In een hoek is altijd lastiger.quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:13 schreef Guanabana het volgende:
Met Idols komen ineens alle gays uit alle hoeken en gaten.
Vooral gaten.
Oh nee ik bedoelde die kerel die in de megafoon zat te schreeuwen dat hij Idols 2016 ging winnenquote:
ooooooooooohhhhhquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh nee ik bedoelde die kerel die in de megafoon zat te schreeuwen dat hij Idols 2016 ging winnen
Prins Erik/tenniscoach was niet gayquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:13 schreef Guanabana het volgende:
Met Idols komen ineens alle gays uit alle hoeken en gaten.
Vooral gaten.
Vriendin kan ook schijn zijn he. Zie Jamai en Dewiquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:18 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Prins Erik/tenniscoach was niet gay
Die nu komt welquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:18 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Nee, dan Odolquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:15 schreef xzaz het volgende:
Dus als je homo bent en een zielig verhaal hebt en Jamai je leuk vind en kan zingen ben je Idol.
Maar die houd van (andere) ballenquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:18 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Keuken ver weg?quote:
Viel best meequote:Op woensdag 30 maart 2016 21:19 schreef Paxcon het volgende:
Je staat wel echt uren te wachten voor je eindelijk eens aan de beurt bent of niet
Nee. 10 stappen. Maar heb ook een was opgehangen ondertussen.quote:
Komen die allemaal bij dezelfde jury dan? Of zijn er meerdere?quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:19 schreef Paxcon het volgende:
Je staat wel echt uren te wachten voor je eindelijk eens aan de beurt bent of niet
Eerder een mallootquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:20 schreef Karina het volgende:
Een man met een maillot ziet er niet uit he?
Ja je kunt het wel een mannenlegging noemen maar het is gewoon een maillot.
Er is eerst een voorselectie.quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Komen die allemaal bij dezelfde jury dan? Of zijn er meerdere?
Eerlijk is eerlijk, bijna alle jongens zijn gay...lachenquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:20 schreef Karina het volgende:
Een man met een maillot ziet er niet uit he?
Ja je kunt het wel een mannenlegging noemen maar het is gewoon een maillot.
Soms zie je bij die overzichtjes wel een andere achtergrond achter kandidatenquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Komen die allemaal bij dezelfde jury dan? Of zijn er meerdere?
Die komen bijv in de compilatie uitquote:
Ik weet het wel zeker!quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:21 schreef franklop het volgende:
Ik ben er niet goed in, maar als ik een gaydar had, dan had ie aardig uitgeslagen denk ik
Zo jammer he. En niet eens knappe gays ookquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:21 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, bijna alle jongens zijn gay...lachen
Flop je hebt gelijk.quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:21 schreef franklop het volgende:
Ik ben er niet goed in, maar als ik een gaydar had, dan had ie aardig uitgeslagen denk ik
Wat heb je aan knappe gays?quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo jammer he. En niet eens knappe gays ook
Idols 2016 in een notendopquote:
Hoi Bossie!quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:22 schreef Bos81 het volgende:
Het is geen feest als Kjeld niet is geweest
Er zijn geen ergere dingen dan wanneer Kjeld gaat zingen
Ik schrik van mezelf dat ik weet wie dat zijnquote:
Mijn afwasmachine ook nietquote:
Ik hoor liever Everyting dan Everyfingquote:
Kijkt toch minder leuk dan?quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:24 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Gewoon leuk om naar te kijken, en je weet dan toch dat je niet vreemd kunt gaan.
Ik hoor liever de Efteling-tunequote:Op woensdag 30 maart 2016 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoor liever Everyting dan Everyfing
Hm, dat hoor ik niet zo vaak.quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoor liever Everyting dan Everyfing
tutututututu tutuuuuuuuuuuuuu tututututuuuuuuuuuuuuquote:
HOU EENS OPquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:25 schreef franklop het volgende:
[..]
tutututututu tutuuuuuuuuuuuuu tututututuuuuuuuuuuuu
De komende week hangt ie weer in je kopquote:
Schattig....quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik schrik van mezelf dat ik weet wie dat zijn![]()
Of everysing, dat is echt heel erg. Mart Smeets is daar goed inquote:
Vliegende Hollandergenotquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:25 schreef franklop het volgende:
[..]
tutututututu tutuuuuuuuuuuuuu tututututuuuuuuuuuuuu
Heeft ie zo in Joew York geleerdquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of everysing, dat is echt heel erg. Mart Smeets is daar goed in
dat kan dan al een paar jaartjes natuurlijkquote:
Kjeld Nuisquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:26 schreef ZaZoe het volgende:
Bij een naam als Kjelt heb je toch een veel andere voorstelling
Moeilijk moeilijk moeilijk moeilijkkkkkquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:27 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een heeeeeeel zwaar leven. Oh wat is mijn leven verschrikkelijk zwaar.....
Ik verstond dat ook maar twijfelde later of ze niet zei: 1 jaar geleden overleden.quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:27 schreef Renesite het volgende:
Vier jaar geleden overleden moeder
Kind is 1 jaar ofzo
"Leven en dood dichtbij"
Gurlllllll
Stelt toch niks voorquote:
Sorry, moest even een tissue pakken. Het is om te janken.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:28 schreef iBenny het volgende:
Hij gelooft in mij.... van Do________________________________!
Ik dacht even voor wat andersquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, moest even een tissue pakken. Het is om te janken.
Ontzettend moeilijkquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moeilijk moeilijk moeilijk moeilijkkkkk
Als die andere twee door zijn, dan mag zij ook wel door.quote:
Dat is de jeugd van tegenwoordig. Ik merk het al aan stagiares, van die verwende kutkinderen die al snel iets zwaar vindenquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:27 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een heeeeeeel zwaar leven. Oh wat is mijn leven verschrikkelijk zwaar.....
Die verkacht elk nummer.quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:29 schreef Stickertje het volgende:
heeft do ook het nummer op zo;n grove manier verkracht...?
Stagiaires zijn ook kut. Keihard aanpakken die handel.quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is de jeugd van tegenwoordig. Ik merk het al aa stagiares, van die verwende kutkinderen die al snel iets zwaar vinden
Je hebt vorige week niet gekeken??quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:30 schreef ChatGirl het volgende:
Als ze in Zoetermeer nog iemand nodig hebben voor de eerste maandag van de maand, dan kunnen ze haar wel bellen.
Sandra is een slow-raper.quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Die verkacht elk nummer.
Net als Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaandra Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuwlanddddddddddddddddddd
Ik viel toen halverwege in.quote:
van 20quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:30 schreef Paxcon het volgende:
Ik haat die 'ik heb veel meegemaakt'-types
Hij baalde dat ze geen inkijk had toen ze zo dichtbij was.quote:
Onverwerrekt verdriet ja tog.quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:31 schreef Stickertje het volgende:
4 jaar geleden iemand dood gegaan.... even vermelden omdat het belangrijk is bij een auditie!!1!!!11!!11
Je moeder verliezen op je 16de is wel kut.quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is de jeugd van tegenwoordig. Ik merk het al aa stagiares, van die verwende kutkinderen die al snel iets zwaar vinden
nummer is al een verkrachting op zichquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:29 schreef Stickertje het volgende:
heeft do ook het nummer op zo;n grove manier verkracht...?
Toen kwam ook een Zoetermeerse voorbij en die was niet bepaald overtuigend..quote:
Ja!quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:31 schreef Karina het volgende:
Ze praat net zo als die dove, Kim Feenstra.
Dát is het!quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:31 schreef Karina het volgende:
Ze praat net zo als die dove, Kim Feenstra.
ditquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:30 schreef ChatGirl het volgende:
Als ze in Zoetermeer nog iemand nodig hebben voor de eerste maandag van de maand, dan kunnen ze haar wel bellen.
Je kunt ook alleen zeggen dat ze dood is, dat geeft wat minder zooiquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:32 schreef Stickertje het volgende:
ik knip de remkabels van mijn moeders auto door, zodat ik ook een zielig verhaal heb als ik meedoe
quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:30 schreef ChatGirl het volgende:
quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:30 schreef ChatGirl het volgende:
dat zijn toch geen golden tickets?quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:32 schreef franklop het volgende:
Zo met die golden tickets wel een combinatie van Idols met Sjakie en de Chocoladefabriek geworden
Moet ze alleen niet backstage staan te wachtenquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:32 schreef noodgang het volgende:
[..]
Je kunt ook alleen zeggen dat ze dood is, dat geeft wat minder zooi
is de vader nog in beeld?quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:32 schreef vencodark het volgende:
Vooruit, ze heeft wel een leuk zoontje.
Levi... echt... zeker weten!quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:33 schreef Max23 het volgende:
Gokken maar: Wie gaat beter zingen Levi of Steven
Of juist wel, en door en moeders is uit de dood opgestaan! Succes gegarandeerd!quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Moet ze alleen niet backstage staan te wachten
Levi want die straalt nog enigszins coolheid uit.quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:33 schreef Max23 het volgende:
Gokken maar: Wie gaat beter zingen Levi of Steven
Lastig lastig.quote:
Fixedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |