Die mag ook wel ff weer naar de kapperquote:Op donderdag 31 maart 2016 16:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ging die ginger googlen
hij is letterlijk 1 dag ouder dan ik![]()
vind zn kapsel hem niet slecht staan hoorquote:Op donderdag 31 maart 2016 16:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Die mag ook wel ff weer naar de kapper
Staat 'm ook niet slecht, vind zulke kapsels gewoon vies lelijkquote:Op donderdag 31 maart 2016 16:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind zn kapsel hem niet slecht staan hoor
dit zal hem beter passen dan kort haar
ik vind het ook niet extreem mooi hoor maar zolang je eigen kapsel maar on point is tochquote:Op donderdag 31 maart 2016 16:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Staat 'm ook niet slecht, vind zulke kapsels gewoon vies lelijk
#onfleekquote:Op donderdag 31 maart 2016 16:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik vind het ook niet extreem mooi hoor maar zolang je eigen kapsel maar on point is toch
Ik heb het wel gedaan.quote:
even kijkenquote:Op donderdag 31 maart 2016 20:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb het wel gedaan.
Moet je verder natuurlijk zelf weten.
Dit heb ik ook.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:36 schreef Etsu het volgende:
ik vind het zo sneu dat ik het geld hier zo heb klaarliggen en een ander die het echt nodig heeft, niet
Maar je kunt wel een verschil maken.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
maar tegelijkertijd kun je natuuriljk oo niet alle elende in je eentje oplossen
Daarom heb ik ook wel een bijdrage gemaakt.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je kunt wel een verschil maken.
Geeft niet.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Voor iedereen die het gelzen heeft, dat moest oprecht in een DM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |