In een hoek is altijd lastiger.quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:13 schreef Guanabana het volgende:
Met Idols komen ineens alle gays uit alle hoeken en gaten.
Vooral gaten.
Oh nee ik bedoelde die kerel die in de megafoon zat te schreeuwen dat hij Idols 2016 ging winnenquote:
ooooooooooohhhhhquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh nee ik bedoelde die kerel die in de megafoon zat te schreeuwen dat hij Idols 2016 ging winnen
Prins Erik/tenniscoach was niet gayquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:13 schreef Guanabana het volgende:
Met Idols komen ineens alle gays uit alle hoeken en gaten.
Vooral gaten.
Vriendin kan ook schijn zijn he. Zie Jamai en Dewiquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:18 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Prins Erik/tenniscoach was niet gay
Die nu komt welquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:18 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Nee, dan Odolquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:15 schreef xzaz het volgende:
Dus als je homo bent en een zielig verhaal hebt en Jamai je leuk vind en kan zingen ben je Idol.
Maar die houd van (andere) ballenquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:18 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Keuken ver weg?quote:
Viel best meequote:Op woensdag 30 maart 2016 21:19 schreef Paxcon het volgende:
Je staat wel echt uren te wachten voor je eindelijk eens aan de beurt bent of niet
Nee. 10 stappen. Maar heb ook een was opgehangen ondertussen.quote:
Komen die allemaal bij dezelfde jury dan? Of zijn er meerdere?quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:19 schreef Paxcon het volgende:
Je staat wel echt uren te wachten voor je eindelijk eens aan de beurt bent of niet
Eerder een mallootquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:20 schreef Karina het volgende:
Een man met een maillot ziet er niet uit he?
Ja je kunt het wel een mannenlegging noemen maar het is gewoon een maillot.
Er is eerst een voorselectie.quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Komen die allemaal bij dezelfde jury dan? Of zijn er meerdere?
Eerlijk is eerlijk, bijna alle jongens zijn gay...lachenquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:20 schreef Karina het volgende:
Een man met een maillot ziet er niet uit he?
Ja je kunt het wel een mannenlegging noemen maar het is gewoon een maillot.
Soms zie je bij die overzichtjes wel een andere achtergrond achter kandidatenquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Komen die allemaal bij dezelfde jury dan? Of zijn er meerdere?
Die komen bijv in de compilatie uitquote:
Ik weet het wel zeker!quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:21 schreef franklop het volgende:
Ik ben er niet goed in, maar als ik een gaydar had, dan had ie aardig uitgeslagen denk ik
Zo jammer he. En niet eens knappe gays ookquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:21 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, bijna alle jongens zijn gay...lachen
Flop je hebt gelijk.quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:21 schreef franklop het volgende:
Ik ben er niet goed in, maar als ik een gaydar had, dan had ie aardig uitgeslagen denk ik
Wat heb je aan knappe gays?quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo jammer he. En niet eens knappe gays ook
Idols 2016 in een notendopquote:
Hoi Bossie!quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:22 schreef Bos81 het volgende:
Het is geen feest als Kjeld niet is geweest
Er zijn geen ergere dingen dan wanneer Kjeld gaat zingen
Ik schrik van mezelf dat ik weet wie dat zijnquote:
Mijn afwasmachine ook nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |