Hoe eindigt het.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh en Fokkie, ook een boek van een Ghanees die naar Engeland verhuisde.
Lijkt me wat voor jou.
Oh, echt?! Gekquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, alleen mijn achterwerk en benen krimpen en groeien.
Borsten blijven juist altijd ongeveer even groot bij mij.
Ja nee, want is duur dus dat ga je niet doenquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat hun melktanden ook bescherming verdienen. :$
Zo fucked uppiequote:
Ja, hier ook eentje. Vond niet ergquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ex had wel echt héél veel stretchmarks.
Voor elk gewicht heb ik wel een paar broeken inmiddels gelukkig.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, echt?! Gek
Wel nice, tieten is irritant.
Ja, benen trouwens ook..
Zo heb ik 2x 2 pakken.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor elk gewicht heb ik wel een paar broeken inmiddels gelukkig.
Sowieso af en toe nodig.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dure grap trouwens lingerie moeten vervangen
Gwn ebooks tochquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:33 schreef Fok-it het volgende:
Heb echt boekenkastje nodig.
M`n tv binnenkort maar eens inruilen ervoor
Heb Davita's Harp liggen en de Troopleraar liggen,quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn naam is Asjer Lev komt me wel bekend voor
Weet niet. Niet uitgelezen. Pakte me niet genoeg.quote:
Nee man, boek in je handen is chillerquote:
Onder de noemer meedoen is leuker dan winnen?quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze zijn er iig wel bij , tussen de 24 grootmachten
Totdat je paar 100 boeken kwijt moetquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee man, boek in je handen is chiller
Onder de noemer niet mee doen is minder dan meedoenquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Onder de noemer meedoen is leuker dan winnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |