abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161132013
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 22:50 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Alle resten zijn uit het beeld van de camera geblazen? Tuurlijk, tuurlijk.
Joh, als je continu zelf gaat verzinnen wat je ziet of wat ik gezegd zou hebben dan komen we natuurlijk nooit ergens.

Je kunt helemaal niks zeggen over de context van de zaken die we op die foto zien tenzij je er zelf letterlijk stond. Niet analyserend op je bureaustoel he. :)
pi_161132037
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 april 2016 22:49 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja want je hebt natuurlijk als een echte James Bond al heel veel soortgelijke scenario's meegemaakt.

Of als hulpverlener mensen opgevangen in soortgelijke situaties en dat waren hele coherente mensen die volledig toerekeningsvatbaar en bij verstand waren.

Echte mannen laten zich niet op hun kop zitten door een ontploffinkje. :)
Jouw besef van realiteit is echt heel ver te zoeken. Ik heb het met je te doen.
pi_161132074
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 22:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jouw besef van realiteit is echt heel ver te zoeken. Ik heb het met je te doen.
Andersom zal hetzelfde gelden :).
pi_161132229
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 22:53 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Tsja, ik weet helaas wel hoe zoiets meemaken is. En dan waren het in mijn geval alleen mijn trommelvliezen. Ik werd daar zo duizelig van (en je gehoor is feitelijk weg) dat oriënteren al moeilijk was.

Maar een echte man zou daar natuurlijk nooit last van hebben gehad en als een ware hollywood-held gewoon doorgeploegd hebben. :)
  zaterdag 2 april 2016 @ 22:58:42 #280
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_161132301
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 22:42 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Kom zeg, heel de discussie bestaat niet, er wordt alleen een wig gevormd waarbij je 2 kampen ziet worden geforceerd. Zie hoe jokkebrok mensen op "ignorelist" zet omdat ik het niet meteen geloof van zijn theorie, en zo gaat het echt elke keer.

Roepen dat BNW "dood"bloedt maar waar het eigenlijk op neer komt is dat men helemaal niet naar een discussie zoekt maar alleen maar naar jaknikkers op zoek lijkt.

[..]

Die "analyses" die men hier doet over de beelden, over hoe mensen moeten reageren in staat van shock etc. Ja daar heb ik helaas veel ervaring in. Wat hier gesteld wordt is blatante onzin. Het is vrij normaal dat mensen zelfs huilende baby's totaal negeren in staat van shock en trauma. Dat is nog wel vrij minimaal zelfs.
Aha jij hebt dus wél achtergrond in de materie, daarom ben je ook zo prominent aanwezig om steeds het tegendeel te bewijzen op info waar oa Jokkebrok mee aankomt. Ik heb ook ervaring met mensen die in shock verkeerden. En nu? Ging er toch anders aan toe zoals we keer op keer te zien krijgen in dit soort gebeurtenissen. Maar goed, niet iedereen reageert hetzelfde toch? In al die events kom je van al die slachtoffers die in beeld komen steeds hetzelfde neppe gedrag tegen.

De rest wat dubieus is wordt maar onder tafel geveegd met steeds dezelfde oneliners. Alles om maar de mediabeelden te kunnen blijven geloven. Jouw keuze niet de mijne.

Ik kan me goed voorstellen dat Jokkebrok je op de ignorelist wil zetten want zo'n leuk gezelschap ben je niet met dat eeuwige geklaag en geren naar FB om je gram te halen. :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_161132368
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 22:58 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Aha jij hebt dus wél achtergrond in de materie, daarom ben je ook zo prominent aanwezig om steeds het tegendeel te bewijzen op info waar oa Jokkebrok mee aankomt. Ik heb ook ervaring met mensen die in shock verkeerden. En nu? Ging er toch anders aan toe zoals we keer op keer te zien krijgen in dit soort gebeurtenissen. Maar goed, niet iedereen reageert hetzelfde toch? In al die events kom je van al die slachtoffers die in beeld komen steeds hetzelfde neppe gedrag tegen.

De rest wat dubieus is wordt maar onder tafel geveegd met steeds dezelfde oneliners. Alles om maar de mediabeelden te kunnen blijven geloven. Jouw keuze niet de mijne.

Ik heb nog helemaal niks gezegd over mediabeelden maar toch schaar je me onder de groep "sheeple" die blind de MSM volgen omdat ik niet, zoals ik al zei en dus bewezen krijg weer, achter de hoax/false flag theorie sta. Bedankt voor het bewijzen van mijn punt. :)

quote:
Ik kan me goed voorstellen dat Jokkebrok je op de ignorelist wil zetten want zo'n leuk gezelschap ben je niet met dat eeuwige geklaag en geren naar FB om je gram te halen. :{
Dat is alleen maar een gevolg van (onnodig) persoonlijk worden. Je haalt nu dus oorzaak en gevolg door elkaar ;)
  zaterdag 2 april 2016 @ 23:01:46 #282
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_161132427
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 22:29 schreef ChrisCarter het volgende:
Het is wel jammer dat dit topic en deze reeks is veranderd van een poging tot serieuze discussie naar een digitale freakshow waarbij mensen met 0 achtergrond in de materie de meest ongelofelijke thjeorieetjes bedenken op basis van...jawel...youtube-filmpjes.

En als je niet meteen 100% achter het idee staat dat het een nep-event was (ik wil nog steeds de nep-roepers uitdagen mee te gaan naar de ziekenhuizen aldaar :) ) ben je meteen "niet wakker" of seniel of al die andere onzin.

Nee, van discussie is al een tijd geen sprake meer. Wel van heel erg veel fantasievol blaten.
nogmaals een staged event heeft ook gewoon slachtoffers.

Staged betekend dat een event is dat al maanden (of zelfs jaren) geleden al op de agenda van EU staat.

Er is niet zo iets als een onafhankelijke terroristen groep.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_161132488
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 23:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nogmaals een staged event heeft ook gewoon slachtoffers.

Staged betekend dat een event is dat al maanden (of zelfs jaren) geleden al op de agenda van EU staat.

Er is niet zo iets als een onafhankelijke terroristen groep.
The IRA and ETA would like to have a word with you ;)

En dat zeg jij nu wel inderdaad maar lees de posts gewoon door. De meerderheid suggereert toch echt dat het een drill-achtig iets was met "slachtoffers die vicsims-badges" hebben. Zoals op zo'n "bewijs-youtubeje". :)
pi_161132607
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 22:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ga jij nog in op dat metrostel waar +20 man in op zou zijn geblazen? Waar dan?

Vaporized O-)

Of dat filmpje met de purperen baby die een huiltje geeft.. naast zijn dode moeder die niet te zien is.
dat commentaar van die vent slaat idd nergens op, die baby.. Een baby is niet echt gemakkelijk om te leren acteren, precies op t juiste moment dat huiltje doen. Of is t een nep baby?
En ik heb zelf kinderen, die zijn echt weleens zó overstuur geweest dat ze knalrood aanliepen, dat is echt niet raar in zo'n situatie.

Maar goed, dit is ook weer geen écht commentaar van mij natuurlijk.

+ niet alle telefooncameras zijn even goed natuurlijk.. Maar er wordt verwacht dat mensen die daar filmen allemaal wél n goede camera/foon hebben, omdat hun omgeving dat heeft, ofzo.

[ Bericht 7% gewijzigd door JaniesBrownie op 02-04-2016 23:12:51 ]
compact en kleverig.
pi_161132618
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 22:53 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Prima toch :D
  zaterdag 2 april 2016 @ 23:07:19 #286
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_161132665
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 april 2016 23:00 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik heb nog helemaal niks gezegd over mediabeelden maar toch schaar je me onder de groep "sheeple" die blind de MSM volgen omdat ik niet, zoals ik al zei en dus bewezen krijg weer, achter de hoax/false flag theorie sta. Bedankt voor het bewijzen van mijn punt. :)

[..]

Dat is alleen maar een gevolg van (onnodig) persoonlijk worden. Je haalt nu dus oorzaak en gevolg door elkaar ;)
uit al je posts over welk onderwerp dan ook ben je een schoolvoorbeeld van een ignorant sheeple.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 2 april 2016 @ 23:08:44 #287
189978 controlaltdelete
pi_161132710
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 22:42 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Kom zeg, heel de discussie bestaat niet, er wordt alleen een wig gevormd waarbij je 2 kampen ziet worden geforceerd. Zie hoe jokkebrok mensen op "ignorelist" zet omdat ik het niet meteen geloof van zijn theorie, en zo gaat het echt elke keer.

Roepen dat BNW "dood"bloedt maar waar het eigenlijk op neer komt is dat men helemaal niet naar een discussie zoekt maar alleen maar naar jaknikkers op zoek lijkt.

[..]

Die "analyses" die men hier doet over de beelden, over hoe mensen moeten reageren in staat van shock etc. Ja daar heb ik helaas veel ervaring in. Wat hier gesteld wordt is blatante onzin. Het is vrij normaal dat mensen zelfs huilende baby's totaal negeren in staat van shock en trauma. Dat is nog wel vrij minimaal zelfs.
Blablabla gast.. ik heb het woord sheeple nergens zien vallen, niet door mij en ook niet door anderen. Mensen woorden in de mond leggen is dat en dan in de slachtofferrol kruipen. Beetje zwak maar we gaan offtopic door dit gelul idd. Chris heeft vast goede input wat er bnw is in deze zaak.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_161132772
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 23:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

uit al je posts over welk onderwerp dan ook ben je een schoolvoorbeeld van een ignorant sheeple.
Ja, mijn AI topic is blijkbaar te braaf voor de echte bureau-stoel detectives van BNW. Want het echte gevaar van AI is natuurlijk niet zo spannend als een studio met nep-slachtoffers bedenken. Die strekking heb ik inmiddels al wel begrepen want inhoudelijk durft niemand zowat mee te praten in dat topic terwijl dat toch echt het meest realistische gevaar is dat we als mensheid lopen, een rogue AI.

Maar goed, jij je zin. Liever een schaap dan een fantast over de ruggen van onschuldige mensen.
  Moderator zaterdag 2 april 2016 @ 23:10:53 #289
249559 crew  Lavenderr
pi_161132790
Wat een trieste vertoning hier.
Jammer dat er geen mod te bekennen is.
Ik denk dat ik maar uit check, dan hebben de believers hun zin en kunnen ze lekker circlejerken.
Daar heb ik geen trek in.
Have fun !
pi_161132836
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 23:08 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Blablabla gast.. ik heb het woord sheeple nergens zien vallen, niet door mij en ook niet door anderen. Mensen woorden in de mond leggen is dat en dan in de slachtofferrol kruipen. Beetje zwak maar we gaan offtopic door dit gelul idd.
Ruis die zelf door de "believers" veroorzaakt wordt door heel sterk die wig te willen drijven om maar te laten zien hoe "wakker" je bent :)
quote:
Chris heeft vast goede input wat er bnw is in deze zaak.
Deze aanslag is het resultaat van woede en onvrede door westerse bemoeienis in het midden-oosten. Indirect is onze politiek daar dus mede-verantwoordelijk voor. Dat is wat mij betreft de enige BNW insteek over dit onderwerp.
pi_161132868
Dit interview voor ODN kende twee takes? De telefonerende man met lichte broek komt twee keer voorbij. Bij de tweede keer wordt er geknipt in het beeld op 0:33 sec en de man verdwijnt. "and the second explosion went.....<knip> ....so scared.
  zaterdag 2 april 2016 @ 23:14:12 #292
189978 controlaltdelete
pi_161132923
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 23:11 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ruis die zelf door de "believers" veroorzaakt wordt door heel sterk die wig te willen drijven om maar te laten zien hoe wakker je bent :)

[..]

Deze aanslag is het resultaat van woede en onvrede door westerse bemoeienis in het midden-oosten. Indirect is onze politiek daar dus mede-verantwoordelijk voor. Dat is wat mij betreft de enige BNW insteek over dit onderwerp.
Dan kun je beter in Nieuws gaan rondhangen. Maar goed elke gek zijn gebrek. Genoeg geneuzel, Lavje heeft gelijk wat dat betreft.
  zaterdag 2 april 2016 @ 23:19:33 #293
189978 controlaltdelete
pi_161133078
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 23:12 schreef Nia het volgende:
Dit interview voor ODN kende twee takes? De telefonerende man met lichte broek komt twee keer voorbij. Bij de tweede keer wordt er geknipt in het beeld op 0:33 sec en de man verdwijnt. "and the second explosion went.....<knip> ....so scared.
Lijkt er op. Met en zonder lopende man. Opmerkelijk. Wie weet heeft Chris een logische verklaring?
pi_161133169
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 23:06 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat commentaar van die vent slaat idd nergens op, die baby.. Een baby is niet echt gemakkelijk om te leren acteren, precies op t juiste moment dat huiltje doen. Of is t een nep baby?
En ik heb zelf kinderen, die zijn echt weleens zó overstuur geweest dat ze knalrood aanliepen, dat is echt niet raar in zo'n situatie.

Maar goed, dit is ook weer geen écht commentaar van mij natuurlijk.

+ niet alle telefooncameras zijn even goed natuurlijk.. Maar er wordt verwacht dat mensen die daar filmen allemaal wél n goede camera/foon hebben, omdat hun omgeving dat heeft, ofzo.
Ja, baby's lopen knalrood aan als ze overstuur zijn. Zelfs hun armpjes

En ja.. anno 2016 heeft een taxichauffeur toevalligerwijs nog een oude Nokia uit 1998 waarmee ie de shizzle filmt.

Sorry hoor, maar ik ga hier geen discussie over voeren. Dit is echt te achterlijk voor woorden.
pi_161133170
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 23:19 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Lijkt er op. Met en zonder lopende man. Opmerkelijk. Wie weet heeft Chris een logische verklaring?
Deze had je zelf natuurlijk ook wel even kunnen bedenken :)

https://nl.wikipedia.org/wiki/Montage_(film)
pi_161133294
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 april 2016 23:10 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]
Maar goed, jij je zin. Liever een schaap dan een fantast over de ruggen van onschuldige mensen.
Lekker stigmatiseren jongen. ^O^
pi_161133323
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een trieste vertoning hier.
Jammer dat er geen mod te bekennen is.
Ik denk dat ik maar uit check, dan hebben de believers hun zin en kunnen ze lekker circlejerken.
Daar heb ik geen trek in.
Have fun !
Doei! :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')