Buikje weg lukt sowieso niet in paar weken denk ik.quote:Op woensdag 30 maart 2016 22:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja maar moet weer ff focus beter hebben doordeweeks maar is lastig door stress
Neequote:Op woensdag 30 maart 2016 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Buikje weg lukt sowieso niet in paar weken denk ik.
Ik kan me vooral erg goed normaal voordoenquote:Op woensdag 30 maart 2016 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou soms graag wat normaler willen zijn.
Wat minder uit de toon vallen.
Ja behalve Filemon Wesselijk danquote:
Euh, ja. Wij hebben er eentje werken bij blauwe doos, willen ze écht van af. Ze moet alles speciaal, speciale kleding.. speciale dit speciale dat, en ze is tyfus vaak ziek. Ja gewoon schijt, en kut werken want mens kan amper lopen weetjewelquote:Op woensdag 30 maart 2016 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja zat echt te vragen weet je.
Stel je bent echt morbide obesitas 40-45+ bmi
Dan kom je toch na een tijdje op een punt dat je gewoon door niemand gaat worden aangenomen
Dan moet je ook echt zo veel vreten he. Ik vind dat zo intrigerend.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Euh, ja. Wij hebben er eentje werken bij blauwe doos, willen ze écht van af. Ze moet alles speciaal, speciale kleding.. speciale dit speciale dat, en ze is tyfus vaak ziek. Ja gewoon schijt, en kut werken want mens kan amper lopen weetjewel![]()
love you, ik heb ook buikje en iedereen 'b ohhh hneee jij bent zo dun blabla' kan godverdomme nog wel buikje hebben hoor stomme homo'squote:Op woensdag 30 maart 2016 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb nu meer buikje dan op dat gewicht.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
love you, ik heb ook buikje en iedereen 'b ohhh hneee jij bent zo dun blabla' kan godverdomme nog wel buikje hebben hoor stomme homo's![]()
Tsja, die vrouw ontbijt met twee zweedse boterhammen (meer kcal van een wit bolletje dus ongeveer 130 kcal per stuk), dan gaat daar per!!!!!! boterham, dit op:quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan moet je ook echt zo veel vreten he. Ik vind dat zo intrigerend.
Dat je en keer een bmi van 30-32 haalt in een hele slechte fase. Maar daarna moet je geloof ik echt bizar gaan vreten
Ja, is bij haar ook.. 'het maakt niet meer uit' maar dat is grootste leugen ever natuurlijk..quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat het niet meer zo moeilijk is als eenmaal het hek van de dam is qua eten.
Behalve de mayonaise klinkt het wel lekker.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tsja, die vrouw ontbijt met twee zweedse boterhammen (meer kcal van een wit bolletje dus ongeveer 130 kcal per stuk), dan gaat daar per!!!!!! boterham, dit op:
1 plak salami
1 gekookt ei
1 plak kaas a 15 gram
1 zo'n zakje mayo van snackbar enzo weetuwel
Ja oke dat was het, hmm lekker man hmm als fucking ontbijt
Mwah, ik ben over het algemeen gezien wel flink verbeterd maar heb toch nog wel te veel uitschietersquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat het niet meer zo moeilijk is als eenmaal het hek van de dam is qua eten.
Nouja als dat het enige was waarschijnlijk.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tsja, die vrouw ontbijt met twee zweedse boterhammen (meer kcal van een wit bolletje dus ongeveer 130 kcal per stuk), dan gaat daar per!!!!!! boterham, dit op:
1 plak salami
1 gekookt ei
1 plak kaas a 15 gram
1 zo'n zakje mayo van snackbar enzo weetuwel
Ja oke dat was het, hmm lekker man hmm als fucking ontbijt
Je maag wordt ook steeds groter hé dus je honger gevoel wordt ook eerder en andersquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan moet je ook echt zo veel vreten he. Ik vind dat zo intrigerend.
Dat je en keer een bmi van 30-32 haalt in een hele slechte fase. Maar daarna moet je geloof ik echt bizar gaan vreten
Maar zou je het moeilijk vinden om door te gaan met veel eten? Het minderen kost vaak moeite, het meer eten sluipt er een stuk makkelijker in bij mensen die toch al wat overgewicht hebben denk ik zo.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, ik ben over het algemeen gezien wel flink verbeterd maar heb toch nog wel te veel uitschieters
Het ging er ook niet over of het lekker was tochquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Behalve de mayonaise klinkt het wel lekker.
Het klinkt ook wel als iets dat ik niet zou weigeren als ontbijt.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het ging er ook niet over of het lekker was toch
Met minder eten bedoel je?quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar zou je het moeilijk vinden om door te gaan met veel eten?
Nee, dat bedoel ik niet.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met minder eten bedoel je?
Nou ja, ikben wel over het punt heen dat ik terug blijf vallen en alles, dus over e lange termijn gaat het wel goed komen, maar ja, het is niet de bedoeling dat je 1/2 keer per week nog over die grens gaat
zo erg is het ook weer nietquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Toen zei mn moeder weer dat ik dik en lelijk was en ging ik weer afvallen, maar dit is dus nádat ik al prachtig dun was he.
Nou was echt niet mn bedoeling weer zo te wordne naar zo tering veel moeite![]()
Jeetje, lijkt me ook erg slecht voor je om in zo weinig tijd zulke gewichtsveranderingen te hebben.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Toen zei mn moeder weer dat ik dik en lelijk was en ging ik weer afvallen, maar dit is dus nádat ik al prachtig dun was he.
Nou was echt niet mn bedoeling weer zo te wordne naar zo tering veel moeite![]()
Wow..quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Oh zoquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet.
Het ging om dat als je wat zwaarder bent, meer gaan eten waarschijnlijk makkelijker voor je is dan minder gaan eten, en dat daardoor overgewicht steeds verder uit de hand kan gaan lopen.
Ging niet over jou specifiek verder.
Euh, jawel.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jeetje, lijkt me ook erg slecht voor je om in zo weinig tijd zulke gewichtsveranderingen te hebben.
Ja, lolquote:
Zijn ook ergere die niet bewust zijnquote:
ja, eigenlijk wel.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Hopelijk heeft je huid het goed gehouden crack
Nou ja zijn er ook genoeg bij die er wel bewust van zijn maar geen neuk geven. Waar schaar je die dan onderquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zijn ook ergere die niet bewust zijn
Zolang je maar bewust bent ervan en iets eraan wilt doen
Anders ben je mentaal zwak
Heb je nog interessante boekjes erbij zitten?quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moet ik wel weer een sloot boeken wegdoen.
Zo moeilijk
Misschien zie ik het wel niet goed want ik lig in bed in het donkerquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Euh, jawel.
Misschien niet deze foto ansich, maar met het hele verhaal erbij en het gewicht wat ik had, jawel.
[..]
[..]
Ja, lol
Goede beslissing.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat ik met mijn nieuwe centjes alle GoT boeken maar ga kopen.
mentaal zwakquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja zijn er ook genoeg bij die er wel bewust van zijn maar geen neuk geven. Waar schaar je die dan onder
Ah geluk danquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:15 schreef Crack_ het volgende:
Heb wel wat streepies, maar te verwaarlozen. Zie je niet tot ik het zeg.
Wie weet.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je nog interessante boekjes erbij zitten?
Hoef je mijn antieke Ierse volksverhalen niet meer te lezen.quote:
ik heb wel van die striae op mn rug door groeispurt in puberteit pff maar is nu minder zichtbaarquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ah geluk dan
Ik heb er ook een paar, maar ze zijn over de jaren licht geworden.
Strechtmarks zijn wel echt killing als je er aanleg voor hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |