Heb wel zin in een nieuwequote:En niet begrijpen dat ze dit gewoon zichzelf wijs maken omdat ze het dan minder erg vinden
Een hoofddoek, een beter symbool voor vrouwenonderdrukking bestaat haast niet.
En toch zeggen vrouwen vaak ja ik kies er zelf voor want ik vind het prettig blabla. Terwijl we allemaal weten dat als ze het niet doen ze klappen gaan krijgen van hun cultuur verrijkende familie. Of is het genetisch bepaald dat moslima's er niet graag leuk bijlopen of zo?
Misschien kan je zelf niet lezen. De allah reden staat in mijn tweede zin. Wat jij echter niet zelf beseft is dat de allah reden ook vanwege cultuurdruk wordt opgelegd. In plaats van allah laten we een andere fictieve god bedenken die aanbeden wordt door een groep mensen. Deze god verplicht zogenaamd dat alle mannen een bal moeten afstaan. Dit is in moderne tijden echter niet veprlicht meer door wetten.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:29 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Kan je niet lezen of wil je dat niet? Ik zeg toch altijd in korte jurkjes te hebben rondgelopen. Welke druk van familie moet er dan zijn?
Ik heb voor de hoofddoek en bijhorende bedekking gekozen omdat ik in Allah geloof en vond dat het er nu van moest komen. Uit liefde en dankbaarheid voor Allah. Dit is trouwens tot nu toe mijn beste keus in het leven ooit geweest.
quote:Op maandag 28 maart 2016 19:39 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Misschien kan je zelf niet lezen. De allah reden staat in mijn tweede zin. Wat jij echter niet zelf beseft is dat de allah reden ook vanwege cultuurdruk wordt opgelegd. In plaats van allah laten we een andere fictieve god bedenken die aanbeden wordt door een groep mensen. Deze god verplicht zogenaamd dat alle mannen een bal moeten afstaan. Dit is in moderne tijden echter niet veprlicht meer door wetten.
Nu krijg je dus een groep mannen die hun bal afstaat omdat dat moet van die god, en ze geloven zelf dat het van die god moet. Ze hebben dus zogenaamd geen last van culturele druk, en hun familieleden gaan ze niet als onrein bestempelen als ze ervoor kiezen met twee ballen rond te lopen. Toch is het door dat verdraaide domme culturele gebeuren dat zij als enige cultuur op aarde zo achterlijk zijn om zichzelf wijs te maken dat je beter 1 bal kan hebben. Terwijl de rest van de wereld zonder die religie weet dat elk normaal mens liever zijn ballen intakt houdt. Zij zelf voelen zich fijner met 1 bal want dat betekent dat ze in een beter daglicht staan van een entititeit die zo wreed is dat ze voor eeuwig gestraft worden, terwijl elke andere fucking man op de aarde trotst is op zijn ballen.
Jouw keuze wordt dus beïnvloed door je beperkte denk wereld. Het is nu perse jouw familie of cultuur, het is hoe jouw gedachtegang verknipt en aanstootgevend is voor de rest van de wereld.
Mijn weerstand tegen de islam of religie in het algemeen komt juist door dit soort dwang, je draait het om. Wat is jou legitimatie om de slachtoffers te negeren?quote:Op maandag 28 maart 2016 19:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee. De slachtoffers boeien jou weinig, zolang jij maar een stok hebt om de islam mee te slaan. Mensen als jou zijn smerig en ken ik door en door.
Nu opzouten.
Inderdaad. Om heel eerlijk te zijn kan ik geen chocolade van je verhaal maken. Het rommelt aan alle kanten. Jij gelooft niet in een God. Dat mag en kan, maar respecteer dan het feit dat ik wel in een Almachtige geloof. Net zoals ik ook respecteer dat jij niet in een God gelooft.quote:
idd, hoofddoekjes zijn maar eng, je weet niet wat er onder zit.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:43 schreef hoas het volgende:
Het is wel makkelijk op straat zodat je meteen kunt zien wie je moet ontwijken.
Misschien wel hele sexy lingerie. Zucht.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:48 schreef Faeroer het volgende:
[..]
idd, hoofddoekjes zijn maar eng, je weet niet wat er onder zit.
Zijn er mensen die lingerie op hun hoofd dragen?quote:Op maandag 28 maart 2016 19:49 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Misschien wel hele sexy lingerie. Zucht.
Vertel ons over je sexy lingerie, misschien overtuig je ons wel over hoe sexy en geil een hijab wel niet is. Voelt jouw man het ook als een uit te pakken cadeautje?quote:Op maandag 28 maart 2016 19:49 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Misschien wel hele sexy lingerie. Zucht.
Houd toch op... Lees mijn posts goed, daarna gaan we verder...quote:Op maandag 28 maart 2016 18:50 schreef truthortruth het volgende:
[..]
En ook jij blijft de slachtoffers negeren. 60% van de vrouwen in blijf van mijn lijf huizen zijn van allochtone afkomst, voornamelijk moslimas. Zeg jij nu maar dat dwang geen probleem is binnen de islamitische gemeenschap.
Nee wel kopvodden.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:51 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Zijn er mensen die lingerie op hun hoofd dragen?
Ik lees je post prima. En nee, ik houd niet op, ik vind die dwang een probleem, al helemaal als die in Nederland gebeurt. Een land waar we op weg waren naar respect voor vrouwen.quote:Op maandag 28 maart 2016 20:08 schreef sylvesterrr het volgende:
Houd toch op... Lees mijn posts goed, daarna gaan we verder...
Ik hoef geen respect te hebben voor het feit dat jij in shit zonder bewijs gelooft. Vooral als die shit domme dingen als pedofiliteit en onderdrukking van vrouwen promoten. Dat jij denkt dat de almachtige god dat van jouw verlangt betekent niet dat je niet onderdrukt wordt in je doen.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:47 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Inderdaad. Om heel eerlijk te zijn kan ik geen chocolade van je verhaal maken. Het rommelt aan alle kanten. Jij gelooft niet in een God. Dat mag en kan, maar respecteer dan het feit dat ik wel in een Almachtige geloof. Net zoals ik ook respecteer dat jij niet in een God gelooft.
Dat is inmiddels een algemene term geworden.quote:Op maandag 28 maart 2016 20:10 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Mensen die Geert Wilders napraten,
Nee, fatsoenlijke mensen bezigen zulke misselijke termen niet.quote:Op maandag 28 maart 2016 20:26 schreef hoas het volgende:
[..]
Dat is inmiddels een algemene term geworden.
Wat vind je er bizar aan? Jouw betovergrootmoeder droeg er waarschijnlijk ook gewoon een hoor.quote:
Het gedeelte dat jij weglaat uit mijn post. Handig hoor, selectief zijn.quote:
Dit land gaat echt naar de kloten door mensen zoals jij.quote:Op maandag 28 maart 2016 20:35 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Wat vind je er bizar aan? Jouw betovergrootmoeder droeg er waarschijnlijk ook gewoon een hoor.
Ik denk dat het grootste deel van de moslima's in Nederland zelf de keuze voor een hoofddoek maakt, en dat is een goede zaak. Ik snap echt niet hoe iemand anders hier last van kan hebben.
Ik kan alleen maar respect hebben voor vrouwen die een hoofddoek dragen.
quote:Op maandag 28 maart 2016 20:35 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Wat vind je er bizar aan? Jouw betovergrootmoeder droeg er waarschijnlijk ook gewoon een hoor.
Ik denk dat het grootste deel van de moslima's in Nederland zelf de keuze voor een hoofddoek maakt, en dat is een goede zaak. Ik snap echt niet hoe iemand anders hier last van kan hebben.
Respect hebben voor een ideologie die andersdenkenden als minderwaardig beschouwdquote:Op maandag 28 maart 2016 20:35 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Selectief? Ik zag de correlatie niet. Maar wat is deze dan volgens jou?quote:Op maandag 28 maart 2016 20:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het gedeelte dat jij weglaat uit mijn post. Handig hoor, selectief zijn.
Wut??? Jij kent mij helemaal niet. Het land gaat naar de kloten omdat ik niet begrijp waarom mensen moeite hebben met een hoofddoek?quote:Op maandag 28 maart 2016 20:38 schreef hoas het volgende:
[..]
Dit land gaat echt naar de kloten door mensen zoals jij.
Wat ik zeg. Stockholm-syndroom. Vrijwillige onderwerping.quote:Op maandag 28 maart 2016 20:42 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Selectief? Ik zag de correlatie niet. Maar wat is deze dan volgens jou?
Ik denk nu dat ik begrijp wat jij bedoelt, maar dat maakt het alleen maar absurder voor mij. Jij vindt dus dat je per definitie tegen een hoofddoek moet zijn, zonder inhoudelijke argumenten, omdat je je anders onderwerpt?quote:Op maandag 28 maart 2016 20:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat ik zeg. Stockholm-syndroom. Vrijwillige onderwerping.
Nope. Probeer nog eens maar lees deze keer eens fatsoenlijk.quote:Op maandag 28 maart 2016 20:46 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Jij vindt dus dat je per definitie tegen een hoofddoek moet zijn, zonder inhoudelijke argumenten, omdat je je anders onderwerpt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |