Jij deed wel hartje bij Poetin is echt een hunk zekerquote:Op vrijdag 1 april 2016 01:26 schreef Flippiee het volgende:
Tevens dat referendum
Hartelijk gelachen om
poetinder.nl
Jupquote:Op vrijdag 1 april 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij deed wel hartje bij Poetin is echt een hunk zeker
Ik ben een enorme zwever wat dat betreftquote:Op vrijdag 1 april 2016 01:28 schreef Flippiee het volgende:
enige hartje hoor. want ben een ja-stemmer nu echt bye
Waar zit ik sinds mn 15e continu in?quote:Op vrijdag 1 april 2016 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind dat wel wat makkelijk![]()
En ik ga me niet verlagen naar het: Je bent een vrouw dus zoals wanhopige fokkertjes doenDat ook weer niet, maar je zit er sinds je 15de ofzo? wel continu in, dusja. Wel voorsprongetje
Oh wow dat ga ik niet redden.quote:Op vrijdag 1 april 2016 01:15 schreef Crack_ het volgende:
Maar ik heb dan ook met al mijn mannelijke vrienden wel seks gehad dus best makkelijk he
Dat is ook echt meer toeval hoorquote:
Oh van mij is één geen ex.quote:Op vrijdag 1 april 2016 01:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is ook echt meer toeval hoor![]()
![]()
heb niet zo veel mannelijke vrienden, en die ik heb zijn toevallig exen haiahoao (lees; drie)
Oh, nee dat heb ik echt nietquote:Op vrijdag 1 april 2016 01:44 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik heb wel paar vrienden gehad. Ik vind het toch wel ongemakkelijk als ik met die paar mensen in één ruimte zit en dan bedenk "ik heb met ze geneukt".
Oh heb ook geen spijt hoor haha. Maar vind het soms gewoon raar als ik mij dat besef.quote:Op vrijdag 1 april 2016 01:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nee dat heb ik echt niet
Zou ook niet weten waarom, geen spijt oid, 100% achter keuze blabla dus nee
Ja maar waarom dan?quote:Op vrijdag 1 april 2016 01:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh heb ook geen spijt hoor haha. Maar vind het soms gewoon raar als ik mij dat besef.
Haha, ja dat heb ik ook wel, komt zo stom overquote:Op vrijdag 1 april 2016 01:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet soms niet eens precies met hoeveel ik seks heb gehadMoet ik echt tellen en hard nadenken. Klinkt wel heel fout, maar zijn er niet heel veel hoor. Maar sommige mannen vond ik achteraf niet boeiend dus zijn uit mijn geheugen verdwenen
Ja hier ook, nouja niet verlegenquote:Op vrijdag 1 april 2016 01:49 schreef Amarantha het volgende:
Maar dat was ook vroeger, ik ben tegenwoordig best verlegen enz.
Man 1 iemand vergeet ik liever voor altijd maar helaas zei mijn vriend een tijdje terug: ja *Piet* is echt een arrogante kwal, mag hem echt niet. Misselijk ventje. En toen dacht ik oh kut jaren terug....quote:
Hahahaha, mooiquote:Op vrijdag 1 april 2016 01:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Man 1 iemand vergeet ik liever voor altijd maar helaas zei mijn vriend een tijdje terug: ja *Piet* is echt een arrogante kwal, mag hem echt niet. Misselijk ventje. En toen dacht ik oh kut jaren terug....
Deed maar alsof ik niet wist over wie ze het hadden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |