Nee, dat bedoel ik niet.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met minder eten bedoel je?
Nou ja, ikben wel over het punt heen dat ik terug blijf vallen en alles, dus over e lange termijn gaat het wel goed komen, maar ja, het is niet de bedoeling dat je 1/2 keer per week nog over die grens gaat
zo erg is het ook weer nietquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Toen zei mn moeder weer dat ik dik en lelijk was en ging ik weer afvallen, maar dit is dus nádat ik al prachtig dun was he.
Nou was echt niet mn bedoeling weer zo te wordne naar zo tering veel moeite![]()
Jeetje, lijkt me ook erg slecht voor je om in zo weinig tijd zulke gewichtsveranderingen te hebben.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Toen zei mn moeder weer dat ik dik en lelijk was en ging ik weer afvallen, maar dit is dus nádat ik al prachtig dun was he.
Nou was echt niet mn bedoeling weer zo te wordne naar zo tering veel moeite![]()
Wow..quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Oh zoquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet.
Het ging om dat als je wat zwaarder bent, meer gaan eten waarschijnlijk makkelijker voor je is dan minder gaan eten, en dat daardoor overgewicht steeds verder uit de hand kan gaan lopen.
Ging niet over jou specifiek verder.
Euh, jawel.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jeetje, lijkt me ook erg slecht voor je om in zo weinig tijd zulke gewichtsveranderingen te hebben.
Ja, lolquote:
Zijn ook ergere die niet bewust zijnquote:
ja, eigenlijk wel.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Hopelijk heeft je huid het goed gehouden crack
Nou ja zijn er ook genoeg bij die er wel bewust van zijn maar geen neuk geven. Waar schaar je die dan onderquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zijn ook ergere die niet bewust zijn
Zolang je maar bewust bent ervan en iets eraan wilt doen
Anders ben je mentaal zwak
Heb je nog interessante boekjes erbij zitten?quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moet ik wel weer een sloot boeken wegdoen.
Zo moeilijk
Misschien zie ik het wel niet goed want ik lig in bed in het donkerquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Euh, jawel.
Misschien niet deze foto ansich, maar met het hele verhaal erbij en het gewicht wat ik had, jawel.
[..]
[..]
Ja, lol
Goede beslissing.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat ik met mijn nieuwe centjes alle GoT boeken maar ga kopen.
mentaal zwakquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja zijn er ook genoeg bij die er wel bewust van zijn maar geen neuk geven. Waar schaar je die dan onder
Ah geluk danquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:15 schreef Crack_ het volgende:
Heb wel wat streepies, maar te verwaarlozen. Zie je niet tot ik het zeg.
Wie weet.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je nog interessante boekjes erbij zitten?
Hoef je mijn antieke Ierse volksverhalen niet meer te lezen.quote:
ik heb wel van die striae op mn rug door groeispurt in puberteit pff maar is nu minder zichtbaarquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ah geluk dan
Ik heb er ook een paar, maar ze zijn over de jaren licht geworden.
Strechtmarks zijn wel echt killing als je er aanleg voor hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |