Boom en Vanmarcke waren niet goed genoeg gisteren, Sep zat nog aan antibiotica of zo, Boom is Boomquote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maar zo ondergaan ze ook gewoon de koers en zullen ze altijd voor ereplaatsen blijven rijden. Dan heb ik het vooral over Boom en Vanmarcke. Benoot komt pas kijken, die wil ik dan nog het voordeel van de twijfel geven.
quote:"Please, waar ligt Harelbeke?"
"Uiteindelijk vroeg hij ten einde raad hulp aan een toerist. Please, waar ligt Harelbeke?", aldus Heynderickx. De behulpzame man nam Debesay mee naar zijn huis in Lierde, waar hij hem liet douchen, eten gaf en van verse kleren voorzag.
Uiteindelijk waaide de stakker pas na 21:00 uur binnen in het rennershotel in Roeselare, tot grote opluchting van zijn ploegleider Heynderickx: "Ik had al bij de politie geïnformeerd, bij de wedstrijdjury van de UCI en de organisatie, maar niemand had het minste spoor van hem. Tot ineens de verlossende telefoon kwam vanuit Roeselare."
quote:Verhaal van getuige brengt Wilfried Peeters in verlegenheid
De E3 Harelbeke was niet alleen een geweldige koers, de Vlaamse semiklassieker met start en aankomst in Harelbeke stond ook bol van de intriges. Vooral wat er na de mechanische pech van Fabian Cancellara tussen de Taaienberg en de Boigneberg gebeurde, zorgt voor het nodige discussievoer. Zo zou Wilfried Peeters de collega's/rivalen van Trek niet laten passeren hebben, zo werd het dus een stuk moeilijker voor Dirk Demol om bij zijn pechvogel 'Spartacus' te geraken.
Op 67 kilometer van de meet sloeg het noodlot toe voor de 35-jarige Cancellara, die op dat moment deel uitmaakte van een mooie elitegroep ontstaan op de Taaienberg. Met dank aan Jürgen Roelandts, Tom Boonen en Tiesj Benoot die op die traditionele sleutelhelling aan de boom schudden. Cancellara moest lang wachten op assistentie, het leek wel een eeuwigheid te duren. Intussen gooide hij zijn fiets weg en stond hij in een pittoreske Vlaamse voortuin stoïcijns, maar gefrustreerd te wachten. Heel wat groepjes reden de 'Beer van Bern' voorbij en als klap op de vuurpijl deed de concurrentie er alles aan om het Cancellara nog wat extra moeilijk te maken. Trek-Segafredo had nummer 14 in de volgkaravaan en dus moest ploegleider Dirk Demol van heel ver komen. Drie à vier teams lieten hem passeren, maar niet Etixx-Quick.Step. De rivalen met Wilfried Peeters aan het stuur bleven in de weg rijden. Onsportief of niet? Dat oordeel laten we aan u over.
twitter:TourDeJose twitterde op zondag 27-03-2016 om 09:02:12In het uiterste westen van Frankrijk waaiden de beloften gisteren letterlijk van de straat (📸 @ElenRius) https://t.co/xCoDpVaYVU reageer retweet
Ik vind het zo'n walgelijk ploegje.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:03 schreef Wombcat het volgende:
En de heren bij Etixx altijd maar zeuren over onsportief gedrag.
Vrij pover? Ronduit bagger dit jaar (ondanks dat ritje van Poels)quote:Op zondag 27 maart 2016 11:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is te hopen dat er vandaag wel wat Nederlandse WT-punten worden gescoord. Tot nu toe is het vrij pover.
Vorig jaar waren we toch ook pas door het dolle heen toen Lotto-Djumbo won in Yorkshire of vergis ik me nu?quote:Op zondag 27 maart 2016 11:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Vrij pover? Ronduit bagger dit jaar (ondanks dat ritje van Poels)
Vorig jaar won Wippert al in de Tour Down Underquote:Op zondag 27 maart 2016 11:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar waren we toch ook pas door het dolle heen toen Lotto-Djumbo won in Yorkshire of vergis ik me nu?
maar toen haalden Terpstra en Dumoulin al behoorlijk wat punten binnenquote:Op zondag 27 maart 2016 11:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar waren we toch ook pas door het dolle heen toen Lotto-Djumbo won in Yorkshire of vergis ik me nu?
Toen werden er wel genoeg punten door Dumoulin, Mollema en Terpstra gescoord. Als het zo doorgaat, dan gaat er een extreem kleine ploeg naar Qatar.quote:Op zondag 27 maart 2016 11:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Prima. Liever boycotten we het helemaal.quote:Op zondag 27 maart 2016 11:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen werden er wel genoeg punten door Dumoulin, Mollema en Terpstra gescoord. Als het zo doorgaat, dan gaat er een extreem kleine ploeg naar Qatar.
Strak plan, dat zou Nederland een nieuwe afgang besparen.quote:Op zondag 27 maart 2016 11:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Prima. Liever boycotten we het helemaal.
Als je je zo opstelt, moet je ook niet verbaasd zijn als teams je niet helpen in een achtervolgingquote:
Vergeet Boom niet dit jaar hequote:Op zondag 27 maart 2016 11:43 schreef franklop het volgende:
[..]
maar toen haalden Terpstra en Dumoulin al behoorlijk wat punten binnen
En Mollema
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |