abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 april 2016 @ 21:31:21 #251
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_161128702
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 21:27 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik zie je anders regelmatig dingen posten waaruit blijkt dat iedereen die het niet met jou eens is dom en onwetend is, klein gehouden wordt en dat het het niet waard is om te reageren omdat 'ze' toch nooit hun ogen zullen openen oid.

Dat vind ik vrij neerbuigend overkomen. Ik zei niets over op de kast zitten, daar voel je je te verheven voor ook.
Ten eerste heb ik niet veel gepost de laatste tijd en ten tweede noem ik zelden iemand dom of andere benamingen. Die tijd ligt allang achter mij ook op bnw. Je maakt er meer van dat het is omdat de boodschap je niet bevalt, maar niets aan te doen, ik zit er verder niet mee.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_161128723
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 21:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ten eerste heb ik niet veel gepost de laatste tijd en ten tweede noem ik zelden iemand dom of andere benamingen. Die tijd ligt allang achter mij ook op bnw. Je maakt er meer van dat het is omdat de boodschap je niet bevalt, maar niets aan te doen, ik zit er verder niet mee.
tuurlijk meid :D
compact en kleverig.
pi_161129016
Aan alle naysayers..

Geef nou eens een écht inhoudelijke reactie op de zaken die ik gepost heb.

En nee........ het is geen BEWIJS!!! :')

Gebruik common sense!!

Disclaimer: Ik ga niet overal op in. Er zijn bepaalde reacties die ik op voorhand al verwacht. Die zal ik negeren.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2016 21:45:28 ]
  zaterdag 2 april 2016 @ 21:53:02 #254
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_161129467
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 21:26 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat ook leuk was... CNN die op 22 maart beelden verspreidde van een aanslag waarbij mensen in een luchthaven weg werden geblazen. Bleek echter van een aanslag in Rusland uit 2011 te zijn geweest.
Dat was wel weer de overtreffende trap van de plek waar we al in een dieptepunt zaten , beelden gebruiken van de Minsk metro bomaanslag . :N

quote:
De meeste mensen hebben dat natuurlijk absoluut niet door en zijn zo al meteen geconditioneerd.

http://www.activistpost.c(...)russels-attacks.html

Psycholgical Operations, weet u nog?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 2 april 2016 @ 22:00:15 #255
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_161129816
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 21:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Aan alle naysayers..

Geef nou eens een écht inhoudelijke reactie op de zaken die ik gepost heb.

En nee........ het is geen BEWIJS!!! :')

Gebruik common sense!!

Disclaimer: Ik ga niet overal op in. Er zijn bepaalde reacties die ik op voorhand al verwacht. Die zal ik negeren.
Welke zaken, of een voorbeeld van een van die zaken?

Heb de afgelopen delen gelezen maar er was weinig dat me een wenkbrouw op deed trekken op die losse explosie na maar die bleek uiteindelijk door de politie getriggered.

Nou moet ik ook zeggen dat ik maar met een half oog heb gelezen dus misschien iets gemist.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_161130116
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 20:46 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik kijk trouwens op tv wel eens naar het kanaal over moordzaken e.d. Als je dan naar de emoties van nabestaanden van de slachtoffers kijkt, dan zie je een heel ander verdriet dan al die apathische lui die steeds in beeld komen in dit soort gebeurtenissen. Maar ja de dooddoener as always, niet iedereen reageert hetzelfde.
Deze had ik gemist.

Emoties kun je herkennen. Ik ben zelf een emotioneel persoon en herken emoties, al mag ik dat van mezelf zeggen, zeer goed.
pi_161130202
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 22:07 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Deze had ik gemist.

Emoties kun je herkennen. Ik ben zelf een emotioneel persoon en herken emoties, al mag ik dat van mezelf zeggen, zeer goed.
Dat denk je.
pi_161130219
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 22:00 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Welke zaken, of een voorbeeld van een van die zaken?

Heb de afgelopen delen gelezen maar er was weinig dat me een wenkbrouw op deed trekken op die losse explosie na maar die bleek uiteindelijk door de politie getriggered.

Nou moet ik ook zeggen dat ik maar met een half oog heb gelezen dus misschien iets gemist.
Laatste 4 of 5 pagina's. Filmpje met taxichauffeur die zoon Kevin zoekt en metrostel waar +20 man opgeblazen zouden zijn. Maar sowieso de hele discussie.

En die losse explosie ... ja tuurlijk werd die door de politie of wat dan ook getriggert. Het was een losse bomgordel die niet af was gegaan. :') Wat denk je dan dat ze zouden zeggen? "We blazen nu het plafond eruit om de ravage te vergroten... puur voor de foto's?" :D

Gatekeeping

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2016 22:21:10 ]
pi_161130457
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 22:09 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat denk je.
Ga jij nog in op dat metrostel waar +20 man in op zou zijn geblazen? Waar dan?

Vaporized O-)

Of dat filmpje met de purperen baby die een huiltje geeft.. naast zijn dode moeder die niet te zien is.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2016 22:17:39 ]
pi_161130915
Iemand die reageert op deze video suggereert dat de vrouw in de groene jas voor een screen staat. Ik zie wel af en toe iets van een blauwe lijn langs haar linkerarm.
pi_161131109
Het is wel jammer dat dit topic en deze reeks is veranderd van een poging tot serieuze discussie naar een digitale freakshow waarbij mensen met 0 achtergrond in de materie de meest ongelofelijke thjeorieetjes bedenken op basis van...jawel...youtube-filmpjes.

En als je niet meteen 100% achter het idee staat dat het een nep-event was (ik wil nog steeds de nep-roepers uitdagen mee te gaan naar de ziekenhuizen aldaar :) ) ben je meteen "niet wakker" of seniel of al die andere onzin.

Nee, van discussie is al een tijd geen sprake meer. Wel van heel erg veel fantasievol blaten.
pi_161131236
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 22:24 schreef Nia het volgende:
Iemand die reageert op deze video suggereert dat de vrouw in de groene jas voor een screen staat. Ik zie wel af en toe iets van een blauwe lijn langs haar linkerarm.
Meh... ze staat waarschijnlijk gewoon haar leugen op te hangen op dat welbekende plein in Brussel. Niks geen green screen, want dat is niet nodig. Weer een Amerikaanse die het allemaal van dichtbij heeft meegemaakt. :O PTS heeft ze niet iig.

ABC dit keer.
pi_161131277
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 22:29 schreef ChrisCarter het volgende:
Het is wel jammer dat dit topic en deze reeks is veranderd van een poging tot serieuze discussie naar een digitale freakshow waarbij mensen met 0 achtergrond in de materie de meest ongelofelijke thjeorieetjes bedenken op basis van...jawel...youtube-filmpjes.

En als je niet meteen 100% achter het idee staat dat het een nep-event was (ik wil nog steeds de nep-roepers uitdagen mee te gaan naar de ziekenhuizen aldaar :) ) ben je meteen "niet wakker" of seniel of al die andere onzin.

Nee, van discussie is al een tijd geen sprake meer. Wel van heel erg veel fantasievol blaten.
Ga jij dan.. film ze met je smartphone en post het hier.

Ik wacht wel :)
pi_161131355
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 22:33 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ga jij dan.. film ze met je smartphone en post het hier.

Ik wacht wel :)
Nee, want dan krijgen we namelijk 1 van de volgende verklaringen:

1. Ik hoor "bij het complot"
2. Het zijn fake-beelden/CGI
3. Het is opgenomen in een studio
4. Het zijn vicsims

Ontkennen heeft geen zin, want dat is namelijk de conclusie die bij elk item over dit onderwerp al is getrokken. :)

Je post letterlijk een voorbeeld hierboven:

quote:
Meh... ze staat waarschijnlijk gewoon haar leugen op te hangen op dat welbekende plein in Brussel. Niks geen green screen, want dat is niet nodig. Weer een Amerikaanse die het allemaal van dichtbij heeft meegemaakt. :O PTS heeft ze niet iig.
Totaal ongefundeerde aanname. Maar met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid gebracht. En oh wee als iemand daar aan twijfelt.
pi_161131433
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 22:32 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Geheel volgens de verwachtingen.
Zeg.. pak jij je sterrenkijker eens en zie of je sporen van die +20 doden en onnoemelijk veel gewonden kunt vinden in dat metrostel.
  Moderator zaterdag 2 april 2016 @ 22:37:16 #266
249559 crew  Lavenderr
pi_161131473
quote:

Heel jammer, maar te verwachten. Zo gaat het altijd toch?
pi_161131507
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 22:36 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zeg.. pak jij je sterrenkijker eens en zie of je sporen van die +20 doden en onnoemelijk veel gewonden kunt vinden in dat metrostel.
Lekker bijdehand, maar de meeste doden bij een explosie vallen niet door een soort hollywood-explosie maar door de luchtdruk die ermee gepaard gaat waardoor je allemaal interne bloedingen en schade krijgt. En dat kan op nog flinke meters afstand.

De stukken vlees op die foto van dat metrostel is dus van de kern van de explosie, de meeste doden zullen in die "cirkel" gevallen zijn waar de luchtdruk nog schade aanricht.

Dat vind ik misschien nog wel het ergste. 99% hier weet helemaal niet wat er met je lichaam (en je staat van bewustzijn) gebeurt na een ontploffing in de buurt. Geloof me, met gescheurde trommelvliezen al ben je totaal de kluts kwijt. Maar de internet-analisten hier die dat niet weten hebben hun mening erover al klaar. Ik vind dat erg oneerlijk,
  zaterdag 2 april 2016 @ 22:38:49 #268
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_161131536
quote:

Waar moet de discussie dan over gaan naar jouw inziens?

Ik heb nog niemand met de woorden seniel of niet wakker zijn zien gooien al helemaal niet deze avond. Waar baseer jij je conclusies dan allemaal op? Ik doe dat combi van msm, alternatieve media en mijn eigen verstand :o

Wat bedoel je met mensen met 0 achtergrond in de materie? Betekent dit dat jij wel achtergrond in de materie hebt of wat?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_161131549
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 22:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heel jammer, maar te verwachten. Zo gaat het altijd toch?
Ben jij al inhoudelijk ingegaan op wat er is gepost?

NEE!! :')
pi_161131651
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 22:38 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Waar moet de discussie dan over gaan naar jouw inziens?

Ik heb nog niemand met de woorden seniel of niet wakker zijn zien gooien al helemaal niet deze avond. Waar baseer jij je conclusies dan allemaal op? Ik doe dat combi van msm, alternatieve media en mijn eigen verstand :o
Kom zeg, heel de discussie bestaat niet, er wordt alleen een wig gevormd waarbij je 2 kampen ziet worden geforceerd. Zie hoe jokkebrok mensen op "ignorelist" zet omdat ik het niet meteen geloof van zijn theorie, en zo gaat het echt elke keer.

Roepen dat BNW "dood"bloedt maar waar het eigenlijk op neer komt is dat men helemaal niet naar een discussie zoekt maar alleen maar naar jaknikkers op zoek lijkt.

quote:
Wat bedoel je met mensen met 0 achtergrond in de materie? Betekent dit dat jij wel achtergrond in de materie hebt of wat?
Die "analyses" die men hier doet over de beelden, over hoe mensen moeten reageren in staat van shock etc. Ja daar heb ik helaas veel ervaring in. Wat hier gesteld wordt is blatante onzin. Het is vrij normaal dat mensen zelfs huilende baby's totaal negeren in staat van shock en trauma. Dat is nog wel vrij minimaal zelfs.
pi_161131653
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 22:38 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Lekker bijdehand, maar de meeste doden bij een explosie vallen niet door een soort hollywood-explosie maar door de luchtdruk die ermee gepaard gaat waardoor je allemaal interne bloedingen en schade krijgt. En dat kan op nog flinke meters afstand.

De stukken vlees op die foto van dat metrostel is dus van de kern van de explosie, de meeste doden zullen in die "cirkel" gevallen zijn waar de luchtdruk nog schade aanricht.

Dat vind ik misschien nog wel het ergste. 99% hier weet helemaal niet wat er met je lichaam (en je staat van bewustzijn) gebeurt na een ontploffing in de buurt. Geloof me, met gescheurde trommelvliezen al ben je totaal de kluts kwijt. Maar de internet-analisten hier die dat niet weten hebben hun mening erover al klaar. Ik vind dat erg oneerlijk,
Stukken vlees? Hoezo stukken vlees? Ik zie daar geen stukken vlees in. En al zijn het al wel stukken vlees, dan zeker niet van +20 man.

Oneerlijk hoor. ;(

Kijk verdomme eens wat beelden van aanslagen in het M-O. Dan weet je pas wat terreur is.
pi_161131695
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 22:42 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Stukken vlees? Hoezo stukken vlees? Ik zie daar geen stukken vlees in. En al zijn het al wel stukken vlees, dan zeker niet van +20 man.

Oneerlijk hoor. ;(

Kijk verdomme eens wat beelden van aanslagen in het M-O. Dan weet je pas wat terreur is.
Lees dan toch wat ik zeg. Dat zijn uiteraard niet de resten van 20+ mensen. Of denk je dat de explosie zich aan een nette straal van 3 meter hield ofzo _O-

Dit bedoel ik dus. Roeptoeteren over zaken zonder er 0 verstand van te hebben. Echt pijnlijk gewoon.

De meeste doden zullen door inwendige verwondingen om het leven zijn gekomen.
pi_161131847
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 22:42 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Kom zeg, heel de discussie bestaat niet, er wordt alleen een wig gevormd waarbij je 2 kampen ziet worden geforceerd. Zie hoe jokkebrok mensen op "ignorelist" zet omdat ik het niet meteen geloof van zijn theorie, en zo gaat het echt elke keer.

Roepen dat BNW "dood"bloedt maar waar het eigenlijk op neer komt is dat men helemaal niet naar een discussie zoekt maar alleen maar naar jaknikkers op zoek lijkt.

[..]

Die "analyses" die men hier doet over de beelden, over hoe mensen moeten reageren in staat van shock etc. Ja daar heb ik helaas veel ervaring in. Wat hier gesteld wordt is blatante onzin. Het is vrij normaal dat mensen zelfs huilende baby's totaal negeren in staat van shock en trauma. Dat is nog wel vrij minimaal zelfs.
Allemaal normaal hoor.

Zelfs dat die taxichauffeur wel door het bewijsmateriaal mag ploegen met zijn camera die meer weg heeft van een aardappel dan een camera. Lekker zoeken naar zijn zoon, bebloede baby negeren, verder rondjesdraaien door de troep op de grond en pas na een tijdje te besluiten om te "roepen" naar zijn zoon... "Kevin"... haast fluisterend. Ja ja.. ik mis mijn zoon tijdens een aanslag en ga dan zo te werk.. slaap lekker verder vriend.
pi_161131907
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 22:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Allemaal normaal hoor.

Zelfs dat die taxichauffeur wel door het bewijsmateriaal mag ploegen met zijn camera die meer weg heeft van een aardappel dan een camera. Lekker zoeken naar zijn zoon, bebloede baby negeren, verder rondjesdraaien door de troep op de grond en pas na een tijdje te besluiten om te "roepen" naar zijn zoon... "Kevin"... haast fluisterend. Ja ja.. ik mis mijn zoon tijdens een aanslag en ga dan zo te werk.. slaap lekker verder vriend.
Ja want je hebt natuurlijk als een echte James Bond al heel veel soortgelijke scenario's meegemaakt.

Of als hulpverlener mensen opgevangen in soortgelijke situaties en dat waren hele coherente mensen die volledig toerekeningsvatbaar en bij verstand waren.

Echte mannen laten zich niet op hun kop zitten door een ontploffinkje. :)
pi_161131946
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 22:43 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Lees dan toch wat ik zeg. Dat zijn uiteraard niet de resten van 20+ mensen. Of denk je dat de explosie zich aan een nette straal van 3 meter hield ofzo _O-

Dit bedoel ik dus. Roeptoeteren over zaken zonder er 0 verstand van te hebben. Echt pijnlijk gewoon.

De meeste doden zullen door inwendige verwondingen om het leven zijn gekomen.
Alle resten zijn uit het beeld van de camera geblazen? Tuurlijk, tuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')