De morele winnaar van de E3.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:54 schreef Szura het volgende:
'Zou Tom Boonen met de dikste ereplaats bezig zijn, de derde?'![]()
Ja, dat had je al gezegdquote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:56 schreef Szura het volgende:
'Zou Tom Boonen met de dikste ereplaats bezig zijn, de derde?'![]()
quote:
twitter:inrng twitterde op vrijdag 25-03-2016 om 16:57:20Wonder if Lefevere is quietly preparing a polemic tweet so he can act as a lightning conductor, saving his riders from thunderous criticism reageer retweet
Tsja, hij zit er wel weer bij. Ik vind het niet eens zo tegenvallen eigenlijk.quote:
Waarbij die eerste 2 toch steeds meer naar elkaar gaan kijken.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:00 schreef DeeBee het volgende:
Die achtervolging faalt ook wel, want effectief is het 2 vs. 2...
als de twee renners voorop sterker zijn dan falen ze niet. Dat zou wel met 2vs5 zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:00 schreef DeeBee het volgende:
Die achtervolging faalt ook wel, want effectief is het 2 vs. 2...
[..]
Tsja, hij zit er wel weer bij. Ik vind het niet eens zo tegenvallen eigenlijk.
Ja, dat lijkt er nu wel op... Maar nu is het zelfs te laat denk ik al.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:00 schreef Mani89 het volgende:
Als ze in de achtervolgende groep kop over kop rijden, dan kunnen ze het gat dichtrijden.
twitter:Etixx_QuickStep twitterde op vrijdag 25-03-2016 om 17:00:04.@NikiTerpstra is doing a fantastic group at the front of the chasing group, taking back 10 seconds. #RBE3H reageer retweet
De morele winnaar is bekend.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:02 schreef Szura het volgende:
Gelukkig vinden ze bij Etixx wel dat ze goed bezig zijntwitter:Etixx_QuickStep twitterde op vrijdag 25-03-2016 om 17:00:04.@NikiTerpstra is doing a fantastic group at the front of the chasing group, taking back 10 seconds. #RBE3H reageer retweet
Door te winnen?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:04 schreef Mani89 het volgende:
Oh ja, Preben van Hecke is Belgisch kampioen. Hoe heeft dat kunnen gebeuren?
Hij moest sprinten tegen Sagan.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:04 schreef Mani89 het volgende:
Oh ja, Preben van Hecke is Belgisch kampioen. Hoe heeft dat kunnen gebeuren?
Dan wordt je toch sowieso belgisch kampioenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hij moest sprinten tegen Sagan.
Zeg dan sprinten tegen Krekquote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hij moest sprinten tegen Sagan.
Ik als 3e, hopelijk komen ze er nog bijquote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:05 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb Sagan als 2de in mijn prono dus ik zit gebakken.
resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomstquote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die is tegenwoordig ook niet meer zeker van de 2e plek
Hopelijk wint Sagan gewoonquote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik als 3e, hopelijk komen ze er nog bij
Uran.quote:
Hoef je je daar ook niet meer druk om te maken. Scheelt ook weerquote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Mijn prono is nu dus definitief verneukt.
Ik mag onderhand ook mee stoppen met de pronoquote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Manmanman
iedereen mag dus weer cashen met de prono en ik heb vijf schamele puntjes
Nu moeten we de kamikazetactiek spelen...VDB3 in RVV laten winnen ofzoquote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoef je je daar ook niet meer druk om te maken. Scheelt ook weer
Tijd om een lollerprono op te stellen voor zondag.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik mag onderhand ook mee stoppen met de prono
Gewoon overal Sagan als tweede invullen lijkt mij beterquote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu moeten we de kamikazetactiek spelen...VDB3 in RVV laten winnen ofzo
Mods?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Er wordt hier wel heel veel over de prono gesproken...denk niet dat onze nieuwe mods dat kunnen waarderen.
En heeft waarschijnlijk één van de vetste lonen van het hele peloton, heeft het ook niet echt nodig.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waarom zou ie dat doen? Hij kan al zo moeilijk winnen dit jaar.
Lijkt mij ook vrij sterk ja. Want hij heeft deze koersen zelf nog niet gewonnen en zit er dit jaar ontzettend tegenaan te hikken...quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
4 miljoen begreep ik van Wuyts of De Cauwer...quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En heeft waarschijnlijk één van de vetste lonen van het hele peloton, heeft het ook niet echt nodig.
Moet je voor de gein eens een foto van je kat plaatsenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Er wordt hier wel heel veel over de prono gesproken...denk niet dat onze nieuwe mods dat kunnen waarderen.
Of een Jos Grindbak grap maken in het F1-topic. Daar staat tegenwoordig de doodstraf op.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens een foto van je kat plaatsen
Misschien wil 'ie naar Sky volgend jaar?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Lijkt mij ook vrij sterk ja. Want hij heeft deze koersen zelf nog niet gewonnen en zit er dit jaar ontzettend tegenaan te hikken...
Hij zit gewoon te dromen, sjongejonge...
Nog een reden om geen F1 te kijken dusquote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of een Jos Grindbak grap maken in het F1-topic. Daar staat tegenwoordig de doodstraf op.
Je moet dan ook geen F1 kijkenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of een Jos Grindbak grap maken in het F1-topic. Daar staat tegenwoordig de doodstraf op.
Ik weet het niet, maar hij lette niet eens op Lollerkowski. Kan me niet voorstellen dat ie zo slecht was. Dan had ie wel minder kopwerk gedaan.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Blijkbaar snappen sommige mensen gewoon niet dat een grap vervelend begint te worden als die 600x gemaakt wordt elk raceweekend.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of hij was niet goed en dacht "als ik het nou zo doe, dan denken ze dat ik de koers verkocht heb, dat is beter dan dat ze denken dat ik niet goed was."quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:17 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar hij lette niet eens op Lollerkowski. Kan me niet voorstellen dat ie zo slecht was. Dan had ie wel minder kopwerk gedaan.
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Blijkbaar snappen sommige mensen gewoon niet dat een grap vervelend begint te worden als die 600x gemaakt wordt elk raceweekend.
Krachten gespaard voor zondagquote:
Dat doet Sagan wel vaker, die werd vorig jaar bij zowat elke klassieker op een paar kilometer van de finish gewoon uit het wiel gereden terwijl hij wel vol blijft meerijden. Alsof die totaal niet voelt aankomen wanneer het op is.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:17 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar hij lette niet eens op Lollerkowski. Kan me niet voorstellen dat ie zo slecht was. Dan had ie wel minder kopwerk gedaan.
Ja idd. Of d'n Loller was echt goed.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Of hij was niet goed en dacht "als ik het nou zo doe, dan denken ze dat ik de koers verkocht heb, dat is beter dan dat ze denken dat ik niet goed was."
Maar dit zag er wel extreem verdacht uit.
Dit was gewoon zitten slapen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Misschien is Sagan zijn sprint wel wat afgevlakt. Deze kerel won in het verleden nog massaspints in de Tour.
Sagan is geen pure sprinter, vooral iemand die altijd goed gepositioneerd is en mede daardoor ereplaatsen en puntentruien verzamelt. Dat zijn sprintsnelheid aan het afnemen is roep ik al 2 jaar, maar alsnog is hij op papier nog steeds veel sneller dan Kwiatkowski. In deze sprint was het gewoon op lijkt me.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Misschien is Sagan zijn sprint wel wat afgevlakt. Deze kerel won in het verleden nog massaspints in de Tour.
Hij was dus gewoon echt optwitter:nealrogers twitterde op vrijdag 25-03-2016 om 17:29:50Sagan: “We were working together. In the finish I was without energy, and he was better.” (As simple as that?) “Cycling is simple, I think." reageer retweet
Cycling is simple, but it is hard to cycle simple.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:36 schreef franklop het volgende:
Hij was dus gewoon echt optwitter:nealrogers twitterde op vrijdag 25-03-2016 om 17:29:50Sagan: “We were working together. In the finish I was without energy, and he was better.” (As simple as that?) “Cycling is simple, I think." reageer retweet
If you don't attack then you don't winquote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Cycling is simple, but it is hard to cycle simple.
Echt? Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:34 schreef baggerbaas het volgende:
Contador is nu ook al genaturaliseerd tot Belg
Every advantage has a disadvantagequote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
If you don't attack then you don't win
twitter:TrekSegafredo twitterde op vrijdag 25-03-2016 om 17:28:12#RBE3H @Jasperstuyven in tv interview:"When Fabian came back he asked how I felt. Tired, I said. 'Me too', he said." https://t.co/pTAMJ3xqPB reageer retweet
For a good biker he has a bad sprint, but for a bad biker he has a good sprint.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
If you don't attack then you don't win
There is only one moment that you can start the sprint on time. If you are not there, you are too early, or too late.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
For a good biker he has a bad sprint, but for a bad biker he has a good sprint.
Tweede achter Stybar is voldoende.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:27 schreef wimderon het volgende:
Sagan gaat in Californië ook niks winnen dit jaar, aangezien Kristoff en Gaviria daar gaan rijden. Misschien is het Slowaaks kampioenschap een mogelijkheid om nog eens te winnen?
Die hont reageert vrij traag.quote:
Dit zijn ook teksten hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:42 schreef Pino112 het volgende:
twitter:TrekSegafredo twitterde op vrijdag 25-03-2016 om 17:28:12#RBE3H @Jasperstuyven in tv interview:"When Fabian came back he asked how I felt. Tired, I said. 'Me too', he said." https://t.co/pTAMJ3xqPB reageer retweet
Nog drie kansen over voor Sep.quote:
twitter:CouckeMarc twitterde op vrijdag 25-03-2016 om 17:02:10Leuk @f_cancellara (waar ik normaliter veel respect voor heb) voor dé inspanning vd dag, alleen om ons vooraan uit te lachen #E3harelbeke reageer retweet
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:49 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik ben nu al benieuwd naar Lefevere z'n reactie
Zal het de schuld zijn van BMC? Of is het belachelijk van Stannard dat hij niet meerijdt?
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Trek natuurlijk. Die brengen eerst Cancellara terug, maar willen vervolgens niet meerijden.
Etixx maakt zichzelf weer compleet belachelijk. Zoals wel vaker trouwens.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:50 schreef wimderon het volgende:
Marc is mad.twitter:CouckeMarc twitterde op vrijdag 25-03-2016 om 17:02:10Leuk @f_cancellara (waar ik normaliter veel respect voor heb) voor dé inspanning vd dag, alleen om ons vooraan uit te lachen #E3harelbeke reageer retweet
Kennelijk denken ze dat ze wel iemand anders' karretje in de poep mogen rijden, maar dat iemand anders niet hun karretje in de poep mag rijden.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:08 schreef Tommeke het volgende:
Ja haha. Wat denken ze zelf man
Maar Patje die vorig jaar boos was op Stannard was wel het grappigste ooit.
Als die drie gaan rijden dan doen ze nooit meer mee in de finale. Dat is gewoon jezelf ten dode opschrijven. Natuurlijk doen ze dat niet, Etixx heeft 4 man in kopgroep, Trek 2, BMC 2. Zij zouden de kar moeten trekken.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:38 schreef Mykonos het volgende:
Ik ben ook niet de grootste fan van Etixx maar dit is wel een beetje flauw. Terpstra en Lefevere zijn ook wel mans genoeg om toe te geven dat ze gefaald hebben om mee te zitten toen Sagan en Kwiat gingen. En dat Trek en Stannard niet meerijden is nog wel te begrijpen, maar Benoot, Boom en Vanmarcke rijden toch ook wel heel laf? Ze draaien niet mee, ze proberen er niet naar toe te rijden, ze speculeren er vol op dat Terpstra in z'n eentje dat gat dichtrijdt. Dat zijn dan drie kopmannen, grote namen, maar zo rijden ze niet.
Boom en Vanmarcke waren niet goed genoeg gisteren, Sep zat nog aan antibiotica of zo, Boom is Boomquote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maar zo ondergaan ze ook gewoon de koers en zullen ze altijd voor ereplaatsen blijven rijden. Dan heb ik het vooral over Boom en Vanmarcke. Benoot komt pas kijken, die wil ik dan nog het voordeel van de twijfel geven.
quote:"Please, waar ligt Harelbeke?"
"Uiteindelijk vroeg hij ten einde raad hulp aan een toerist. Please, waar ligt Harelbeke?", aldus Heynderickx. De behulpzame man nam Debesay mee naar zijn huis in Lierde, waar hij hem liet douchen, eten gaf en van verse kleren voorzag.
Uiteindelijk waaide de stakker pas na 21:00 uur binnen in het rennershotel in Roeselare, tot grote opluchting van zijn ploegleider Heynderickx: "Ik had al bij de politie geïnformeerd, bij de wedstrijdjury van de UCI en de organisatie, maar niemand had het minste spoor van hem. Tot ineens de verlossende telefoon kwam vanuit Roeselare."
quote:Verhaal van getuige brengt Wilfried Peeters in verlegenheid
De E3 Harelbeke was niet alleen een geweldige koers, de Vlaamse semiklassieker met start en aankomst in Harelbeke stond ook bol van de intriges. Vooral wat er na de mechanische pech van Fabian Cancellara tussen de Taaienberg en de Boigneberg gebeurde, zorgt voor het nodige discussievoer. Zo zou Wilfried Peeters de collega's/rivalen van Trek niet laten passeren hebben, zo werd het dus een stuk moeilijker voor Dirk Demol om bij zijn pechvogel 'Spartacus' te geraken.
Op 67 kilometer van de meet sloeg het noodlot toe voor de 35-jarige Cancellara, die op dat moment deel uitmaakte van een mooie elitegroep ontstaan op de Taaienberg. Met dank aan Jürgen Roelandts, Tom Boonen en Tiesj Benoot die op die traditionele sleutelhelling aan de boom schudden. Cancellara moest lang wachten op assistentie, het leek wel een eeuwigheid te duren. Intussen gooide hij zijn fiets weg en stond hij in een pittoreske Vlaamse voortuin stoïcijns, maar gefrustreerd te wachten. Heel wat groepjes reden de 'Beer van Bern' voorbij en als klap op de vuurpijl deed de concurrentie er alles aan om het Cancellara nog wat extra moeilijk te maken. Trek-Segafredo had nummer 14 in de volgkaravaan en dus moest ploegleider Dirk Demol van heel ver komen. Drie à vier teams lieten hem passeren, maar niet Etixx-Quick.Step. De rivalen met Wilfried Peeters aan het stuur bleven in de weg rijden. Onsportief of niet? Dat oordeel laten we aan u over.
twitter:TourDeJose twitterde op zondag 27-03-2016 om 09:02:12In het uiterste westen van Frankrijk waaiden de beloften gisteren letterlijk van de straat (📸 @ElenRius) https://t.co/xCoDpVaYVU reageer retweet
Ik vind het zo'n walgelijk ploegje.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:03 schreef Wombcat het volgende:
En de heren bij Etixx altijd maar zeuren over onsportief gedrag.
Vrij pover? Ronduit bagger dit jaar (ondanks dat ritje van Poels)quote:Op zondag 27 maart 2016 11:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is te hopen dat er vandaag wel wat Nederlandse WT-punten worden gescoord. Tot nu toe is het vrij pover.
Vorig jaar waren we toch ook pas door het dolle heen toen Lotto-Djumbo won in Yorkshire of vergis ik me nu?quote:Op zondag 27 maart 2016 11:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Vrij pover? Ronduit bagger dit jaar (ondanks dat ritje van Poels)
Vorig jaar won Wippert al in de Tour Down Underquote:Op zondag 27 maart 2016 11:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar waren we toch ook pas door het dolle heen toen Lotto-Djumbo won in Yorkshire of vergis ik me nu?
maar toen haalden Terpstra en Dumoulin al behoorlijk wat punten binnenquote:Op zondag 27 maart 2016 11:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar waren we toch ook pas door het dolle heen toen Lotto-Djumbo won in Yorkshire of vergis ik me nu?
Toen werden er wel genoeg punten door Dumoulin, Mollema en Terpstra gescoord. Als het zo doorgaat, dan gaat er een extreem kleine ploeg naar Qatar.quote:Op zondag 27 maart 2016 11:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Prima. Liever boycotten we het helemaal.quote:Op zondag 27 maart 2016 11:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen werden er wel genoeg punten door Dumoulin, Mollema en Terpstra gescoord. Als het zo doorgaat, dan gaat er een extreem kleine ploeg naar Qatar.
Strak plan, dat zou Nederland een nieuwe afgang besparen.quote:Op zondag 27 maart 2016 11:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Prima. Liever boycotten we het helemaal.
Als je je zo opstelt, moet je ook niet verbaasd zijn als teams je niet helpen in een achtervolgingquote:
Vergeet Boom niet dit jaar hequote:Op zondag 27 maart 2016 11:43 schreef franklop het volgende:
[..]
maar toen haalden Terpstra en Dumoulin al behoorlijk wat punten binnen
En Mollema
11 en 13 op het WK vorig jaarquote:Op zondag 27 maart 2016 11:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Strak plan, dat zou Nederland een nieuwe afgang besparen.
Gelukkig is het WK dit jaar niet relevantquote:Op zondag 27 maart 2016 11:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Prima. Liever boycotten we het helemaal.
11 en 13?! Wow! Geef Lammerts een contract voor het leven.quote:
Je kan nu wel heel cynisch gaan doen, maar volgens mij doe je dan beter mee dan de meeste andere landen.quote:Op zondag 27 maart 2016 11:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
11 en 13?! Wow! Geef Lammerts een contract voor het leven.
11e of 143e eindigen is praktisch hetzelfde: je wint niet en staat ook niet op het podium. Ik zie het wat dat betreft niet als beter doen. Maar als jij daar je plezier uithaalt, ga gerust je gang.quote:Op zondag 27 maart 2016 12:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Je kan nu wel heel cynisch gaan doen, maar volgens mij doe je dan beter mee dan de meeste andere landen.
Beste Colombiaan zat niet eens in die eerste groep achter Sagan, om maar wat te noemen.
Best gênant was dat inderdaad. Toen heb ik Cavaliers 2 weken niet meer op dit forum gezien. En nu zien we hem helemaal niet meer.quote:Op zondag 27 maart 2016 12:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Je kan nu wel heel cynisch gaan doen, maar volgens mij doe je dan beter mee dan de meeste andere landen.
Beste Colombiaan zat niet eens in die eerste groep achter Sagan, om maar wat te noemen.
Jij had het over een afgang. Hiermee stel je dus dat iedereen die niet op het podium staat afgaat?quote:Op zondag 27 maart 2016 12:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
11e of 143e eindigen is praktisch hetzelfde: je wint niet en staat ook niet op het podium. Ik zie het wat dat betreft niet als beter doen. Maar als jij daar je plezier uithaalt, ga gerust je gang.
Met afgang doelde ik eigenlijk meer op rare tactieken en rare fratsen, met als ultiem voorbeeld de geniale verkeersborden van John van Vliet. Het wereldkampioenschap in Richmond heb ik in die post überhaupt niet in de mond genomen.quote:Op zondag 27 maart 2016 12:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij had het over een afgang. Hiermee stel je dus dat iedereen die niet op het podium staat afgaat?
Gelukkig staan een hoop renners er anders in, anders wordt het wel een depressieve boel.
John van Vliet. Hou maar op.quote:Op zondag 27 maart 2016 12:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Met afgang doelde ik eigenlijk meer op rare tactieken en rare fratsen, met als ultiem voorbeeld de geniale verkeersborden van John van Vliet. Het wereldkampioenschap in Richmond heb ik überhaupt niet in de mond genomen.
Leuk, ik verspreek me. Leo van Vliet. Allemaal even lachen.quote:
Was een goede aanval maar Degenkolb deed toen een Pozzato'tje.quote:Op zondag 27 maart 2016 12:07 schreef Tommeke het volgende:
Terpsta had een halfslachtig aanvalletje.
Dat lijkt wel een bloedzak.quote:Op zondag 27 maart 2016 12:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
En lollerGPS voor Debesay opdat hij niet meer verdwaald in Belgie
quote:
Volgens TT gaan ze het vandaag uitzenden ja.quote:Op zondag 27 maart 2016 12:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lieuwe Westra rijdt in kopgroep, gaat NOS nog live uitzenden vandaag? Anders hadden we 100x zelfde verhaal kunnen horen over hem
Live? Want de NOS heeft er nogal een handje van om gewoon 30km achter te lopen op tvquote:Op zondag 27 maart 2016 12:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens TT gaan ze het vandaag uitzenden ja.
twitter:GentWevelgem twitterde op zondag 27-03-2016 om 11:47:21It's going hard in the peloton. Several riders are being dropped. Wind is playing a big role today! #GWE #UCIWWT reageer retweet
Het schaatsseizoen is afgelopen en er is geen voetbal. Dat gaat dus wel goedkomen.quote:Op zondag 27 maart 2016 12:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Live? Want de NOS heeft er nogal een handje van om gewoon 30km achter te lopen op tv
Toch weten ze het altijd weer te verneuken door een hockeywedstrijd ofzoquote:Op zondag 27 maart 2016 12:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het schaatsseizoen is afgelopen en er is geen voetbal. Dat gaat dus wel goedkomen.
quote:De 78ste editie van de semi-klassieker is vanaf 14.15 uur live te zien op NOS.nl en te volgen via een liveblog. Het laatste uur is ook te zien in Studio Sport op NL 1.
Hard gaan?quote:Op zondag 27 maart 2016 12:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]twitter:GentWevelgem twitterde op zondag 27-03-2016 om 11:47:21It's going hard in the peloton. Several riders are being dropped. Wind is playing a big role today! #GWE #UCIWWT reageer retweet
Met kookegod mag ik hopen?quote:Op zondag 27 maart 2016 12:18 schreef borisz het volgende:
[..]
De NOS gaat vanmiddag voor een kwartfinale EHL. Kampong - Rot Weiss Koln.
Veneberg nu tochquote:Op zondag 27 maart 2016 11:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
11 en 13?! Wow! Geef Lammerts een contract voor het leven.
Pakte nog bijna zilver..quote:Op zondag 27 maart 2016 12:07 schreef Tommeke het volgende:
Terpsta had een halfslachtig aanvalletje. Dumoulin reed een goeie finale. Dan ga je niet helemaal af.
Ow ja, beste Nederlander met 22 puntenquote:
NOSquote:Op zondag 27 maart 2016 12:18 schreef borisz het volgende:
[..]
De NOS gaat vanmiddag voor een kwartfinale EHL. Kampong - Rot Weiss Koln.
Cavaliers en ik vinden dit niet leukquote:
Integrale Roubaix ook gewoonquote:Op zondag 27 maart 2016 13:41 schreef franklop het volgende:
Wat een genot de komende zondagen met het wielrennen
twitter:ClauVanAvermaet twitterde op zondag 27-03-2016 om 13:44:15Het is koers @GentWevelgem #waaiers https://t.co/hKufsD822c reageer retweet
Nice.quote:Op zondag 27 maart 2016 13:45 schreef showtimer het volgende:
twitter:ClauVanAvermaet twitterde op zondag 27-03-2016 om 13:44:15Het is koers @GentWevelgem #waaiers https://t.co/hKufsD822c reageer retweet
Ohja. Wat had Degenkolb toen weer bereikt? Koers eens om te winnen!quote:Op zondag 27 maart 2016 12:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Was een goede aanval maar Degenkolb deed toen een Pozzato'tje.
quote:Op zondag 27 maart 2016 13:45 schreef showtimer het volgende:
Een perfecte dag om wielrennen te kijken dusquote:Op zondag 27 maart 2016 13:45 schreef showtimer het volgende:
Eerst nog even 6 kilometer regiegenot in Cataloniëquote:
Want Etixx heeft nog niks gewonnen dit jaar??quote:Op zondag 27 maart 2016 14:15 schreef Pino112 het volgende:
De finale ligt Terpstra. http://nos.nl/l/2095538
Dan zal ie wel niet winnen, met de tactieken van Etixx
Sep spaart zich voor een ritje in de Eneco, zijn hoofddoel dit seizoen.quote:
Waaier?quote:Op zondag 27 maart 2016 14:15 schreef Evertjan het volgende:
Ik zie Lotto Jumbo goden in de 1e waaier
gisteren zo goed als zeker een overnachting kunnen regelen op een uur van Brugge.quote:Op zondag 27 maart 2016 13:41 schreef franklop het volgende:
Wat een genot de komende zondagen met het wielrennen
Rip pronoquote:
Goed Engels.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Potsierlijk om Lotto-Jumbo meteen weer in de achterhoede te zien rijden. Something's never change
Zou die jongen wel eens spijt hebben van zijn keus voor de Hollanders?quote:Op zondag 27 maart 2016 14:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Sep spaart zich voor een ritje in de Eneco, zijn hoofddoel dit seizoen.
Demare welquote:Op zondag 27 maart 2016 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rip prono
Want Kokkaart en debusschere ook niet volgens mij
Een slachtveld!quote:Op zondag 27 maart 2016 14:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Straks door de heuvelzoneDat wordt een slagveld.
Daar is alles mis mee.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niks mis met Anna van der Breggen
Wat moet het leven van mensen die alleen de Tour kijken toch leeg zijn eigenlijkquote:Op zondag 27 maart 2016 14:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Straks door de heuvelzoneDat wordt een slagveld.
Verklaard u nader?quote:Op zondag 27 maart 2016 14:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Potsierlijk om Lotto-Jumbo meteen weer in de achterhoede te zien rijden. Something's never change
Ik dacht serieus dat het een Brabantse ploeg was, maar beheerder van licentie zit idd in Amsterdamquote:Op zondag 27 maart 2016 14:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zou die jongen wel eens spijt hebben van zijn keus voor de Hollanders?
Mja, deze keer is het toch echt z'n eigen schuld met 2 ploeggenoten die wel vooraan zittenquote:Op zondag 27 maart 2016 14:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zou die jongen wel eens spijt hebben van zijn keus voor de Hollanders?
Eitjes aan het zoekem met jojannekequote:Op zondag 27 maart 2016 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sunfield zit nog aan zijn paaslunch denk ik
Vorig jaar een belabberd aantal overwinningen, laag op de ploegenranking van de World Tour geëindigd en dit jaar dreigt het alweer dezelfde kant uit te gaan. Lijken structureel verkeerde keuzes te maken.quote:
Dat is al jaren het probleem van Sagan. In de grote wedstrijden in zijn ploeg nooit goed genoeg voor hemquote:Op zondag 27 maart 2016 14:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Peter zit al alleen
Hij heeft gewoon echt 2 ploegmaats nodig die hem kunnen beschermen tot diep in finale
Hoop dat je zult scoren!quote:Op zaterdag 26 maart 2016 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi, dan kan Gaviria bij mij op 1 in de prono.
Ze hebben nu veel minder budget dan tijdens het Rabo-tijdperk. Ze kunnen nu niet zomaar een Menchov, Freire of Rasmussen kopen.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vorig jaar een belabberd aantal overwinningen, laag op de ploegenranking van de World Tour geëindigd en dit jaar dreigt het alweer dezelfde kant uit te gaan. Lijken structureel verkeerde keuzes te maken.
Er zijn ploegen die met eenzelfde of nog minder budget een stuk beter doen.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hebben nu veel minder budget dan tijdens het Rabo-tijdperk. Ze kunnen nu niet zomaar een Menchov, Freire of Rasmussen kopen.
dit dus inderdaad.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hebben nu veel minder budget dan tijdens het Rabo-tijdperk. Ze kunnen nu niet zomaar een Menchov, Freire of Rasmussen kopen.
Er rijden 3 Tinkoff's op kop in achtervolgende peloton, die hebben gewoon allemaal de slag gemist. Dat mag niet gebeurenquote:Op zondag 27 maart 2016 14:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is al jaren het probleem van Sagan. In de grote wedstrijden in zijn ploeg nooit goed genoeg voor hem
Tja, de wielen zijn rond.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er rijden 3 Tinkoff's op kop in achtervolgende peloton, die hebben gewoon allemaal de slag gemist. Dat mag niet gebeuren
Ja welke dan?quote:Op zondag 27 maart 2016 14:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Er zijn ploegen die met eenzelfde of nog minder budget een stuk beter doen.
Denk wel dat renners als Gesink en Kelderman wel een flink hoger salaris krijgen dan dat ze op basis van hun salaris zouden moeten krijgen.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij heeft nog een mannetje in de kopgroepquote:Op zondag 27 maart 2016 14:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er rijden 3 Tinkoff's op kop in achtervolgende peloton, die hebben gewoon allemaal de slag gemist. Dat mag niet gebeuren
Amstel Gold ook nog he.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
2 kansen over nog dus #koersenskippen
Hij doet het elke keer helemaal verkeerdquote:Op zondag 27 maart 2016 14:46 schreef Mani89 het volgende:
Dit is de laatste keer dat ik Gaviria opneem in mijn prono. Waardeloos.
Dat ze dan jonge talenten aantrekken en dan wat slimmere aankopen doen dan een Van Asbroeck.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:43 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
dit dus inderdaad.
Rabobank(+budget) bestaat niet meer
Komt goed uit, want dit is zijn laatste wedstrijd dit voorjaar.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:46 schreef Mani89 het volgende:
Van Asbroeck won dat jaar daarvoor de Euro Tour, dat was op papier een prima aankoop.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat ze dan jonge talenten aantrekken en dan wat slimmere aankopen doen dan een Van Asbroeck.
Denk dat Gesink minder krijgt dan 5 jaar geleden. Het zal nu met een tonnetje of 3 wel ophouden. Als hij weer zo'n Tour als vorig jaar rijdt, dan is hij dat geld wel waard.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Denk wel dat renners als Gesink en Kelderman wel een flink hoger salaris krijgen dan dat ze op basis van hun salaris zouden moeten krijgen.
De Euro Tour is dan ook gewoon zijn niveau, dat was toen al duidelijk.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van Asbroeck won dat jaar daarvoor de Euro Tour, dat was op papier een prima aankoop.
Hij moet zelf voor drinken en eten gaan zorgen, zakt dus telkens weer uit...quote:Op zondag 27 maart 2016 14:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Hij heeft nog een mannetje in de kopgroep
Dat was Sinkgraven bij Ajax ook op papier een prima aankoopquote:Op zondag 27 maart 2016 14:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van Asbroeck won dat jaar daarvoor de Euro Tour, dat was op papier een prima aankoop.
quote:Op zondag 27 maart 2016 14:46 schreef Mani89 het volgende:
Sulejmaniquote:Op zondag 27 maart 2016 14:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Dat was Sinkgraven bij Ajax ook op papier een prima aankoop
Dat was hij ookquote:Op zondag 27 maart 2016 14:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Dat was Sinkgraven bij Ajax ook op papier een prima aankoop
Ik stel dat overschatte Colombiaantje ook nooit meer op.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:46 schreef Mani89 het volgende:
Van Asbroeckquote:Op zondag 27 maart 2016 14:50 schreef franklop het volgende:
wie is die 2e Lotto man in de groep? Eerst werd alleen Tjallingii genoemd
Dankquote:
Op zijn 23ste 6de in GW en 7de in DDV, en verder nog meer dan 1000 CQ punten gescoord dat seizoen. Die was klaar voor een stap hogerop.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De Euro Tour is dan ook gewoon zijn niveau, dat was toen al duidelijk.
motortje aanquote:Op zondag 27 maart 2016 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat is een snelle terugkeer van Spartacus
Lotto-Jumbo heeft 13 miljoen, Lampre doet het bijvoorbeeld met 7 miljoen, AG2R heeft eenzelfde budget, Orica-Greenedge zit ook lager. Die zie ik veel vaker positief in beeld rijden dan Floppo-Jumboquote:
Geloof nooit dat Lotto-Jumbo 13 miljoen budget heeft eigenlijkquote:Op zondag 27 maart 2016 14:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lotto-Jumbo heeft 13 miljoen, Lampre doet het bijvoorbeeld met 7 miljoen, AG2R heeft eenzelfde budget, Orica-Greenedge zit ook lager. Die zie ik veel vaker positief in beeld rijden dan Floppo-Jumbo
dat is inclusief schaatsen denk ikquote:Op zondag 27 maart 2016 14:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Geloof nooit dat Lotto-Jumbo 13 miljoen budget heeft eigenlijk
Dacht maar iets van 5/6 miljoen. Rest idd schaatsenquote:Op zondag 27 maart 2016 14:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
dat is inclusief schaatsen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |