Hij is wel de bom momenteelquote:Op woensdag 30 maart 2016 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Lil Kleine een gevaar voor de samenleving.
Geen idee waar dit over gaat manquote:Op woensdag 30 maart 2016 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spartacus gat winnen trouwens. Je hoorde t hier voor het eerst
De meest traumatische sprint ooit.quote:
Ook toen keken de commentatoren al verkeerdquote:
Idols.quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond is er echt niets leuks op TV.
Extra Time Koers.quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu je 18 bent, mag je veel meer zenders kijkenquote:Op woensdag 30 maart 2016 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week kan ik eindelijk meekijken. Nu echt geen tijdquote:
Matigquote:Op woensdag 30 maart 2016 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgende week kan ik eindelijk meekijken. Nu echt geen tijd
Vond het ook erg leuk.quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Laatste item was prima. Moeten ze vaker doen.
Wat is dat ?quote:
Bedankt.quote:
En toch anderhalf miljoen kijkersquote:Op donderdag 31 maart 2016 17:25 schreef BobW het volgende:
Vandaag weer Denk Anders Vrouw
Giel met drie talenten
Een pianist van 14 jaar
Flopshow.
Laat 'echt' maar weg.quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:10 schreef tralalala het volgende:
Echt creatief zijn ze niet meer bij de redactie van DWDD.
Thuis, vermoedelijk.quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:11 schreef danos het volgende:
Waar zijn Linda de Mol, Sharon Dijksma en Irene Moors?
Of Shirmaquote:Op donderdag 31 maart 2016 19:11 schreef danos het volgende:
Waar zijn Linda de Mol, Sharon Dijksma en Irene Moors?
En vooral dan mannenquote:Op donderdag 31 maart 2016 19:15 schreef DrDentz het volgende:
Anouk omringt zich ook met (zwarte) mensen die haar wat anders dan kritiek geven
Vlieg met me mee naar de regenboog.quote:
Te gruwelijk. VVDster. Kun je nooit sociaal zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Ayaan Hirsi Ali terug in die lijst willen.
Die wijven ook niet.quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:18 schreef Badr_Harry het volgende:
Oke deze lijst kunnen we niet meer serieus nemen
Ayaanquote:De zangeres heeft vijf kinderen: met Remon Stotijn kreeg zij zonen Benjahmin Kingsley (13) Elijah Jeremiah (11) en dochter Phoenix Ray (10). Rapper Unorthodox is de vader van zoon Jesiah Dox (5) en zoontje Sion Jethro (1,5) kreeg ze met basketballer Seraino Dalgliesh.
Ze heeft al aangekondigd dat 'nummer 6' haar laatste kindje wordt: "Dan wil ik meteen daarna al een knoop in die eileiders gooien. De boel afsluiten."
Nelie Kroes is net als Ayaan Hirsi Ali zwaar overschat man.quote:
Bonnie St. Clairequote:Op donderdag 31 maart 2016 19:21 schreef tong80 het volgende:
Waar zijn
Zangeres zonder naam
Lucia Rijker
Dahne Schippers
Inge de Bruin
Marianne Vos
Moniwua van der Van
Xaviera Hollander
Dione de Fraaff
Danny Cruijff
De drie van Anton Heyboer
Charly Toorop
Marthe Röling
Maartje het Hart
Laten we een beetje niveau houden Tong.quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:21 schreef tong80 het volgende:
Waar zijn
Zangeres zonder naam
Lucia Rijker
Dahne Schippers
Inge de Bruin
Marianne Vos
Moniwua van der Van
Xaviera Hollander
Dione de Fraaff
Danny Cruijff
De drie van Anton Heyboer
Charly Toorop
Marthe Röling
Maartje het Hart
Ik was serieus.quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bonnie St. Claire
Corry Konings
Renee de Haan
Verklaar je naderquote:Op donderdag 31 maart 2016 19:23 schreef danos het volgende:
[..]
Laten we een beetje niveau houden Tong.
Jawel, maar met nuance.quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:24 schreef DrDentz het volgende:
Daarom is er in moslimlanden ook geen vrijheid voor minderheden. Deze moslima is al erg 'gematigd'. En nog duldt zij geen enkele kritiek op de islam.
En ik maakte een (matige) grap.quote:
Kloppingod.quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:26 schreef DrDentz het volgende:
Waarom is Alexander Klopping er nooit meer? Ik wil dat Alexander Klopping weer een keertje komt, ik wil nieuwe gadgets en apps zien enzo.
Bedacht ik me ook net, dat waren leuke itemsquote:Op donderdag 31 maart 2016 19:26 schreef DrDentz het volgende:
Waarom is Alexander Klopping er nooit meer? Ik wil dat Alexander Klopping weer een keertje komt, ik wil nieuwe gadgets en apps zien enzo.
Die is z'n zakken aan het vullen in Amerika met Blender.quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:26 schreef DrDentz het volgende:
En Frans Vonkquote:Op donderdag 31 maart 2016 19:26 schreef DrDentz het volgende:
Eindelijk hadden we een opvolger gevonden voor Chriet Kietelaar.quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:26 schreef DrDentz het volgende:
Ik helemaal blij tot ik jouw PI zag.quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:32 schreef superniger het volgende:
Gelukkig heeft Pauw wel goede gasten vanavond.
Ik helemaal enthousiast naar de Pauw site surfen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:32 schreef superniger het volgende:
Gelukkig heeft Pauw wel goede gasten vanavond.
Ik vind de artiestenj goed. Zijn jong en beginrs.quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:31 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat een ontiegelijke zaadaflevering tot nu toe zeg![]()
![]()
![]()
Ooh ooh oohhh oh aaah aah ooohquote:Op donderdag 31 maart 2016 19:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
Dit kan beter op de slaapkamer blijven
quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:36 schreef Badr_Harry het volgende:
Man man man zelf vanila ice lijkt hardcore vergeleken met deze gasten
T ging over de campagneleider.quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:38 schreef Baszh het volgende:
Secret service belachelijk makendie doen gewoon hun werk
Hij maakt gvd geen zin af...quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:44 schreef tralalala het volgende:
Dit gastje zat er pas toch ook al? Doe dit lekker eens per jaar ofzo.
Ja weinig interessant. De ss is bang voor een aanslag. Trump verdedigde die Corey door te refereren aan wat de ss hem en zijn mensen meedeelt over uitkijken voor bepaalde zaken.quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
T ging over de campagneleider.
En heb je dat filmpje wel gezien?
Hopelijk is ie er morgen over de Tesla Model 3 launch van vannacht.quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:26 schreef DrDentz het volgende:
Staat op de zwarte lijst.quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:25 schreef danos het volgende:
Waar is Sylvana Simons eigenlijk op die lijst
Dat er geen mensen naar kijken op zo'n tijdstip vind ik wat anders dan het floppen van een programma tbh.quote:Op vrijdag 1 april 2016 13:07 schreef Slobeend het volgende:
Een gesprek met Wilfred over een reeds geflopt programma?
Ik vind Wilfred als interviewer wel een flop tbqh.quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat er geen mensen naar kijken op zo'n tijdstip vind ik wat anders dan het floppen van een programma tbh.
Zuigen is gewoon zijn ding.quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind Wilfred als interviewer wel een flop tbqh.
Schot voor open doel dit, maar ik laat hem passeren.quote:
Het zal wel stotterend zijn geweestquote:Op donderdag 31 maart 2016 21:27 schreef DrDentz het volgende:
Wat zei Hugo Brandt Corstius ook alweer toen Pim Fortuyn was neergeschoten? Ik ben het vergeten.
Heerlijk. Helaas zal het wel kusjekroelige onderling zijn. Maar in potentie een interessant programmaquote:Op vrijdag 1 april 2016 13:07 schreef Slobeend het volgende:
Een gesprek met Wilfred over een reeds geflopt programma?
Enorm succes voor een commerciële omroep. Ha ha ha.quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat er geen mensen naar kijken op zo'n tijdstip vind ik wat anders dan het floppen van een programma tbh.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind Wilfred als interviewer wel een flop tbqh.
Van Gordon ook. Maar dat wil niet zeggen dat je kunt intergviewen. En wat is het nut dan van dat zogenaamde zuigen ? Doe het dan briljant zoals van Gogh en Isscha Meijer. Dit is amateurtoneelquote:
Ik niet. Heerlijk.quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Schot voor open doel dit, maar ik laat hem passeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |