nee, dat is dus niet waar, want ik ga zelf met gelovigen om en het grootste deel tolereert gewoon alles.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is ook maar een kleine groep hoor.
Ik denk dat de meeste gelovigen iedereen afzeiken die anders denkt, terwijl een klein deel van de niet gelovigen zich verder niet bemoeit met geloof van anderen.
nee, dat is dus niet waar, want ik ga zelf met ongelovigen om en het grootste gedeelte tolereert gewoon alles.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee, dat is dus niet waar, want ik ga zelf met gelovigen om en het grootste deel tolereert gewoon alles.
oke, dus er is niks aan de handquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
nee, dat is dus niet waar, want ik ga zelf met ongelovigen om en het grootste gedeelte tolereert gewoon alles.
Ik hoop dat je ziet hoe je bezig bent.
Ik duim voor je.quote:
Voel je je bedreigd jongetje?quote:Op maandag 28 maart 2016 20:41 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Respect hebben voor een ideologie die andersdenkenden als minderwaardig beschouwd
Ik wist niet dat jij wist hoe God eruit zag?quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:16 schreef oppanganjastyle het volgende:
Hoofdoekjes
Moslims
Allah![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind allah best wel op een varken lijken, net zoals erdolf
Wat zit je hier eigenlijk stoer te doen, toen jij maar al te graag met mij op date wilde was jij wel zelf degene die zorgvuldig rekening wilde houden met wat ik mag eten volgens de islam en wat niet.quote:Op zondag 3 april 2016 21:24 schreef Gary_Oak het volgende:
En nee, ik hoef geen respect te hebben voor religieuze overtuigingen of überhaupt voor overtuigingen. Respect heeft daar niets mee te maken. Eventueel acceptatie of tolerantie, maar absoluut géén respect.
Dat is echt een malloot manquote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat zit je hier eigenlijk stoer te doen, toen jij maar al te graag met mij op date wilde was jij wel zelf degene die zorgvuldig rekening wilde houden met wat ik mag eten volgens de islam en wat niet.
zou ook doen dat ik linkse flikker was als ik daarmee kans maakte op jouw pussyquote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat zit je hier eigenlijk stoer te doen, toen jij maar al te graag met mij op date wilde was jij wel zelf degene die zorgvuldig rekening wilde houden met wat ik mag eten volgens de islam en wat niet.
toch zijn er een hoop bezwangerdquote:Op maandag 28 maart 2016 21:51 schreef Sander166 het volgende:
Wijven met een kopvod kan je gewoonweg niet serieus nemen.
Klopt, maar dat was vóór de aanslagen in Brussel en dat policore gezeik daarna. Ben daarna drastisch van gedachten veranderd (en wel over meer dingen). En volgens mij heb ik je nummer niet eens meer.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Ogossiej, je bent er zo een.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 04:25 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was vóór de aanslagen in Brussel en dat policore gezeik daarna. Ben daarna drastisch van gedachten veranderd (en wel over meer dingen). En volgens mij heb ik je nummer niet eens meer.En Stim: dat ik op ze loop te geilen, heeft niks te maken met het geloof.
Nee, ik ben een paar keer wezen zwemmen met een Moslima, ze is gehandicapt, dus ik hielpquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:30 schreef Maanvis het volgende:
volgens mij is het gewoon een hygiëneregel dat als je met voedsel werkt dat je dan je haar afdekt.. dus lijkt me logisch dat vrouwen een hoofddoek dragen.
Ja er zijn ook moslima's zoals diegene met wie jij ging zwemmen. Die hebben gewoon OCD en moeten eens in therapie om van hun hoofddoek-ocd af te komenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik ben een paar keer wezen zwemmen met een Moslima, ze is gehandicapt, dus ik hielp
haar, ik had shampoo meegenomen we we hadden ons haar gewassen na het zwemmen.
In de kleedkamer wilde ze haar hoofdoek vastknopen, dus ik zei, laat nou effe dan kan je haar normaal drogen anders zit het meteen zo idioot.
Nee, zei ze mag niet, mannen mogen mijn haar niet zien.
Ja heb ik nog gezegd, laat die lullo's zelf zo'n ding omdoen danmoest ze wel een beetje
om gniffelen, maar hoofddoek ging toch op
wat is OCD?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja er zijn ook moslima's zoals diegene met wie jij ging zwemmen. Die hebben gewoon OCD en moeten eens in therapie om van hun hoofddoek-ocd af te komen
ik ken alleen deze OP, maar ja net als bij katholieke gezinnen heb je héle grote verschillen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:10 schreef FL_Freak het volgende:
De originele OP heeft wel wat waarheid, maar dit verschilt per islamitisch gezin denk ik.
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:57 schreef Baas_bas het volgende:
terechte klacht, vrouwenonderdrukking![]()
Het ergste nog zijn die moslimas die zichzelf aanpraten dat ze er zelf voor kiezen. Dat maakt het hele stockholm syndroom wat makkelijker te accepteren
dwangneurosequote:
Het gaat om de symboliek dat er vanuit gaat; "jij als man kunt je lusten niet in bedwang houden dus daarom bedek ik mijn haar".quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
Kijk die mannen hier praten over vrouwenonderdrukking binnen de islam 😂 Alsof het jullie ook maar ene reet interesseert of het de vrije keus van een vrouw is om zich wel of niet te bedekken.
Maar ze zwom in een badpak?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik ben een paar keer wezen zwemmen met een Moslima, ze is gehandicapt, dus ik hielp
haar, ik had shampoo meegenomen we we hadden ons haar gewassen na het zwemmen.
In de kleedkamer wilde ze haar hoofdoek vastknopen, dus ik zei, laat nou effe dan kan je haar normaal drogen anders zit het meteen zo idioot.
Nee, zei ze mag niet, mannen mogen mijn haar niet zien.
Ja heb ik nog gezegd, laat die lullo's zelf zo'n ding omdoen danmoest ze wel een beetje
om gniffelen, maar hoofddoek ging toch op
Waar is dat op gebaseerd?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
Kijk die mannen hier praten over vrouwenonderdrukking binnen de islam 😂 Alsof het jullie ook maar ene reet interesseert of het de vrije keus van een vrouw is om zich wel of niet te bedekken.
Nou ja, de mensen zien veel ellende op het nieuws natuurlijk en dan krijg je dat...quote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:01 schreef Stimorol- het volgende:
Ik snap trouwens de haat richting moslims niet.
Niks idioot aan geilen op Jasmine'squote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is echt een malloot manDie liep altijd te geilen op Arabische chicks.
Er is meer ellende en haat op de wereld die niet door moslims wordt verricht, maar dat zie je niet op het nieuws he.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, de mensen zien veel ellende op het nieuws natuurlijk en dan krijg je dat...
De pest is dat alles dan over 1 kam wordt geschoren.
Niet?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Er is meer ellende en haat op de wereld die niet door moslims wordt verricht, maar dat zie je niet op het nieuws he.
Mwah ik vind het wel moeilijk. Een vrouw kan zeker vrijwillig vrijheden opgeven voor haar religie en dat is in principe niet verkeerd. Maar de vrouw komt er wel redelijk berooid van af in islam (en andere abrahamitische religies).quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
Het is maar wat je wil zien. We leven in een westers land waarin we dagelijks iets te horen krijgen over IS dat aanslagen in westerse landen pleegt en wat akelig dichtbij komt.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Er is meer ellende en haat op de wereld die niet door moslims wordt verricht, maar dat zie je niet op het nieuws he.
Ja dit sws. Wat die paar pseudomoslims doen staat totaal niet on verhouding tot de schade die westers consumentisme berokkent. Maar daar hoor je zelden wat over, of het wordt gepresenteerd als ontwikkelingshulp ofzoquote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe precies?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:13 schreef Drug het volgende:
[..]
Mwah ik vind het wel moeilijk. Een vrouw kan zeker vrijwillig vrijheden opgeven voor haar religie en dat is in principe niet verkeerd. Maar de vrouw komt er wel redelijk berooid van af in islam (en andere abrahamitische religies).
Want IS staat voor de Islam en moslims ja?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:14 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het is maar wat je wil zien. We leven in een westers land waarin we dagelijks iets te horen krijgen over IS dat aanslagen in westerse landen pleegt en wat akelig dichtbij komt.
Ik keur de moslimhaat niet goed maar kan het wel begrijpen
Is in het christendom niet anders alleen is het rooms-katholicisme wat verder en moderner. Maar in werkelijkheid schelen deze 2 elkaar in essentie niet veel.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:13 schreef Drug het volgende:
[..]
Mwah ik vind het wel moeilijk. Een vrouw kan zeker vrijwillig vrijheden opgeven voor haar religie en dat is in principe niet verkeerd. Maar de vrouw komt er wel redelijk berooid van af in islam (en andere abrahamitische religies).
In de islam heeft de vrouw recht op scheiding en daarna alimentatie. Dat zijn al zaken die ik niet zie in het christendom.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:17 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Is in het christendom niet anders alleen is het rooms-katholicisme wat verder en moderner. Maar in werkelijkheid schelen deze 2 elkaar in essentie niet veel.
Zeg ik dat dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Want IS staat voor de Islam en moslims ja?
religie gaat niet over rechtquote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
In de islam heeft de vrouw recht op scheiding en daarna alimentatie. Dat zijn al zaken die ik niet zie in het christendom.
quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:01 schreef Stimorol- het volgende:
Ik snap trouwens de haat richting moslims niet.
Gast, waar heb jij het over?quote:
Uhm, nee, Katholieken bedekken hun haar niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:01 schreef Stimorol- het volgende:
Ik snap trouwens de haat richting moslims niet. Alle geloven vragen zedigheid aan de vrouw. Joden bedekken ook hun haar, Katholieken ook. Waarom hoor ik daar niets over.
Kijk eens verder dan Europa.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Uhm, nee, Katholieken bedekken hun haar niet.
Heul vroeger wel, maar alleen tijdens het gebed. Buiten de kerk ging ie gewoon weer af.
jaquote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Want IS staat voor de Islam en moslims ja?
Daarom abrahamitische religiesquote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:17 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Is in het christendom niet anders alleen is het rooms-katholicisme wat verder en moderner. Maar in werkelijkheid schelen deze 2 elkaar in essentie niet veel.
In het kort: polygamie was toentertijd normaal. De vrouw had niet zoveel bescherming he als ze alleen was na de dood van haar man.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:43 schreef Drug het volgende:
[..]
In het kort: meer vrijheden voor mannen. Voorbeelden: polygamie, reizen
Maar die regels bestaan nu nog, en dat het de norm is betekent niet dat het rechtvaardig is.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
In het kort: polygamie was toentertijd normaal. De vrouw had niet zoveel bescherming he als ze alleen was na de dood van haar man.
Waar precies in de Koran staat dat de vrouw niet alleen mag reizen?
Huh?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
In de islam heeft de vrouw recht op scheiding en daarna alimentatie. Dat zijn al zaken die ik niet zie in het christendom.
Islam is niet alleen wat soennieten denken. Kijk eens verder dan dat.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:49 schreef Drug het volgende:
[..]
Maar die regels bestaan nu nog, en dat het de norm is betekent niet dat het rechtvaardig is.
Islam is niet alleen Koran, ook soennah.
Kind, probeer eens wat meer zinnenquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:52 schreef Stimorol- het volgende:
Die regels bestaan, omdat mannen daar misbruik van maken.
Kom eerst zelf eens met een bron.quote:
Kind! Doe es normaal, ik zou waarschijnlijk je oma kunnen zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Islam is niet alleen wat soennieten denken. Kijk eens verder dan dat.
[..]
Kind, probeer eens wat meer zinnen
Die regels bestaan omdat Mohammed ze in het leven heeft geroepen. Verder wel met je eens dat er verschillende interpretaties zijn gelukkig.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Islam is niet alleen wat soennieten denken. Kijk eens verder dan dat.
[..]
Kind, probeer eens wat meer zinnen
Staat toch gewoon in de bijbel?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Kom eerst zelf eens met een bron.
Katholieken droegen een omslagdoek over het haar tijdens de mis. Buiten de kerk niet.
Hooguit tegen de regen en wind. Maar zeer zeker niet uit kuisheid.
Je vergelijkt toen met nu. Dan spreken we langs elkaar heen. Je vergelijkt de wet met leer.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Kind! Doe es normaal, ik zou waarschijnlijk je oma kunnen zijn.
Mijn zus is gescheiden en krijgt alimentatie. Dat is toch normaal.
Oh ja, de kinderen worden ook aan de moeder toegewezen, en niet aan de vader.
Dat is bij moslims ook anders, hè?
Nee, die regels staan niet in de Koran. De koran is het boek en hadiths zijn er later aan toegevoegd. Wel honderden jaren later. Ja, haha. Zo kan ik ook wel dingen verzinnen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:56 schreef Drug het volgende:
[..]
Die regels bestaan omdat Mohammed ze in het leven heeft geroepen. Verder wel met je eens dat er verschillende interpretaties zijn gelukkig.
Niet in de bijbel die ik tijdens ons kerkelijk huwelijk kreeg.quote:
Koran schrijft het volgen van de soennah voor. Die overleveringen zijn later op schrift gesteld, maar niet toen ineens verzonnen. Ze werden, net als de Koran in eerste instantie, eerst mondeling overleverd. Geen interesse in verdere discussie trouwens dus bespaar je de moeite, no offensequote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, die regels staan niet in de Koran. De koran is het boek en hadiths zijn er later aan toegevoegd. Wel honderden jaren later. Ja, haha. Zo kan ik ook wel dingen verzinnen.
Nederlandse wetten komen grotendeels vanuit de Joods-Christelijke geschiedenis van ons land.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je vergelijkt toen met nu. Dan spreken we langs elkaar heen. Je vergelijkt de wet met leer.
Die sluier staat voor onderdanigheid.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Niet in de bijbel die ik tijdens ons kerkelijk huwelijk kreeg.
Overigens, ik had zelfs bij het trouwen nog geen hoofddoek of sluier.
Is echt dikke onzin dat Katholieken een hoofddoek moeten dragen.
Zoals ik al zei was dat vroeger wel zo tijdens de mis. De vrouw moest haar hoofd bedekken en de man mocht dat juist niet. Maar buiten de kerk dragen en droegen vrouwen alleen een hoofddoek als ze van de kapper af kwamen en het waaide te hard.
Als je geen discussie wil voeren, hou dan je onzin voor je ipv iets te zeggen en dan te zeggen maar ik wil er verder niet over door.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:09 schreef Drug het volgende:
[..]
Koran schrijft het volgen van de soennah voor. Die overleveringen zijn later op schrift gesteld, maar niet toen ineens verzonnen. Ze werden, net als de Koran in eerste instantie, eerst mondeling overleverd. Geen interesse in verdere discussie trouwens dus bespaar je de moeite, no offense
Je gezicht bedekken is iets héél anders dan een hoofddoek dragen hoor...quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:06 schreef Tevik het volgende:
Wat maakt het uit, een sluier van textiel om je gezicht te bedekken of een sluier van make-up. Het is allemaal bedekkend. Dat laatste komt ook vaak door sociale druk, om toch geaccepteerd/gewaardeerd te worden en te voldoen aan een ideaal beeld.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Nederlandse wetten komen grotendeels vanuit de Joods-Christelijke geschiedenis van ons land.
Maar ik ben 52 en heb nog nooit een hoofddoek gedragen, behalve toen ik kaal was door chemo.
Mijn moeder is 76 en zij droeg alleen een hoofddoek op straat. Haar generatie ook al niet meer in de kerk. Haar moeder heeft het misschien nog meegemaakt dat ze tijdens het gebed haar hoofd moest bedekken. Maar er zijn geen foto's waar zij met een hoofddoek op staat.
Maar uiteraard weten andersgelovigen beter hoe wij, Katholieken, ons horen te gedragen, dan wijzelf.
Polygamie in de Islam werd toegestaan ten tijde van een oorlog waarbij veel mannen omkwamen. Om de weduwen/vrouwen die achterbleven toch een gezinsleven te bieden werd polygamie toegestaan onder strikte voorwaarden, niet meer dan 4 vrouwen, en alleen als je ze kan onderhouden, ieder haar eigen ruimte kan bieden en evenveel van iedere vrouw houdt. Hoe is het trouwen met meerdere vrouwen onder deze voorwaarden "vrijheid" voor de man? Ik neem aan dat je ervaring hebt met het hebben van 1 vrouw?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 18:43 schreef Drug het volgende:
[..]
In het kort: meer vrijheden voor mannen. Voorbeelden: polygamie, reizen
Goh!quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:12 schreef Stimorol- het volgende:
Er bestaat trouwens een verschil in wat in de Bijbel staat en wat mensen ook daadwerkelijk doen.
Dat klinkt net zo als dat al die vrouwen in de tweede wereld moesten gaan werken in fabrieken waar wapen en shit werden gemaakt, daarvoor was het hélemaal niet gewenst dat vrouwenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:19 schreef Tevik het volgende:
[..]
Polygamie in de Islam werd toegestaan ten tijde van een oorlog waarbij veel mannen omkwamen. Om de weduwen/vrouwen die achterbleven toch een gezinsleven te bieden werd polygamie toegestaan onder strikte voorwaarden, niet meer dan 4 vrouwen, en alleen als je ze kan onderhouden, ieder haar eigen ruimte kan bieden en evenveel van iedere vrouw houdt. Hoe is het trouwen met meerdere vrouwen onder deze voorwaarden "vrijheid" voor de man? Ik neem aan dat je ervaring hebt met het hebben van 1 vrouw?
Geen idee, ik denk dat ik zeg wat jij zegt, maar dat wat ik zeg bij jou niet overkomt alsof jij het ook zo hebt gezegd?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat jij allemaal zegt eigenlijk, wat zeg je nou eigenlijk?
ik denk het ookquote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk dat ik zeg wat jij zegt, maar dat wat ik zeg bij jou niet overkomt alsof jij het ook zo hebt gezegd?
Ik denk dat FANN niet de enige is die dat probleem heeftquote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk dat ik zeg wat jij zegt, maar dat wat ik zeg bij jou niet overkomt alsof jij het ook zo hebt gezegd?
Ok.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:26 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik denk dat FANN niet de enige is die dat probleem heeft
in hoe veel jaar is de koran geschreven dan? in welk jaar?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, die regels staan niet in de Koran. De koran is het boek en hadiths zijn er later aan toegevoegd. Wel honderden jaren later. Ja, haha. Zo kan ik ook wel dingen verzinnen.
waar komt die eerste uit voort dan? angst?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:06 schreef Tevik het volgende:
Wat maakt het uit, een sluier van textiel om je gezicht te bedekken of een sluier van make-up. Het is allemaal bedekkend. Dat laatste komt ook vaak door sociale druk, om toch geaccepteerd/gewaardeerd te worden en te voldoen aan een ideaal beeld.
Waarom zo bozig? Sad.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als je geen discussie wil voeren, hou dan je onzin voor je ipv iets te zeggen en dan te zeggen maar ik wil er verder niet over door.
Maar goed, een paar duizend jaar geleden hebben een stel malloten de bijbel in elkaar geflanstquote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
http://www.basisbijbel.nl/boek/1_korinti__rs/11
In die tijd dat ik nog als kind met mijn moeder mee naar de kerk moestquote:Maar een vrouw maakt haar hoofd te schande als ze blootshoofds bidt of uit naam van God spreekt. Want dan staat ze gelijk met een vrouw die is kaalgeschoren. Als dus een vrouw in zo’n geval niets om haar hoofd wil doen, kan ze evengoed haar haren laten afknippen. Maar zou ze het een schande vinden als haar haar kortgeknipt of afgeschoren was, laat ze dan wel iets omdoen. [..] En als teken daarvan is de vrouw daarom verplicht iets op haar hoofd te dragen, met het oog op de engelen. (de bijbel, Corinthe 11:5)
ah... ben jij moslim, ben je daarom zo gedreven?quote:
Ik ben een liberale moslim. Niet zo invullen. Zie hier alleen zoveel onzin.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ben jij moslim, ben je daarom zo gedreven?
nah die moslima waar ik mee ga zwemmen tilt niet zo zwaar aan die hooffdoek, toen we
in de taxibus zaten zei ik nog, man veel te warm laat effe wapperen![]()
deed ze hem wel stiekem een beetje los
ja maar jij kraamt net zoveel onzin uit.... dat zag je maar met die bijbel en die hoofddoek daar zatquote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben een liberale moslim. Niet zo invullen. Zie hier alleen zoveel onzin.
Foei, ketterquote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ben jij moslim, ben je daarom zo gedreven?
nah die moslima waar ik mee ga zwemmen tilt niet zo zwaar aan die hooffdoek, toen we
in de taxibus zaten zei ik nog, man veel te warm laat effe wapperen![]()
deed ze hem wel stiekem een beetje los
Ik heb ook zulke mensen gekend, en dan niet eens moslims maar ook christenen die ik aanspraak op hun (in mijn optiek) vrome en afwijkende kleding. Mijn mening werd mij niet altijd in dank afgenomenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze kijkt me soms aan alsof ze water ziet branden![]()
maar ze moet altijd grijnzen
ik geloof niet dat het haar stoort hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb ook zulke mensen gekend, en dan niet eens moslims maar ook christenen die ik aanspraak op hun (in mijn optiek) vrome en afwijkende kleding. Mijn mening mij niet altijd in dank afgenomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |