Was het zo erg dan?quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik voel me er oprecht tering door.
Je weet dat ik er niet moeilijk over doe.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik voel me er oprecht tering door.
Bedragen hoor niet openbaar te zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Was het zo erg dan?
/ niet gelezen \
Oh, zo.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bedragen hoor niet openbaar te zijn.
quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:57 schreef Fok-it het volgende:
Ook even wat gedoneerd. Thanks voor de link inso. Wilde het wl doen maar was vergeten
quote:
Lastig altijd wel om te bepalen wat een goed bedrag isquote:
Alles is goed.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lastig altijd wel om te bepalen wat een goed bedrag is
Opzichquote:
met 1 euro kan je al n verschil makenquote:Op donderdag 31 maart 2016 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lastig altijd wel om te bepalen wat een goed bedrag is
Je klinkt nu als een jaren 90 reclamecampagne tegen AIDS in Afrika.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
met 1 euro kan je al n verschil maken
quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je klinkt nu als een jaren 90 reclamecampagne tegen AIDS in Afrika.
Maar als je welgesteld bent en je doneert een paar euro heb ik wel zoiets van: tsja..quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
met 1 euro kan je al n verschil maken
Precies.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als je welgesteld bent en je doneert een paar euro heb ik wel zoiets van: tsja..![]()
Maar inderdaad, alles is mooi meegenomen verder
Dit heb ik uitgezocht ja.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb trouwens geen idee hoe die crowdfundsites werken.
Geloof dat sommigen een percentage van de donaties houden als betaling van diensten.
Een overvolle wereld vol met oorlog om de schaarse grond, water en andere grondstoffen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:13 schreef Etsu het volgende:
in wat voor een wereld zouden we leven als de ziektes niet bestonden?
ik ben wel oprecht benieuwd hoe mijn leven was gaan uitzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |