maart 2016 22:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
morgen de video waar snapking en johhnybravo en armoowasright doemaargamen klappen![]()
HYPED!!!!![]()
![]()
ja er was dus zo prankquote:
hier stopte mijn interesse.quote:Op donderdag 31 maart 2016 22:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja er was dus zo prank
en toen werd het vriendjes heel boos en gingen zo jongen in elkaar slaan
leuke videos welquote:Op donderdag 31 maart 2016 22:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hier stopte mijn interesse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |