Misschien ga ik morgen hier wel even heenquote:De Zeeheldentuin zoekt 100 vrijwilligers die aanstaande vrijdag elk 5 cannabisplanten willen adopteren. De verkoop van de biologische wiet wordt gebruikt om de grondhuur van ¤17.500 per jaar te betalen. Volgens de wet mag elke Nederlander maximaal 5 wietplanten hebben voor thuiskweek. Vrijwilligers gaan aanstaande vrijdag de stekjes in de kas verpotten en worden dan formeel economische eigenaar van de planten. De Zeeheldentuin blijft de juridische eigenaar. De vrijwilligers oogsten de wiet en verkopen deze aan een coffeeshop in het Zeeheldenkwartier. De opbrengst wordt gebruikt om de huur van de grond te betalen. De planten worden biologisch gekweekt en verzorgd door de groengroep van de buurttuin.
Ja stemmen op dit referendumquote:Op vrijdag 1 april 2016 01:28 schreef Flippiee het volgende:
enige hartje hoor. want ben een ja-stemmer nu echt bye
In je relatie heb je toch ook seks?quote:Op vrijdag 1 april 2016 01:43 schreef Crack_ het volgende:
Vergeet je mijn relatie van drie jaar nu even niet?
genoeg goeie redenen t bedenkenquote:
Verdrag kan meedragen aan minder corruptie. Betere mensenrechten, meer democratie, meer handelquote:
Denk het ook ja.quote:Op vrijdag 1 april 2016 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verdrag kan meedragen aan minder corruptie. Betere mensenrechten, meer democratie, meer handel
Ah dat woordje mocht ik ook niet gebruiken bij Pegida en jij betiteld een heel land zoquote:Op vrijdag 1 april 2016 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Je gaat toch niet met een stel neonazis een verdrag sluiten
Nee, ik betitel degene die de mach hebben daar.quote:Op vrijdag 1 april 2016 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah dat woordje mocht ik ook niet gebruiken bij Pegida en jij betiteld een heel land zo
Denk niet dat het veel beter wordt als je er niks mee doetquote:Op vrijdag 1 april 2016 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, ik betitel degene die de mach hebben daar.
Dat zijn op elke front neonazis.
Kop in het znad EU ja.quote:Op vrijdag 1 april 2016 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk niet dat het veel beter wordt als je er niks mee doet
Nogmaals: word niet beter als je ze niet naar west-Europese maatstaven laat werkenquote:Op vrijdag 1 april 2016 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
De oekrainse overheid waar je een vverdrag mee gaat sluiten vind Homos bijvoorbeeld geen mensen.
Daar zit heel Oekraine en oost-europa ook niet op te wachten.quote:Op vrijdag 1 april 2016 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nogmaals: word niet beter als je ze niet naar west-Europese maatstaven laat werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |