Nou ja het zal vooral fantasy zijn wat jehebt ofniet?quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie weet.
Waar heb je interesse in?
[..]
Hoef je mijn antieke Ierse volksverhalen niet meer te lezen.
Dat had ik ook ja, maar is bijna helemaal niet meer zichtbaarquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik heb wel van die striae op mn rug door groeispurt in puberteit pff maar is nu minder zichtbaar
Heb vanalles wat geloof ik.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja het zal vooral fantasy zijn wat jehebt ofniet?
Ja, ja weet eigenlijk ook niet hoe dat komtquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ah geluk dan
Ik heb er ook een paar, maar ze zijn over de jaren licht geworden.
Stretchmarks zijn wel echt killing als je er aanleg voor hebt.
Eerst was het gekleurd, maar nu moet je het eigenlijk echt voelen om ze nog waar te nemen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ja weet eigenlijk ook niet hoe dat komt
Ik heb sowieso niet echt die gekleurde, bijna alles gewoon wit. Of wacht, dat bedoel je?! Ja, die heb ik wel wat maar niet echt heel erg en ook niet mega duidelijk.
Misschien hebben we wel het zelfde. Je voelt het meer dan dat je het ziet
.
dag maatquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:22 schreef JanCees het volgende:
Ik ga naar bed hoor jongens en dames
Tot morgen kus
quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb vanalles wat geloof ik.
Van de Odyssee tot chicklit
Ja, heb ik ookquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eerst was het gekleurd, maar nu moet je het eigenlijk echt voelen om ze nog waar te nemen.
Of er echt met je neus bovenop gaan zitten
Ik heb ze voornamelijk bij mn tieten, ja die shit krimpt en groeit ook meteen als eerste met vet he. Echt tyfushoerenkutquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb alleen een paar van die kleine witte groefjes bij de billen.
Verder alleen maar random pigmentloze vlekken op mijn huid.
Is dat een hip woord voor een boek uit het buitenland vertaald in het Nederlands?quote:
Dat laatstequote:Op woensdag 30 maart 2016 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat een hip woord voor een boek uit het buitenland vertaald in het Nederlands?
Oh, alleen mijn achterwerk en benen krimpen en groeien.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb ze voornamelijk bij mn tieten, ja die shit krimpt en groeit ook meteen als eerste met vet he. Echt tyfushoerenkut.
Nee jij hebt zo'n beetje niets.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka, heb ik veel van die stretchmarks?
Heb wel boeken van Chaim Potok.quote:
Gewoon zeggen dat hun melktanden ook bescherming verdienen. :$quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:26 schreef Crack_ het volgende:
hahahahaahah KUT, voor school.. hadden we bedacht 'ok we doen interventie bij kinderen van 5 tot 9 jaar oud en daar plaatsen we beschermlaagje op tanden voor gaatjes' helemaal uitbedacht![]()
Moet ik target population beschrijven, eerste wat ik denk "GODVERODMME DIE KINDEREN WISSELEN TANDEN NOG KUT KUT KUT KUT' daar gaat het hele plan![]()
![]()
![]()
Haha rip je onderzoekquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:26 schreef Crack_ het volgende:
hahahahaahah KUT, voor school.. hadden we bedacht 'ok we doen interventie bij kinderen van 5 tot 9 jaar oud en daar plaatsen we beschermlaagje op tanden voor gaatjes' helemaal uitbedacht![]()
Moet ik target population beschrijven, eerste wat ik denk "GODVERODMME DIE KINDEREN WISSELEN TANDEN NOG KUT KUT KUT KUT' daar gaat het hele plan![]()
![]()
![]()
Alleen bij mijn biceps en binnenkant dij zo te zien.quote:
Doosquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:26 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
Mijn naam is Asjer Lev komt me wel bekend voorquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb wel boeken van Chaim Potok.
Wel aanraders.
Misschien dat je biografie van Tony Adams ook leuk vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |